Pro/Air ili čekati nove Macbooke?
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Pro/Air ili čekati nove Macbooke?


28.06.2016 | 18:36
Bok!

Na jesen krećem na faks i kako moram uzeti sebi laptop, razmišljao sam o Macbooku.
Isprva Air jer ne bih ništa posebno radio na laptopu, ali Pro je dosta bolji i ima retinu, što mi nikako nije jasno zašto Air nema.
Tako da sam onda bio odlučio za Pro 13'.

Međutim, javila se nova dilema, čujem da im na idućem eventu izlaze novi modeli Macbooka, te bi mi bilo preloše kada bih uzeo sada Pro koji praktički nije promijenjen od 2012,a za par mjeseci iziđe novi s OLED display, što već.

Imate li bilo kakve savjete, bi li bilo bolje uzeti postojeće modele ili nekako se strpiti do sredine listopada kada bi trebali izaći novi modeli?
Ne znam što raditi hahah...
28.06.2016 | 20:06
O kojem se faksu uopće radi? Tj. - što uopće planiraš raditi na tom laptopu? Nisam shvatio zašto bi bilo "preloše" da radiš na laptopu koji nije promijenjen od 2012? Ja sam inženjer, uglavnom projektant, 70% posla radim na terenu. Po gradilištima, birtijama, aerodromima, na haubi od auta... AutoCAD, razni posebni alati, klasični office alati, programiranje ponekad... Imam MBP model iz 2012 (kupljen 2013) podebljan na 16 GB RAM i 500 GB SSD, ganjam ga ko vrag svoju mater i po 16h dnevno i služi me savršeno.
28.06.2016 | 22:05
Čekati jesen!
29.06.2016 | 04:02
Uzivaj sada pred fax. Ljeto dolazi. Na jesen budes kupovao.


Sent from my iPad using Tapatalk
29.06.2016 | 08:16
Slažem se i sa smayoom i sa Davorom. Bilo koji pro će te služiti sigurno jako dobro pogotovo ako nemaš neke uber taskove, ali i da jesu to se da riješiti sa kupnjom jačeg ili nadogradnjom postojećeg. S druge strane, silent update (dakle vjerojatno bez dediciranih minuta ne nekom keynoteu) će sigurno biti tokom godine, pa ako ništa drugo čekaj da vidiš što će i koliko se promijeniti. Nije nužno da će ti se zadnji model isplatit ili možda čak svidjeti.