Microsoft Office 2016 - Stalni update
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Microsoft Office 2016 - Stalni update


19.10.2016 | 10:21
Pozdrav,

kako sam student imam pravo na Office 365. Preko njega sam skinuo Office 2016 (kada je izašao). Mene zanima zašto se Office toliko puta tjedno/mjesečno updejta. Nisu to male zakrpe nego minimalno po 100MB. Nikad nije brži, dapače jako je nestabilan. Skrolanje mu je katastrofa. Malo brže zaskrolaš gore dolje i gotovo. (Isprobano na dva maca). Ima li netko neko objašnjenje za oboje?
19.10.2016 | 10:35
da, Microsoft je to. It's by design
19.10.2016 | 11:25
Isti problem je i na iOS uređajima. Vec je bilo u zadnjih mj dana 600mb updatea po programu. Word i Excel sam maknuo je su zauzimali skoro 2gb. A da ne pricam da su ispod 8" ekranu neupotrebljivi. Cak im i onenote svaki drugi tjedan dobiva po 80mb
19.10.2016 | 12:45
Meni MS Office 2016 radi odlicno. Sta konkretno radite da primjetite nestabilnost, cisto da probam kreirati identican problem?

Ja stvarno nista neobicno primjetio nisam. Stalno koristim One Note, i Word za sve tekstualne zadace, a Excel imam jer eto ponekad zatreba

Na iOS imam Word i OneNote i sve se sinkronizira odlicno sa desktop verzijama. Rekao bi cak i bolje nego sam iCloud, gdje sam znao cekati pola sata da se dokument iz Pages pojavi na drugom uredjaju.

OneNote mi je primarni alat za zabiljeske, i radi odlicno sve sto od aplikacije tog tipa covjek ocekuje.
19.10.2016 | 12:48
drlovric kaže:
Sta konkretno radite da primjetite nestabilnost, cisto da probam kreirati identican problem?


Ništa konkretno. Samo nemaju 32 GB RAM.
19.10.2016 | 17:00
smayoo kaže:
drlovric kaže:
Sta konkretno radite da primjetite nestabilnost, cisto da probam kreirati identican problem?


Ništa konkretno. Samo nemaju 32 GB RAM.


Hahahahaha, ova ti je dobra...