Mobilne poslovne tarife
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Mobilne poslovne tarife


21.10.2018 | 07:51
zabac kaže:
Air kaže:
zabac kaže:
Pa nije baš isto.
Što se desi kad poslovnom partneru pošalješ poruku da nemaš "kuna" na telefonu i neka te nazove?
Ako misliš biznis tjerati, onda se trebaš tako i ponašati.
Ako ti je 50kn u poslu jako važno, ja s tobom ne bi poslovao. AKo te zanima zašto, mogu ti na PP poslati.


Koliko puta ti se desilo da ostaneš na cesti bez goriva?


A koliko ti se puta desilo da ostaneš vez kruha doma, mineralne, brašna ...

Shvaćaš poantu? Naglasak je na poslovnim!
Ako je netko škrt platiti pretplatu kako bi u poslovne svrhe komunicirao, ja s njime ne poslujem. To mi nekako znaći, ako je škrt za telefon, onda me bude i u poslu zavaljao jer i onu zadnju kunu koju može izmuljati će.


Ne znam kako si dosao do zakljucka da je kontrola troskova i stedljivost te odabir najpovoljnijeg (bilo tarife ili u bilo cemu drugome) odlika ljudi koji muljaju. Ovakva percepcija je cak bih rekao i pomalo uvredljiva. Zalosno je da na ovakav nacin ocijenjujes ljude.
21.10.2018 | 08:18
Kontrola troskova je kad odaberes tarifu u skladu s potrebama, a skrtost je kad "neme kuna, nazovi me".
Ugovore s nama poslove od par miliona i onda "nemam kuna na telefonu".

Da, tako ocjenjujem ljude, skrtac je uvijek skrtac bez obzira koliko imao novaca.
21.10.2018 | 08:48
OK, Žabac, a zar se tebi zaista dogodilo da ti neki izvođač pošalje poruku "nemam kuna, nazovi me"? Ili si to više postavio hipotetski? Jer... fakat... ako stvarno imaš takve izvoditelje...
21.10.2018 | 09:30
Meni se nedavno dogodilo da voditelj gradilišta nije imao za kavu. Ja je platio, al ga nisam doživio da je po tom pitanju manje poslovičan.
Ne imati u nekom trenutku kuna na računu ili novčaniku, ne čini nekoga manje poslovičnim. Bar ja to tako gledam.
Drugo je stvar ako takve situacije netko redovito zlorabi. O takvima i tima nebi ni raspravljao.
21.10.2018 | 09:48
Gle, što se tiče kave, pića, marendi itd, moje je načelo da to nitko nije dužan ikom plaćati. To je stvar dobre volje. Ako sam ja nekom platio, to je bilo iz dobre volje, a ne protokolarnog razloga.
Ali, ako pričamo o telefonu, tj. mobitelu, to je sredstvo za rad, i to vrlo važno u našem poslu. Davno, prije dosta godina, dok su još mobilne usluge bile puno skuplje (i bilo je bitno da li zoveš nekog tko je u istoj mreži kao ti, i koje je doba dana, itd.), radili smo dosta intenzivno s jednom firmom čiji je vlasnik imao fiksaciju kako ga njegovi ljudi potkradaju na svakom koraku, pa tako i na mobitelu. I onda im je podijelio mobitele na bonove, a doplaćivao im je na račun kad bi on procijenio da je vrijeme, a ne kad im je trebalo. A trebalo im je svaki dan. Ja sam mu osobno, pa onda i moj direktor, rekao desetak puta da se zbroji i prestane zajeb... jer na ovaj način posao pati. Ovaj se nije dao krstiti. Na kraju je propao, nakon nepune dvije godine, njegovi ljudi su osnovali firmu i nastavili raditi.
Poanta je - meni isto prepaid telefon u poslovne svrhe ne štima kao rješenje. Ali mislio sam da je ta praksa nestala prije više od 10 godina pa me sad čudi da Žabac o tome piše tako ljutito, kao da mu se još uvijek događa...
21.10.2018 | 10:04
smayoo kaže:
OK, Žabac, a zar se tebi zaista dogodilo da ti neki izvođač pošalje poruku "nemam kuna, nazovi me"? Ili si to više postavio hipotetski? Jer... fakat... ako stvarno imaš takve izvoditelje...


Da, na žalost. To je bilo prije 20-ak godina. Danas jedino kolega na poslu kemija s bonovima.

Više mi se ne događa, naravno, ali u današnje vrijeme kad netko uopće i razmišlja o bonovima za poslovnu komunikaciju nemam rijeći kojima bi to opisao.
21.10.2018 | 12:44
A dobro... prije 20 godina... nije bilo opcija za doplatiti bon osim ići na kiosk, kupiti pa utipkati, bilo je fakat puno, puno skuplje...
Danas - Airu možda telefoniranje niti nije primarni način poslovne komunikacije. Sve ovisi čime se baviš
21.10.2018 | 14:54
erseticmatej kaže:
Daddo, imao sam par sličnih upita od strane korisnika zadnjih tjedan-dva dana, ali još nisam dobio konkretni odgovor što komunicirati korisnicima za to..budući i da tebe zanima ja ću u ponedjeljak odmah poslati kada dođem na posao upit za to pa se javim...i meni je vrlo interesantno pitanje al eto kada budem imao stopostotne informacije cujemo se


eSIM na T-mobile mreži u HR ne radi, prema informacijama koje sam dobio od online podrške njihove - očekuje se da do kraja godine Apple "riješi problem". (naravno da nije do operatera, do Applea je... )
21.10.2018 | 16:04
smayoo kaže:
A dobro... prije 20 godina... nije bilo opcija za doplatiti bon osim ići na kiosk, kupiti pa utipkati, bilo je fakat puno, puno skuplje...
Danas - Airu možda telefoniranje niti nije primarni način poslovne komunikacije. Sve ovisi čime se baviš


Ne nije. Da stvar bude komična, kupovao je bonove na kutije. Mislim 25 komada je išlo u kutiju ili tako nekako.
21.10.2018 | 18:24
21.10.2018 | 20:16
Ovo s bonbonom mi se čini skroz ok, zapravo famozno je koje su razlike u paketima. Imam trenutno pretplatu u HT-u (već nekih cca 9godina) za koju mi je taman istekao ugovor, i planiram uzeti poslovnu tarifu za sebe i ženu. Imao sam popixxitis prije par mjeseci jer su mi muljali s pretplatom. Konkretno, prilikom sklapanja ugovora, stavili su mi besplatnu opciju pomoć u kući. Međutim, za istu opciju se nakon xx mjeseci isključio popust, i morao sam je platiti u sklopu mjesečnog računa, da bi mi nakon poziva službi ponovno uključili popust i obećali refundirati cijenu usluge. I sve bi razumio da se isto nije ponavljalo svaki mjesec - beskrajni pozivi korisničkoj službi. Na kraju, mislim da mi nisu refundirali jedan ili dva mjeseca, ostalo su priznali.

Koja je fora s bonbonom? Jel ima neka kvaka 22? Što je "lošije" kada unutar iste kuće imaju tolike razlike u cijenama? Pretpostavljam da koriste HT infrastrukturu, dakle pokrivenost je ista? Brzine prijenosa u sezoni na moru?

Ne znam nikog ko koristi njihove usluge, a @John me totalno zaintrigirao.

P.S. Vipnet ne dolazi u obzir
22.10.2018 | 05:36
Stos je u kreditiranju.
22.10.2018 | 05:45
Nema tu neke kvake, pretplata kao i svaka druga. Zna se sadržaj paketa i koliko se plaća. Ja znam nekoliko manjih firmica koje su prešle na bonbon (20GB, 1000SMS, 1000min unutar i 1000 izvan mreže) ili onu od tomata sa 20000 jedinica. Ako baš puno pričaš možda da ipak odabereš pretplatu tomato 20000 jedinica. Morat ćeš malo analizirat svoje navike. Pogledaj račune i specifikaciju potrošnje.
22.10.2018 | 06:41
Ja koristim bonbon. Par puta sam bio u prilici usporediti s ljudima koji imaju Tcom pretplatu. Razlika je u data prometu. U području i u trenutku kad ima više korisnika, nego resursa, paralelni speedtest pokazuje da su tcom pretplatnici favorizirani. Npr u turističkoj sezoni, na trajektnom pristaništu i sl. tcom pretplatnik ima neku veliku 4G brzinu, a ja nešto tipa 3-4 Mb/s
22.10.2018 | 07:17
Moguće da se to radi, ali osobno se nisam našao u situaciji da radim test jer je brzina uglavnom bila na razini zadatka kojeg je trebalo izvršit.

Zadnju provjeru brzine sam radio valjda pred dvije-tri godine na lošinju(Artatore) gdje je signal od vipa bio katastrofalan. Danas Vip i HT imaju solidno pokrivena područja u kojima se najčešće krećem( središnja i istočna hrvatska).
22.10.2018 | 08:46
Moguće da se to radi, ali osobno se nisam našao u situaciji da radim test jer je brzina uglavnom bila na razini zadatka kojeg je trebalo izvršit.


Da, tako je bilo i kod mene. Brzina je meni uvijek bila dovoljno dobra za to što mi treba. Test smo odradili iz znatiželje. Zanimalo nas je obojicu zašto istom operateru plaćamo drastično različit novac za sličan paket usluga.
22.10.2018 | 09:44
Takav provedeni test treba poslat neka ga komentiraju. Jednima i drugima, u biti jednima.
24.10.2018 | 18:59
Poslao sam im upit preko weba i nitko nije odgovorio dva dana
Zvao sam ih danas i čini mi se da se manje čeka na liniji nego kad zovem HT.
Inače, ispunio sam zahtjeve za prijenos preko weba, sad čekam kraj mjeseca da naprave prijenos brojeva u bonbon. Jedino se prebacivanje brojeva s fizičkih na poslovne korisnike treba obaviti u poslovnici.
Eto, zahvaljujem svima na informacijama.
31.10.2018 | 08:40
Eto mene na bonbonu.
Nego, jel vama radi speedtest na bonbonu?
Čisto iz znatiželje sam ga probao pokrenuti i ne šljaka. Na wifiju normalno radi, ali na 4g ne želi. Kaže test failed to complete. Check your Internet connection.
Malo mi je smiješno da su ga blokirali
31.10.2018 | 08:56
Meni nije nikad zaštekalo, tako ni sada. Probaj resetirat mob ili napravit nešto složenije.
37E12627-317C-47E9-A5A3-B378CC9CCE52.png
31.10.2018 | 09:15
Resetirao sam mob. Aplikacija na wifiju radi, čim se prebaci na 4g, ne radi.
iPhone je SE. Na kraju sam se spojio macbookom na iphonov hotspot.
DL je 36,78 Mbps,
UL je 4,36 Mbps.
Nije ni blizu tvojim mjerenjima, ali ne zamaram se za sada.

EDIT: Panj. Bio mi je ugašen mobile data za speedtest iz nekog razloga.
31.10.2018 | 10:39
Pakak?
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 8 sati, 41 minuta
  • JOHN: Naprave trial verziju, pa ako valja onda će se pošteno i platit (jednokratno ili pretplate). Ako ja nekoga suportam na ovakav ili onakav način, onda je to partnerstvo i tada očekujem svoj postotak
  • jura22: Mislim kako će se brojni mali programi ugasiti jer će prihod od reklama pasti i neće više biti interesa. Ne može se za nula novaca očekivati nešto.
  • JOHN: To si ja tumačim kao one naporne agencije za istarživanje tržišta za koje ih je netko angažirao. Super stvar, ali plati ti i meni tih 5 min podataka koje ti dam.
  • JOHN: Ne znam zašto, ali nemam povjerenje u te opcije. Čitam svako malo, da negdje nekome procure prikupljene baze podataka. Smatram da, za takvo prikupljanje podataka, oni moraju nagradi korisnika na mjesečnoj bazi ili mu darovati kompletnu verziju softvera.
  • JOHN: Ne kažem da trebaju živit od zraka, nego neka nađu drugi model. Odnosno neka meni ponude opciju, a ja ću kao korisnik odlučiti da li želim praćenje ili ne.
  • JOHN: Ono što mi pod zadnje postaje iritantno što je sve učestalija pojava nemogućnosti odabira jednokratnog plaćanja
  • JOHN: U proteklih 5-10godina, “besplatne” aplikacije su najčešće su me koštale živaca. Ono što me zanima, instaliram trial verziju i ako zadovolhava....kupim ju.
  • smayoo: Naravno jer jednokratna naplata nije nikako usporediva s trajnim prihodom. Zato sam i rekao da treba očekivati mjesečnu pretplatu umjesto besplatne usluge.
  • Riba: Jos je veci problem sto je talakav stav doveo do toga da se vise ni ne nudi placena opcija cak i ako zelis platiti.
  • Soffoklo: E to je veliki problem u mnogim društvima, od glazbe, filma do otvori pipu i curi voda i sad bi da još to platim ;)
  • smayoo: To je OK, ali ima puno ljudi koji misle da je korištenje besplatne usluge njihovo Bogom dano pravo *I* da istodobno imaju pravo blokirati reklame.
  • Soffoklo: Naravno ili pređu na Android koji postoji samo zbog targetiranih reklama. Nikad nisam imao problem s plaćanjem app koja mi je potrebna ili me uveseljava, ali isto tako mnogi koji su živjeli od ciljanih reklama nek malo promijene pristup možda ih ovo osvijesti, a ne da ljudi misle kako nešto pričaju pokraj mobitela, pa to ovaj čuje, pa onda se njima pokaže reklama :)
  • smayoo: Činjenica je da non-targeted reklama vrijedi manje jer je (a) oglašivači manje plaćaju i (b) ciljana publika je manje klika. Oni koji razvijaju softver s financijskom osnovom reklamiranja gube svoj prihod. Ja samo kažem da onaj koji odabire "ne slijedite me" mora biti svjestan da onda ne može očekivati da trajno uživa besplatnu uslugu
  • Soffoklo: bez njegovog znanja, već te informacije dijele s drugima, odnosno preprodaju ih drugima, pa sad traže način kako da što jače nagaze Apple i stvore sliku kako su bezobrazni!
  • Soffoklo: Apple doslovno nudi OPCIJU. Znači implementirat će mogućnost da korisnik dobije obavijest da ga određena aplikacija traži određene informacije i prepušta korisniku da odabere "ok nek me prate" ili "ne, to ne dopuštam". Znači Apple neće ništa blokirati samo će omogućiti IZBOR, ali digla se graja, jer 99% takvih firmi ne samo da skuplja ogromnu količinu podataka od korisnika bez njego
  • Riba: Pa ako dobro citam iskljucit ce targetiranje a ne oglase. Oglasi ce i dalje biti, samo nece se skupljati podaci o tebi.
  • smayoo: ...što konzumiraju reklamni sadržaj, a netko plaća autoru programa za svoj promotivni plasman. Ako taj plasman odjednom postane trećerazredan umjesto prvorazredan, kao što je do tada bio, onda je jasno da korisnik mora na neki način kompenzirati gubitak prihoda kojeg je prouzročio.
  • smayoo: Valjda si svjestan da nitko ne živi od zraka. Netko može dati aplikaciju na besplatno korištenje jer je svjestan da još treba puno raditi na njoj, jer mu treba povratnih informacija od korisnika, jer se nada razviti bazu korisnika prije nego počne naplaćivati, ali dugoročno nitko ne može razvijati i održavati korisnu aplikaciju besplatno. Ako je korisnici koriste besplatno, to je zato št
  • JOHN: Imaš predodžbu u kojim situacijma bi to bilo potrebno?
  • smayoo: Slažem se, ali onda ne treba plakati kad dođe do toga da za neku aplikaciju koja je sada besplatna bude potrebno plaćati mjesečnu pretplatu
  • zoranowsky: Ovo je mrak, svaka čast ak to naprave!
  • JOHN: 100% podržavam takav pristup
  • Djuro genijalac: iOS bude nudio da se isključi bilo kakve targetiranje s oglasima tj, prikupljanje podataka o korisniku. Konačno. Sjajno
  • Djuro genijalac: [link]
  • stefanjos: cuo sam se i sa zoranowskym, kaze da ima dosta veliko pa cu kod njega to rijesiti posto ne idem ya rijeku tako bryo, ali imam backup :)
  • smayoo: Nemam to tako lijepo sređeno, ali imam nešto, ako ne nađeš bolje. :)
  • stefanjos: stvar je da imam ipod classic i volio bi na njega staviti diskografije, azre, parni valjak, fit, itd. jer se cesto nadem u meni sramotnoj situaciji jer neznam te pjesme nit znam izvodace i clanove tih bendova, pa sam mislio da to malo upoznam i glazbeno pa bi zato se nekom prikopcao na gotovi itunes da je sve to lijepo sa artworkom i sl pa bi zamolio syncat ipod :D
  • stefanjos: nisam rekao da mora biti kvalitetna :D
  • smayoo: Nema kvalitetne ex yu muzike za pun disk :)
  • stefanjos: ima li tko neki on disk itunes library pun ex yu muzike?
  • energyman: Ima li tko u Zg BluRay snimač za posuditi ili samo da mi nešto snimi? :)
  • gladhr2: Ima netko iskustva s ASUS VG279 [link]
  • big_mac: @vjeko1 hvala uspio sam riješiti sve.
  • ivan.ocd: Sretan Uskrs svima!
  • vjeko1: Sretan Uskrs svima sa zakašnjenjem ;-)
  • vjeko1: @big_mac probaj ovo za iCloud [link]
  • smayoo: Sretan Usrks i od mene! :) Nije me bilo online...
  • VanjusOS: Sretan Uskrs svima
  • Djuro genijalac: Sretan Uskrs svima! Šunkice, jajca, luk i ostalo je spremno, vjerujem?
  • Riba: Pa rekao ja, samo sto ce sat biti u obliku buttpluga.
  • big_mac: Ma neka vrate touch id i svi problemi su riješeni. :/)
  • Kloba: Sorry ljudi krivi sam link dao za trenutnu upotrebu FaceIDa. Evo pravi: [link]
  • Kloba: Sretno od lika s osmicom i touch IDem ;)
  • Kloba: A do tada, ukoliko meni ne vjerujete: [link]
  • Kloba:  kaže da će uskoro FaceID funkcionirati i sa maskom, ukoliko vlasnik iPhonea ima i sat. [link]
  • Bertone: @Riba, a može se koristiti i kao budilica ujutro :D
  • big_mac: @vjeko1 uspio sam to sa slikama.Sada je problem kako sve te podatke,slike i sve ostalo sto sam prebacio preko iclouda na novi ajfon da ostane u memoriji ajfona jer ne želim koristiti icloud.On mi je služio samo za prebacivanje svega toga.Znaci kako sve to kopirati na memoriju relefona? Kada idem na odjava icloud piše da će se sve izrbisati sa ajfona.
  • mario.zg: da li Migration assistant samo kopira podatke source to destination ili ih premješta?
  • vjeko1: @big_mac: ne sjećam se više detalja, ali nisam imao nikakvih problema prebacivanjem u iCloud, no 290 slika i videa bi trebao lako backupirati. Ja koristim iCloud ponajviše za fotke i više ne bih znao bez toga
  • JOHN: Ja sam ovu pizdariju s maskom izvalio rano jutros, ali kako sada čitam nove mjere nebi me čudilo da se pojavi i spomenuta sonda za šupak

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Komentari

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 0.94 Seconds

Provided by iJoomla SEO