Mobilne poslovne tarife
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Mobilne poslovne tarife


21.10.2018 | 09:51
zabac kaže:
Air kaže:
zabac kaže:
Pa nije baš isto.
Što se desi kad poslovnom partneru pošalješ poruku da nemaš "kuna" na telefonu i neka te nazove?
Ako misliš biznis tjerati, onda se trebaš tako i ponašati.
Ako ti je 50kn u poslu jako važno, ja s tobom ne bi poslovao. AKo te zanima zašto, mogu ti na PP poslati.


Koliko puta ti se desilo da ostaneš na cesti bez goriva?


A koliko ti se puta desilo da ostaneš vez kruha doma, mineralne, brašna ...

Shvaćaš poantu? Naglasak je na poslovnim!
Ako je netko škrt platiti pretplatu kako bi u poslovne svrhe komunicirao, ja s njime ne poslujem. To mi nekako znaći, ako je škrt za telefon, onda me bude i u poslu zavaljao jer i onu zadnju kunu koju može izmuljati će.


Ne znam kako si dosao do zakljucka da je kontrola troskova i stedljivost te odabir najpovoljnijeg (bilo tarife ili u bilo cemu drugome) odlika ljudi koji muljaju. Ovakva percepcija je cak bih rekao i pomalo uvredljiva. Zalosno je da na ovakav nacin ocijenjujes ljude.
21.10.2018 | 10:18
Kontrola troskova je kad odaberes tarifu u skladu s potrebama, a skrtost je kad "neme kuna, nazovi me".
Ugovore s nama poslove od par miliona i onda "nemam kuna na telefonu".

Da, tako ocjenjujem ljude, skrtac je uvijek skrtac bez obzira koliko imao novaca.
21.10.2018 | 10:48
OK, Žabac, a zar se tebi zaista dogodilo da ti neki izvođač pošalje poruku "nemam kuna, nazovi me"? Ili si to više postavio hipotetski? Jer... fakat... ako stvarno imaš takve izvoditelje...
21.10.2018 | 11:30
Meni se nedavno dogodilo da voditelj gradilišta nije imao za kavu. Ja je platio, al ga nisam doživio da je po tom pitanju manje poslovičan.
Ne imati u nekom trenutku kuna na računu ili novčaniku, ne čini nekoga manje poslovičnim. Bar ja to tako gledam.
Drugo je stvar ako takve situacije netko redovito zlorabi. O takvima i tima nebi ni raspravljao.
21.10.2018 | 11:48
Gle, što se tiče kave, pića, marendi itd, moje je načelo da to nitko nije dužan ikom plaćati. To je stvar dobre volje. Ako sam ja nekom platio, to je bilo iz dobre volje, a ne protokolarnog razloga.
Ali, ako pričamo o telefonu, tj. mobitelu, to je sredstvo za rad, i to vrlo važno u našem poslu. Davno, prije dosta godina, dok su još mobilne usluge bile puno skuplje (i bilo je bitno da li zoveš nekog tko je u istoj mreži kao ti, i koje je doba dana, itd.), radili smo dosta intenzivno s jednom firmom čiji je vlasnik imao fiksaciju kako ga njegovi ljudi potkradaju na svakom koraku, pa tako i na mobitelu. I onda im je podijelio mobitele na bonove, a doplaćivao im je na račun kad bi on procijenio da je vrijeme, a ne kad im je trebalo. A trebalo im je svaki dan. Ja sam mu osobno, pa onda i moj direktor, rekao desetak puta da se zbroji i prestane zajeb... jer na ovaj način posao pati. Ovaj se nije dao krstiti. Na kraju je propao, nakon nepune dvije godine, njegovi ljudi su osnovali firmu i nastavili raditi.
Poanta je - meni isto prepaid telefon u poslovne svrhe ne štima kao rješenje. Ali mislio sam da je ta praksa nestala prije više od 10 godina pa me sad čudi da Žabac o tome piše tako ljutito, kao da mu se još uvijek događa...
21.10.2018 | 12:04
smayoo kaže:
OK, Žabac, a zar se tebi zaista dogodilo da ti neki izvođač pošalje poruku "nemam kuna, nazovi me"? Ili si to više postavio hipotetski? Jer... fakat... ako stvarno imaš takve izvoditelje...


Da, na žalost. To je bilo prije 20-ak godina. Danas jedino kolega na poslu kemija s bonovima.

Više mi se ne događa, naravno, ali u današnje vrijeme kad netko uopće i razmišlja o bonovima za poslovnu komunikaciju nemam rijeći kojima bi to opisao.
21.10.2018 | 14:44
A dobro... prije 20 godina... nije bilo opcija za doplatiti bon osim ići na kiosk, kupiti pa utipkati, bilo je fakat puno, puno skuplje...
Danas - Airu možda telefoniranje niti nije primarni način poslovne komunikacije. Sve ovisi čime se baviš
21.10.2018 | 16:54
erseticmatej kaže:
Daddo, imao sam par sličnih upita od strane korisnika zadnjih tjedan-dva dana, ali još nisam dobio konkretni odgovor što komunicirati korisnicima za to..budući i da tebe zanima ja ću u ponedjeljak odmah poslati kada dođem na posao upit za to pa se javim...i meni je vrlo interesantno pitanje al eto kada budem imao stopostotne informacije cujemo se


eSIM na T-mobile mreži u HR ne radi, prema informacijama koje sam dobio od online podrške njihove - očekuje se da do kraja godine Apple "riješi problem". (naravno da nije do operatera, do Applea je... )
21.10.2018 | 18:04
smayoo kaže:
A dobro... prije 20 godina... nije bilo opcija za doplatiti bon osim ići na kiosk, kupiti pa utipkati, bilo je fakat puno, puno skuplje...
Danas - Airu možda telefoniranje niti nije primarni način poslovne komunikacije. Sve ovisi čime se baviš


Ne nije. Da stvar bude komična, kupovao je bonove na kutije. Mislim 25 komada je išlo u kutiju ili tako nekako.
21.10.2018 | 20:24
21.10.2018 | 22:16
Ovo s bonbonom mi se čini skroz ok, zapravo famozno je koje su razlike u paketima. Imam trenutno pretplatu u HT-u (već nekih cca 9godina) za koju mi je taman istekao ugovor, i planiram uzeti poslovnu tarifu za sebe i ženu. Imao sam popixxitis prije par mjeseci jer su mi muljali s pretplatom. Konkretno, prilikom sklapanja ugovora, stavili su mi besplatnu opciju pomoć u kući. Međutim, za istu opciju se nakon xx mjeseci isključio popust, i morao sam je platiti u sklopu mjesečnog računa, da bi mi nakon poziva službi ponovno uključili popust i obećali refundirati cijenu usluge. I sve bi razumio da se isto nije ponavljalo svaki mjesec - beskrajni pozivi korisničkoj službi. Na kraju, mislim da mi nisu refundirali jedan ili dva mjeseca, ostalo su priznali.

Koja je fora s bonbonom? Jel ima neka kvaka 22? Što je "lošije" kada unutar iste kuće imaju tolike razlike u cijenama? Pretpostavljam da koriste HT infrastrukturu, dakle pokrivenost je ista? Brzine prijenosa u sezoni na moru?

Ne znam nikog ko koristi njihove usluge, a @John me totalno zaintrigirao.

P.S. Vipnet ne dolazi u obzir
22.10.2018 | 07:36
Stos je u kreditiranju.
22.10.2018 | 07:45
Nema tu neke kvake, pretplata kao i svaka druga. Zna se sadržaj paketa i koliko se plaća. Ja znam nekoliko manjih firmica koje su prešle na bonbon (20GB, 1000SMS, 1000min unutar i 1000 izvan mreže) ili onu od tomata sa 20000 jedinica. Ako baš puno pričaš možda da ipak odabereš pretplatu tomato 20000 jedinica. Morat ćeš malo analizirat svoje navike. Pogledaj račune i specifikaciju potrošnje.
22.10.2018 | 08:41
Ja koristim bonbon. Par puta sam bio u prilici usporediti s ljudima koji imaju Tcom pretplatu. Razlika je u data prometu. U području i u trenutku kad ima više korisnika, nego resursa, paralelni speedtest pokazuje da su tcom pretplatnici favorizirani. Npr u turističkoj sezoni, na trajektnom pristaništu i sl. tcom pretplatnik ima neku veliku 4G brzinu, a ja nešto tipa 3-4 Mb/s
22.10.2018 | 09:17
Moguće da se to radi, ali osobno se nisam našao u situaciji da radim test jer je brzina uglavnom bila na razini zadatka kojeg je trebalo izvršit.

Zadnju provjeru brzine sam radio valjda pred dvije-tri godine na lošinju(Artatore) gdje je signal od vipa bio katastrofalan. Danas Vip i HT imaju solidno pokrivena područja u kojima se najčešće krećem( središnja i istočna hrvatska).
22.10.2018 | 10:46
Moguće da se to radi, ali osobno se nisam našao u situaciji da radim test jer je brzina uglavnom bila na razini zadatka kojeg je trebalo izvršit.


Da, tako je bilo i kod mene. Brzina je meni uvijek bila dovoljno dobra za to što mi treba. Test smo odradili iz znatiželje. Zanimalo nas je obojicu zašto istom operateru plaćamo drastično različit novac za sličan paket usluga.
22.10.2018 | 11:44
Takav provedeni test treba poslat neka ga komentiraju. Jednima i drugima, u biti jednima.
24.10.2018 | 20:59
Poslao sam im upit preko weba i nitko nije odgovorio dva dana
Zvao sam ih danas i čini mi se da se manje čeka na liniji nego kad zovem HT.
Inače, ispunio sam zahtjeve za prijenos preko weba, sad čekam kraj mjeseca da naprave prijenos brojeva u bonbon. Jedino se prebacivanje brojeva s fizičkih na poslovne korisnike treba obaviti u poslovnici.
Eto, zahvaljujem svima na informacijama.
31.10.2018 | 09:40
Eto mene na bonbonu.
Nego, jel vama radi speedtest na bonbonu?
Čisto iz znatiželje sam ga probao pokrenuti i ne šljaka. Na wifiju normalno radi, ali na 4g ne želi. Kaže test failed to complete. Check your Internet connection.
Malo mi je smiješno da su ga blokirali
31.10.2018 | 09:56
Meni nije nikad zaštekalo, tako ni sada. Probaj resetirat mob ili napravit nešto složenije.
37E12627-317C-47E9-A5A3-B378CC9CCE52.png
31.10.2018 | 10:15
Resetirao sam mob. Aplikacija na wifiju radi, čim se prebaci na 4g, ne radi.
iPhone je SE. Na kraju sam se spojio macbookom na iphonov hotspot.
DL je 36,78 Mbps,
UL je 4,36 Mbps.
Nije ni blizu tvojim mjerenjima, ali ne zamaram se za sada.

EDIT: Panj. Bio mi je ugašen mobile data za speedtest iz nekog razloga.
31.10.2018 | 11:39
Pakak?
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 42 minuta
  • invictus: @cariblanco - znam to, sada si postao kao i @smayoo. :D :)
  • cariblanco: ne, apple se ne prodaje...kao da neznaš za to
  • invictus: @cariblanco - jel prodaješ svoj stari Mini 2012? :D
  • cariblanco: da svega toga nema, ostaje još stalna zaebancija s software...tak da kod mene to nema šanse
  • cariblanco: normalno je da se grije, kad je sve to strpano u tako malo kučište...da je još manje ziher bi se jače grijalo :D
  • robee: Eh da, i meni se svidio Nuc na prvu ali brate mili kako to iritantno zuji i grije se kao lud. Na kraju sam ga prodao :). Dobra ideja ali jos uvijek lose realizirano. Vrlo rado bih jednu takvu malu kutijicu no pricekat cemo jos neko vrijeme.
  • cariblanco: ti miniji iz garaže, nemaju nikakve šanse
  • drlovric: Manji i bolji Mini :)
  • drlovric: [link]
  • smayoo: imam ja, piši u forum...
  • miomika: dal ima tko iskustva s novom ezabom za poslovne korisnike i High siera-om?
  • big_mac: Ja vise necu s njima poslovati.Mogli su mi dati drugi boju da rijese/spase stvar ali ne zele nikako izaci ususret da poprave vlastitu gresku
  • drazenp1706: Baš sam u subotu mislio u Links po Apple magic keyboard 2 i po Apple smart cover za iPad 6.
  • cariblanco: Imao sam 2012 s i7 i 16 gb rama i ugrađen svoj ssd od 120 gb...@JOHN postoje ljudi koji idu po to u Grac, čak daju i R1 račun...koja je njihova shema, neznam niti me zanima :)
  • JOHN: cariblanco, molim te objasni kako si došao do tog extra popusta od čak 3 %? :-) Ne zahebavam se, 3% je 3%.
  • JOHN: Cariblanco, nadam se da si naručio i novu tastaturu! Ona je......:-)
  • invictus: @cariblanco - koji si Mini imao prije ovoga novoga što si naručio?
  • robee: Nadam se da neces imati ssd sa coil whine
  • cariblanco: Treba znati kupovati...naručen mini s i7, ostalo standardno...u gracu je 1489 E, meni stiže uskoro doma za 1450E ;)
  • m@xym: A čuj, mogu oni uvesti što god hoće, na kraju krajeva kupci su ti koji će ih 'kazniti' ili 'nagraditi' (ne)kupovanjem, Ovakvih webshopova i tako ima već previše.
  • robee: Ok, debitne :), ne bunim se, samo navodim uz vec spomenuti biser placanja dostave i u trgovini.
  • m@xym: robee, Ne postoje 'tekuće kartice', samo debitne i kreditne,.i nije mi jasno zašto se buniš, pa na njihovim stranicama ja jasno naglašeno koji su uvjeti plaćanja.
  • robee: Lokalni insp. su korump. Pojave se i zna se sto treba napraviti (napuni kolica robom i miran si do sljedeceg posjeta).
  • robee: Centar tehnike. Ostao sam bez teksta, sam o sam rekao hvala i dovidjenja :). Kaze pa zato vam je cijena snizena i morate platiti dostavu. Osim toga udaraju kamatu na obrocno placanje tekucim karticama (Visa, Maestro..).
  • Yonkis: @robee, pa što ih ne imenuješ, da i drugi nemaju posla sa njima. Mila majko, kakve su to prakse, plaćaš dostavu 100 kn ako i dođeš u dućan po artikl, jao jao jao.. pa jel se njima može poslati kakva inspekcija (ili su kod nas i inspekcije zaku*ac)?
  • robee: Nije samo Links banana trg. Jucer zovem jednu drugu trg i zelim kupiti proizvod i podici ga osobno.Kaze trg. da samo naruciti preko weba, reko da ali tamo mi racunaju dostavu 100kn...pa isto vam je, dostavu cete platiti i ako osobno preuzmete u trg. :)
  • robee: Super ako ga prodas :)
  • big_mac: @smayoo Redovna cijena tog casea je 375kn a ja sam ga platio 98kn.
  • smayoo: ?
  • smayoo: I zašto onda nisi uzeo novac natrag=
  • Soffoklo: Dugo godina sam bio kupac u Linksu. Sad već svaštare s ponudom, nisu konkurentni s cijenama i imaju sve više krivih isporuka, a vrh svega je potpuni fijasko sa "cyber" ponedjeljkom. Isto sam naručio 3 artikla i nakon 7 dana čekanja samo me dočekao status narudžba obustavljena. Mislim da su ušli u stadij kaosa :)
  • big_mac: zabunom poslana natrag ista maska za plus model!! Reko dajte mi onda case druge boje za osmicu a oni govore da ne mogu jer da nije ista sifra i da moze povrat novca.Ja govorim pa kako sam onda mogao dobiti case za osmicu ako nije ista sifra kao za plus model?! Ne znaju oni,ne mogu nista,nije ih briga!
  • big_mac: @Yonkis Links ocaj ocaja.Uzmem za cyber monday taj aple case za iphone 8 ali mi oni dostave case za plus model.Odem do linksa da to reklamiram,skuze da su prodavali artikl pod krivom sifrom i da moze zamjena za drugi case za ajfon 8 ili povrat novca.Reko necu povrat novca nego zamjenu.Zovu me nakon par dana da mi je odobrena zamjena i dodem ja u links podici case kad ono kazu mi da je zabunom posl
  • horvat.v: Hvala!:)
  • smayoo: da
  • horvat.v: Bok, kratko pitanje, vrijedi li Appleova garancija i na punjač(adapter) koji se dobije uz Mac?
  • JOHN: Na cyber glupost sam uzeo nešto i nakon par dana mi javili da toga više nema.:-) Pacijenti
  • Yonkis: A i taj Links, ne može robu isporučiti kako spada. A je se unazadio. Zar ne može povrat novca ili zamjena za neki drugi artikl u tom iznosu?
  • big_mac: Ovi iz linksa mi poslali krivi apple case pa bacite oko u oglase ako thoce neko pa se javite.
  • Yonkis: Pa bonbon je od HTa, na njihovoj infrastrukturi, nije TELE2, to želim reći. Mislim da možeš zvati kada imaš tu ikonu "aktivnu" [link]
  • big_mac: Nema recimo opcije da se kontakt pozove preko wifi
  • big_mac: Znaci wifi pozivi samo kada nema ili je slab siignal od operatera
  • big_mac: Bonbon :-)
  • Yonkis: Jel netko išao na predstavljanje? [link]
  • Yonkis: bez ž :) Mora da si na Hrvatskom Telekomu -> [link]
  • Yonkis: big_mac [link] Make a call with Wi-Fi Callingž
  • smayoo: Je, čuo sam jutros... :(
  • JOHN: RIP Sijerković :-(
  • Riba: big_mac, [link]
  • big_mac: Da li netko zna tocno sto je to i kako ide naplata?

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.39 Seconds

Provided by iJoomla SEO