Problem sa internet podacima
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Problem sa internet podacima


13.01.2020 | 08:08
Riba kaže:
Ajme, hajde da nije samo mene to mučilo. Ne znam je li namjerno ali podsjećalo me ne onu ASMR monadu. Potražite ASMR na YouTubeu, ali na vlastitu odgovornost.

Nikad nisam čuo za to (ASMR), ali su mi ove reklame super!
13.01.2020 | 09:30
Tel2 trenutak za prilagodbu traje od kada su ponudili flat promet po dostupnim brzinama. I nikak da se prilagode. S obzirom da sam jedan od onik, koji kao "žićanu opciju" interneta imaju dostupan samo bakar parice sa max 10 Mbps, preostalo mi je isprobavati 4G, i mislim da bih na toj temi mogao i doktorirati, koliko sam već stručnih pojmova iz te tematike usvojio.

Tele2 je dobar samo onima koji internet koriste za surfanje ili "down/up preo noći. Sve drugo, uistinu ovisi o lokaciji i zagušenju.
Na mome repetitoru su stavili dodatne ćelije, pa sad imaju 2 x 1800 i 1 x 2100 Mhz, no ni to ne pomaže , jer se brzina sa cca 110 spusti na jedva 10 Mbps (zna čak doći i na 1 Mbps, uglavnom poslijepodne i navečer.

Ono što me je iznenadilo, imao sam A1 Homebox par mjeseci, i kod njih je izražen identičan problem.

HT je imao problem pokrivenosti na mome području, ali nedavno sam nabavio 3CA modem/router, i kod HT-a lovim 3 frekvencije (800, 1800 i 2100), pa se za sada čine najbolji odabir, iako nakon par godina "šaltanja", nisam više optimist.

Ako govorimo o internetu na mobitelu, ja bih se tu vodio financijsom stranom, jer ovo sa kvalitetom - skoro pa je svejedno.
14.01.2020 | 14:48
I nakon 2 dana funkcioniranja, danas ponovo isto sranje!
  • jandorn
  • Posjetitelj
14.01.2020 | 18:55
Dronko kaže:
I nakon 2 dana funkcioniranja, danas ponovo isto sranje!


Baš sam krenuo napisati istu stvar... Znači najbolje mjenjati operatera. Već dva tjedna samo problemi na Bonbonu.
14.01.2020 | 19:12
Upravo sam komunicirao s njima. Kažu da na cijeloj T-com mreži ima problema s 4g-om.
Da je uzrok zadnji ios update. Navodno da će Apple to riješiti u sljedećem updateu...
Dotad da isključimo 4g i budemo na 3g-u...
Ne znam, nisam baš uvjeren... S druge strane istina je da više nema opcije da ručno porihtaš mrežne postavke, samo ne znam jel to od zanjeg updatea ili još od nekog ranije (slika)
Jel ima tko na kojoj drugoj T-comovoj mreži sličnih problema?
Prilozi:
  • jandorn
  • Posjetitelj
14.01.2020 | 20:31
Sumnjam da je problem samo u nekim iPhone uređajima u nekoj malo državici zvana Hrvatska. Nisam uvjeren u tu priču.

Da je stvarno problem u iOS updateu onda bih bilo releventnih tema o tome starih barem mjesec dva koje bih mogao naći sa Googleom. Nisam našao ništa dosljedno navodnome problemu. Na drugu ruku u svome prvome postu na ovu temu sam linkao na Reddit gdje je otvorena ista tema i ljudi većinom imaju android uređaje. Isto tako ako odeš na Bonbonov profil na Facebooku onda ćeš na više zadnjih postova u komentarima naći kako ljudi komentiraju kako im internet ne radi kako treba. Nitko nije istaknuo da je problem samo u iPhone uređajima.
14.01.2020 | 21:01
Moja mala ima bonbon prepaid na iP 5S, radi sve OK. Ali nije zadnji iOS, naravno.
@Dronko, ne kužim na tvom screenshotu, što bi ti htio više podešavati od toliko koliko je tu vidljivo?
internet.ht.hr je apn koji na bonbonu provjereno radi. Imaju i onaj drugi, htgrps.web, koji, rekao bih, ne radi, ali možda kod tebe radi pa probaj ručno to upisati.
14.01.2020 | 21:02
Pardon, zaboravio sam napisati, također imamo D-linkov 4G hotspot i u njemu bonbon pretplatni SIM, isto sve radi OK (nakon što sam ručno upisao ispravni apn).
14.01.2020 | 21:43
@smayoo
Ovako su problem riješili oni koji imaju androide.
E sad, možda griješim, ali čini mi se da se u prijašnjim verzijama ios-a moglo ručno rihtat neke od ovih postavki.
A sad možeš samo ručno unijeti APN...
Velim, nisam stručnjak i nisam siguran, ali čini mi se da je prije bilo moguće prčkati po više tih opcija...
Prilozi:
14.01.2020 | 21:45
I androidovci su imali taj problem, ali su ga riješili mimo bonbonove SZK...
  • jandorn
  • Posjetitelj
14.01.2020 | 22:10
Mislim da si u pravu što se ćini količine polja za unos podataka u opcijama Callular Data Network. Sjećam se jer stari ima Tele2 na iPhone 6s. Tele2 nema automatske postavke neta na iPhoenu nego ih sam moraš unositi. A1 i HT automatski skinu te postavke. Budem provjerio kada dođe sa posla kako je kod njega.

Nisam siguran ali mislim da kolićina tih polja bih mogla ovisiti o operateru. Neke stvari u opcijama pod cellular su pod utjcajem operatera a ne Applea samo nisam siguran koje.
14.01.2020 | 23:44
Hja, ne znam. Velim, maloj na iP 5S sve radi normalno (4G, no voice, bonbon na bonove), D-link hotspot isto sve radi normalno (4G, bonbon na pretplatu).
14.01.2020 | 23:49
Nešto sam probao večeras, ako se pokaže dobro javim. Sad neću skakat pred rudo
15.01.2020 | 11:08
Meni je APN postavljen od pocetka na internet.ht.hr i dalje ne radi. Provjereno je da 3G nema problem.
  • jandorn
  • Posjetitelj
15.01.2020 | 11:21
Šef ima 11 Pro sa Bonbon karticom i Tele2. Koristi internet od Tele2 pa ne zna kako radi 4G od Bonbona. Pogledao sam mu u opcije i Bonbon kartica ima isti jako malo opcije u Callular Data Network dijelu a Tele2 ih ima sve. Znači da imam Tele2 onda bih mogao unjeti sve postavke detaljno. Ne znam što to znaći vezano sa 4G problemima.

Kao što sam rekao gore Tele2 nema automatske postavke neta na iPhoenu nego ih sam moraš unositi. A1 i HT automatski skinu te postavke. Znaći configuracija SIM kartice je drugačija možda je u tome problem.
20.01.2020 | 12:06
Samo mali update na temu; već četvrti dan nema nikakvih problema s data prometom. Toliko o tome kako je bilo do applea i njihovog updatea
  • jandorn
  • Posjetitelj
22.01.2020 | 20:36
Također mi bonbon radi kako treba zadnjih par dana.

Imam jednog kolegu u firmi koji ima Tele2 i njemu uvijek sve radi kako treba, naravno su sporije brzine ali uvjek ima dobar signal i sve mu radi. Često zna nama dati ostalima hotspot kada nam zatreba. Pričam o zadnjih godinu dana koliko nam je on kolega. Mislim na normalno surfanju bez torrenta i sl. Također lokacija je Zagreb.

Da li je moguće da se Tele2 toliko popravio ili se HT pokvario? Po logici stvari ne razumijem kako je to uopće moguće.
22.01.2020 | 20:57
3G i 4G (a i 5G) funkcioniraju tako da će svaka bazna stanica primiti neograničen broj korisnika i pokazati mu da ima maksimalni signal, ali će brzina prijenosa opadati drastično kad broj istovremenih korisnika prijeđe neki granični, relativno mali (recimo: 50).
Dakle, kvaliteta veze (propusnost, brzina, kako već tko to želi zvati) naglo opada s porastom broja korisnika koji su U ISTO VRIJEME na ISTOJ BAZNOJ STANICI.

Ako ti je firma u nekom poslovnom kvartu (malo stanova, puno firmi), logično je da u radno vrijeme T-com ima puno lošiju vezu od Tele2 jer T-com ima jako puno, a Tele2 relativno malo poslovnih korisnika. Ako je ovo tvoj slučaj, dođi u firmu jednom u 10 navečer i veza će ti (na T-comu) biti fantastična, jer su svi otišli doma
  • jandorn
  • Posjetitelj
23.01.2020 | 18:56
Nije mi bilo jasno zašto moj kolega (Tele2) u prosjeku u ZG-u ima bolji internet od mene (Bonbon) jer može biti više razloga za to. NIsam mogao predpostaviti koji bih od tih više razloga bio najvjerovatniji pošto nisam stručan u tome nego samo okvirno razumijem informacije napisane u prvom paragrafu.

Ono što si napisao u drugome paragrafu je vjerovatno to razlog koji bih mogao najviše doprinjeti mojem slučaju ukoliko nisu radovi na mreži ili nešto sl. Vidiš kako mi to nije palo na pamen, poslovni korisnici. Tele2 je inače dosta opterečen navečer kada su vjerovatno svi doma nakon posla i vjerovatno kao što kažeš imaju malo poslovnih korisnika a tada ovi drugi udaraju.
23.01.2020 | 19:50
Inače, Bonbon i Tomato NAMJERNO imaju lošiju internet vezu od T-com / VIP. Dva korisnika koji sjede jedan kraj drugog, s istim tipom telefona pokrenu speedtest.net (bilo kako da probaš, obojica skupa ili jedan pa drugi, ili drugi pa prvi...), bonbon uvijek ima lošiju vezu od T-com korisnika, odnosno tomato ima lošiju od VIP korisnika. To je namjerno tako poklikano u gatewayima.
23.01.2020 | 23:49
Kolko para tolko muzike! Nemojmo se lagati, svi smo na bonbonu jer je jeftiniji od t-coma ili na tomatu jer je jeftiniji od A1
24.01.2020 | 00:25
Naravno. Ali činjenica je da je PUNO VIŠE jeftiniji nego što je lošiji.
24.01.2020 | 12:51
Razmisljam o prelasku s bonbona na A1 pa me zanimaju misljenja. Vise vas je spominjalo da su najgori, ali me zanima zasto? Na bnetu sam godinama (jos od kad je bio DCM) i zadovoljan sam uslugom.
24.01.2020 | 13:54
Dok sve štima, svi tele-operateri su podjednako dobri.
Tek kad se pojave problemi, korisnici obično percipiraju baš onog tele-operatera na kojemu su oni, kao najgoreg.
Ali u principu, svi su oni manje više isti (da ne tipkam onu riječ na slovo 'g') kad imaš nekih problema, a oni ih ne znaju, ne mogu ili ne žele riješiti.

U slučaju prelaska sa bombona na A1, ne vidim zašto se ne bi odlučio za tomato, s obzirom da su cjenovno prihvatljiviji (osim ako ti nije bitno imati 100 minuta prema EU&EEA).
24.01.2020 | 19:13
Slično kao i u temi o bankama. Još da otvorimo i jednu o osiguravajućim društvima pa smo kompletni.
Oko A1 nije tako jednostavno prosuditi jer svoju indolenciju i aroganciju skrivaju iza dobrih (u smislu podrške korisnicima) firmi koje su kupili, kao što su B-net i Metronet. Ja sam s metronetom jako zadovoljan. Iznimno. Reakcija na mail je u prosjeku ispod 30 min, a kontakt osoba koju imam tamo mi se uvijek javi na telefon, ili vrati poziv u par minuta.
Međutim, čim nešto ima veze s gazda-firmom, odmah zasmrdi.
Neka iskustva od ranije (bio sam korisnik vipneta od 2000. do 2015. godine, najprije privatni Vip.me, pa poslovni iz jedne, pa iz druge firme, 3 bolne godine i kućni korisnik Vip homeboxa, u vrijeme kad su tek ponudili tu uslugu, i jedno 3-4 godine korisnik VipTV kad je Vip kupio DigiTV):
- čekanje na javljanje telefonske podrške, nikad kraće od 20 minuta, a apsolutni rekord je sat i petnaest minuta cca. Dovezao sam se čekajući od križanja Savske i Prisavlja u Zagrebu do odmorišta u Ravnoj gori.

- tzv. “Flat” data promet u pislovnoj tarifi koji uspori na neupitrebljivu brzinu nakon 1GB

- dobijem poruku da sam skoro potrošio taj “flat”, a bitno mi je (uploadam čuda fotografija i diktafonskih zapisa kolegi na server dok se vozim od jednog do drugog objekta) - nazovem kolegicu i ona ODMAH naklika dodatni 1GB, ali uzalud. Brzina svejedno prdne. Zovem korisničku podršku, čekam na javljanje koliko traje vožnja od Šimuna do Žigljena, čekanje trajekta, plovidba do Prizne, vožnja do Stinice, čekanje trajekta, plovidba do Mišnjaka, vožnja do Raba, traženje parkiranja, manje par minuta. Prebacuju me naprijed-natrag jedno 7-8 puta i na kraju mi žena kaže “Ahaaaa! Ali ne možete to PRIJE nego vam padne brzina. Morate čekati da vam padne brzina pa onda tek zatražiti dodatni 1GB!”
24.01.2020 | 19:28
Šaljem mail preko njihovog SMTP servera i dobijem odbijenac od primateljevog servera jer je njihov SMTP server listan kao spam distributor. Pošaljem im mail (forwardiram), pa dvije požurnice i nakon tjedan dana dobijem odgovor da si trebam instalirati antivirus (ja, na svoj laptop)

Odjavim ugovor s VipTV (da sad ne prepričavam pikanterije). Dobijem potvrdu, zadnji račun, platim, dobijem mail “više niste naš korisnik, poslat ćemo nekog po naš prijemnik” (da mi je znati što će im, to govno nije ni za podložit pod nogu od stola ). Nakon mjesec dana pišem mail “kad ćete doći po taj uređaj?” Nakon još mjesec dana, nazovem podršku (čekanje 1h...) da bi mi se javio jedan arogantni balavac i tvrdio kako oni imaju zakonski rok od 30 dana. Ja kažem da je prošlo 60, a on na to “30 RADNIH dana”. Kad mi je tako lijepo nabacio, nisam mogao a da ga ne pitam rade li svake srijede ili samo onim srijedama kad je neparan datum.
Mislite da je priča gotova? Nakon 6 (ŠEST!!) mjeseci bane na vrata kurir od HP Expressa (doslovce s neba pa u rebra) i veli da je došao po prijemnik od VipTV. Ja mu ga dajem i pitam neku potvrdu da je preuzeo, a on zbunjen. Na kraju slikam njega, prijemnik i cedulju s nalogom (koju ima samo u jednom primjerku).
Sad već pogađate da ni tu nije kraj. JOŠ TRI MJESECA KASNIJE javlja se serviser VIPtv telefonom, da je on u prolazu pa bi došao pokupiti prijemnik. Ja umrem od smijeha i pošaljem mu na Viber fotke poštara i njegove cedulje. Ovaj je prvi koji se sjetio ispričati. Kad je dobio slike, nazvao me ponovno, samo da se ispriča. Ali on je VIPov kooperant, nije zaposlenik, tako da se ne računa.
24.01.2020 | 19:37
E, a jedan iz kategorije Monty Python.
Kad sam dobio prvi 3G smarphone (mislim da je bio SonyEricsson P1i), na 3G nije radio SMTP, nego samo POP3
Pišem mail podršci i dobijem odgovor s pitanjem “Koji modem koristite?”
Odgovaram, objašnjavam, ovo, ono... stiže novi odgovor “Ne razumijem u čemu je problem, ja vidim da vaši mailovi meni uredno stižu. “
Ja gledam oko sebe po uredu, jel me netko hacknuo pa me sad zajebava... gledam s kim se dopisujem - Vipnet tehnička podrška. Pišem “Oprostite, tko ste vi? Tehnička podrška? Jeste li sigurni da ste stručni za ovo što radite?”
Stiže mi telefonski poziv otprilike “oprostite ja sam pobrkao 3G i 3Com pa sam mislio...” I nakon toga - “3G nam, znate, ne radi kako treba, neće još bar 2 mjeseca, dok se kolege ne vrate s edukacije.
24.01.2020 | 19:39
Tako da - ne, ipak nisu svi isti. A1 je sasvim svoja kategorija smrada. Što misliš, da bi inače kompletno mijenjali ime firme i korporativni image?
  • jandorn
  • Posjetitelj
26.01.2020 | 17:58
Bivši šef ima prijatelja koji je visoko pozicioniran u A1 i rekao je da im je ugled bio toliko loš da im je bilo jeftinije potrošiti jako puno novaca za promjenu indentiteta... Inače sam ćuo u dva navrata da je njihovi ljudi sprdaju kako su zajebali korisnike na svojeim sastancima od nekoga tko je tamo radio. Moj ujak je bio na sudu sa njima prije kojih 20 godina i naravno lažljiva govna su izgubila na sudu. Isto sa sestrom od frenda su bili na sudu i izgubili. Ako se dobro sječam oboje je bilo za neke absurdne cifre nepostoječih računa.

Bio sam zadovoljni korisnik Amisa koje je kupio A1. Od kada ih je kupio samo problemi sa vezom a i kvaliteta korisničke službe također pala. Znam desetak ljudi i svi bili super zadovoljni Amisom dok ih A1 nije kupio. Znali su da će biti problema sa migracijim i pravili se glupi mjesecima umjeto da obavjeste ljude o problemima. Služba za korisnike im je za q.

Često imaju ponude na netu koje nisu istinite što saznaš samo kad dođeš u poslovnicu. Kada sam trebao informacije nisam mogao doći od njih, htio sam prijevremeno raskinuti ugovor i hodao sam po poslovnicama i zvao službou za korisnike za upit o penalima za prijevremeni raskid ugovora i svaki put sam dobio različite informacije.

Bilo je još mnogo situacija koje sam zaboravio... Valjda sam podsvjesno potisnuo.

Po meni je stvar poštene razmjene. Ako meni netko nešto nudi i ja na to pristanem i platim to je to. Poštena razmjena. A1 funkcionira po principu uzmi što stigneš kada stigneš na bilo koji način. Kada imaš posla sa njima moraš čuvati leđa. Ne želim imati posla sa firmom koja tako funkcionira, samo poštena razmjena me zanima.
Moderatori: jupi, Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 6 sati, 27 minuta
  • smayoo: RIP Renato Baretić :(
  • dpasaric: Cijene su ti iste kao u Švicarskoj, kada to prihvatiš, sve bude jednostavnije! :)
  • ping: @drlovric Geneva?
  • ping: A
  • drlovric: Jucer sam stigao a vec sam blago sokiran hrvatskim cijenama. Neke stvari vrijedjaju inteligenciju, ali valjda se brzo naviknem :)
  • smayoo: O, brate, kakav pacijent.. :)
  • dpasaric: Joj on je inače lud tip, ali ovo je skroz fora! :)
  • drlovric: Kakva bolest od videa :) [link]
  • dpasaric: Novi mega-članak na naslovnici! Nije za svakoga, ali za one koji to vole bit će poslastica! :)
  • zoranowsky: Također!
  • vicko: Pridružujem se čestitkama!
  • smayoo: Čestitam svima Dan antifašističke borbe!
  • roPeD: Pokrenuo temu u Softver forumu
  • smayoo: Piši u forum i probaj biti jasniji
  • roPeD: Lijepo molim
  • roPeD: Jel bi netko znao prebaciti onaj nas stari Mini Rijecnik da ga mozemo koristiti sa novim operativnim sustavima i M chipovima
  • roPeD: Pozdrav svima
  • drlovric: Zasto instalirate bete na aktivne uredjaje koje koristite svaki dan :/ Mozda je bolje da ti je bankarstvo prestalo raditi, nego da radi nesto sto ne znas :)
  • ZeljkoB: iOS18 dev beta kad je izasao nije polomio nista, ali 17ica je ubila ZABA app...
  • dpasaric: Meni to zvuči kao logična prva stvar koja će se polomiti.
  • ZeljkoB: Je li tko probao iOS26, a da mu ZABA app i dalje radi OK?
  • hal9000: Sretan rođendan i dobrodošao u klub!
  • drpongrac23: Hvala svima!
  • ping: Sretan rođendan
  • dpasaric: Sretan ti! :)
  • zoranowsky: Sretan ročkas!
  • Yonkis: Sretno ti rođendanovo!
  • smayoo: Sretan ti rođendan! :)
  • drpongrac23: Danas sam ušao u 5-u DEKADU ŽIVOTA!!! Živjeli svi!!!
  • hal9000: [link]
  • Riba: Odnio vrag prisu!
  • hal9000: Za 30-ak godina većina nas ni neće više biti živo pa koga briga za responsive site! :D
  • Borisone: Ma nije to, nego se sada početna stranica učita u tren oka. Treba bar 3-4 sekunde da bi bilo moderno.
  • Riba: Uostalom, nije Jabucnjak neresponsivan nego je vama ekran premalen! :-D
  • dpasaric: I nisi boomer, ti si gen X! :)
  • dpasaric: Zašto bi itko išao na ovaj tip weba s mobitela? :)
  • Riba: Hoce, vec je u pripremi godinama ali je implementacija malo zapela...plus sto ne pomaze sto ja boomer nikada ne idem na jabucnjak sa mobilnog uredjaja. :)
  • CoffeePod: Jabucnjak*
  • CoffeePod: Hoce li Jabuvnjak ikad dobit reponsive sajt?
  • cariblanco: Danas smo u Osijeku, možda shebali turističku sezonu :D
  • dpasaric: Slijedi uskoro osvrt na naslovnici...
  • Air: ...a Applevom slučaju iako te fore drugi telefoni imaju već godinama, ali kad to Apple napravi mi bi se trebali diviti tome kao toploj vodi.
  • Air: Meni Keynote izgleda kao kad Trum hvali samo sebe i svoje odluke kao ono baš najbolje, iako ga je cijeli Svijet popljuvao...
  • drlovric: Na Mac, Spotlight je odlican, kao i boja foldera (konacno) :)
  • drlovric: iPad je odlicno profitirao. Ako sve ovo ne zakljucaju za najnovije modele only :)
  • Riba: Keynote mi je kao neka epizoda Teletubbiesa.
  • Riba: Gledam taj WWDC i razmisljam kako su teme o umiranju mozda privlacnije. :-D
  • dpasaric: Idemo mi na ljepše teme, WWDC je za sat vremena! :)
  • dpasaric: Sve pet, ali nije li zanimljiva statsitika da je od zadnjih 30-ak (toliko pratimo na jednoj internoj grupi objave u medijima) sportaša, umjetnika i ostalih poznaith osoba koje su iznenada umrle, uzorak cijepljenih 100%. A znamo da je kod nas situacija bila cca 50:50, znači nešto lomi statistiku. Evo, samo to primjećujem.
  • smayoo: To što nije u javnosti poznato što je prethodilo njegovoj smrti, ne znači da nije prethodilo ništa čega bi ta smrt bila logičan i sasvim vjerojatan ishod. Moj pokojni stari je umro u 59. godini i svima koji ga nisu jako dobro znali je to bilo "iznenada". Nas koji smo mu bili bliski nije baš *iznenadilo*, iako nam je bilo teško i bolno.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Bip, Riba, rkoren5, tino1, VanjusOS, Anonimci (431)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.12 Seconds

Provided by iJoomla SEO