MacBook Pro 2017 iznuđivanje servisa?
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

MacBook Pro 2017 iznuđivanje servisa?


14.10.2020 | 13:20
Bok svima,

Imam jednu situaciju za koju bih molio savjet. Radi se o MacBooku iz 2017 koji ima "defektnu" tipkovnicu, par tipaka ne radi. Prije par dana sam ga odnesao na servis. Apple ima aktivni program zamjene tipkovnice tako da servis ne bi trebao ništa naplatiti. Mac sam osobno odnio u servis i na njemu nije bilo nikakvih vidljivih oštećenja niti ogrebotina, i to imam navedeno na zahtjevu koji sam dobio od servisa kad sam predao uređaj.

Danas su se javili iz servisa da je polijana neka tekućina u predjelu trackpada te da je prisutno manje oštećenje u donjem predjelu ekrana te udubljenje u jednom kutu kućišta. Prvo sam pomislio da se radi o nekom drugom Macu, a ne mojem.

Zahtjevaju da se plati čišćenje u iznosu od 350kn jer je ono nužno za nastavak procesa popravka.

Sve mi se čini da pokušavaju na neki način dodatno zaraditi, a ne znam što da radim. Radi se o iStyle-u (CCO West).
14.10.2020 | 13:26
I da ne zaboravim, kad sam se raspitivao oko servisa, već su mi onda nudili čišćenje, citiram:

"Nudimo nakon pregleda eventulano čišćenje kompletnog računala od prašine ako je potrebno koje iznosi 349 Kn"

Sumnjivo mi je kako se iznosi poklapaju.
14.10.2020 | 14:07
Tamo sam kupio iPad, tamo rade klinci koji blage veze nemaju što prodaju, samo biflaju prazne brojke - izbjegavati.

S druge strane u Arena Centru u Zagrebu sam kupio Magic mouse 2 black, tamo je radila jedna nadasve ljubazna dama, čak smo se i zapričali o Macovima, vidi se da osoba voli Apple proizvode i da ima širok spektar znanja vezan uz iste.

Probaj odnijeti ili poslati u neki drugi servis, prijenosnici imaju internacionalno jamstvo.

Nadam se samo da oni nisu gablali nad Macom te prolijali po njemu kavu ili sok te im je još k tome negdje pao, zna se dogoditi, ima svakakvih šeprtlja u današnje vrijeme. I sa to žele natovariti tebi.

Kakvo čišćenje, pa to je doslovno još novo, ja imam MacBook Air iz 2015. i Macbook Pro iz 2009. pa u njima gotovo da i nema prašine - jer sam provjeravao.
14.10.2020 | 14:29
I meni se čini da su oni nešto zeznuli i sad to pokušavaju prebaciti na mene.

Laptop sam ostavio kod njih u servisu u ponedjeljak, a danas su mi se javili s tim nebulozama. Ne bi htio sad uzimati laptop natrag jer ako su oni nešto prolili, neka to izvole i riješiti. Imam potvrdu o primitku na servis u kojoj stoji da nema nikakvih oštećenja.
14.10.2020 | 14:51
Ako budu komplicirali daj im do znanja da ćeš se obratiti samoj tvrtki Apple za pomoć, a i kod nas postoje razne udruge za zaštitu potrošača, pa su tu i novinari koji jedva čekaju objaviti takve priče.
14.10.2020 | 15:04
Pripremam takvo jedno očitovanje, ali se nadam da do toga neće doći. Inače sa samom Appleovom služnom za korisnike imam jako pozitivna iskustva... za razliku od "naših".
14.10.2020 | 16:03
Goc98 kaže:
I da ne zaboravim, kad sam se raspitivao oko servisa, već su mi onda nudili čišćenje, citiram:

"Nudimo nakon pregleda eventulano čišćenje kompletnog računala od prašine ako je potrebno koje iznosi 349 Kn"

Sumnjivo mi je kako se iznosi poklapaju.


U iStyle-u je šef servisa išao sa mnom u osnovnu školu i zna jako puno o svemu od Appleovog hardwarea.
Prvi puta sam skužio da radi tamo kao serviser bilo je kada su još imali jedan dućan u Vlaškoj ulici u ZG-u, mislim jedini u iSTYLE u HR.
To što ti je sumnjiva cijena ti je - neosnovana sumnja. Pa neće ti očistiti samo taj dio kompa nego apsolutno sve kada ga već čiste - a cijenu toga su ti rekli kada su ti isto nudili na blagajni servisa.
Tako da ne znam čemu sumnja?
drpongra kaže:
Tamo sam kupio iPad, tamo rade klinci koji blage veze nemaju što prodaju, samo biflaju prazne brojke - izbjegavati.


Što se mlađarije koja prodaje tiče, prema šefovima oni niti ne moraju znati sve o Appleu, bilo bi poželjno da su studenti i da ih stoje što manje.
Po mogućnosti da vole . Ja sam svoj MacBook Pro kupio u Storeu gdje klinac nije imao pojma da se DVD može čitati i sa Mac Pro-a i sa PC-a (Keynote Jobsa kada je predstavio prvi MacBook Air - računalo bez optičkog ulaza) - mali je buljio u mene ko u šarena vrata. Dan danas imam taj laptop - sedam godina kasnije. Baterija nikada mijenjana - stanje odlično. Tako da ne znam koje veze ima znanje prodavača sa proizvodom?
Primjerice, kada kupuješ Nikon fotoaparat, misliš li da prodavač zna apsolutno sve o njemu?
Da je Nikon marka za sport, a Canon za boje (barem je tako bilo prije 15-ak godina, danas mislim da je isto u high endu).
Ja držim da je stvar u nama, kupcima - da se pripremimo šta trebamo, hoćemo, možemo kupiti i onda to uzmemo u bilo kojem ovlaštenom dućanu. Ako rikne u jamstvu, ići će na servis ovako ili onako - bio prodavač najljubazniji na svijetu i znao li on on Appleu više od Upravnog odbora istog - ti imaš proizvod koji je u jamstvu - otišao. Kakve ti vajde ima što si se ti lijepo popričao sa curom?
Ako si pokupio broj, onda još i razumijem, ali na prvom spoju i onako kompovi nisu teme..
drpongra kaže:
Kakvo čišćenje, pa to je doslovno još novo, ja imam MacBook Air iz 2015. i Macbook Pro iz 2009. pa u njima gotovo da i nema prašine - jer sam provjeravao.

Ne upotrebljavaju svi laptope kao ti. Niti žive u prostorima jednakim tvome. Netko može imati laptop blizu čupavog tepiha, u sobi koju jako slabo održava, puno raditi na njemu; ma mali milijun načina kako da se unutar kompa nađe poprilična količina prašine koja je uzrok 90% kvarova na svim računalima današnjice.
Zato je u ovlaštenim servisima pravilo da se jednom godišnje kupcima nudi redovito čišćenje radi produljivanja radnog vijeka laptopa. Ako ne griješim, mislim da je tu uključeno i mijenjanje termalne paste.
Ovo sa gablanjem i polijevanjem po kompu uopće je ispod svakog nivoa normalnog promišljanja i mislim da bi ti Igor (otkrit ću mu ime) za ovo opalio takvu šamarčinu jer pišeš i direktno njega vrijeđaš za nešto, a nikada nisi ni ušao u onu servis sobu desno (njegovo radno mjesto).
Tamo nije dozvoljeno niti jesti niti piti. Čisto da znaš...
Nemoj pljucati po nečemu ili nekome zato da ispadneš pametan, a nisi vidio u kojim uvjetima ti isti koje pljucaš rade.
14.10.2020 | 17:04
drpongra kaže:
Ako budu komplicirali daj im do znanja da ćeš se obratiti samoj tvrtki Apple za pomoć, a i kod nas postoje razne udruge za zaštitu potrošača, pa su tu i novinari koji jedva čekaju objaviti takve priče.

Ja sam radio kao novinar, i ovo nije priča.
Ovo je mišljenje čovjeka, neprovjereno, koje ti biflaš kao tijesto u pećnici na osnovu čega - toga što si tamo kupio iPad od osobe za koju smatraš da si Einstein?
Niti si mu dao osnovne informacije kako takve prodavaonice rade, niti si mu objasnio koliko su rijetke one koje su istovremeno i ovlašteni distributeri i rade drugi posao sa  opremom, pa se kuže u Apple kao primjerice - Kreativni odjel iz Rijeke i Davor Pasarić, čovjek koji tamo radi i ovdje piše. Rječju - entuzijast.
Što misliš, koliko je prodavča takvih kapaciteta; ne u Rijeci; ne u Zagrebu - ajmo zaokružiti: u CIJELOJ Hrvatskoj? Entuzijasta za ono što prodaju, u ovom slučaju Apple proizvode?
Ja mislim - jako malo. Mislim da ih možeš nabrojati na prste ako ne jedne, onda maksimalno dvije ruke.
A iSTYLE je malo prevelika tvrtka da bi bila na razini "gablanja nad laptopom" dok servisira isti. Mislim, to ne rade mulci ni doma, a kamoli tvrtke koje žive od toga?!
Da ti skratim surfanje, iSTYLE je 2005. osnovan u Dubaiu i pod imenom iSTYLE Apple Premium Reseller upravljaju jednim od najvećih lanaca Apple trgovina u CEMEA-i (Srednjoj Europi, Bliskom Istoku i Africi) s 56 Apple ovlaštenih prodajnih mjesta.
Adresa ureda:
Ured 1201, Cayan Business Center, Barsha Heights - Dubai, UAE
U slučaju da želiš prijaviti nešto, ciljaj u glavu.
14.10.2020 | 17:18
Bilo je ovdje kroz sve ove godine dosta nezadovoljstva iStyleom, ali baš ovako nešto - nisam još čuo. To je dosta ozbiljna optužba, da smatraš da je netko od njih prolio štogod po tvom Macu pa sad traži da platiš čišćenje. Da je stvarno netko prolio nešto po tvom Macu, to bi očistio sam, potiho i brzo, da se ne zna. Tako da mislim da to sigurno nije slučaj.

Da te cimaju da im platiš nešto, isto mi nema baš logike, jer njima Apple plati servis isto kao što bi ga naplatili korisniku. Ali nije isključeno da je nekom pala na pamet takva lopovska ideja.

Odi, dakle, tamo, traži da ti pokažu što je to u tvom laptopu da je potrebno čistiti. Kad ti pokažu, uslikaj (brzo i iznenada) pa onda imaš konkretan dokaz. Ako je zaista nešto potrebno čistiti, imaš sliku pa se možeš prisjetiti što se događalo u zadnje 3 godine i je li ipak moguće da se tebi nešto prolilo. Ako je sve čisto, onda lijepo pošalješ Appleu mail s fotografijom i njihovim mailom pa tražiš službeno objašnjenje.
14.10.2020 | 17:31
Smayoo,
točno znam o kojem se uredu iStylea radi, blagajna za primke je na lijevo od blagajne za kupnju koja se nalazi na centralnom dijelu izbočenog zida iza kojega su dvije prostorije, jedna za servis, druga za nove proizvode. Na lijevo se nalazi šank s kompom za primanje servisa, a desno od tog "šanka" vrata za sobu u kojoj rade serviseri. Soba je prepuna elektronike, podjeljene po redu u onu koja je na čekanju, onu koja se popravlja taj dan, i onu koja čeka na preuzimanje vlasnika.
I tu da se nosi hrana i tekućina? Čisto bacanje love, nije li? Mislim, zamisli da si ti vlasnik, što bi prvo zabranio u toj prostoriji? Mobitel? Pa nisu CIA...
Pa ja sam jedva smio ući vidjeti svoj laptop kada je šef bio sam na pet sekundi, čim je isteklo, odma "aj van najebat ću".
Tako da i ta fora s fotoaparatom će mu teško uspjet jer se vrata drže većinom zatvorena, a otvorena su jedino kada jedan od servisera (uvijek najmlađi) krene van zaprimiti ili predati novu primku.
I kako da on opali fotku, morao bi ući u sobu, napraviti jedno dobra tri koraka prema zidu koji je u ravnini zida kraja dućana i preko leđa servisera opaliti sliku nadajući se da ga ovaj nije primjetio, da je ovaj na blagajni za primke slijep, a ovaj što unutra radi gluh - mislim Tom Cruise i Mission Impossible, velim ti.
Nije to - ziher.
Znam dečka, ne bi to radili i tako se spuštali. Pa meni je dva ekrana promjenio zbog mojih mušica, a ne zato jer su stvarno bili za mijenjanje. Upravo zbog ovog što pričaš - ne plaćaju na kraju oni...
14.10.2020 | 17:42
Goc, jesi li ikada išta prolio po tom Macu? Makar kap? Čistio ga sa prevlažnom krpom oko trackpada?
A ovu udubinu, ukoliko si full pedantan, si trebao i sam primjetiti ukoliko je bila prije odlaska.
Ako nije, onda stvarno ne znam šta da kažem.
Mada, sada kad razmislim, ova Smayiina ideja ti i nije loša, moraju ti otvoreni laptop iznjeti van ili tebe pozvati unutra - a ukoliko ti već imaš iPhone na fotopaparatu, tko ti brani da okineš par slika i kažeš da si kontaktirao sa Dubaijem (ili Appleom direktno) i da su ti rekli da im pošalješ sliku.
Sjebi ih ako misliš da si u pravu, ne smiju ti raditi frku.
Samo čudno mi je znajući tko vodi servis, i koliko prodavaonica u kojim sve zeljama imaju da se spuštaju na taj nivo.
14.10.2020 | 17:47
@ Kloba - Hvala na detaljnom objašnjenju, a što se tiče dijeljenja šamarčina, samo neka izvoli, dam ti svoju adresu pa neka dođe do mene - takve najviše volim
14.10.2020 | 17:58
Usrdno bih molio moderatore da se postovi uvrijedljivog sadržaja brišu, jer takav govor nije na civiliziranom nivou, te mu ovdje nije mjesto.

Za dotičnog je bilo dosta prilika u našoj burnoj prošlosti gdje se moglo iskazivati "herojstvo" i odvaljivati šamarčine, a nikako ne danas ni ovdje.

Ako sam ikoga uvrijedio, onda se to elaborira na drugačiji način, a ne ishitrenim reakcijama i prijetnjama "šamaranjem".

Još jednom isprika i hvala na razumijevanju!
14.10.2020 | 17:58
Ja bi jos doda da kod apple nema nikakvog ciscenja, i to je informacija iz prve ruke, radio sam 2 godine bas u Apple-u i 2 godine u AASP-u. Bilo kakva sumnja da se nesto tu prolilo (liquid damage), ti ces odma dobiti ponudu za cijeli dio, ako neces, plati dijagnostiku (ako je AASP, kod Apple-a direct je dijagnostika free) i nosi nepopravljen kuci. To je sluzbena Apple-ova politika, jer oni za nista drugo ne mogu garantirati.
Znaci u tvom slucaju, ako je tekucina nadjena oko touchpada, ti tribas inicijalno dobiti ponudu za cili topcase (i ta famozna tipkovnica ukljucena jer je dio topcase), jer ako se ne varam touchpad sam se ne mijenja nego cili topcase. I jos bi ti naglasili da je to minimum price a nakon toga sve ostale komponente idu na detailed inspection i dodaju se u ponudu ako je ista nadjeno.

@kloba Ne znam cemu ih toliko branis, pa ako ti frend radi tamo, nije ti brat. A i zar ti stvarno mislis da sef servisa zna i pola onoga sto se tu stvarno dogadja.
Kao sto rekoh, radio sa u Apple-u i puno vecem APR-u i AASP-u od iStyle-a, i mogu ti reci da bi te iznenadilo sto se sve desava u tim servisima (AASP, ne Apple), od nepostivanja ASD, preko marende do dobacivanja uredjajima.

Btw. meni osobno cinjenica da je firma osnovana u Dubaiju ne ulijeva bas neko povjerene, zapravo prije je suprotno tome.
14.10.2020 | 18:02
drpongra kaže:
@ Kloba - Hvala na detaljnom objašnjenju, a što se tiče dijeljenja šamarčina, samo neka izvoli, dam ti svoju adresu pa neka dođe do mene - takve najviše volim

Čekaj, ti misliš da je on sa sjeverne tribine Maksimirskog stadiona?
Naprotiv, jako je miroljubiv i izbjegava nasilje, ali meni nije jasno tko tebi daje za pravo predbacivati nekomu i nečemu na osnovu - čega?
Daj mi još jednom napiši JEDAN valjani DOKAZ koji si iznio protiv tog iSTYLE sevrisa?
A onda napiši koliko si ih puta popljucao.
Nije to isto.
EDIT:
Ej, nemoj pametovati nakon 15 dana, molim te.
14.10.2020 | 18:08
@Kloba - iznio sam mišljenje šta se MOŽDA dogodilo, a ne da se to i stvarno dogodilo, no vidim da sam ti uvrijedio frenda iz osnovnjaka, a u toj cijeloj toj priči je to i tebe malo pogodilo - evo isprika još jednom.
14.10.2020 | 18:13
@Kloba - na Jabučnjaku sam bio član gotovo od samog osnivanja, ne budi toliko prgav, ne priliči ponašanju zrele osobe, i nemoj me molim te više maltretirati - nađi drugu žrtvu.
14.10.2020 | 18:17
songoku kaže:
Ja bi jos doda da kod apple nema nikakvog ciscenja, i to je informacija iz prve ruke, radio sam 2 godine bas u Apple-u i 2 godine u AASP-u. Bilo kakva sumnja da se nesto tu prolilo (liquid damage), ti ces odma dobiti ponudu za cijeli dio, ako neces, plati dijagnostiku (ako je AASP, kod Apple-a direct je dijagnostika free) i nosi nepopravljen kuci. To je sluzbena Apple-ova politika, jer oni za nista drugo ne mogu garantirati.
Znaci u tvom slucaju, ako je tekucina nadjena oko touchpada, ti tribas inicijalno dobiti ponudu za cili topcase (i ta famozna tipkovnica ukljucena jer je dio topcase), jer ako se ne varam touchpad sam se ne mijenja nego cili topcase. I jos bi ti naglasili da je to minimum price a nakon toga sve ostale komponente idu na detailed inspection i dodaju se u ponudu ako je ista nadjeno.

@kloba Ne znam cemu ih toliko branis, pa ako ti frend radi tamo, nije ti brat. A i zar ti stvarno mislis da sef servisa zna i pola onoga sto se tu stvarno dogadja.
Kao sto rekoh, radio sa u Apple-u i puno vecem APR-u i AASP-u od iStyle-a, i mogu ti reci da bi te iznenadilo sto se sve desava u tim servisima (AASP, ne Apple), od nepostivanja ASD, preko marende do dobacivanja uredjajima.

Btw. meni osobno cinjenica da je firma osnovana u Dubaiju ne ulijeva bas neko povjerene, zapravo prije je suprotno tome.

OK; tebi stvarno vjerujem jer si više puta istaknuo da si radio u Appleu, a to je stvarno vrijedno iskustvo koje malo tko ima i od tebe se puno toga može naučiti.
Za ovo što me pitaš, vjerojatno jest subjektivno jer me više ljudi pitalo kada se skužilo da puno ljudi ima probleme sa iSTYLE-om, a ja ih jedini hvalim. No, onda smo svi zajedno to pripisali tom mom osnovnoškolskom kolegi, koji mi je ulazio u susrete i kada realno nije trebao (tri puta sam na MacBook Pro-u 15" early 2013 modelu mijenjao cijeli clamshell, sva tri puta se žalio na display da nije dovoljno crn kada ga se stavi na crnu pozadinu, da mu iz nekog kuta isijava žuto svijetlo). Mislim da sam samo prvi puta zaista i bio u pavu, druga dva puta mi je on izašao u susret. Znam da ga nije koštalo, ali isto tako znam da bi napravio normalan servis na svemu čega se dotakne. Pa čovjek ima ženu i dijete, nije mu do gubitka posla, a još je postavljen za voditelja servisa tamo. Zato.
Ovo za čišćenje mi je stvarno tako objašnjeno, ali to vrijedi i za PC-e, i za konzole - pa sam vjerovao da vrijedi i za .
Drugo, kao bivši novinar, ja tu još uvijek ne vidim priču. Vidim indicije. Ukoliko se ispostavi da je Goc u pravu, e onda je to priča. Samo me zanima tko će je objaviti, 24 sata ili BUG?
I zadnje, ne volim kada se netko tko se učlanio prije 15 dana postavlja kao Platon, baca spike "napišem ti adresu", uopće ne shvaćajući poantu da je uvrijedio nekoga tko nije ovdje prisutan da se brani - ali onda okrene priču da sam ja nekulturan i da bi me se trebalo sankcionirati.
EDIT:
Songoku, a što imaš protiv Dubaia? Mislim, nije trik pitanje?
14.10.2020 | 18:18
drpongra kaže:
@Kloba - na Jabučnjaku sam bio član gotovo od samog osnivanja, ne budi toliko prgav, ne priliči ponašanju zrele osobe, i nemoj me molim te više maltretirati - nađi drugu žrtvu.

Sorry, nije mi bila namjera žrtvovati te ikome.
EDIT:
Što se "šamarčine" tiče, to je više umjetnička sloboda da ti se ukaže da nisi u pravu. Ovako se napiše jedna riječ, a u drugom slučaju citat. Ali, ako te to uvrijedilo - eto neću više to koristiti.
Samo, niti bi on, niti bi ja primjenili takve mjere sa neistomišljenicima. Nismo barbari i ne volimo se tući.
14.10.2020 | 20:40
Apsolutno mi se ne da redigirati tuđe postove da bi "izrezao" svađalačke dijelove, a ne vidim da ima postova bez korisnog doprinosa diskusiji. Ako ste se "ispuhali", nadam se da prihvaćate ispriku pa...
14.10.2020 | 20:56
Samo da se nadovežem, ništa po Macu nije bilo prolijano, samo ga prebrišem suhom mikrofibra krpicom. Kad sam predao Mac na servis nije imao nikakvih oštećenja, osobito ne što su oni naveli, među ostalim i da je donji dio ekrana oštećen, to me zabezeknulo. Komp je kod preuzimanja pregledan i na potvrdi jasno piše da nema nikakvih oštećenja ni ogrebotina. Moja je greška kaj sam ga zaboravio poslikati prije predaje, žurio sam s posla, a servis je radio do 17h. Tako da jedino imam tu njihovu potvrdu.
14.10.2020 | 21:02
To je više nego dovoljno. Javi se Appleu, pošalji im sve što imaš i traži službeno očitovanje.
14.10.2020 | 21:13
Čuj, sada se već i ja slažem. Pošalji mail baš Appleu (znam koliko su uslužni, kontaktirao sam s njima) i spomeni da puno ljudi nije zadovoljno s tim disributerom u Hrvatskoj. Niti lažeš, a može ti stvarno pomoći.
14.10.2020 | 21:56
Nebitno je to. Stick to the facts. Tvoj laptop je serijski broj taj-i-taj. Predao si ga na zamjenu topcasea sukladno Apple programu zamjene. Dobio si taj i taj papir. Na njemu piše da nema oštećenja, evo tu, crveno zaokruženo. I nema oštećenja. Nudili su ti dodatnu uslugu tu-i-tu, za 349 kn, odbio si. Nakon x dana zvali su te (ako su ti napisali mail, još i bolje, priloži i taj mail) s tvrdnjom da je laptop oštećen i da MORAŠ platiti 350 kn za ranije spomenutu uslugu inače ti neće zamijeniti topcase. U tom smislu, tražiš njihovo službeno očitovanje - je li navedeni postupak sukladan s Apple politikom.
14.10.2020 | 22:52
Upravo sto je Smayoo rekao, samo se drzi cinjenica.
Jedino ne znam sto bi ti savjetovao da li da spominjes liquid damage ili ne.

Cinjenica da su ti rekli da je liquid damage, ali ti nisu ponudili zamjenu tog dijela nego samo nekakvo ciscenje je definitivno protivno Apple-ovoj politici, i Apple ce definitivno traziti njihovo ocitanje u vezi toga. Ali s druge strane, ako oni kazu da je liquid damage nadjen ali je neki serviser na svoju ruku ponudio ciscenje, kako ces ti dokazati da ti nisi napravio taj liquid damage nego oni. Kod zaprimanja, Macbook je pregledan samo izvana, nitko ne moze znati stanje iznutra. Pretpostavljam da imaju klauzulu negdi u sitnom printu na toj primci o liquid damage. Za druge dvi stvari sto su naveli, udubljene i ostecenje na ekranu, definitivno spomeni, jer to je nesto sto im ne smije promaknuti, a ako i je, njihova je greska.
15.10.2020 | 07:36
Hvala svima na odgovorima. Da li netko ovako na prvu zna koji je najbolji mail na koji da šaljem Appleu i zatražim njihovo očitovanje ili da tražim po support stranicama (čini mi se da je to zakopano negdje duboko).

Komunikacija sa servisom je išla preko maila tako da budem i to priložio.
  • Air
  • Korisnik
  • 13
15.10.2020 | 08:00
Goc98 kaže:
Hvala svima na odgovorima. Da li netko ovako na prvu zna koji je najbolji mail na koji da šaljem Appleu i zatražim njihovo očitovanje ili da tražim po support stranicama (čini mi se da je to zakopano negdje duboko).

Komunikacija sa servisom je išla preko maila tako da budem i to priložio.


Ja sam imao "isti" problem sa istim servisom.
Razbili su mi telefon (prednje staklo), i to "muški".

EDIT: prilikom zamjene baterije.

Pokušali su prebaciti krivnju na mene.
Dopisivao sam se sa Apple-om i uspio nekako riješiti problem.

Imao sam sreće jer sam izričito tražio da kod preuzimanja uređaja navedu da je neoštećen i u ispravnom stanju. (već sam od prije ću da su sposobni se ponašati tako nisko, nažalost).

Moraš nazvati Apple telefon podrške korisnicima (na engleskom).
Nakon toga ti otvore slučaj i daju ti mail na koji ćeš vršiti ostalu komunikaciju.
15.10.2020 | 08:53
Poanta svega je ako se baš mora ići iStyle servis da se uređaj neposredno prije ostavljanja na servisu detaljno fotografira i dobro pročita što se potpisuje.

Kad sam kupovao iPad, sve platio, dobio račun te potom zatražio vrećicu - nisu imali, nikakvu vrećicu za ponijeti uređaj.

Nadam se da nikada neću trebati usluge njihova servisa, s druge strane prema iKlinici imam samo riječi pohvale.
15.10.2020 | 09:20
Čovjek uči dok je živ.

Izgleda da se kod nas za bilo kaj moraš debelo osigurati jer možeš nastradati bilo gdje.

U iStyle sam išao samo zato jer je tamo komp kupljen. Ubuduće ih budem izbjegavao.
15.10.2020 | 09:51
Ja sam imao jedno blago neugodno iskustvo s njima, prije nekih 7-8 godina, kad sam kod njih (kao ovlaštenog servisa) ostavio iPhone 5 radi zamjene baterije (za što je Apple objavio program zamjene za određene serijske brojeve). "Blago neugodno" znači da mi se nije dogodilo ništa slično ovom, nego klasična indolencija (kašnjenje, nejavljanje na telefon i mail, i sl.).

Tada sam donio odluku kako u iStyleu neću kupiti nikad ništa, nego ću radije novac ostaviti nekom drugom.

Htio sam time reći kako razmišljam obratno od tebe, Goc98.
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 2 dana, 18 sati
  • jura22: Kakve veze ima kako se ikoliko i od koliko puni baterija? Baterije na bazi litija nisu osjetljive na dopunjavanje osim ako Apple ima neku urotu i nakon xy punjenja lazno pokaze da je baterija gotova.
  • ante_p: @drlovric potpisujem :)
  • drlovric: Stvarno pazite kada cete puniit telefon, i koliko. I od koliko. Da bi eto baterija potencijalno duze trajala. I to nekome ko ce ga kupiti rabljenog od vas? :) Svaka cast, la ja za to nemam zivaca ni vremena. Ni volje.
  • big_mac: Koristim ga dosta i za gejming i cesto nadopunjamavam kad je na 80,90%,jako cesto je na punjacu
  • songoku: Pa koliko ga onda koristis ako uspijes cili jedan ciklus 'potrositi' dnevno a non-stop je na punjacu
  • big_mac: 8.10 je bilo tocno 7mj i taj dan je palo za 1%
  • songoku: @big_mac Ali to je vise od jednog cijelog ciklusa dnevno, ako kazes da je 7 mjeseci star
  • big_mac: iMazing kaze 224 ciklusa punjenja
  • JOHN: :-)
  • JOHN: big_mac svaka čast na dosljednosti, ja ne bi imao živaca pratit jel mi baterija na 50 %. Al na 20% mi nije bed jer je ionako tada vrijeme za spavanac!
  • big_mac: @ante_p iphone xs Nakon 7mj palo 1%
  • ante_p: @big_mac koji iphone imas? za koliko vremena korišenja punjenja izgubio 1% na bateriji? kod mene u 2 godien na 84% iphone x
  • big_mac: Ja sam sa novim ajfonom odlucio imati bateriju sto cesce na punjacu i nisam dopuštao da padne ispod 50%.Rezultat toga je da evo tek nakon 7mj maksimalni kapacitet je pao za 1% dok bi na prijasnjim baterijama to bilo puno puno prije.
  • drpongra: Prije sam pazio na to, ali na posljednja 2 iPhone-a me baš briga, i sve radi za 5!
  • drpongra: Puniš po potrebi i kako te volja, svaka baterija ima svoj vijek trajanja, pazili mi na cikluse punjenja ili ne.
  • Daddo: LiPo ne vole baš potpuna pražnjenja.
  • lucija: Otkad radimo od doma, zaboravim ga staviti na punjenje navecer jer nema potrebe pa si razmisljam jel mi bolje gs ;puniti svaku noc kada je jos na 30-40% baterije ili sto?
  • lucija: Ekipa sto se tice basterija na novijim mobitelima, je li ok ak se isprazmi do kraja pa ju puniti ili je bolje pretkraj ju puniti?
  • lucija: U T-Comu je 552kn mejsecno dok je ovdje 69EUR mjesecno 199 EUR odmah.
  • lucija: Da, razlika je cca 1000 kn. Tu je Pro 1120 pa nadalje. [link]
  • Matija klc: Zato je kod nas u istyle paprena cijena
  • Beli: thnx lucija. To je dobra cijena.
  • lucija: 199 EUR odmah *
  • lucija: 256 GB je 199 EUR 30 na 24 mjeseci.
  • lucija: Sve je to istina Daddo. A s cijenama Samsung modela, ne znam koliko je iPhone samo statusni model vise.
  • Beli: Hej lucija, ak mije tajna, koliko GB, gdje i cijena. Hvala unaprijed :)
  • Daddo: Jel najbolje ikad i bez greške? Ne. Ali je za moje potrebe najmanje loše. I radije i generacijski stariji apple uređaj nego aktualnu alternativu.
  • Daddo: Vrijedi toliko koliko netko sam sebi odredi. Isplati li se? Meni da. A nije da nisam probao većinu alternativa.
  • Daddo: i prije no me optuži itko za seksizam... nije to samo ženska stvar... većina protuargumenata je - ne vrijedi te novce.
  • Daddo: Icokej... žene su ionako - meni je ljepši. A iphone je još uvijek većini (nažalost) statusni simbol a ne potreba.
  • Daddo: reko bi onaj glumac - nije da nemam nego ne dam. :D Što Pro ima a da meni treba? LiDAR? Ne treba mi.
  • lucija: smijem se jer je to dosts zensko razmisljanje
  • lucija: 12ica mi malo izgleda kao igracka jeftina, pro je dosta ljepsa haha
  • Daddo: dimenzijama najradije bih mini... strah me samo kakva je autonomija aktualnih modela po pitanju baterije... pa možda nakraju završim na 12
  • big_mac: Ja se dvoumim izmedu 12 i 12 pro. Kamera mi je skoro pa nebitna a vidim sve ostalo je isto pa cu vjerojatno uzet 12
  • lucija: Hvala :D Imala sam 8icu, dosta je veci. Nadam se da ce me sluziti barem 3-4 godine :D
  • stefanjos: neka te dugo sluzi :) ja cekam mini :)
  • lucija: Kupih danas 12icu, super zgleda. Evo fotki grafitnoh, dosta je lijep: [link]
  • lucija: Ja najcesce citam Jabucnjak anonimno jer se zaboravim ulogirati. :P
  • smayoo: Anonimci nisu ulogirani, Vanjuška. Kako misliš da može biti neki decidirani kriterij po kojem bi znao da su otišli? Možeš samo odrediti neko fiksno vrijeme nakon kojeg ćeš podrazumijevati da su do tad sigurno otišli
  • smayoo: :D
  • Riba: :)
  • Djuro genijalac: Riba, MAJSTORE!!!!! :-D
  • Riba: Laziramo broj posjeta da obmanemo ogasivace.
  • Riba: Koliko para, toliko muzike!
  • Vanjuška: To je neki bug, mislim ono, 399 anonimaca odnosno neulogiranih korisnika da je odjednom sad na forumu, teško :D Nešto je Riba opet zajebao :P
  • smayoo: kao i na svakom forumu... :)
  • Robert_84: malo gledam ove brojeve... tko je prisutan. zanimljivo uvijek istih par imena i recimo od 200-40 anonimaca. A u forumu uvijek istih 10 clanova raspravlja o svemu. :)
  • smayoo: Taj kabel gura velike frekvencije. Mali su izgledi da nešto über jeftino radi pouzdano i bez gušenja
  • kupus: morat ces od kineza onda, al ces ga cekat

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Komentari

Novo u Appleu

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 0.82 Seconds

Provided by iJoomla SEO