Horizontalne linije na Retina MacBook Pro-u
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Horizontalne linije na Retina MacBook Pro-u


20.06.2015 | 07:06
Pozdrav ljudi, dugo se nisam logirao, ali sam vjerno čitao teme gotovo svakodnevno...
Da pređem na stvar: nedavno su mi se na retina MacBook Pro-u (early 2013 model, tada najjači) počele pojavljivati tanke horizontalne linije zelene boje. Kada se pojave, ne stoje konstantno, već trepere - prvi puta u gornjem dijelu ekrana, jučer u donjem. Možda je bitno napomenuti da je desktop bio potpuno miran: znači ništa nisam radio na lapu, samo se odjednom malo iznad docka počela dešavati opisana situacija duž cijelog ekrana. Jedna isprekidana zelena horizontalna linija koja je konstantno treperila.
Pokušao sam snimiti video ekrana, međutim čim sam ušao u launchpad da nađem app linije su nestale - iako sam ih prije toga gledao dobrih pet minuta, jer me zanimalo hoće li stati ili će treperiti konstantno.
Također, ne znam je li bitno da sam na retina MBP stavio 5K sliku na desktop, jednu od one dvije s Appleovih stranica. Možda mu je bila prejaka? Iako ju imam mjesecima, i ovo mi se desilo dva puta. Prvi put prije mjesec cca dana, drugi put jučer...
Na kraju sam resetirao PRAM i promjenio desktop na prihvatljivu rezoluciju.
Imam Apple Care do idućeg svibnja...
Eto, to je to i unaprijed hvala na savjetima!
20.06.2015 | 07:22
Problem indicira kvar grafulje ili displaya, ili, najvjerojatnije, flat kabela koji povezuje display s matičnom. Ako sam u pravu, pokušaj screenshota (cmd+shift+3) nikad neće snimiti zelene linije makar one i trajno stajale na ekranu, jer ih u grafičkoj memoriji nema. Moj ti je savjet - (makar mislim da izbor rezolucije nema veze) da staviš maksimalnu rezoluciju i koristiš ga kao i inače. Zelene linije će ti se pojaviti opet i tad ih snimi mobitelom (video, da se vidi kako se mijenjaju) pa odnesi sve skupa na servis. To je sigurno HW kvar.
20.06.2015 | 10:19
smayoo kaže:
Problem indicira kvar grafulje ili displaya, ili, najvjerojatnije, flat kabela koji povezuje display s matičnom. Ako sam u pravu, pokušaj screenshota (cmd+shift+3) nikad neće snimiti zelene linije makar one i trajno stajale na ekranu, jer ih u grafičkoj memoriji nema. Moj ti je savjet - (makar mislim da izbor rezolucije nema veze) da staviš maksimalnu rezoluciju i koristiš ga kao i inače. Zelene linije će ti se pojaviti opet i tad ih snimi mobitelom (video, da se vidi kako se mijenjaju) pa odnesi sve skupa na servis. To je sigurno HW kvar.

Thanks, Smayoo - to sam i mislio ali sam čekao potvrdu...
Što se desktopa i rezolucije tiče, krivo sam se izrazio - on je na najjačoj rezi, ali je desktop background bila ta slika za 5K iMac, što je previše piksela za rMBP - pa sam htio reć da sam promjenio background sliku na desktopu na jednu dimenzija max rezolucije rMBP-a.
To je to.
Hvala još jednom...
20.06.2015 | 10:54
Nema na čemu.
Nema ti neke veze koliko piksela ima desktop slika. GPU to reskalira pri prvom prikazivanju i nadalje ona nikako ne opterećuje stroj.
20.06.2015 | 12:19
Nema veze rezolucija pozadinske slike, jer ce se to skalirati na odgovarajucu velicinu.

Pokusaj kada se problem pojavi pomijerati ekran naprijed-natrag, ili cijeli laptop. Lagano ga kucni prstom po kucistu, da vidis hoce li problem nestati. I cisto da vidis da li je flat cabel mozda pomjeren.

Medjutim, ako bude graficka, zamijenit ce ti cijelu maticnu plocu, i dobit ces novu. Sto isto tako nije lose Meni su zamijenili cijelu plocu radi problematicnog SD Card readera. Naravno besplatno, pokriveno AC jamstvom. I to u Sarajevu... Nitko mi niti racun od racunala nije trazio.

U svakom slucaju reagiraj brzo. Cim se problem pojavi snimi, da mozes pokazati u servisu. Idi na Apple.com chat i pricaj sa podrskom. Javi se 2-3 puta i oni ce odraditi troubleshooting s tobom. nece nista popraviti, ali ce preporuciti HW zamjenu.

Kasnije, kada odes u servis kod nas, njima su ti tvoji razgovori vidljivi i oni idu odmah na zamjenu dijelova.

Najgori moguci problem bi bio da ti se to pojavi opet nakon isteka jamstva. Vjeruj da ne zelis znati koliko kosta zamjena maticne ploce
21.06.2015 | 03:36
Hvala ljudi, ovo nisam znao - niti za skaliranje niti za troubleshooting da vidi ekipa u servisu.
Ima li netko email od appleovog odjel za reklamacije?
21.06.2015 | 04:05
www.apple.com/support/macbookpro/contact/

Kliknite na Get Started i doci cete do chata nakon par klikova
21.06.2015 | 05:19
iStrucnjak kaže:
www.apple.com/support/macbookpro/contact/

Kliknite na Get Started i doci cete do chata nakon par klikova

Hvala!
21.06.2015 | 07:28
iStrucnjak, kada ukucam serijski broj ne daje mi mogućnost chata ili kakav email, tek kontakt broj u inozemstvu i adrese lokalnih servisa. Meni bi baš trebao email ili, kako ti kažeš, chat. Možeš li me detaljnije uputiti?
21.06.2015 | 09:19
Probaj se ti predstaviti kao da si iz USA, tj odaberi tu regiju.

Kod mene je US account, pa se ne sjećam da li sam to morao i odabrati, samo znam da te na samom početku pitaju odakle si, pa shodno tome imaš i razne načine podrške.

Apple u principu jedino zanima serial uređaja, i kada odeš na chat, niko te više ne pita ko si, šta si, odakle si

Ne zanima ih niti tvoja trenutačna lokacija, jer sam ih kontaktirao i iz Afganistana, Dubai, Balkana. Po serial laptopa znaju sve, i samo to trebaš. Savjet je na kraju bio da odnesem u najbliži ovlašteni servis, uopće nije bitno u kojoj državi.
20.11.2015 | 15:03
Samo da ljudima javim rezultat cijele priče: do novih pojava linija sam čekao do neki dan. Ovaj puta bile su isto horizontalne, samo bijele i nisu zauzimale cijelu širinu ekrana, već su bile na njegovom desnom dijelu. Uzeo sam iPhone, snimio video od dobre minute i tako tri puta, odfurao laptop u iStyle i bez puno pitanja su mi zamijenili matičnu ploču.
Kada mi je laptop već bio tamo, naručio sam čišćenje unutrašnjosti od prašine, to su obavili kompresorom i naplatili mi 129 kn.
Ja prezadovoljan...
20.11.2015 | 15:31
za 10 sekundi posla, 129kn
20.11.2015 | 20:28
Znaci otplatio se Apple Care? Ipak se sve dobro zavrsilo
20.11.2015 | 20:29
havdic kaže:
za 10 sekundi posla, 129kn


Premium usluga visoko sofisticiranim zrakom A 3$ sam platio taj odvijac...
20.11.2015 | 21:26
drlovric kaže:
havdic kaže:
za 10 sekundi posla, 129kn


Premium usluga visoko sofisticiranim zrakom A 3$ sam platio taj odvijac...


Ma sve bi mi bilo jasno da je board ostao, a oni čistili prašinu... Ovako su puhnuli cooler i fan...
Suludo mi je da neki servis može vratit prašnjav uređaj, a otvarao ga je!
Kad nekome vraćam uređaj sa servisa, počišćen je vrlo detaljno, a dođu mi i masni laptopi, npr... Prvo radi sebe nešto takvo počistim, a sramota bi me bila da me netko vidi da takav uređaj vratim korisniku. jednako pazim opremu u jamstvu i van jamstva.
23.11.2015 | 06:20
drlovric kaže:
Znaci otplatio se Apple Care? Ipak se sve dobro zavrsilo

Ma ne da se isplatio - već ne znam šta bih napravio da ga nemam!
Pazi, dva puta mijenjao kompletni gornji clamshell zbog displaya koji se razlijevao (ne znam kako to bolje objasniti, ali mogli su me svaki put odjebat) i sada ovo. Čim vide  Care, rade na kompu šta hoćeš.
A stvarno su mi mijenjali matičnu, iako mi je Migrant Assistantom sve vraćeno, morao sam upisivati sve lozinke ponovo, i Time Capsule je ovo shvatio kao nov komp...
dlovric, heal još jednom na savjetu...
24.12.2015 | 07:19
Kloba kaže:
drlovric kaže:
Znaci otplatio se Apple Care? Ipak se sve dobro zavrsilo

Ma ne da se isplatio - već ne znam šta bih napravio da ga nemam!
Pazi, dva puta mijenjao kompletni gornji clamshell zbog displaya koji se razlijevao (ne znam kako to bolje objasniti, ali mogli su me svaki put odjebat) i sada ovo. Čim vide  Care, rade na kompu šta hoćeš.
A stvarno su mi mijenjali matičnu, iako mi je Migrant Assistantom sve vraćeno, morao sam upisivati sve lozinke ponovo, i Time Capsule je ovo shvatio kao nov komp...
dlovric, heal još jednom na savjetu...

Ovo sam već objavio, ali da stavim post gdje mu je i mjesto:
Je, ali za US i vjerojatno UK, DE i slične, HR tu ne spada - a moj glavni account je pod hrvatskim računom...
Ma, iako sam u ove dvije i pol godine dva puta mijenjao display zbog probijajućih žutih boja na uglovima prilikom ulogiravanja ili gledanja filmova (gore desno, dolje lijevo - bitno da je pozadina crna i da se ovo dvoje što sam naveo dešava); a nedavno zbog vodoravnih prvo zelenih pa nakon tri mjeseca i bijelih horizontalnih crta koje se pojave u razmacima od sekundu do dvije na istom mjestu ukoliko nešto ne stisnem, zbog čega su mi zamijenili logic board (napominjem da se prvi display clamshell rješavao pod regularnim jamstvom, druga dva pod  Careom koji mi ističe početkom svibnja 2016.
I jutros - na moj totalni popizditis - pri gledanju interneta pojavile se ponovo tanke i ne pre duge bijele linije na donjem lijevom dijelu Safaria (tamo gdje si staviš da vidiš saveane strane - Bookmarks, Reading List i Subscription - zaboravih ime)...
Uglavnom, vani bih dobio novi laptop već nakon tri zajebancije, što je stvarno rijetko - rekli su mi iz Applea UK u mail prepisci "ne da bi dobio laptop, ali da je rijetko) ali ja ponovo nisam snimio mobitelom i nemam dokaza pa ponovo moram čekati novo sranje nadajmo se prije proljeća - jedino što mi se rodila zamisao da napravim fresh install, koji nisam radio još od Mavericksa.
Samo - bez Migration Assistanta - jer će mi podesiti programe i postavke OS-a, zar ne?

Ima li koji način da importam iTunes, Photos i Documents - a za ostalo me zaboli jer mogu ponovo skinuti?
Što predlažete?
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 34 minuta
  • smayoo: Funkcionalna zamjena je push notifikacija koja preko 5G ide po generičkom protokolu, samo aplikacija na mobitelu mora to podržavati
  • smayoo: Upozorili su me ljudi koji rade u toj branši, radi nekih telemetrijskih rješenja gdje nadzorni sustav SMSom šalje obavijesti korisniku
  • ZeljkoB: smayoo, odakle ti ova informacija za SMS?
  • smayoo: SMS poruke su phase-out. Znači, neki ih operateri više ne nude, niti omogućavaju njihovo slanje. Određen je neki krajnji rok, nakon kojeg više nijedan operater u EU nije dužan osigurati propagiranje SMS poruka. Probaj ručno promijeniti operatera (pretpostavljam da si u roamingu)
  • Matija klc: Ekipa, pomoc. Nalazim se u Rumunjskoj. Primam poruke normalno, no ne mogu poslati poruku. Pricam o obicnoj. Sve drugo radi najnormalnije. Sta napraviti?
  • MoschuS: Ma svugdje ali sve neka mala mjesta ili sela po Hr ili Slo
  • JOHN: Jesu to oni iz Imotski?
  • MoschuS: Ako netko kupuje rabljeno racunalo pripazite se prevaranata na Njuskalu i Bolhi. Otkrio sam ih par, slicni oglasi i kada ih kontaktirate salju iste/slicne racune i serijske brojeve kao potvrdu i onda odjednom obrisu oglas, naprave novi account i pokusavaju dalje uloviti nekoga.
  • Zdravac: :) Na kraju će ispasti da nas ima dosta koji vozimo motore!
  • rkrosl: prodao triumpha, kupio triumpha
  • JOHN: Honda CB650R
  • FiFi: Skoro sam ga jednom zamijenio za Bandita 1200 , ali sam ipak odustao.
  • Zdravac: ...ili Suzuki Bandit :)
  • Zdravac: E, taj motor je nekad bio moj san, da nije uletila yamaha, sigurno bih toga sad vozio :)
  • FiFi: Honda CB900F2 Hornet, 2002. Evo radim servis i nadam se registraciji prvi put nakon tri godine stajanje (djeca ti promijene raspored vožnje)
  • Riba: Problem je sto "sezona" u Irskoj trtaje tjedan dana. :-D Moram vidjeti ima li kakav nacin da ga registriram u Hr.
  • Zdravac: @ZeljkoB Odličan motor, takvi motori su baš po mom guštu! Lijep i ugodan za voziti.
  • Zdravac: @Riba Pa što čekaš, daj, zamjeni ulje, filtere i svječice, napuni bateriju, i lagano pranje. To će biti dovoljno, siguran sam! :)
  • Zdravac: Ajd, super, nisam jedini! Sad ide sezona, i gušt! Polako plan za moto trip na more...
  • ZeljkoB: Honda NC750X, ali sve manje vremena imam za voznje.....
  • Riba: Imam ja BMW 650CS, mozda ga reaktiviram nakon 10 godina stajanja u garazi. A imam i Vespu iz 1959, ta malo duze stoji. :)
  • Zdravac: Evo, ja ću prvi: YAMAHA XJ900 S Diversion, classic iz 1998., ide ko švicarski sat, čista mehanika, pouzdano do bola! :)
  • Zdravac: Jel imamo ovdje kolega ili kolegica, da voze motor? Ako da, koji?
  • zoranowsky: @air, u biti isti je pricnip, samo si sam sebi target :)
  • Air: Polako, polaku, kuda žurba, daj mi prvo link na to kako pročitati vlastite misli :)
  • smayoo: Za one koji ne znaju čitati misli - [link] :D
  • Borisone: Za one koji ne znaju čitati misli, koja je konfiguracija?
  • VanjusOS: pozdrav, treba li netko Mac mini M2, nekorišteno?
  • kupus: Ima takvih naravno. Iz mog skromnog iskustva takvi su u manjini.
  • smayoo: većina online trgovaca odbija slati na poste restante pa čak i na poštanski pretinac
  • kupus: zasto na osobnu adresu*
  • kupus: Zasto na adresu? Naruci na adresu postanskog ureda, tamo ce te cekat
  • drlovric: Imamo li koga iz Zupanje na forumu da bih mogao naruciti paket na njegovu adresu? :)
  • ecvis17: ok, tnx
  • smayoo: Piši u forum
  • ecvis17: pozdrav svima, imam stari MBP koji maksimalno moze voziti BigSur ... malo nisam vise u toku, gdje se danas mogu pronaci Combo installeri? Tnx
  • cariblanco: Čekao je da Hajduk osvoji prvenstvo i na kraju je odustao ;)
  • Yonkis: Od sada ćemo mjeriti vrijeme pre-JM and post-JM time
  • JOHN: Ako je vjerovao, neka mu dragi Bog pomogne i uzme sebi. Ako nije, opet nema veze……sve u svemu mislim da je živio dobar život!
  • smayoo: Ljudi... ode nam Joža Manolić... Nije šala.
  • accom: ne nadjem...
  • accom: jel postoji tema "must have apps"?
  • Riba: Vjerojtano koliko je Apple mapa detaljna.
  • Yonkis: Ili da otvorim temu u forumu?
  • Yonkis: Jedna osoba dok je bila u Beču, mogao sam vidjeti njenu lokaciju točno na kojem je katu i u kojem dijelu zgrade je bila (iPhone 14 u pitanju). Zna li netko koji su preduvjeti za takvo točno lociranje jer u Hrvatskoj to još nisam nigdje doživio? Vidim lokaciju ali ne u 3D.
  • m@xym: Uostalom, palčevi su na ovom forumu odavno prestali biti relevantni, a nama koji smo redovito ovdje niti ne trebaju da bi smo znali kakav je tko.
  • m@xym: Nerviraj se samo zbog onih koji su ti bitni, a nebitne ignoriraj, inače ćeš ostati bez živaca.
  • Vanjuška: Nema nervoze m@xym, ali da javno prozovem malog žapčića da bog sve vidi i sve zna :D
  • smayoo: Ja nemam.
  • zvone: Servisom naime...

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Air, BigMac, Maxxy, zoranowsky, Anonimci (598)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.12 Seconds

Provided by iJoomla SEO