Apple Watch Series 3 GPS + Cellular
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Apple Watch Series 3 GPS + Cellular


26.09.2017 | 12:44
Bok,

nisam vidio nigdje da se komentira novi Apple Watch 3 i esim.

Pošto mislim da je vrijeme da ga napokon kupim trebam informaciju dali će raditi cellular na hr t-com esim usluzi?

Odnosno ako ne radi da li kupiti sa cellular i nadati se u dogledno vrijeme da će neki operater ponuditi tu uslugu ili jednostavno kupiti GPS verziju koja po meni nije ništa revolucionarnija od Series 2!

Hvala,

P.S. Sat bi kupio u Švicarskoj ako imate neki prijedlog molim podijelite.
26.09.2017 | 16:07
Pozdrav,
mene je isto držalo jedno par sati da pređem na AW3 sa LTE konekcijom ali sam se malo ohladio kad sam skužio da taj luksuz plaćam dodatnih 25 kn mjesečno u Tmobileu ( cijenu sam čuo od frenda i nije službeno potvrđena ) www.hrvatskitelekom.hr/dodatne-usluge/esim
25 kn x 12 mjeseci = 300 kn godišnje za luksuz dijeljenja broja na drugom uređaju što u usporedbi sa USA 10 $ mjesečno nije ni puno
27.09.2017 | 19:45
Ja isto nisam ziher kaj bi od toga napravio...

S jedne strane mi LTE toliko ni ne treba, ali bih radije 16gb prostora nego 8... Moj operater ni ne nudi esim tak da mi je svejedno u konacnici. Na HT ne bih prelazio jer imaju los signal tam di se ja krecem.

Na kraju dana ti nije neka velika razlika u cijeni izmedju dva modela, a kak i sam velis, gps verzija nije nis spektakularno novog naspram dvice.
28.09.2017 | 12:11
Vlasnici serije 2, ako LTE nije "essential", nemaju apsolutno nikakvog razloga ici na seriju 3.
30.09.2017 | 14:59
TwistedBro kaže:
Moj operater ni ne nudi esim...


VIP?
25.10.2017 | 09:36
Dali je možda netko upoznat dali će se moći uzeti u t-comu esim kao dodatna kartica?
Isto kako je moguće uzeti dodatnu karticu za telefon u autu itd..

Inače kupio sam Apple watch 3 - Apple Watch Nike+ (42mm, 4G, Aluminium, Silicone)

u petak ga preuzimam.
25.10.2017 | 10:19
Lijepo izgleda, baš sportski.
To za treninge?
I koliko te izašao tamo u Švici, ako ti nije bed reći?
Ako je, zanemari pitanje...
25.10.2017 | 12:35
Ovaj model

Cijena je 479 CHF => ~3080Kn

Toliko je kod nas obična verzija
25.10.2017 | 15:01
Zbog tazlike u porezu kod nas bi to kostalo 3.560.-
Smrt komunizmu, fašizmu i antifašizmu.
25.10.2017 | 15:29
Da samo kod nas se uopće ne nudi LTE verzija niti će biti uskoro dostupna!
ito tako kod nas se ni ne nudi Nike+ verzija!
25.10.2017 | 16:25
OK, ima ih u AT ili IT tako da kao da je kod nas.
Smrt komunizmu, fašizmu i antifašizmu.
03.11.2017 | 07:09
Pozdrav CooL,

Bas me zanima kako je na kraju proslo sa novo nabavljenim satom?
Jeli si ga uspio spojiti na nasu GSM mrezu?
Jeli eSim u T-Comu nasem kompatibilan sa satom?

Cijena je super u Svicarskoj medutim troskovi tamo i natrag su zbilja veliki, nisam siguran dali se isplati, pa me zanima kako si ti to izveo, i dali si kupio u apple store tamo, ili neki preprodavac?

Bio sam u T-Com prije dva dana, i rekli su mi da eSim se moze pokupiti uz produzenje ugovora ili sklapanje novog ugovora na 1-2 godine te nema dodatnih troskova.
Jedini problem sto taj novi eSim se navodi pod novim brojem ali dijeli isti podatkovni promet kao originalni broj sa kojim je sklopljen ugovor.
Covjek u T-Comu mi je takodjer reko da nije sigurno ali se moze ocekivati dolazak cellular modela oko bozica / nove godine ali nista nije sigurno.
10.11.2017 | 17:00
Pozdrav
I ja sam nabavio cellular u Njemačkoj mogao sam i u americi ali njihov ne bi radio kod nas zbog frekvencije:-(
tamo bi došao 479 dolara a u njemačkoj 479 eur.
E sad kad sam prije 10 dana bio u t-comu rekli su mi da njihov esim još ne može raditi sa iwatch već samo sa smećem od huawei sata.
Sad čekam do kad ne zna se.
tvrdiš da su ti rekli da iwatch dijeli podatke od tvoje postojeće tarife a koristi drugi broj e baš me zanima kako onda upariti watch sa iphoneom i kako koristiti watch ako nemaš iphone kod sebe za pozive i internet?
Lud sam sa tcom ne znam što napraviti jer prodaju esim a nemaju pojma kako to funkcionira svaki djelatnik priča svoju priču.
10.11.2017 | 18:02
Meni je igrom slučaja pod (na) ruku došao non cellular model. I nije mi žao. Dok to kod nas zaživi, izaći će i series 5 ili 6 verzija sata. Dok se ovi u T-comu ili VIP-u pokrenu...
11.11.2017 | 21:14
Razmisljao sam o mogucoj kupnji LTE modela ali nakon informiranja u T-Mobileu sam odustao. Tko zna kad ce to zazivit . Sama cinjenica da ga kod nas nema u ponudi kod prodavaca mi dosta toga govori Ako sam dobro razumio pruzatelj usluga treba potpisati ugovor sa Apple-om a tu su ocito neke zapreke. Zasto bi mogao raditi Huawei a ne Watch.
11.11.2017 | 22:11
MADMS - zanima me da li sat radi na neku njemacku mrezu pa si tu sa njim u roamingu ili je pak kupljen bez pretplate?
12.11.2017 | 18:28
Pozdrav.
Prijatelja sam zamolio da mi kupi cellular u Singapuru. Zna li netko dali je ista frekvencija tamo kao u HR?
Please help!
20.11.2017 | 23:51
Kupljen bez pretplate. Čekam da naši mislioci iz T coma puste novu tarifu sa Esimom za iwatch:-(
Jedino dobro kod cellulara je da ima 12 gb i može se povezati sa
Wifi mrežom pa neke stvari kao npr. poruke možete koristiti i bez iPhonea u blizini.
20.11.2017 | 23:57
Treba ti model 42 mm A1891 ili 38 mm A1889. Naše mreže LTE
Rade na frekvenciji 1800 MHz kanal 3 i 800 MHz kanal 20.
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 sat, 59 minuta
  • JOHN: .....ispravak,..... al neka su one ipak ograničene
  • JOHN: Da nebi bilo nesporazuma, ja obožavam određene vrste vozila, pogotovo ona koja imaju raznorazne dodatne opcije(asistencije). Pružaju određeni dodatni komfor, al neka su one ipak određene, makar se i te ponašaju dosta mušićavo u čudnim okolnostima.
  • zabac: [link]
  • Beli: [link]
  • JOHN: A o mušićavim problemima sw i hw, bolje ni ne spominjat. Danas nisu sposobni složit sw i hw za mobitel i perilicu rublja, a kamoli će za takve naprednije sustave o vozilima koja danas i bez toga na neshvatljiv način crknu nasred ceste jer je otkazao neki od senzora za rad motora.
  • JOHN: :-)
  • JOHN: I onda kad mi još netko spomene HR, mislim si da je neko tamo puko ko kokica ili je neš drugo posrijedi
  • JOHN: Ali mislim da nema potrebe braniti fanatike koji neznaju malo prikočit, nego pošto poto guraju nešto za što nisu stvoreni uvijeti
  • JOHN: A mislim da i na jubaču ima dosta ispada oko takvih vozila čiji se kreatori čude ko pura dreku. Velim, IT djeca se zaigrala. Mislim, odnosno, shvaćam tvoj stav da moraš branit svoju struku
  • JOHN: (silovanim) elementima dijelova krivina, pa o promjeni uvjeta na cestama, percipiranju loše situacije. Ta nije ti to računalna igra., da napraviš reload. Po meni za takvo nešto treba stvorit hebenu podlogu da ima smisla. Sve ostalo je prodaja magluštine i tragičnih ishoda. Što se mene tiče, slobodno otvori temu i pusti maštu na volju
  • JOHN: Nema veze kakve su ulice i signalizacija. To me čudi za tebe. Aj ti fino sjedni za malo bolji auto koji ima drugi ili treći stupanj autonom. pa mi reci koliko na banalnom primjeru koliko je ispravno očitao vertikalnu signalizaciju. Vozim trenutno jedan takav auto i znam u čemu su problemi. To je samo banalna stvar(koja može biti jako opasna), a da ne pričam o cestama/ulicama s vrlo lošim(si
  • smayoo: Gle, na vikalici mi se ne da. Ako hoćeš da ozbiljno i argumentirano pišemo o tome, možemo otvoriti temu na forumu. Ovdje ti samo mogu reći da griješiš jer gledaš na stvari iz pozicije svoje struke, a ne moje (koja je tu relevantna). Tehnički, autonomna vozila su posve izvediva (bez muke) i uopće nema veze kakve su ulice i signalizacija.
  • JOHN: Kako bi ja rekao, djeca za računalima bi se opet igrala. :-)
  • JOHN: Ja mislim da itekako ima. I upitno je zašto se ustvari snima. Projekt autonomnih vozila u HR. Dal da se smijem ili da plačem?
  • JOHN: Smayoo, kako misliš da nema nikakve veze
  • cariblanco: prvi ja, zato sam i kupio vuru da moram svaki dan na trčanje, hodanje ili bicikliranje...sad nemam izgovora da sam ljen :D
  • cariblanco: btw. da je bar prioritet za tolike građane, svi bi se rješili pretilnosti :)
  • cariblanco: da vidio sam simulaciju negdje, dobro je to zamišljeno
  • smayoo: Rotor se neće samo obnavljati, nego rekonstruirati. U planu je denivelacija da najprometniji smjer izdvoje iz njega (slično kao rotor kod CC One West)
  • smayoo: Je, pa da. To je sigurno apsolutni prioritet za jedno 750.000 Zagrepčana. Kao i fontane... :D
  • cariblanco: Mene rotor ne brine, mene zanima bajk magistrala do Slovenije ;)
  • Kloba: To je navodno jedan od prioriteta ove gradske vlasti, što se prometa u Zagrebu tiče
  • Kloba: Kada smo kod prometa, jel Zagrepčani ovdje misle da će bandić održati obećanje i obnoviti rotor?
  • smayoo: JOHN, vidim, opet razmišlja kao pravi građevinac... :D Kvaliteta kolnika, nogostupa, vertikalne i horizontalne signalizacije nema bogzna što puno veze s autonomnom vožnjom. Skoro pa bi se moglo reći da nema - ništa veze... :D
  • m@xym: a mislim da bi i ovo sa službenim vozačima bilo sranje... :D :D :D
  • m@xym: lijepa naša bi stvarno bila izazov za autonomne automobile, po zagrebu se svake godine mijenjaju smjerovi jednosmernih cesta, i preokreće promet, a kod nas u Du, svi važmiji zahvati se rade neprosredno prije ljeta, tako da su turistima GPS karte uglavnom neažurne
  • JOHN: U biti cijeli zeleni val. :-)
  • stefanjos: cak i bi da napravim usporedbu s apple watchom, ali logistika iza toga je prekomplicirana.
  • JOHN: Zamisli, da ti neki stranac bane u Klaićevu i želi se parkirat s desne strane. Tu bi uzeo stolicu i kokice pa da malo popratim taj kaos
  • JOHN: Čestitam i ja. Lijepo ime
  • JOHN: Ajd u tu krajnost nisam išao. Mislio sam više na uređenje horizontalne i vert signalizacije, nepreglednih križanja, nepropisnih oznaka radova na cesti, konstantnih građenja i milijin drugih prepreka koje nam Bandinjo postavlja.:-)
  • Dijete: Cestitke za curku!
  • cariblanco: Misliš, kako će toliko vozača službenih vozila, otjerati na cestu :D
  • JOHN: Kad tad se strane mogu okrenut, a mi šeramo info ko budale. Ako netko ikad u ovoj državi uspije realizirat projekt autonomnih vozila, izuzev autoceste, ja režem glavu.:-)
  • cariblanco: Kaj bi stvarno htio ili se zezaš ? pa nije to novi model koliko je meni poznato
  • stefanjos: taman
  • cariblanco: I još mi malo nabildaš kilometara :)
  • stefanjos: fora! posalji mi na recenziju :P
  • cariblanco: vivoactive hr ;)
  • cariblanco: Onaj koji smayoo stavlja pod noge stola :D
  • stefanjos: haha, koji?
  • cariblanco: Eo sad NATO može znati kako hodam i jel zanosim u stranu...kupio si "pametni" sat :)
  • cariblanco: Zorane, čestitke na Magdi :)
  • stefanjos: imas pravo za NATO, ta ratna industrija je dvosjekli mac, donosi jako dobre tehnologije, a svi znamo drugu ruznu stranu
  • stefanjos: pa jer je cash nazadan sam po sebi, nositi nesto sto ionako vodi kompjutorski sistem, bolje da te sve silne kompjutere i koristimo. zato je nazadno.
  • m@xym: A ovo što NATO traži, sigurno nije zbog ekonomskog napretka, nego zbgo boljeg snalaženja u slučaju rata
  • m@xym: stefanjos, zašto bi plaćanje cash-om bilo nazafno, a plaćanje karticom bilo napredno? To samo dokazuje da te u Njemačkoj nitko neće ubiti ako imaš 50 EUR-a u džepu, od napredne SAD u kojoj će te zbog 50 USD u džepu bez problema skratiti za glavu.
  • stefanjos: zasto je ovo lose? ako ce pridonijeti razvoju autnomnih vozila? uopce ne razumijem zabrinutost. i nije njemacka neko mjerilo velicanstva, oni jos uvijek sve u cashu placaju po trgovinama, toliko o naprednosti te drzave
  • JOHN: A NATO-u eventualno dati jedan koridor za prolaz, a to bi bila autocesta i točka.
  • JOHN: Neznam kakvog ste mišljenja, al ako nekog zanima kako izgleda neka uloca ili zgrada, slobodno može doći i nasnimavat ju. Neke baze podataka ipak nebi trebale biti javne. Malo mi je to too much. Hebeni sindrom busanja nečim od čega mi nemamo baš neke koristi

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li neku od Apple novosti?

Page Speed 1.33 Seconds

Provided by iJoomla SEO