Davor Pasarić 30.04.12

Uvijek nas veseli kada domaći programeri izrade nešto zanimljivo i to ponude na zapadnom tržištu. Ovaj put to je dječja edukacijska aplikacija za iPad naziva "Nature's Friends". Potpisuju je naši programeri pod imenom BumbleBeembie interactive studio.

Nature's Friends
iPad je sam po sebi idealno računalo za djecu, a pogotovo uz ovakav softver.

"Prijatelji prirode" je priča i bojanka. Ideja je da i djeca od najmanjih nogu (od 4 godine i starija) usvoje razmišljanje kako našu okolinu treba čuvati i održavati čistom. Na pedesetak radnih listova uče se slova, brojke, oblici i suprotnosti, a sadrži i tri mini-igre.

Nature's Friends
Djeca će uživati u slagalici, a vi nećete morati skupljati komade puzzle po cijeloj kući! :)

Po cijeni od svega desetak kuna ova interaktivna slikovnica pristupačna je čak i po našim siromašnim hrvatskim kriterijima. Naravno, za sada uopće nema ekonomskog opravdanja izdavati ovake naslove na našem jeziku jer je tržište zanemarivo maleno. Stoga poželimo domaćim iPad snagama mnogo sreće na međunarodnom tržištu i držimo i palčeve da uprihode dovoljno da mogu osigurati dalji razvoj novih sličnih naslova!

Nature's Friends
Engleski jezik je danas neizbježan. Čim prije ga klinci usvoje tim bolje za njihovu budućnost.

Na kraju, kao poklon korisnicima Jabučnjaka, imamo dva "redeem" koda za besplatan download. Lijepo molimo da se ne javljaju oni koji nemaju iPad i koji nemaju malu djecu! :)

 

Komentari  

Irena
30-04-2012 | 22:03
Izvrsno i pohvalno! I vjerojatno bolje od masu bezveznih igara koje se mogu dobiti za te novce. Ako je prikladno za osmo/devetogodi šnjakinju, preporučam se za testiranje :-)
Citiraj
Anonimac
30-04-2012 | 22:04
Imam djecu koja su mi preuzela iPad :-)
Citiraj
Vanjuška
30-04-2012 | 22:04
Hajde, da i ja jednom uzmem nekaj besplatno :-)
Citiraj
dpasaric
30-04-2012 | 22:08
Autori kažu da iako je sve osmišljeno za 4+, program se pokazao zabavnim i starijim klincima. Kod ti stiže na email!

Još jedan molim! :-)
Citiraj
Anonimac
30-04-2012 | 22:08
Imam i ipad idjecu
Citiraj
Hell Sin key
30-04-2012 | 22:12
Ponavljam,imam i ipad idjecu))))
Citiraj
dpasaric
30-04-2012 | 22:15
Vanjuška je idući. Anonimci, žao mi je, sve Jabučnjak nagrade i ponude uvijek važe isključivo za članove. Neka vam ovo sada bude dobar trenutak da se uredno registrirate! Sigurno ćemo ovakvih akcija imati još! :-)

Žao mi je što smo dobili svega dva koda, programeri kažu da su ih mnogo podjelili vani.

Vanji kod stiže na email! Dobra zabava! :-)
Citiraj
Hell Sin key
30-04-2012 | 22:16
Bemu miša,ja se registrirao ali malo dockan,ubit će me djeca
Citiraj
Vanjuška
30-04-2012 | 22:22
Zahvaljujem na kodu - vidim da sam treći po redu, ali kako stoji, nemreš dati nešto nekome anonimnome :-) Više sreće drugi put Hell Sin Key.

Moja mala od 6mj već lupa po iPadu, mada ni sama ne zna što radi, a vjerujem da će se i starija od 10g poigrati koji put...
Citiraj
Hell Sin key
30-04-2012 | 22:31
Vanjuška,sve 5! Ljubi malu!!! Moje dvije su već "velike",starij a na jesen drugi ,a mlađa prvi razred. Zbog toga me je i strah))))
Citiraj
Tony.Soprano
01-05-2012 | 09:47
Može jedan kod za malog brata. :-) Hvala unaprijed. ;-) Pozz svima.
Citiraj
Sank
01-05-2012 | 12:36
Svaka čast na projektu i nadam se da će se nastaviti. Ja imam klince i mlađi šestogodišnji sin će se sigurno zabaviti ovom aplikacijom premda inače najviše voli utrke i Angry Birds koje je uglavnom odigrao do kraja :-)
Citiraj
mileni
02-05-2012 | 16:31
Lijepo je vidjeti ovakve aplikacije. Dijete mi je premaleno za ovakve stvari, no u blizoj buducnosti na appove ovog tipa morat cu obratiti vise pozornosti :-)
Citiraj
dpasaric
02-05-2012 | 16:50
Interaktivne e-slikovnice, definitivno stvar budućnosti; jeftinije su, lako dostupne, zabavnije, ekološki idealne, možeš ih imati gomilu i lako se nose posvuda, mogu se ažurirati vremenom... Ako postoji grana u koju danas sigurno ne bih uložio niti kune to bi bila tiskarska industrija. Prostor ostaje još u niši koja se bavi ambalažom proizvoda i slične potrošne galanterije, a novine i knjige će vremenom nestati u današnjem obliku.
Citiraj
smayoo
02-05-2012 | 18:13
Slažem se, nestat će, ali tek kad se E-book nakladnici i proizvođači tableta i e-book readera okane reketarskih i kartelskih dogovora i pokušaja monopolizacije tog tržišta.

Ja još uvijek vjerujem da je moguć svijet budućnosti u kojem je znanje (dakle i knjige) besplatno i dostupno svakom. Ali sada to ne ide u tom smjeru. Iako je puno jeftinije, nije toliko jeftino koliko bi moglo biti, a uporno se iz petnih žila trude da nametnu kojekakva ograničenja koja nemaju nikakav stvarni razlog, niti ikakvu drugu svrhu osim maksimizacije profita.
Citiraj
dpasaric
02-05-2012 | 22:05
Gomila knjiga i udžbenika je već sada besplatna za iPad. Cijena onih koje se plaćaju je jeftinija nego da se kupuje papirnata knjiga. Dakle, već sada stvari su znatno bolje za čitatelje, a za autore isto tako jer imaju super mehanizam za worldwide distribuciju koja je besplatna ako je knjiga besplatana, a plaća se 30% od prihoda ako je komercijalna - što je opet super u usporedbi sa stanjem prije. Ne vidim tu nikakvo reketarenje, a svaka korporacija teži povećanju svog tržišnog udjela, to je nešto što se teško može izbjeći, a da stvari funkcioniraju na ovoj razini. Ja na sve ovo što se zbiva gledam vrlo optimistično!
Citiraj
smayoo
02-05-2012 | 22:28
Reketarenje je to što svatko inzistira da moraš imati njihovu điđu da bi čitao knjige koje oni izdaju. I što ti nitko ne jamči da sutra netko od njih neće propasti pa si popušio cijelu svoju biblioteku koju bez nekog kemijanja nećeš moći čitati ni na čemu.

To mora postati posve otvoren standard. Svi tableti čitaju jedan te isti, usuglašen i prihvaćen royalty-free format. A kupce neka privlače stvarnom kvalitetom i kompetitivnim prednostima, a ne marketinškim govnarijama najniže vrste.
Citiraj
dpasaric
02-05-2012 | 22:38
Naravno, pretjeruješ. Điđu moraš imati želiš li besplatno koristiti njihov alat za e-izdavaštvo i njihov sustav distribucije - koji je, ponavljam, besplatan dok i ti ne zarađuješ. Tko ti brani da ti svoju e-knjigu izradiš na drugi način, nezavisno od platforme i da to distribuiraš na neki tebi prihvatljiviji način?
Citiraj
smayoo
03-05-2012 | 13:25
Nisam kritizirao samo Apple. Nijedan način koji se trenutno nudi nije prihvatljiv, osim da svatko svoje knjige sam objavljuje u PDFu na svom vlastitom webu (ili na nekom koji je posvećen slobodnom izdavaštvu). A taj način nije efikasan. To je kao da knjige kupuješ idući od vrata do vrata i pitajući "imate li knjigu za prodati"?

Zamisli da u knjižari ne možeš kupiti knjigu koju možeš čitati kad hoćeš, gdje hoćeš i kako hoćeš, nego ti u Profilu kažu "naše knjige smijete čitati samo u hotelima lanca Hilton, inače kršite licencu truć bla", a u Ljevaku ti kažu "naše knjige smijete čitati samo s naočalama iz Ghetaldusa jer inače kršite...".
Citiraj
dpasaric
03-05-2012 | 13:40
Meni je Appleova solucija potpuno prihvatljiva: traži da se ima iPad što mi je ok jer je to i dalje najbolji i najrašireniji tablet, daju mi free kvalitetan softver da složim knjigu u potreban format - što je lijepo od njih, daju mi free pristup njihovom Storeu na globalnoj razini ako želim nešto dijeliti besplatno, a ako želim zaraditi uzimaju manje nego klasičan izdavač (što je razumiljvo jer klasična knjiga ima gomilu troškova). Iskreno, baš me briga za one koji imaju neki lijevi tablet, to mi je slično kao da mi je knjiga u svim vodećim knjižarama, ali eto nije u Knjižarama Naklade Frundžo Munkex. Za njih bi se pobrinuo kasnije ako bih imao volje to konvertirati u neki drugi format.
Citiraj
smayoo
03-05-2012 | 18:59
Nije u svim vodećim knjižarama, nego samo u jednoj. To da je tebe baš briga za one koji imaju neki lijevi tablet, to me ne čudi, jer razmišljaš kao da se radi o bilo kojem drugom konzumnom sadržaju. Ali ne radi se o tome. Radi se o knjigama. Knjige su medij prenošenja znanja. Zato sam i napisao kako vjerujem u svijet u kojem je znanje besplatno i dostupno svakom. A to nije tako ako ograničavaš njihovo korištenje na najskuplji tablet na tržištu.

Ja po drumu, ti po šumi... :-/
Citiraj
dpasaric
03-05-2012 | 20:26
Slažem se da situacija nije utopijski idealna, ali smo za sada najbliže moguće tome. Još uvijek nismo Star Trek društvo. Da je Apple ponudio svoj izdavački alat da radi besplatno na svim platformama pomagao bi konkurenciji. To ne bi napravila niti jedna kompanija. Nitko ti ne brani da znanje i knjige objavljuješ besplatno nekim drugim putem i da budu čitljive na baš svakom tabletu. Ja pak vjerujem da će korisnici lako odabrati najbolji tablet za svoje potrebe, logika je tu trenutačno jednostavna - tko ima novca, kupit će najbolji, a tko nema, kupit će onaj koji mu ušteđevina dopušta. Očigledno pristup znanju jest vezan za novac, ali tako je oduvijek bilo i to se neće tako brzo promijeniti niti u 21. stoljeću. Mogu samo komentirati da je u zadnjih 100 godina napravljen nevjerojatan pomak po tom pitanju.
Citiraj
smayoo
03-05-2012 | 21:31
Ne slažem se da to ne bi napravila nijedna kompanija. Takvi su potezi vrlo normalna poslovna politika u kompaniji koja ima širi, dugoročni, društveno osviješten pogled, pogotovo kad se radi o novim stvarima, o ground-breaking promjenama. Jer je svaki pametan čovjek svjestan da i njegovi konkurenti zajedno s njim čine *struku* koja zajedno gradi napredak u tom području. Za sve konkurente.

Samo umišljena budala ne shvaća značenje poslovice "dvije glave i magarac znaju više nego dvije glave".

Napisao si: "Nitko ti ne brani da znanje i knjige objavljuješ besplatno nekim drugim putem i da budu čitljive na baš svakom tabletu."

Vrtimo se u krug. Već sam napisao: "Nijedan način koji se trenutno nudi nije prihvatljiv, osim da svatko svoje knjige sam objavljuje u PDFu na svom vlastitom webu (ili na nekom koji je posvećen slobodnom izdavaštvu). A taj način nije efikasan. To je kao da knjige kupuješ idući od vrata do vrata i pitajući "imate li knjigu za prodati"?"
Citiraj
dpasaric
03-05-2012 | 22:27
Nažalost do sada smo mogli samo vidjeti da ti konkurenti koji "čine struku" jedino znaju gotovo doslovno sve pokrasti, čak do razine ikona, toliko jadno i s nula originalnosti da čak na sudu nije bilo problem ishodovati zabrane prodaje u mnogim zemljama. Od takve konkurencije se malo što može naučiti. I zar takvoj konkurenciji pokloniti besplatan alat? To zaista moraš biti jako-jako dugoročan u svom altruizmu.

To je kao kada Kinezi naprave onu pomalo jadnu repliku Mercedesa. Što Mercedes može od njih naučiti? Samo to da je za 1/4 cijene moguće napraviti nešto što iz daljine izgleda slično, a na NCAP testu ima 1 zvjezdicu za sigurnost. Za velike tehnološke projekte potreban je skup R&D, za globalnu distribuciju i potrebne su gigantske plantaže servera i data centara - koji papreno koštaju. Sve to je financirano kroz prihod kompanije i bez nje se to ne bi dogodilo. Apple korisnicima sada nudi jednu opciju koja je sasvim fer i koju prije nisu imali. Da je to "samo tako" već bi i netko drugi ponudio nešto slično ili bolje.
Citiraj
smayoo
04-05-2012 | 11:17
Govorimo o e-knjigama, ne o tabletima općenito. Dakle, "struka" je Amazon/Kindle, na primjer. Na koje isto imam kritike, kao što sam naglasio. Ne mislim da je Apple gori od njih, nego mislim da su svi loši.
Citiraj
zabac
07-05-2012 | 18:02
Zalosno je to sto opet hrvatski jezik smrdi. Ne vjerujem kako je problem prijevoda na hrvatski toliki problem. To je za djecu od 4+ godina. Moglomse napraviti i visejezicno. Da bi se sadrzaj, ma kakav on bio priblizio sirokoj publici, treba biti lokaliziran, a ne reci, ako si zeljan znanja uci strani jezik. Kad se sjetim John Wayne-a i njegovog njemackog. LOL
Cak su i "turisticki radnici" "progovorili" ruski.
Citiraj
dpasaric
07-05-2012 | 23:34
Ne smrdi i nije žalosno, nego je bacanje vremena uzalud. Što misliš koliko bi Hrvata kupilo tu aplikaciju od 0 do X gdje je X ukupni broj iPada u Hrvatskoj? Upravo da dođe do super-booma i da to kupe baš svi po tih 10 kn, teško da bi se od toga mogao isplatiti trošak radnih sati da se odradi taj posao. Dakle, izrada hrvatskih aplikacija radi prodaje je u ovom trenu potpuno neisplativa osim ako nemaš neku totalno super-mega-ultr a-killer stvar koju možeš prodati i po većoj cijeni od 10 kn. Naravno, druga stvar su besplatne aplikacije koje se rade zbog promocije i koje su financirane od naručitelja.

Uostalom moguće da će autori vremenom, čisto iz domoljubnih razloga ili čiste znatiželje, objaviti i domaće izdanje. Objektivno pak gledano bolje je da to vrijeme utroše u pisanje iduće aplikacije na engleskom jeziku za globalno tržište.
Citiraj
zabac
08-05-2012 | 21:37
Znaći, Hrvati izvan Hrvatske su otpisani??
Možda prije naprave na srpskoim i na čirilici. :-(
Citiraj
dpasaric
08-05-2012 | 21:59
Paaa... ekonomskom logikom i po broju stanovnika svakako bi bilo isplativije od hrvatskog tržišta! :-) Naravno, i to je smiješno maleno, a pogotovo zbog lošijeg standarda što vjerojatno znači još manji broj iPada po stanovniku.
Citiraj
Anonimac
28-05-2012 | 10:59
Postoi resenje a to se zove drzava HR ili MK pa doticno ministarstvo Za obrazovanje da pare I star je resena u interest svih.
Citiraj
Sigurnosni kod
Osvježi

Komentiraj

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 2 sati, 16 minuta
  • drlovric: Nisam stvarno znao da Hrvatska nema ATV . Kod mene je US account pa nisam ni provjeravao.
  • smayoo: Apple žičani miš (tzv. "sapun";)? Radi, ali ne radi horizontalni scroll.
  • ivan123123: Pozdrav! Može li se apple mouse koristiti na običnim laptopima, uz windowse?
  • ihorvat: sve što je iznad 3k je meni više nego odgovarajuće. Ima malo coatinga na ekranu ali ništa strašno kupio sam novi punjač početkom godine tako da onda može nadam se za 3500 otići ako ne i više, hvala na pomoći! :D
  • iLeo: Ja bi rekao prije 4-5K nego 3K
  • ihorvat: retina
  • smayoo: Retina ili non-retina?
  • ihorvat: koliko bi realno mogao dobiti za mb pro 15" 2012 sa 240ssd i7 8gb ram? Može 3000?
  • smayoo: Vjerojatno taj što se ATV usluga u Hrvatskoj službeno ne nudi? :)
  • drlovric: Sto bio razlog da ATV ima slovenske, madjarske i bugarske titlove, ali ne i hrvatske? :(
  • Zdravac: Da, istina.
  • Dijete: nije sve u reziserima, ima nesto i u producentima...
  • Zdravac: Ja ogledao prvu epizodu See, i naravno, sve moraju zajebati sa glupim vulgarnim i neobjašnjivo nepotrebnim scenama gdje ubiju svu čar pustolovne akcije. Stvarno ponekad ne razumijem tu potrebu režisera da idu baš za extremima.
  • stefanjos: for all man kind i moring show su meni odlicni. nemam predispoziciju za free, ali razmisljam si uzet pretplatu, ali malo mi je toga za cijenu koju mi se nudi s obzirom da sam zadovoljan i netflixom
  • drlovric: Dobio sam evo 12 mj ATV pretplatu uz novi iPhone 11. Jel ima nesto vrijedno za pogledati tamo? Neka preporuka? :)
  • dpasaric: Evo imate osvrt, pa javite dojmove u komentarima!
  • energyman: Ovo je predivno, konačno i base specka vrijedi nešto. Ide moj 2017 MBP na prodaju uskoro :D
  • stefanjos: znam za us$, trazim davorovu preracunutu cijenu s marzama :D
  • drlovric: $2800
  • stefanjos: koliko je base_ napokon nesto sto bi mogao uzeti kad mi crkne early 2013 retina 13 >(
  • drlovric: Bice eto najverojatnije moj MBP 2018 na prodaju uskoro, ako nekoga bude zanimalo :)
  • drlovric: Meni se ovaj laptop svidja. Vjerojatno cu ga kupiti 16/32GB sa 1TB SSD. Al ne mogu da vjerujem da u 2020. godini jos uvijek imaju 720p front cameru. Facetime stvarnno izgleda jadno :)
  • Soffoklo: @dpasacric to je sa 8TB SSD-om i 64GB RAM-a? Dobro je što je početni model iste cijene kao i 15,4" uz novije zvučnike, bolju tipkovnicu, itd
  • Soffoklo: S obzirom da su Japanci gazde Vibera još je i dobar po pitanju kiča, ali svakako je bolji od Facebookovog špijunskog sranja pod imenom WhatsApp
  • dpasaric: MacBook Pro 16" :) Preračunao sam koliko će kod nas stajati top model: nešto manje od 57.000 kn :)
  • JOHN: Trebale bi postoajti dvije verzije. Jedna osnova za razgovore, video poziv, poruke, a druga verzija sa svim ostalim govancima(stickeri i sl.)
  • JOHN: Viber je kič, a u tom smjeru lagano ide i whatsapp
  • JOHN: A za 15 su rekli zbogom!
  • drlovric: Meni je Viber super, koristim ga godinama i radi ko grom.
  • Matija klc: Uzas koliko je taj Viber po mojem misljenju iza Whatsappa. Opca katastrofa. A moram ga koristiti radi pojedinih kolega sa posla.
  • drlovric: Stigao nam novi MBP :) Nije cak nesto nenormalno ni skup :)
  • JOHN: Krasno
  • energyman: Ne potpisuje se više iOS12
  • JOHN: nisam dugo radio povratak na stari softver, jel ga moguće napravit a da se ne pregazi cijeli sadržaj?
  • JOHN: Ne koristim viber jer mi je kićavi šit. Definitivno ova zadnja verzija ios 13 ima problema. Daleko fluidniji mi je bio na ios 12. Za vikend ću ga vratit na 12, ako se još bude potpisivao, A i moram vidjeti što će mi falit od zadnjeg backup-a. iPhone xs također
  • Pixie: Ej ekipa, sto od Apple ekosistema ne stima u Hrvatskoj? Jel Apple Pay podrzan? Apple card? Gledam sto od stvari koje sam aktivirao u Americi mogu koristit kad se vratim doma..
  • smayoo: Ja viberu ne dozvoljavam pristup kontaktima
  • Matija klc: Ljudi moji kako meni steka Viber. Kada hocu novi kontakt pronaci ucitava 10 sekundi kontakte iz imenika. Ne znam dali vama tako? Ios13,iphone xs.
  • yawn pong: Meni je Weather u iOS13 krenio resetirati lokacije. Svako jutro se probudim sa Sant Clarom i New Yorkom iz nekog razloga
  • JOHN: Hrpa nesposobnih mulaca, to su fakin osnovne stvari.
  • JOHN: IOS13 je još jedan od nizu šitova koji ispadaju iz Apple. Zblesira mi se imenik, kad dolaze notfikacije tekst izlazi izvan okvira notifikacije pa je na bijeloj podlozi gotovo nečitljiv, editiranje je teksta je toliko nezgrapno da je tanka linija između select i edit. Kud ne napravi backup isti dan prije samog updejta. Šlamperaj, samo takav
  • ecvis17: u svakom slucaju serverska spika na desktopu ... nije za svakoga naravno ali zanimljivo
  • ecvis17: i da i ne ... fedora je kao neki base ... iako ne kuzim ni ja kako onda govore da je bare-metal hypervizor ...
  • smayoo: Nisam čitao pažljivo. Sorry. Ali - onda to nije OS, nego samo hypervizor
  • ecvis17: @smayoo kako mislis? zar to nije ovisno o tome sto imas u virtualkama ...
  • Pixie: Hvala puno
  • Riba: 64
  • Riba: Da, About This Mac -> System Report -> Software -> Applications, sortiraj po stupcu 32bit/54 bit
  • Pixie: Postoji li mogucnost da provjerim na MBP koje su mi aplikacije 32bitne? Odnosno, sto ce mi prestati raditi kad instaliram Catalinu?
  • smayoo: Sve su napisali, osim što nigdje ne piše koji aplikacijski softver se može koristiti. Genijalci... :)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Komentari

Novo u Appleu

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 0.47 Seconds

Provided by iJoomla SEO