Koji mac za montažu?
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Koji mac za montažu?


01.10.2009 | 17:42
Daklem, montažu video materijala radim na kompu u adobeu, fotke obrađujem u CS4. Razmišljam o prelasku na MAC, ali totalni sam laik na tom polju. Zanima me da li mi je za komotan rad potreban MAC PRO ili mi je dovoljan i iMAC.
Koja konfiguracija je potrebna isključivo za foto i video obradu? Unaprijed hvala na svakom savjetu.
01.10.2009 | 18:51
Za pocetak dobrodosao na forum i mislim da ti je prelazak na Maca za to sto radis jako pametna odluka
Kazi malo detaljnije sto tocno radis? Da li radis sa puno materijala? HD ili SD? Jel radis puno obradu, kolor korekciju ili koristis neke zahtijevnije plugove koji se dugo rendaju? Generalno za neku nezahtijevniju montazu ti je 24" iMac stvarno dovoljan ali ako si profic Mac Pro je puno bolje rijesenje.
01.10.2009 | 19:24
Sve što je pitao Moschus će pomoći, a reci nam još i koji proračun imaš za opremu i softver?
  • campo
  • Posjetitelj
01.10.2009 | 23:28
po meni niti se ne upustaj bez Mac pro stroja,....
02.10.2009 | 01:15
ma sve pohvale za mac ali ovako nekako..za komotan rad ti treba jak stroj mislim da je pc tu nepotrebno podcjenjen jel jaka pc komponenta radi sasvim ok jedino što ta priča nije stabilna kao mac..međutim..ja sam nedavno prešao na mac pro i nisam fasciniran iskreno. na pc se ne vraćam samo zbog quick timea jel je odličan i nudi nebrojene mogućnosti i br.2 colora koji farba bolje od bilo kojeg drugog softvera (5*). final cut me razočarao bezbrojnim manjkavostima u usporedbi sa premiereom (rad u timelineu, renderiranje svake gluposti) ali da ima stabilnost i da se nosi sa full hd qtimeom istina je..znam da će me se sad napast ali za te novce sam očekivao puuuuuuuno bolji stroj. sorry. btw..upravo mi je riknio disk lol
02.10.2009 | 04:22