VIP HOMEBOX/OFFICEBOX
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

VIP HOMEBOX/OFFICEBOX


27.06.2018 | 17:23
Pozdrav,
ima li netko iskustva s Vip-ovim HomeBox-om ili OfficeBox-om, isto je samo što je Officebox za poslovne korisnike..

Smatrate li da je 100 GB dovoljno za kućanstvo gdje se pazi da se ne ide na Youtube, i slično..?
Također se ne bi skidalo.

Oko 165kn je cijena uz ugovor na 2 godine ali navodno ima 5 dana probnog odnosno može se vratiti unutar 5 dana bez ikakvih penala, i bez ikakvog opravdanja.

Kakva su iskustva u područjima gdje je slaba pokrivenost signalom?
Ukoliko stavim antenu riblju kost, hoću li dobiti bolji signal od one Custom dodatne antene što dolazi s njim?

Nadam se da ćete mi pomoći
27.06.2018 | 17:46
Što se tiče brzina, sve je u lokaciji. Za test, možeš u običan mob ubaciti karticu operatera i u roku par dana u različitim vremenima testirati na speedtest.net brzine uploada i downloada.

Količina podataka koje možeš prenijeti je pristojna za cijenu (najbolju ponudu ti ima Tele2 u varijanti "pokućnog" interneta - 1 TB prometa za 199 kn).

Homebox dolazi sa 2 antene koje su iz mog iskustva - loše (tu ćeš se teško specijalno usrećiti boljim antenama).

Firmware nije neka sreća ni na jednom uređaju, neovisno o operateru.

Moja lokacija je podsljeme, fiksni priključak (VIP-ov) mi daje 4 MBit/s DL i 512Kbit/s UL, Tele 2 pokućni je 70Mbit/s DL. 20 MBit/s UL, Vip sa mobitela 67/17 (4+1 GB ukupno prometa, izdrži mi cijeli mjesec i ne mogu potrošit).
27.06.2018 | 18:02
danas sam se isao malo raspitati u Vip, područje je Karlovačka županija, i slab je internet TELE2 nema nikako signala nažalost, ovaj Homebox navodno radi na višim frekvencijama zato i ima malo bolji signal od mobitela, a susjed prvi mi ima kućni telefon samo Homebox bez interneta i testirao sam i svugdje ima signala s njim , tako da bi i ovako trebalo biti još dok dodam na Homebox riblju kost antenu koja mi stoji na krovu kuće bi to trebalo biti sasvim solidno ja mislim?
Znači misliš da ne bi pogriješio s Homeboxom?

Daddo kaže:
Što se tiče brzina, sve je u lokaciji. Za test, možeš u običan mob ubaciti karticu operatera i u roku par dana u različitim vremenima testirati na speedtest.net brzine uploada i downloada.

Količina podataka koje možeš prenijeti je pristojna za cijenu (najbolju ponudu ti ima Tele2 u varijanti "pokućnog" interneta - 1 TB prometa za 199 kn).

Homebox dolazi sa 2 antene koje su iz mog iskustva - loše (tu ćeš se teško specijalno usrećiti boljim antenama).

Firmware nije neka sreća ni na jednom uređaju, neovisno o operateru.

Moja lokacija je podsljeme, fiksni priključak (VIP-ov) mi daje 4 MBit/s DL i 512Kbit/s UL, Tele 2 pokućni je 70Mbit/s DL. 20 MBit/s UL, Vip sa mobitela 67/17 (4+1 GB ukupno prometa, izdrži mi cijeli mjesec i ne mogu potrošit).
27.06.2018 | 19:14
Osobno ne propuštam niti jednu priliku da svakog tko pomišlja učiniti takvu pogrešku snažno savjetujem PROTIV toga da ima ikakvog posla s Vipnetom. Indolencija te firme je nevjerojatna. Bio sam 12 godina prisiljen imati posla s njima (službeni mobitel u dvije firme), od 2003. do 2015. Do negdje 2007. su bili još kako-tako. Nakon toga - 8 godina patnje. Osobni rekord čekanja na javljanje nekog iz službe za korisnike - sat i 20 minuta. Da ne pomisliš da je to bio neki izniman slučaj, ima još antoloških vremena. Sat i pet, 55, 45, 40, nekoliko puta po 35... I tako...
Kad bi mi Vipnet bio posljednja opcija na svijetu, odlučio bih živjeti bez interneta i telefona.
27.06.2018 | 19:56
Da im nisi bio na nekoj listi. Znaš ono, vide tvoj broj pa .....
VIP odnosno A1 je njesra. Ja imam posla s njima otkada su preuzeli Bnet. Hrpa.....
27.06.2018 | 20:03
A signal mi je jako slab tamo, uz tu antenu i ruter sa usb modemom trenutno imam Bonbon 20gb za cca 105 kn i maksimalni racun podešen na 200 kn cca 40 GB i to mi je malo. A imam ne vezano uz to fiksni telefon tipa pokućni od T-coma ali samo telefon, znaci 200 kn + 60 kn telefon = 260kn a ovdje kod vipa dobijem u Homebox duo tarifi za 170 kn telefon i internet, a signal mi je bolji dosta nego od T-com-a...

Nisam pametan..
28.06.2018 | 04:55
Kako misliš da je od tele2 slab signal? Ako nemaju svoju baznu stanicu, dopuštaju da se modem "prikopča" na T-com stanicu.
U principu, s tele2 mislim da bi najbolje prošao sa tim "pokučnim" internetom (FLAT) za 165 kn mjesečno.

Uzmi dan 2 na testiranje i probaj.

EDIT
E, da, zaboravio sam dodati još nešto. Gledaj pod svaku cijenu da se ne obvežeš 2 godine. Makar to značilo da uzmeš / KUPIŠ modem na rate, ali bar ćeš moći nakon nekog vremena prijeći dalje bez plaćanja penala.
Svakako razmotri moj prijedlog.
28.06.2018 | 05:47
Dopuštaju da se prikopča na T-com stanicu, ali ne po istoj tarifi.
28.06.2018 | 05:54
@smayoo

Sve su to individualna iskustva. Tako ja mogu reci za Optimu sa kojom sam se natezao 4mj. oko otkazivanja linije bez ugovorne obveze i prelaska na Vip optiku. Sa Vipom je bilo problema prvih 2-3mj. posto su mi poslali los router i u tom razdoblju sve odradili bez problema (na svaku prijavu problema izlazili su promptno, sve racune u tom razdoblju stornirali, problme rijesen i sada radi sve kako treba).
Sto se tice Homeboxa sve ovisi o lokaciji, uvijek je najbolja opcija zica ako mogucnosti. I sam sam bio u dilemi uzeti Home ili Tele da bi na kraju potpuno neplanirano uletila optika tako da konacno imam pristojan net (500/100) nakon godina mucenja sa Optimom 10
28.06.2018 | 07:10
Ma sve vas razumijem, ali žica ne dolazi u obzir jer 10 km je najbliže što je provučen kavel.

A Tele2 kartica u mobitelu ne pokazuje nikakav signal doslovno ne pronalazi mrežu, a čovjek mi je rekao da ako ima na mobitelu bit će i na njihovom pokućnom, znam da je to najbolja opcija ali nažalost mi je neizvediva.

Tcom također nije loš isti signal kao i Bonbon trenutni ali je skuplja varijanta, s manje GB, a također mi je maksimum 3G internet, 4G ne lovi.

Homebox od VIP-a bi mi bio najbolja solucija uz ugovor na 2 godine (koji također ne volim, ali živimo gdje živimo da nemamo baš prevelikih prava...o tom po tom), jer mi pronalazi i 4G mrežu, u svakom slučaju ako bude bilo ok u prvih par dana onda ću ga ostaviti, ako ne vraćam im ga i sve je super.
28.06.2018 | 07:37
A jel ti mob pronalazi 3G signal od Tele2?
Koja je točno lokacija da pogledamo na karti?


Capture.PNG
28.06.2018 | 07:39
Robee je svakako u pravu. Sve su to invidualna iskustva. I partikularna. Evo, da ih nabrojim, neka barem:

1. Prebacivanje broja s prethodnog operatera su radili 10 (DESET) dana. Za to vrijeme je pozivateljima broja (kojeg smo koristili 10 godina) govorni automat javljao da broj NE POSTOJI. Prvi poziv službi za korisnike - čekanje na javljanje je trajalo rekordnih spomenutih sat i 20, rekli su da će riještii "danas" i naravno nisu. Drugi poziv službi za korisnike su prespajali 5 (PET!) puta, svaki put sam čekao minimalno 15 min da se netko javi, posljednji sugovornik mi nije dao nikakav odgovor i jednostavno je prekinuo vezu. Treći poziv...

2. Mailovi koje sam slao ljudima s privatne adrese, koristeći njihov SMTP server su na dnevnoj bazi padali u spam foldere jer je Vipnetov SMTP server bio zabilježen po antispam listama kao izvor spama. To nije bio problem koji se jednom dogodio, nego je permanentno trajao više od pola godine. Slao sam njihovoj podršci headere automatiziranih odbijenica, crtao i objašnjavao što moraju napraviti, uzalud. Hrpa poluidiota.

3. Nedavno sam odjavio VipTV uslugu (koju sam bio ugovorio dok je bila DigiTV). Nakon mjesec dana, pitao sam (telefonom, mailom) hoće li i kad će napokon netko doći po svoju 3 godine staru terminalnu opremu (za koju sam potpisao izjavu da ću im je vratiti or else ). Dobio sam birokratski odgovor da će poslati nekog u najkraćem mogućem roku. HA HA. Novi poziv službi za korisnike, bahati balavac mi kaže (a što nije istina) da imaju ugovorni rok za to od 15 dana. Ja kažem da je prošlo već više od toga, na to on kaže "15 RADNIH dana!". Ja pitam gdje to piše, on kaže "nisam ja to vama dužan obrazlagati".

4. Napišem pritužbu na njegov stil komunikacije (naravno, uzalud, nije problem u njemu, cijela firma tako funkcionira) i obavijestim ih da imaju rok od 7 dana da dođu po svoju opremu prije nego je dam reciklirati (što će ionako i oni učiniti). Nakon 5 dana dolazi poštar HP Expressa po opremu, ali nema nikakav papir za mene. Njega su samo poslali da to pokupi. Pa tako ja uslikam i njega, i opremu, i njih skupa, i onda on to odnese.

5. TRI MJESECA KASNIJE!!! Zove me na mobitel neki tehničar koji stoji pred mojom kućom, pred zaključanim vratima i čudi se zašto nema nikog jer on je došao po terminalnu opremu.

Da se tako ponašaju u Njemačkoj, već bi odavno propali.
28.06.2018 | 07:41
Od Tele2 mi ne pronalazi ni 3G ni 2G signal..
28.06.2018 | 07:43
smayoo kaže:
Robee je svakako u pravu. Sve su to invidualna iskustva. I partikularna. Evo, da ih nabrojim, neka barem:

1. Prebacivanje broja s prethodnog operatera su radili 10 (DESET) dana. Za to vrijeme je pozivateljima broja (kojeg smo koristili 10 godina) govorni automat javljao da broj NE POSTOJI. Prvi poziv službi za korisnike - čekanje na javljanje je trajalo rekordnih spomenutih sat i 20, rekli su da će riještii "danas" i naravno nisu. Drugi poziv službi za korisnike su prespajali 5 (PET!) puta, svaki put sam čekao minimalno 15 min da se netko javi, posljednji sugovornik mi nije dao nikakav odgovor i jednostavno je prekinuo vezu. Treći poziv...

2. Mailovi koje sam slao ljudima s privatne adrese, koristeći njihov SMTP server su na dnevnoj bazi padali u spam foldere jer je Vipnetov SMTP server bio zabilježen po antispam listama kao izvor spama. To nije bio problem koji se jednom dogodio, nego je permanentno trajao više od pola godine. Slao sam njihovoj podršci headere automatiziranih odbijenica, crtao i objašnjavao što moraju napraviti, uzalud. Hrpa poluidiota.

3. Nedavno sam odjavio VipTV uslugu (koju sam bio ugovorio dok je bila DigiTV). Nakon mjesec dana, pitao sam (telefonom, mailom) hoće li i kad će napokon netko doći po svoju 3 godine staru terminalnu opremu (za koju sam potpisao izjavu da ću im je vratiti or else ). Dobio sam birokratski odgovor da će poslati nekog u najkraćem mogućem roku. HA HA. Novi poziv službi za korisnike, bahati balavac mi kaže (a što nije istina) da imaju ugovorni rok za to od 15 dana. Ja kažem da je prošlo već više od toga, na to on kaže "15 RADNIH dana!". Ja pitam gdje to piše, on kaže "nisam ja to vama dužan obrazlagati".

4. Napišem pritužbu na njegov stil komunikacije (naravno, uzalud, nije problem u njemu, cijela firma tako funkcionira) i obavijestim ih da imaju rok od 7 dana da dođu po svoju opremu prije nego je dam reciklirati (što će ionako i oni učiniti). Nakon 5 dana dolazi poštar HP Expressa po opremu, ali nema nikakav papir za mene. Njega su samo poslali da to pokupi. Pa tako ja uslikam i njega, i opremu, i njih skupa, i onda on to odnese.

5. TRI MJESECA KASNIJE!!! Zove me na mobitel neki tehničar koji stoji pred mojom kućom, pred zaključanim vratima i čudi se zašto nema nikog jer on je došao po terminalnu opremu.

Da se tako ponašaju u Njemačkoj, već bi odavno propali.


Smayo da smo mi u njemačkoj ne bi bilo potreba sad za ovom temom
28.06.2018 | 07:45
gladhr2 kaže:
Od Tele2 mi ne pronalazi ni 3G ni 2G signal..


Nemoj tako brzo odustati od njih. Isključivo zato jer imaju flat po najnižoj cijeni (trenutno uistinu je tako)

Možda je nešto drugo u pitanju. Odi u Tele2, potpiši ugovor da dobiješ i modem, isprobaj 3, 4 dana, i nakon toga im vrati. Čak i ako si zadovoljan.


Nakon toga;
Opcija a) Ako radi i ako si zadovoljan, kupi si samostalno modem, a od njih uzmi pokučni bez obaveze
opcija b) Ako stvarno ne radi, nikom ništa. Vratiš, odjaviš i to je to.

Čudno je malo da nema baš nikakvog signala. Pada mi na pamet da je mob zaključan, ali to si valjda prije provjerio (?)
28.06.2018 | 08:44
Ma pokušao sam i s mobom i s modemom routerom i antenom koji ja imam već. I Bonbon mi je cca H+ 1 crtica u najboljem slučaju na mobitelu, a s tim routerom i antenom je u prosjeku 3-4/5 crtica H+..

Nije da ja ne bi htio Tele2 nego jednostavno nema ga haha
28.06.2018 | 09:16
A da li si pokušao provjeriti u njihovom centru mogučnost spajanja na bazne stanice od T-HT-a. Koja je razlika u cijeni (kako Smayo kaže)?

Da li kod tebe ne idu uopće bakrene žice, ili kakva ti je situacija tu?
28.06.2018 | 10:46
smayoo kaže:
Robee je svakako u pravu. Sve su to invidualna iskustva. I partikularna. Evo, da ih nabrojim, neka barem:

1. Prebacivanje broja s prethodnog operatera su radili 10 (DESET) dana. Za to vrijeme je pozivateljima broja (kojeg smo koristili 10 godina) govorni automat javljao da broj NE POSTOJI. Prvi poziv službi za korisnike - čekanje na javljanje je trajalo rekordnih spomenutih sat i 20, rekli su da će riještii "danas" i naravno nisu. Drugi poziv službi za korisnike su prespajali 5 (PET!) puta, svaki put sam čekao minimalno 15 min da se netko javi, posljednji sugovornik mi nije dao nikakav odgovor i jednostavno je prekinuo vezu. Treći poziv...

2. Mailovi koje sam slao ljudima s privatne adrese, koristeći njihov SMTP server su na dnevnoj bazi padali u spam foldere jer je Vipnetov SMTP server bio zabilježen po antispam listama kao izvor spama. To nije bio problem koji se jednom dogodio, nego je permanentno trajao više od pola godine. Slao sam njihovoj podršci headere automatiziranih odbijenica, crtao i objašnjavao što moraju napraviti, uzalud. Hrpa poluidiota.

3. Nedavno sam odjavio VipTV uslugu (koju sam bio ugovorio dok je bila DigiTV). Nakon mjesec dana, pitao sam (telefonom, mailom) hoće li i kad će napokon netko doći po svoju 3 godine staru terminalnu opremu (za koju sam potpisao izjavu da ću im je vratiti or else ). Dobio sam birokratski odgovor da će poslati nekog u najkraćem mogućem roku. HA HA. Novi poziv službi za korisnike, bahati balavac mi kaže (a što nije istina) da imaju ugovorni rok za to od 15 dana. Ja kažem da je prošlo već više od toga, na to on kaže "15 RADNIH dana!". Ja pitam gdje to piše, on kaže "nisam ja to vama dužan obrazlagati".

4. Napišem pritužbu na njegov stil komunikacije (naravno, uzalud, nije problem u njemu, cijela firma tako funkcionira) i obavijestim ih da imaju rok od 7 dana da dođu po svoju opremu prije nego je dam reciklirati (što će ionako i oni učiniti). Nakon 5 dana dolazi poštar HP Expressa po opremu, ali nema nikakav papir za mene. Njega su samo poslali da to pokupi. Pa tako ja uslikam i njega, i opremu, i njih skupa, i onda on to odnese.

5. TRI MJESECA KASNIJE!!! Zove me na mobitel neki tehničar koji stoji pred mojom kućom, pred zaključanim vratima i čudi se zašto nema nikog jer on je došao po terminalnu opremu.

Da se tako ponašaju u Njemačkoj, već bi odavno propali.


Iako, osobno, imam pozitivna iskustva sa VIP-om (naravno ne sva).... Smayoo, dugo se ovako nisam nasmijao citajuci tvoj tekst
28.06.2018 | 12:12
gladhr2 kaže:


Smayo da smo mi u njemačkoj ne bi bilo potreba sad za ovom temom



Da smo mi u njemackoj, sad bi se neki javili kako izbjeglice (migranti) nis ne rade osim siluju zene i donose bolestine i da je bolje za cijelu Europu da cuva svoje granice.

Ipak je Dojčland iznad svega...
28.06.2018 | 13:39
Pusti ti politiku
Sto se tice Njemacke i kako je tamo sve bajno i krasno, bas i nije, sve je to prica iz davnina. Da je sistem uredjeniji, je.
Vezano za net, dolaze na teren 2 puta i svaki izlazak naplacuju po 50€ a nista ne naprave da bi zakljucak bio kako nista ni ne mogu napraviti posto nema linije
28.06.2018 | 14:45
gladhr2 kaže:
A signal mi je jako slab tamo, uz tu antenu i ruter sa usb modemom trenutno imam Bonbon 20gb za cca 105 kn i maksimalni racun podešen na 200 kn cca 40 GB i to mi je malo. A imam ne vezano uz to fiksni telefon tipa pokućni od T-coma ali samo telefon, znaci 200 kn + 60 kn telefon = 260kn a ovdje kod vipa dobijem u Homebox duo tarifi za 170 kn telefon i internet, a signal mi je bolji dosta nego od T-com-a...

Nisam pametan..


Iz praktičnog iskustva kod šogora sa Vip Homeboxom - 4G (LTE) ne radi paralelno s telefonijom, znači imat ćeš ili 3G brzinu + telefon ili 4G bez telefona.

Speedtest će ti reći koje su stvarne brzine na lokaciji. Tele2 nemoguće da nema signala (čak i ako nema preko svojih baznih stanica, koristit će one drugih operatera), tako da provjeri da li ti je uključena opcija Roaming pod Settings -> Mobile Data -> Mobile Data Options -> Roaming On.
28.06.2018 | 18:00
Daddo kaže:
gladhr2 kaže:
A signal mi je jako slab tamo, uz tu antenu i ruter sa usb modemom trenutno imam Bonbon 20gb za cca 105 kn i maksimalni racun podešen na 200 kn cca 40 GB i to mi je malo. A imam ne vezano uz to fiksni telefon tipa pokućni od T-coma ali samo telefon, znaci 200 kn + 60 kn telefon = 260kn a ovdje kod vipa dobijem u Homebox duo tarifi za 170 kn telefon i internet, a signal mi je bolji dosta nego od T-com-a...

Nisam pametan..


Iz praktičnog iskustva kod šogora sa Vip Homeboxom - 4G (LTE) ne radi paralelno s telefonijom, znači imat ćeš ili 3G brzinu + telefon ili 4G bez telefona.

Speedtest će ti reći koje su stvarne brzine na lokaciji. Tele2 nemoguće da nema signala (čak i ako nema preko svojih baznih stanica, koristit će one drugih operatera), tako da provjeri da li ti je uključena opcija Roaming pod Settings -> Mobile Data -> Mobile Data Options -> Roaming On.


Nisam shvatio ovaj rad 4G bez telefona i 3G s telefonom, misliš dok se telefonira trenutno se prebaci na 3G ili? Jer je uređaju svejedno ima li telefon ili ne, samo kabel se ubaci u uređaj nikakve dodatne postavke nisu potrebne, a homebox postoji verzija samo telefon ili internet s telefonom. Tako da mi to bas i nije jasno.

A što se tiče Tele2 ne znam kako funkcionira ako je stvar kao što ti kažeš nisam probavao to s roamingom ali nigdje na postavkama modema gdje biram mrežu nisam ni pronašao to za roaming.. a i Tmobile signal prvenstveno nije savršen (solidni 3G), a Vip bi trebao biti 4G..
28.06.2018 | 19:00
Homebox nisam uspio upogoniti da radi 4G podatkovni prijenos i istovremeno možeš uputiti ili primiti telefonski poziv na telefon koji je spojen kabelom na njega. Ako prebaciš na 3G mrežu brzina prijenosa podataka pada drastično, no pozivi onda rade.
Imaš i objašnjenje na Vipovom forumu oko toga:
forum.vipnet.hr/homebox-37/volte-1960

Drugim riječima to što ti prodaju kao Internet+telefon ćeš ili koristiti za brzi internet bez telefona ili ćeš svjesno žrtvovati internet da bi telefonirao.

Brzinu sam ti naveo kako ćeš izmjeriti.
28.06.2018 | 19:10
Daddo kaže:
gladhr2 kaže:
A signal mi je jako slab tamo, uz tu antenu i ruter sa usb modemom trenutno imam Bonbon 20gb za cca 105 kn i maksimalni racun podešen na 200 kn cca 40 GB i to mi je malo. A imam ne vezano uz to fiksni telefon tipa pokućni od T-coma ali samo telefon, znaci 200 kn + 60 kn telefon = 260kn a ovdje kod vipa dobijem u Homebox duo tarifi za 170 kn telefon i internet, a signal mi je bolji dosta nego od T-com-a...

Nisam pametan..


Iz praktičnog iskustva kod šogora sa Vip Homeboxom - 4G (LTE) ne radi paralelno s telefonijom, znači imat ćeš ili 3G brzinu + telefon ili 4G bez telefona.

Speedtest će ti reći koje su stvarne brzine na lokaciji. Tele2 nemoguće da nema signala (čak i ako nema preko svojih baznih stanica, koristit će one drugih operatera), tako da provjeri da li ti je uključena opcija Roaming pod Settings -> Mobile Data -> Mobile Data Options -> Roaming On.


Molim te da nas prosvjetlis.... kakve ima veze opcija "Roaming" sa signalom mreze unutar HR????!!!!! Ovakvu nebulozu jos nisam cuo. Ti biti ce radis za Tele2 pa po liniji "Samo da se proda, a za podrsku cemo lako nakon sto prodamo paket". Ili...? Molim te da nam objasnis kako ce mob uhvatiti signal sa opcijom "Roaming" on ili kako nece s opcijom "Roaming" off? Ne razumijem kakve to ima veze...
28.06.2018 | 19:10
Čitajući ovo zaključujem da 4G se prebaci na 3G u trenutku dok se upućuje ili prima telefonski poziv, budući da se telefon koristi max 2 pita dnevno po 3 min ne vidim to kao neki problem ali hvala.
Ispravi me ako mi je zaključak krivi
28.06.2018 | 19:38
Moonlike kaže:
Molim te da nas prosvjetlis.... kakve ima veze opcija "Roaming" sa signalom mreze unutar HR????!!!!! Ovakvu nebulozu jos nisam cuo. Ti biti ce radis za Tele2 pa po liniji "Samo da se proda, a za podrsku cemo lako nakon sto prodamo paket". Ili...? Molim te da nam objasnis kako ce mob uhvatiti signal sa opcijom "Roaming" on ili kako nece s opcijom "Roaming" off? Ne razumijem kakve to ima veze...


Tele2 ima bitno slabije razvijenu mrežu vlastitih baznih stanica pa ima ugovor o roamingu s T-comom. Dakle, tamo gdje nemaju vlastite mreže, njihovi se korisnici mogu spojiti na T-com mrežu, ali (tako je barem bilo) onda ne uživaju tarifu koju inače imaju ugovorenu, nego neku bitno skuplju/nepovoljniju.

Da bi se T2 korisnik time služio, mora na svom mobitelu omogućiti roaming pa mu se onda uređaj automatski prebacuje na T-com kad ne može pristupiti vlastitoj mreži.

Roaming znači da korisnik jedne mobilne mreže izvan njenog dosega koristi usluge druge mobilne mreže s kojom njegova matična mreža ima takav ugovor. U načelu to nema veze s time jesi li u ovoj ili u drugoj državi, samo što si u roamingu u pravilu kad si u inozemstvu pa ljudi misle da moraš biti u inozemstvu da bi bio u roamingu.
28.06.2018 | 19:42
gladhr2 kaže:
Čitajući ovo zaključujem da 4G se prebaci na 3G u trenutku dok se upućuje ili prima telefonski poziv, budući da se telefon koristi max 2 pita dnevno po 3 min ne vidim to kao neki problem ali hvala.
Ispravi me ako mi je zaključak krivi


Kako to zaključuješ? Jesi slijedio link kojeg ti je čovjek dao?
Ako držiš homebox na 4G (tj. na LTE), internet ti je suspendiran (uopće ne radi) dok traje telefonski razgovor. Ako ti je to neprihvatljivo, moraš ga (stalno!) držati na 3G.
28.06.2018 | 20:21
robee kaže:
Pusti ti politiku


Imas pravo... bila je samo sala.. glupa sala cak i za moj standard...

Isprike...

Radio sam u Vipu davno, ne bi se stel mesat jer to nije ista firma u kojoj sam radio, kao sto ni Hrvatska nije ista drzava u kojoj sam se rodio... a ni ja vise nisam isti pa se fakat ne bi stel mesat... al niti ni koristit Vip...
29.06.2018 | 02:52
smayoo kaže:
Moonlike kaže:
Molim te da nas prosvjetlis.... kakve ima veze opcija "Roaming" sa signalom mreze unutar HR????!!!!! Ovakvu nebulozu jos nisam cuo. Ti biti ce radis za Tele2 pa po liniji "Samo da se proda, a za podrsku cemo lako nakon sto prodamo paket". Ili...? Molim te da nam objasnis kako ce mob uhvatiti signal sa opcijom "Roaming" on ili kako nece s opcijom "Roaming" off? Ne razumijem kakve to ima veze...


Tele2 ima bitno slabije razvijenu mrežu vlastitih baznih stanica pa ima ugovor o roamingu s T-comom. Dakle, tamo gdje nemaju vlastite mreže, njihovi se korisnici mogu spojiti na T-com mrežu, ali (tako je barem bilo) onda ne uživaju tarifu koju inače imaju ugovorenu, nego neku bitno skuplju/nepovoljniju.

Da bi se T2 korisnik time služio, mora na svom mobitelu omogućiti roaming pa mu se onda uređaj automatski prebacuje na T-com kad ne može pristupiti vlastitoj mreži.

Roaming znači da korisnik jedne mobilne mreže izvan njenog dosega koristi usluge druge mobilne mreže s kojom njegova matična mreža ima takav ugovor. U načelu to nema veze s time jesi li u ovoj ili u drugoj državi, samo što si u roamingu u pravilu kad si u inozemstvu pa ljudi misle da moraš biti u inozemstvu da bi bio u roamingu.


Hvala Smayoo što si ovo objasnio ti. Valjda zato što ne voliš Vip i sigurno radiš za (odaberi drugog operatera po izboru).

Ono što je meni fascinantno je koliki ljudi svakodnevno upotrebljavaju (neku) modernu tehnologiju i ovise o njoj a ne zanima ih KAKO ona funkcionira bar na principu osnovnih procesa, da mogu sami napraviti nekakav troubleshooting prije nego ikog zovu i raspravljaju o tome zašto nešto ne radi.

@Moonlike: Ne, ne radim i nikad nisam radio kod ijednog pružatelja usluga, samo sam se nagledao kvarova "ne radi" gdje korisnici nisu bili u stanju pročitati upute.

@gladhr2: U teoriji, stvar bi trebala funkcionirati upravo tako kako si napisao. Iz mog praktičnog iskustva Homebox uređaj se ne odspaja sa 4G mreže unatoč tome što ti pokušavaš ostvariti telefonski poziv (bilo odlazni kad ti zoveš - nemaš zvučni signal slobodne telefonske linije, bilo dolazni na koji se trebaš javiti - pozivatelju izbaci zauzeće ili šuti u slušalici). Dodatno, ako ti T-mobile nema 4G signal, vjerojatno ga neće imati ni VIP.

Kartu pokrivenosti signalom za koju informacije pružaju krajnji korisnici usluga možeš vidjeti na linku: opensignal.com/networks/hrvatska/vip-Pokrivenost
01.07.2018 | 06:06
Daddo kaže:
smayoo kaže:
Moonlike kaže:
Molim te da nas prosvjetlis.... kakve ima veze opcija "Roaming" sa signalom mreze unutar HR????!!!!! Ovakvu nebulozu jos nisam cuo. Ti biti ce radis za Tele2 pa po liniji "Samo da se proda, a za podrsku cemo lako nakon sto prodamo paket". Ili...? Molim te da nam objasnis kako ce mob uhvatiti signal sa opcijom "Roaming" on ili kako nece s opcijom "Roaming" off? Ne razumijem kakve to ima veze...


Tele2 ima bitno slabije razvijenu mrežu vlastitih baznih stanica pa ima ugovor o roamingu s T-comom. Dakle, tamo gdje nemaju vlastite mreže, njihovi se korisnici mogu spojiti na T-com mrežu, ali (tako je barem bilo) onda ne uživaju tarifu koju inače imaju ugovorenu, nego neku bitno skuplju/nepovoljniju.

Da bi se T2 korisnik time služio, mora na svom mobitelu omogućiti roaming pa mu se onda uređaj automatski prebacuje na T-com kad ne može pristupiti vlastitoj mreži.

Roaming znači da korisnik jedne mobilne mreže izvan njenog dosega koristi usluge druge mobilne mreže s kojom njegova matična mreža ima takav ugovor. U načelu to nema veze s time jesi li u ovoj ili u drugoj državi, samo što si u roamingu u pravilu kad si u inozemstvu pa ljudi misle da moraš biti u inozemstvu da bi bio u roamingu.


Hvala Smayoo što si ovo objasnio ti. Valjda zato što ne voliš Vip i sigurno radiš za (odaberi drugog operatera po izboru).

Ono što je meni fascinantno je koliki ljudi svakodnevno upotrebljavaju (neku) modernu tehnologiju i ovise o njoj a ne zanima ih KAKO ona funkcionira bar na principu osnovnih procesa, da mogu sami napraviti nekakav troubleshooting prije nego ikog zovu i raspravljaju o tome zašto nešto ne radi.

@Moonlike: Ne, ne radim i nikad nisam radio kod ijednog pružatelja usluga, samo sam se nagledao kvarova "ne radi" gdje korisnici nisu bili u stanju pročitati upute.

@gladhr2: U teoriji, stvar bi trebala funkcionirati upravo tako kako si napisao. Iz mog praktičnog iskustva Homebox uređaj se ne odspaja sa 4G mreže unatoč tome što ti pokušavaš ostvariti telefonski poziv (bilo odlazni kad ti zoveš - nemaš zvučni signal slobodne telefonske linije, bilo dolazni na koji se trebaš javiti - pozivatelju izbaci zauzeće ili šuti u slušalici). Dodatno, ako ti T-mobile nema 4G signal, vjerojatno ga neće imati ni VIP.

Kartu pokrivenosti signalom za koju informacije pružaju krajnji korisnici usluga možeš vidjeti na linku: opensignal.com/networks/hrvatska/vip-Pokrivenost


"I stand shamed!" @Daddo, @smayoo moja isprika! Bit ce da sam u glavi zabrijao na telefoniju ne na prijenos podataka... Uglavnom, u pravu ste i ispricavam se na malo uvredljivom komentaru,
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 sat, 55 minuta
  • Soffoklo: Isto kao što mnogi poistovjećuju iPhone s USA-om
  • zabac: Huawei svi poistovjećuju s telefonom, a oni su najmanje to. 188.000 zaposlenih!
  • Soffoklo: :-) Huawei boss admits he buys iPhones for his family - [link]
  • drlovric: Ja imam model iz 2018, doduse kratko, ali nikakvih problema nemam sa tipkovnicom. Jedino je trunkicu bucnija od stare, ali svidja mi se ovaj plitak hod.
  • Soffoklo: S tipkovnicom su stvarno usrali mnogo. Vidjet ćemo kakva će biti ova najnovija. Donekle je dobro što će mijenjati po potrebi tipkovnice sve do medela iz 2015 s tim butterfly mehanizmom. [link]
  • Tito: Trebali su pocetni 15" staviti sa 128
  • Tito: 256GB HAHHAHHAAHHAAHAH
  • smayoo: Jbt, kad pomislim da smo se nekad sprdali od Spectruma i njegove gumene tipkovnice... :dry:
  • kupus: nova tipkovnica na novom mbp
  • kupus: [link]
  • rusty: [link]
  • rusty: To je T3 koji se čekao - konačno
  • rusty: carina će ti biti 0, samo računaj PDV u punom iznosu.
  • dario15: Sad ćemo vidjeti koliko me carina.rh rebne
  • dario15: Ja uzeo za imac 2011. Zajedno sa thermal senzorom i ladicom za ugradnju, poštarina me izašla 19$
  • JOHN: Ja bi štel tri komada. Ako netko razmišlja o kupovini, ja bi se utrp da smanjimo troškove poštarine!
  • Bertone: ... koliko su diskovi kod njih?
  • Bertone: owc de
  • Beli: Decki, ide li taj u MacBook Pro mid 2012?
  • Dijete: ja narucio
  • Bertone: kunice dam unaprijed :)
  • Bertone: Jel može netko biti tako dobar (sa područja ZG radi lakše primopredaje) i naručiti mi jednog [link]
  • rusty: enterprise grade za 80$ su strava :D TLC NAND. brutalno dobri.
  • energyman: kakvi su ti mikroni
  • rusty: 11 za 2 itd...
  • rusty: shiping je svega 7$ za 1 komad
  • JOHN: To neka zajebancija? Koliko izađe shipping?
  • smayoo: Ideš. Koja cijena. Odmah 10 kom. :)
  • Dijete: zgrabi dok ima: [link] ssd
  • Mate22: Đokica :P
  • Soffoklo: Išla je ona Đoletova "al nije svako kao Donald, mene plaši onaj Ronald, taj je nezgodan." Mislim da je i Donald postao opasan klaun.
  • m@xym: smayo, Svaka čast za link, dokumentarac budi neke lijepe uspomene. Doduše, kasno sam vidio link, ali srećom imam HRTi.
  • Bertone: @smayoo, hvala za podsjetnik :)
  • cariblanco: Pustite vi kaj bedak priča, pogledajte američke brojke...nikad bolje. Isto kao i s Mamićem, kao bedak a Dinamo je pun kao brod ???
  • smayoo: [link]
  • smayoo: Mate22, ispričavam se ako sam ti uvrijedio idola. Imaš neotuđivo pravo simpatizirati bilo koga, pa i Donalda Trumpa. Nije zabranjeno, ali je svakako - sramota. ;)
  • Soffoklo: :-)
  • Mate22: Stručnjaci i "analitičari" sa jabučnjaka :)
  • Moonlike: Naravno da je Puting cyberom i drugim sredstvima pomogao Trumpu da postane predsjednik. Ali ne u dosluhu sa Trumpom, vec jednostavno analizom "Trump nam treba za predsjednika SAD-a, bit cenam lakse jer ce on sam unistiti SAD" :-D
  • smayoo: Taj čovjek je ko slon u staklarnici. Uopće se ne bih čudio da je instaliran za predsjednika SAD da bi ubrzao njihovu propast. :/
  • rusty: Možd da Trump uvede zakon za cijenu Apple proizvoda, pošto mu je sada krenulo sa Kinom tako dobro
  • drlovric: @Dijete: Thx za ovaj doc. Nikad cuo. Bas cu pogledati. Uvijek cu radje odabrati dobar dokumentarac nego dobar film :)
  • Soffoklo: Novi macOS ukida podršku za 32 bitne appove, QuickTime 7, neke video kodeke, pa ga mnogi developeri zovu macOS Death Valley :-)
  • Soffoklo: Za jedno 5 godina bit će 50% pokriveno trenutnog 4g signala (kod nas).
  • rusty: pretpostavljam da ni upload nije daleko od tih brzina
  • zabac: Upload?
  • rusty: ma može to i bolje...
  • rusty: 5g speed test - [link]
  • Riba: Hvala, pretplatio se na Curiosity Stream, super što nemaju glupe ograničenja na regije.
  • Riba: Docplay nema Apple TV app?

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Komentari

Novo u Appleu

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 0.99 Seconds

Provided by iJoomla SEO