Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


26.02.2019 | 23:12
Lijepo kaj si potražio i dokazao da se može registrirati kao N1.

... ali taj iz oglasa je izrauban jer je vjerojatno bio u floti rent-a-car firme, rentali su ga dvije godine, vozilo ga je tko za koliko ljudi i tko zna kako, održavanje je isto upitno i po meni je to previše novaca kaj traže, ali svaka roba ima svog kupca
27.02.2019 | 06:00
Super hvala, nazvat ću danas odmah, ali cijena je za to auto prevelika. A i ako je to tako kako kaže Bertone, onda ne dolazi u obzir. Još jedna avantura s nekim kršem nema smisla.
Možeš misliti koji je to slijepac od prodavača, kad mi on u oči jučer kaže da to u Dacie nema samo u Renault, a da se njega mora čekati. Pa stvarno ne znam, koda ne žele prodavati.
27.02.2019 | 11:02
Pa ako pogledaš ostale oglase istog prodavača onda ćeš vidjeti da se radi o šoderašu, a kakvi su šoderaši kod nas valjda znaš.
Osim linkanog oglasa, prodaju još jednog Dockera(ili se radi o istom autu za koji je oglas objavljen dva puta), da je auto sređen za fotkanje, ali ne pušim priču da je auto u super stanju ako su na njemu nakon samo dvije godine jeftine ratkape iz Konzuma, a i same informacije iz oglasa glupe i površno napisane.
27.02.2019 | 11:47
Što je "šoderaš"?
  • LongVillage
  • Posjetitelj
27.02.2019 | 11:49
Bertone kaže:
... ali taj iz oglasa je izrauban jer je vjerojatno bio u floti rent-a-car firme, rentali su ga dvije godine, vozilo ga je tko za koliko ljudi i tko zna kako, održavanje je isto upitno i po meni je to previše novaca kaj traže, ali svaka roba ima svog kupca


Previše pretpostavljaš, a premalo znaš, NHF.

Održavanje takovih auta nije nimalo upitno, dapače je isto vjerojatno najbolje od svih auta, takve kupnje za tvrtke ili za flotne prodaje imaju plaćene i garantirane sve servise u garantnom roku i auti se redovito i dobro održavaju. Ako je registriran kao teretno vozilo, nemam pojma kako si došao do rent-a-cara - to nije rent-a-car kombi koji znaju imati sasvim drugi klijentelu i navike..., no u toj kilometraži teretno vozilo nije sigurno vozilo 555 vozača... auto je star vjerojatno max godinu i pol, ima samo 60.000 km i urednu servisnu i svaku drugu prošlost, još je pod svim garancijama, pa ne znam o kakvoj izraubanosti govoriš - Dokker prodati za tu cijenu ako nije stvarno superioran - nema šanse, što samo govori kakav auto je. Prodavatelj to potkrepljuje i sa godinom dana garancije. Auto je nakon godine i pol jeftiniji za više od trećine cijene - stoga su i opaske o "puno previsokoj cijeni" malo prenagljene.

Što znači šoderaš? Onaj koji nije digao kredit od 20 milijuna eura da napravi ekskluzivni salon koji će ga otjerati u bankrot (kao npr. Škoda Štasni i mnogi drugi) jer su kompleksi gazdi bili jači od zdravog razuma i poznavanja hrvatske ekonomije i kupovne moći, auti stoje vani a ne na tepihu u klimatiziranom salonu, no kod prodaje rabljenih vozila - sve navedeno je više-manje posve nebitno (rabljeni i kod ekskluzivnih marki stoje vani pod vedrim nebom - Tomić, Zubak, exEuroline ili Jolly... pa ne znam u čemu je problem??). Osobno sam kupio par auta iz uvoza/unosa kod "šoderaša" i nikada problema, tako da i tu robuješ predrasudama "kakvi su šoderaši"... pa kakvi su? Osim što u cijeni vozila nije i plaća za barem pet njihovih šljakera za pet mjeseci unaprijed?
27.02.2019 | 12:07
smayoo kaže:
Što je "šoderaš"?


Onaj kojemu je prostor za prodaju rabljenih vozila na sodranom platonu i tu je vjerojatno jedna mala, vecinom drvena, kucica u kojoj je prodajni ured.

U raspravu razlike izmedu "soderasa" i "exclusive" prodajnih auto salona ne bih ulazio
27.02.2019 | 12:08
Kaj bi se ljutio

... sa druge strane i ti pretpostavljaš (kao i ja neke druge stvari) da se auti koji su kupljeni sa uključenim redovnim servisiranjem kod nas servisirani kako treba, da, na papiru se navedu svi filtri, ulje i ostali potrošni dijelovi i uredno se naplate ali da se servis obavi kako bi trebao baš i ne (to ti govorim iz iskustva sa par auta od firme koji su recimo maglili prednju šajbu pa smo sami otvorili kutiju filtra klime kad tamo filter koji je vjerojatno ugrađen još u tvornici, a auti su uredno prije toga tjedan ili dva bili na redovnom servisu i napisano je da su stavljeni novi filtri.

Što se tiče "šoderaša" svaka čast ljudima koji rade pošteno (ili barem pokušavaju raditi pošteno) no kako poznajem 15-ak takvih sa područja Zagreba svi koji su radili "pošteno" su propali, ostali su samo oni drugi pa toliko o predrasudama
  • LongVillage
  • Posjetitelj
27.02.2019 | 12:41
Bertone kaže:
... sa druge strane i ti pretpostavljaš (kao i ja neke druge stvari) da se auti koji su kupljeni sa uključenim redovnim servisiranjem kod nas servisirani kako treba, da, na papiru se navedu svi filtri, ulje i ostali potrošni dijelovi i uredno se naplate ali da se servis obavi kako bi trebao baš i ne (to ti govorim iz iskustva sa par auta od firme koji su recimo maglili prednju šajbu pa smo sami otvorili kutiju filtra klime kad tamo filter koji je vjerojatno ugrađen još u tvornici, a auti su uredno prije toga tjedan ili dva bili na redovnom servisu i napisano je da su stavljeni novi filtri.

Što se tiče "šoderaša" svaka čast ljudima koji rade pošteno (ili barem pokušavaju raditi pošteno) no kako poznajem 15-ak takvih sa područja Zagreba svi koji su radili "pošteno" su propali, ostali su samo oni drugi pa toliko o predrasudama


Čini mi se da ti je osobno iskustvo malo presiromašno i preskučeno za tako velike i generalne ocjene i procjene, ali eto... ne velim da nema muljanja posvuda, ali ipak ogromna većina ovlaštenih i dobrih servisa si neće dozvoliti tužbu ili javno izlaganje sranjima zbog filtera od 50 kuna i reklamacija za gluposti (ako je i muljao, ima drugih servisa koji mogu štambiljati knjižice)... uglavnom, da meni netko tako mulja zbog fakin filtera, odmah do gazde i prijetnja svim živima i neživima, od inspekcija pa nadalje, da vidiš kako bi ti vikali "dobar dan" sa 50 metara udaljenosti... magljenje šajbe može imati uzroke u masu stvari, filter tu uopće ne mora biti krivac... od poštenih šoderaša znam onoga od koga sam kupio par auta, radi i dalje... dobar šoderaš može prodati bolji auto od onoga sa salonom, osobito ako taj ovlašteni i salonaški radi onako kako si opisao sa filterom zraka kabine... jer tu štetu vam je napravio nešoderaš. Znači, malo više logike, malo manje predrasuda. Poanta tvojih iskustava je, po meni, da nikome nije za vjerovati, iako ti pljuješ po šoderašima, a mulca su od tebe radili salonaši...
27.02.2019 | 16:37
Evo dečki, pala je odluka na novog VW Caddy-ja.
Razlozi:
4 godine garancije. Euro 6 (važno za vožnju po gradovima njemačke). Poticaj od HABOR-a. Osim toga 1 godinu osiguranja časti dealer.
Dosta mi je kompromisa (koštaju uvijek više).
  • LongVillage
  • Posjetitelj
27.02.2019 | 18:39
tino1 kaže:
Evo dečki, pala je odluka na novog VW Caddy-ja.
Razlozi:
4 godine garancije. Euro 6 (važno za vožnju po gradovima njemačke). Poticaj od HABOR-a. Osim toga 1 godinu osiguranja časti dealer.
Dosta mi je kompromisa (koštaju uvijek više).


I koliko novaca?
27.02.2019 | 18:53
179.000 sa PDV-om.
27.02.2019 | 18:54
Auti s uključenim održavanjem se najčešće nude na leasing preko neke od kompanija koje se time bave. Iz iskustva znam da gotovo sve održavaju te aute kad se sjete, koriste najjeftinije moguće dijelove i izbjegavaju ovlaštene servise u širokom luku, jer im je to - preskupo. Održavanje na taj način je krajnje upitne kvalitete, da ne spominjem preskočene intervale zamjene ulja, a na upit o radnim nalozima prijašnjih servisa se najčešće ponudi neki račun najjeftinijih dijelova koji se mogu kupiti. Ni riječi o servisu koji je to navodno održavanje odradio pa ni procjena njegove kvalitete nije moguća.
Što se tiče šoderaša, mogao bih pričati priče o nekoliko vrlo sličnih auta u ponudi koji svi do jednog imaju između 80 i 90 tkm. Da ne velim da je među njima, po njihovom vlastitom priznanju, na snazi kodeks prema kojem se skidanje kilometraže do 50% smatra ne prihvatljivim, nego normalnim načinom poslovanja, 'jer to rade svi'. Nisam doduše uspio shvatiti smatra li se prekoračenje te granice gramzivošću ili nelojalnom konkurencijom?
Nije li pomalo tragikomična situacija u kojoj policajac kupi auto, onda dođe u ovlašteni servis po garanciju i sazna da je na autu skinuto 120.000 km? Pa se vrati do tog prodavača koji mu onda uzme natrag taj auto i da drugi?! A ovog i dalje prodaje....
I da, rabljeni auti stoje i kod exkluzive pod vedrim nebom, i to nije sporno, jer tako stoje i na Lagermaxu (iako su tamo i pod mrežom), ali stoje na čvrstoj podlozi, a ne na mekoj. U standardima skladištenja vozila svih brandova je navedeno da auto mora biti na suhoj i čvrstoj podlozi s dobrim odvođenjem površinske vode kako bi se spriječilo da se auto natapa vlagom od dolje. Nisu u Lagermaxu idioti pa da su išli asfaltirati onaj kvadratni kilometar ili koliko prostora iz vica, sa odvodnjom, padovima i drenažom ako su sve mogli samo natrpati šoderom i da to bude u redu....
Tako da, malo realnosti u svemu tome i budimo iskreni do kraja, kad se već ulazi u rasprave ovog tipa.
27.02.2019 | 18:55
Ima li neka varijanta tank karte koja bi radila u cijeloj Europi?
27.02.2019 | 19:08
tino1 kaže:
Ima li neka varijanta tank karte koja bi radila u cijeloj Europi?


Kaj je tank karta?
  • LongVillage
  • Posjetitelj
27.02.2019 | 19:28
tino1 kaže:
179.000 sa PDV-om.


To je debelo više, više nego duplo više od onog Dokkera, pa ne znam što si uopće gledao i uspoređivao tako nešto skroz neusporedivo...

Djuro genijalac kaže:
I da, rabljeni auti stoje i kod exkluzive pod vedrim nebom, i to nije sporno, jer tako stoje i na Lagermaxu (iako su tamo i pod mrežom), ali stoje na čvrstoj podlozi, a ne na mekoj. U standardima skladištenja vozila svih brandova je navedeno da auto mora biti na suhoj i čvrstoj podlozi s dobrim odvođenjem površinske vode kako bi se spriječilo da se auto natapa vlagom od dolje.


I kada auto stoji na šoderu, podloga je od tucanika nabijenog valjkom, poslije površinski sloj šodera (koji definitivno dobro odvodi vodu, za razliku od asfalta koji ju zadržava...)... tako da ne znam što znači "meka podloga", to mi je kao da stoji na blatu livade ispred kuće, nabijena kamena podloga po meni definitivno nije mekana, auto ne potone u nju ni milimetra, no očito je shvaćanje "mekane podloge" drugačije...

O besmislici tipa "kako bi se spriječilo da se auto natapa vlagom od dolje" - ne treba ni započinjati raspravu, jer nikako skužiti na koji se to način auto NATAPA vlagom OD DOLJE"... ili hlapljenje vode sa šljunka šteti, no ako hlapi sa asfalta - onda je to u redu. Jasno, nagnuta podloga asfaltiranog parkinga sa drenažom slijeva vodu i ispod auta, dok se na ravnom šljunku to ipak - ne događa, ispod auta nema vlage za razliku od nagnutog asfalta... ma nema veze... bitno da je ta pravila pisao netko tko "zna", u čijoj teoriji i logici to štima, nema veze što je praksa drugačija...
27.02.2019 | 19:52
Čuj, da si ubacio poneki smajli, još bi i shvatio, ali ovako? Jasno mi je da držiš lojtru pod svojim prozorom, ali daj budi realan, molim te. Ako je asfalt s nagibom i drenažnim otvorima (naški šahtovi s cijevima) u koje se voda slijeva i onda odlazi, u kojem je to svemiru jednako vrijedno rješenje kao i šoder kroz koji voda prolazi do zemlje ispod, natopi ju i onda pomalo isparava prema gore? A gore je auto koji je onda u turskoj sauni.
Asfalt je odveo vodu, dok je padala kiša, padala je. Prestala je, voda je otišla i nema je. Asfalt se posuši i suho je od ispod. Ne raste trava, nema ničeg što zadržava vlagu.
Ponavljam, ovi u Lagermaxu su baš naumili pomoći lokalnu zajednicu Luke i afsfaltne baze okolo pa da to izasfaltiraju onako, iz vica? I VW koji ima suvlasnički udio u cijeloj priči, to su darivatelji kojima je cilj da ulažu novac gdje god je to moguće kako bi unaprijedili lokalnu ekonomiju, a zapravo su auti mogli stajati na par kamiona šodera i sve super.....
27.02.2019 | 19:53
Djuro genijalac kaže:
tino1 kaže:
Ima li neka varijanta tank karte koja bi radila u cijeloj Europi?


Kaj je tank karta?


Kartica s kojom se može točiti gorivo i plaćati po računu. Tako da momci ne trebaju plaćati gorivo nego samo natoče i ja ovdje platim.
27.02.2019 | 20:00
.To je debelo više, više nego duplo više od onog Dokkera, pa ne znam što si uopće gledao i uspoređivao tako nešto skroz neusporedivo...
.

Nakon provjeravanja svih mogućnosti i ponuda došao sam do zaključka da je varijanta koju sam izabrao jedina koja funkcionira bez kompromisa i koja je na kraju najjeftinija. Ali da bi došao do tog rješenja moram sagledati sve aspekte pa i one neusporedive. Normalno je da kao prvo pada u oko najjeftinjija nabavna cijena. Ali kad sve pogledaš vidiš da to nije sve....
27.02.2019 | 20:42
LongVillage kaže:

Čini mi se da ti je osobno iskustvo malo presiromašno i preskučeno za tako velike i generalne ocjene i procjene, ali eto... ne velim da nema muljanja posvuda, ali ipak ogromna većina ovlaštenih i dobrih servisa si neće dozvoliti tužbu ili javno izlaganje sranjima zbog filtera od 50 kuna i reklamacija za gluposti (ako je i muljao, ima drugih servisa koji mogu štambiljati knjižice)... uglavnom, da meni netko tako mulja zbog fakin filtera, odmah do gazde i prijetnja svim živima i neživima, od inspekcija pa nadalje, da vidiš kako bi ti vikali "dobar dan" sa 50 metara udaljenosti... magljenje šajbe može imati uzroke u masu stvari, filter tu uopće ne mora biti krivac... od poštenih šoderaša znam onoga od koga sam kupio par auta, radi i dalje... dobar šoderaš može prodati bolji auto od onoga sa salonom, osobito ako taj ovlašteni i salonaški radi onako kako si opisao sa filterom zraka kabine... jer tu štetu vam je napravio nešoderaš. Znači, malo više logike, malo manje predrasuda. Poanta tvojih iskustava je, po meni, da nikome nije za vjerovati, iako ti pljuješ po šoderašima, a mulca su od tebe radili salonaši...


Tebi je malo dosadno ili sam ti komentarima očešao posao?

Dio ekipe koja se bavi uvozom rabljenih poznajem 20+ godina, još iz vremena kad su bili "pošteni" i kupovali aute po Farancuskoj i Belgiji, uglavnom malo oštećene, dovozili ih kamionom u Hrvatsku. Ovdje su imali uhodanu ekipu koja je aute popravila i tada bi išli u prodaju, najčešće bez zadiranja u stvarnu kilometražu. Nisu kupovali smeće od auta i kupcima su mogli predočiti stvarnu povijest auta i nisu prešićivali popravke na limariji. Nisu imali ekstremnu zaradu po prodanom primjerku, ali su poslovali maksimalno pošteno koliko se to može.

Onda su se vremena promijenila i svatko je pomislio da se može baviti uvozom rabljenih auta i bili su u pravu - može, ali da bi zaradili koliko su mislili da trebaju zaraditi počeli su uvoziti vizualno ok krame od auta i bez ulaganja u njih prodavati ih dalje, a ovo sa skidanjem kilometraže je postalo normalno kao što je normalno da se na istoj parceli nalaze 3-4 "šoderaške" firme od kojih su dvije fiktivno otvorene samo kako bi se legalno došlo do prenosivih registracijskih pločica.

Danas je kod "šoderaša" normalno da na njuškalo stave oglas za auto sa slikama i opisom koji je identičan oglasu iz Njemačke ili Italije osim kilometraže koja je u pravilu skinuta duplo... i ponavljam, ekipa koja se prije 20+ godina počela baviti uvozom rabljenih se ili počela ponašati kao i novokomponirani "šoderaši" ili su odustali od posla i tu i tamo nekome poznatom riješe uvoz auta, ali više iz prijateljstva nego iz koristi.

Što se tiče mene mulca... pa nisu mene radili mulcom već firmu u kojoj radim, a rade to i drugim firmama jer se u banana državi to može.
27.02.2019 | 21:05
To je isto jedan od razloga zašto je pametno odlučiti se za ovu moju varijantu. Ti momci upitnog karaktera su nas sad već koštali cca 3000 € i to mi ne pada na pamet ponoviti. A ako i ima dobrih i poštenih ljudi u tom poslu, u što ne sumnjam, moje povjerenje je nepovratno potrošeno i teško ću se odlučiti na posao s nekim od njih.
  • LongVillage
  • Posjetitelj
28.02.2019 | 11:56
Djuro genijalac kaže:
Ako je asfalt s nagibom i drenažnim otvorima (naški šahtovi s cijevima) u koje se voda slijeva i onda odlazi, u kojem je to svemiru jednako vrijedno rješenje kao i šoder kroz koji voda prolazi do zemlje ispod, natopi ju i onda pomalo isparava prema gore? A gore je auto koji je onda u turskoj sauni.
Asfalt je odveo vodu, dok je padala kiša, padala je. Prestala je, voda je otišla i nema je. Asfalt se posuši i suho je od ispod. Ne raste trava, nema ničeg što zadržava vlagu.


Voda koja se napadala oko auta i nacijedila se onda ispod auta na asfaltu zbog nagiba podloge je ostala ispod auta i neće otići nikuda (vlaga neće otići u kanal, samo voda ako je ima dovoljne količine, ispod auta je hlad koji neće ispariti tu vodu tako brzo), i što - ona ne hlapi?? Sa druge strane, nagnuto ili ne, na šoderu voda neće otići ispod auta nikako jer će je upiti podloga, ispod auta se neće cijediti ništa, i ništa i nema za hlapiti. To je dvostruki mač za asfalt. Voda ide najkraćim putem do kanala - problem je što pritom prolazi ispod vozila, a što se kod šljunka ne događa.

Iako je to podosta tupava rasprava, fuck the auto kojem smeta voda koja isparava, osobito u današnje vrijeme kada su garancije na lim po desetak godina jer su karoserije pocinčane. Auto kojem bi naškodilo isparavanje kiše ja i ne želim kupiti, jedino ako Lagermax nije predvidio da auti stoje godinama na istom mjestu (godišnje se uništava na desetke tisuća vozila koja se ne prodaju), ista stvar kao i neprozračena garaža, pa se hrđa ima vremena lijepo razviti, pronaći sve i najskrivenije slabe točke itd... ispada da se auto bolesno čuva za gazdu koji će onda auto ostatak života držati na parkingu ispred stambene zgrade, gdje će mu takova tjeranja maka na konac biti van svake pameti...

Lagermaxov standard je obvezan posvuda gdje rade, no praktično je to uvelike besmisleno glede vode i na lokalnim stovarištima, prije zbog prašine koja bi prljala aute ako puše vjetar dok stoje na šljunku i tucaniku. Lagermax je svoj standard - kojeg ima za ogromna tvornička stovarišta i glavne lagere na kojima auti stoje i po godinu dana - prenio i na najmanje lagere gdje se auti praktično zadržavaju nekoliko dana ili max tjedana, kao na hrvatskom stovarištu, mislim da im je tu lupanje glavom o vlazi najmanji problem...

Bertone kaže:
Dio ekipe koja se bavi uvozom rabljenih poznajem 20+ godina, još iz vremena kad su bili "pošteni" i kupovali aute po Farancuskoj i Belgiji, uglavnom malo oštećene, dovozili ih kamionom u Hrvatsku. Ovdje su imali uhodanu ekipu koja je aute popravila i tada bi išli u prodaju, najčešće bez zadiranja u stvarnu kilometražu. Nisu kupovali smeće od auta i kupcima su mogli predočiti stvarnu povijest auta i nisu prešićivali popravke na limariji. Nisu imali ekstremnu zaradu po prodanom primjerku, ali su poslovali maksimalno pošteno koliko se to može.

Onda su se vremena promijenila i svatko je pomislio da se može baviti uvozom rabljenih auta i bili su u pravu - može, ali da bi zaradili koliko su mislili da trebaju zaraditi počeli su uvoziti vizualno ok krame od auta i bez ulaganja u njih prodavati ih dalje, a ovo sa skidanjem kilometraže je postalo normalno kao što je normalno da se na istoj parceli nalaze 3-4 "šoderaške" firme od kojih su dvije fiktivno otvorene samo kako bi se legalno došlo do prenosivih registracijskih pločica.


Iskreno, poznajem i ja neke ljude koji su se time bavili i bave se i dalje - i situacija nije takova kako ju ti generalno pretpostavljaš.

Zaboravio si da je u međuvremenu Hrvatska postala članica EU, da se povijest vozila može sa istim garancijom i lakoćom provjeriti na samom mjestu kupnje u inozemstvu, da postoje baze podataka kojima i preko neta možeš doznati jako puno, da je vrijeme počistilo podosta te nelojalne konkurencije i da se zbog relativne zasićenosti hrvatskog tržišta više auti ne kupuju i ne prodaju šakom i kapom, već kvaliteta i mnogi drugi faktori imaju opet veliki značaj.

Bertone kaže:
Danas je kod "šoderaša" normalno da na njuškalo stave oglas za auto sa slikama i opisom koji je identičan oglasu iz Njemačke ili Italije osim kilometraže koja je u pravilu skinuta duplo... i ponavljam, ekipa koja se prije 20+ godina počela baviti uvozom rabljenih se ili počela ponašati kao i novokomponirani "šoderaši" ili su odustali od posla i tu i tamo nekome poznatom riješe uvoz auta, ali više iz prijateljstva nego iz koristi.


Poznaješ jednu priču i držiš se generalno iste kao pravila i kao pijan plota, a nije baš tako. Floskule tipa "u pravilu se skida kilometraža za duplo" su uopće bezvrijedne za komentar.

Veliki broj šoderaša posluje sa istim partnerima iz inozemstva i najčešće unosi aute iz uvijek istog izvora, dapače nerijetko i ne žele kupovati ili primati narudžbe za vozila koja nisu iz njihovih izvora jer ne mogu garantirati za njih, ljudima je stalo da se posao vodi pošteno i kvalitetno, morao bi biti teški "cigan" da riskiraš debele - kao i - stotine tisuća eura u autima koje imaš vani na šoderu zato jer hoćeš smuljati npr. kilometražu, koja čak kod nemalog broja kupaca i nije ili ne mora biti ključni faktor za kupnju.

Bertone kaže:
Što se tiče mene mulca... pa nisu mene radili mulcom već firmu u kojoj radim, a rade to i drugim firmama jer se u banana državi to može.


Svejedno, poanta je da su zajebavali ovlašteni, dok šoderaši ne... no čitajući tebe ovlašteni zato valjaju, a šoderaši ne...
28.02.2019 | 12:38
Djuro genijalac kaže:
Ako je asfalt s nagibom i drenažnim otvorima (naški šahtovi s cijevima) u koje se voda slijeva i onda odlazi..


LongVillage kaže:

Voda koja se napadala oko auta i nacijedila se onda ispod auta na asfaltu zbog nagiba podloge je ostala ispod auta


Uočavaš li KLJUČNU razliku (hint: boldano)?

LongVillage kaže:
ispada da se auto bolesno čuva za gazdu koji će onda auto ostatak života držati na parkingu ispred stambene zgrade, gdje će mu takova tjeranja maka na konac biti van svake pameti...


Da, ali onda taj auto ima vlasnika koji sam odgovara za njegovo stanje. Na isti način kako netko nakon što kupi kruh taj isti kruh možda doma drži na podu, jer mu je svejedno, jer ima pesa koji prvi kuša kruh itd.. ali ja ne bih kupio kruh u pekari koja ga čuva na podu ili nekoj prljavoj, pljesnivoj polici.

LongVillage kaže:
Lagermaxov...()...gdje se auti praktično zadržavaju nekoliko dana ili max tjedana, kao na hrvatskom stovarištu, mislim da im je tu lupanje glavom o vlazi najmanji problem...


Ovo ni izbliza nije istina. Auti na Lagermaxu provedu puno dulje vrijeme, posebno oni koji dolaze iz daleka (proizvodnja Koreja ili Japan) jer u tim situacijama baš ne funkcioniraju pojedinačne narudžbe pa se mora stvarati lokalni lager od barem pola godine...
  • LongVillage
  • Posjetitelj
28.02.2019 | 19:28
Djuro genijalac kaže:
Djuro genijalac kaže:
Ako je asfalt s nagibom i drenažnim otvorima (naški šahtovi s cijevima) u koje se voda slijeva i onda odlazi..


LongVillage kaže:

Voda koja se napadala oko auta i nacijedila se onda ispod auta na asfaltu zbog nagiba podloge je ostala ispod auta


Uočavaš li KLJUČNU razliku (hint: boldano)?


Uočavam. Kao i to da tendenciozno izrezuješ iz konteksta jer ti istina neodgovara.

Voda se slijeva i onda odlazi... ISPOD AUTA. Glje se zadržava i hlapi i "uništava" auto, samo to je tada u redu ako je na asfaltu, no ako je na suhom šljunku - onda to "ne valja".

Voda se cijedi po asfaltu ispod auta ako je nagnuta podloga (a je zbog drenaže), i tamo isparava, no da je ne znam kakva kiša, ako je auto na šljunku - ispod auta će biti suho. Ne kužim zašto je to tako teško za shvatiti...

A da imaš imalo pojma što sve auto prolazi, kakva stanja i sranja dok te ne pozovu da ga preuzmeš, tada ti te spike o kruhu i gdje se on drži u dućanu ne bi ni pale na pamet... kakvi polurastavljeni auti dokaze brodom i onda ih lokalci sklapaju, šarafe i poliraju, lakiraju da sakriju oštećenja, a ti uvjeren kako je to takav auto "ma samo za tebe direkt iz tvornice"...!! A nerijetko ima nakon tvornice i na desetke sati rada na autu kod lokalnih mehaničara i dilera koji uklanjaju probleme, skrivaju ili rješavaju oštećenja lima, udarce i ogrebotine, razbijene lampe te neispravnosti... kada ga upisane i ispoliraju, nemaš pojma da je na auto nakon tvornice bilo posla kao da je bio u sudaru, a ti uvjeren kako je osobno direktor tvornice picanio isti ma samo za tebe...
28.02.2019 | 20:36
Ok, idemo još jednom, ali zadnji put. Vidim, nisi nikad bil na Lagermaxu.
Auti su parkirani u redovima. Dakle, po dva auta dolaze s guzicom jedan na drugog. Onda je između tih dvoreda prolaz da se može voziti tj. prolaziti s autima. Auti si parkirani okomito na taj prolaz.
Kad bi gledao u presjeku teren, on ide gore - dolje cijelo vrijeme. Voda se uvijek cijedi OD auta prema sredini prolaza i tamo su šahtovi u koje se voda slijeva i dalje odlazi cijevima. Dakle, nikakva voda ne stoji ispod auta, nego se odmah ocijedi i odvede dalje. Dakle, vode nema. Ona ne stoji ispod auta, otišla je. Da se popišaš tamo, sve bi se ocijedilo odmah u šaht.
I logika tipa 'da ti znaš što auti prolaze inače' nema baš nikakve veze s ovim o čemu pričamo. Govorimo o uvjetima skladištenja vozila koje čeka kupca.
Sad ne idem dalje u tlak u gumama od 3 bara i više, pomicanje vozila svaka 2-3 tjedna da se gume ne zaleže na jednom mjestu, redovito kontroliranje akumulatora i njegovo dopunjavanje, prebacivanje vozila u transportni mod da se sačuva akumulator od pražnjenja itd itd itd... Sve je to dio standarda dugoročnog skladištenja vozila u kojem nema mjesta za šljunčanu podlogu od koje smo krenuli.
Jasno da je postoje transportna oštećenja koja se mogu dogoditi i događaju se, ali sigurno po njima ne šarafe lokalni mehaničari koje je neko skupil s ceste.
Auti k nama ne dolaze polurastavljeni sasvim sigurno. To se radi u državama u kojima se subvencionira automobilska industrija pa onda da se zadovolji forma auto nije skroz sklopljen nego mu fale odbojnici i eventualno prednji baltobrani (jer se oni samo našarafe). Kod nas nema nikakvih poticaja te vrste pa auti dolaze u komadu i sa transportnim paketom (spužve na vratima da se ne oštete kod otvaranja, folije na krovu i poklopcu motora za neke brandove, kuke za šlepanje ušarafljene u odbojnike itd).
Molim da ne nagađaš poopćeno, jer očito ne znaš kako izgleda PDI (Pre Delivery Inspection), što se sve odrađuje prije isporuke i u kakvom je stanju auto (pri čemu primarno mislim na transportnu zaštitu koja je na njemu) došao do Lagermaxa (ili Špoljara koji nudi istu vrstu usluge na Pojatnu) i odakle auti dalje idu prema salonima koji ih isporučuju kupcima. Nigdje u tom lancu auto ne stoji na šljunku, niti u blatu
  • LongVillage
  • Posjetitelj
28.02.2019 | 21:44
Otpočetka je jasno, barem meni, da navijaš za firmu gdje radiš i da svi drugi "ne valjaju"... nema veze, Lagermax rules, ostali su kita...
28.02.2019 | 22:01
Ja ću se raniti
01.03.2019 | 06:15
Bertone kaže:
Ja ću se raniti


ova ti je pravo dobra!

ja mu nikad neću bit Follower!
01.03.2019 | 08:13
LongVillage kaže:
Otpočetka je jasno, barem meni, da navijaš za firmu gdje radiš i da svi drugi "ne valjaju"... nema veze, Lagermax rules, ostali su kita...


Da radim kod Lagermaxa ili Špoljara, ubil bi se u roku od par mjeseci kad već to spominješ. Dakle, ne, ne radim kod Lagermaxa. Uporno izvrćeš teze i gradiš svoj slučaj na potpuno krivim pretpostavkama.
Rasprava je krenula oko podloge na kojoj se kod nekih čuvaju, skladište i prodaju auti. Ne da mi se sad c/p sve od početka, pa sumiram na ovaj način. Ja sam samo istaknuo da u standardima dugoročnog skladištenja vozila SVIH proizvođača nema mjesta za bilo kakvu šudranu podlogu. Na to si ti počeo razvijati tezu kako je to jednako kvalitetno rješenje (ako ne i kvalitetnije!), ali zbog neupućenosti i prevelike količine novaca proizvođača se upucavaju novci u velika skladišta tipa Lagermax (ili Špoljar transporti)iako za tim nema potrebe.
Ja samo ističem da ova dva skladišta, ako žele imati ugovore s uvoznicima (koji se moraju pridržavati standarda koje je propisao proizvođač) moraju biti u skladu s tim standardima što između ostalog uključuje čvrstu podlogu izvedenu na ovaj način da se voda odmah odvodi i ne stoji nigdje. Kako je to standard baš svih proizvođača, ja nisam dovoljno bahat da zaključim kako ja, od svih na ovom svijetu!, znam bolje i da je to sve prodavanje magle, jer ja eto, nakon petogodišnjeg iskustva dovlačenja rabljenih auta iz Dojčlanda ili od kud već znam bolje nego netko tko ih PROIZVODI stotinjak godina.
Ti se sad ljuti, izvrni i ovaj post i optuži me da navijam za ne znam koga ili jednostavno svima, a prije svega sebi, odgovori postoji li IJEDAN proizvođač automobila na ovom svijetu koji ne propisuje skladištenje vozila na čvrstoj podlozi na kojoj se ne zadržava voda? Dakle, jednostavno pitanje i odgovori su:
a) DA
b) NE

Ako je odgovor DA, onda molim da navedeš o kojem se radi, jer onda očito ja živim u zabludi (što je itekako moguće, uvijek dopuštam mogućnost da nešto ne znam i volim naučiti nešto).

Ako je odgovor NE, onda samo reci, temeljem tog odgovora, je li skladištenje vozila na šljunčanoj podlozi u skladu s tom smjernicom?
  • LongVillage
  • Posjetitelj
01.03.2019 | 12:15
Bertone kaže:
ja mu nikad neću bit Follower!


Ja i ne želim da mi netko tko piše "follower" velikim slovom bude pratitelj, iako nikad nisam dokučio korisnost ili važnost toga...

Djuro genijalac kaže:
Dakle, ne, ne radim kod Lagermaxa. Uporno izvrćeš teze i gradiš svoj slučaj na potpuno krivim pretpostavkama.


Ja sam samo tako rezonirao nakon tvojeg pisanja "Auti k nama ne dolaze polurastavljeni sasvim sigurno."... očito sam ono "NAMA" krivo protumačio, ispada da ti misliš na državu. Ja nisam rekao da dolaze polurastavljeni (i molim ubuduće da citiraš, a ne podmećeš i konstruiraš kao istinu neke svoje osobne zaključke), već da ih ima podosta oštećenih koji se onda ovdje servisiraju od mehaničara tvrtke koja se time bavi (a ne lokalnih fuš-majstora kako si ti i opet iskonstruirao moje riječi)...

Djuro genijalac kaže:
Rasprava je krenula oko podloge na kojoj se kod nekih čuvaju, skladište i prodaju auti. Ne da mi se sad c/p sve od početka, pa sumiram na ovaj način. Ja sam samo istaknuo da u standardima dugoročnog skladištenja vozila SVIH proizvođača nema mjesta za bilo kakvu šudranu podlogu.


Počeo si se ispravljati, jer ovo boldano od početka te rasprave NISI bio spomenuo - a to ja ne poričem kao standard, ali poričem kao generalno i jedino ispravno pravilo (osobito za šoderaše kojima je posve nebitan taj standard, i zbog njihova opsega posla i zbog vozila koje prodaju - a to je nebitno i kupcima istih!)... a za bit rasprave i moje pitanje u čemu je to šoderaš (koje si sve generalno, bez osnove i ičeg drugog, popljuvao i omalovažio, trpajući sve u isti koš jer ti "poznaješ nekolicinu njih"...) jasno je da se u biznisu transporta automobila za ovlaštene trgovce, koji je težak desetke milijuna eura godišnje samo u Hrvatskoj, mora imati neke standarde za ekipu koja je u sustavu i krugu ovlaštenih trgovaca novih automobila, jer im uostalom koncesiju i određuje poštovanje određenih standarda, no počelo je sa tvojim nametanjem toga kao jedinog ispravnog rješenja - a što i dalje tvrdim da nije... a najbolji dokaz za to je što i sami ti ovlašteni koncesionari ne drže RABLJENE aute niti unutra, a nerijetko ni na asfaltu... ti si to, nekako, izjednačio nove i rabljene, ovlaštene i šoderaše...

Djuro genijalac kaže:
Na to si ti počeo razvijati tezu kako je to jednako kvalitetno rješenje (ako ne i kvalitetnije!), ali zbog neupućenosti i prevelike količine novaca proizvođača se upucavaju novci u velika skladišta tipa Lagermax (ili Špoljar transporti)iako za tim nema potrebe.


Pa nekom šoderašu definitivno nema potrebe, on kupuje aute maltene po "potrebi" i narudžbi, i auti kod njega imaju puno brži ciklus obrtaja negoli kod ovlaštenih. RABLJENO vozilo koje će kod njega stajati par tjedana ili mjeseci definitivno neće biti ništa oštećeno stajanjem na šoderu naspram asfaltirane podloge, za postavljanje koje treba i masa dodatnih (građevinskih, uporabnih itd.) dozvola i troškova.

Auto koji iza sebe ima desetke i stotine tisuća kilometara, kojeg je vozilo ne znam koliko vozača - a što ti ne možeš dokazati i znati (to nema veze sa brojem vlasnika), koji je kilometražu radio na tebi neutvrđen način korištenja, podloge i brzine kretanja (ni sve to ne možeš ni dokazati ni znati!!) - nema apsolutno NIKAKVU potrebu da se o njemu brine na način hoće li ga isparavanje kišnice "uništiti"... Kišnica (koja je praktički destilirana voda kada hlapi i ne taloži na auto-sklopove NIKAKVE štetne taloge!!) definitivno NEĆE uništiti auto. Lim ne može uništiti kišnica, ali mogu talozi kojekakvih materijala, elemenata, zemlje i drugih stvari koje zadržavaju vodu i štetne tvari koje su agresivne za aluminij, kao što je npr. SOL... - no za sve to prije te taloge treba nanijeti na auto-lim!. Tako da od same kiše autu neće biti - NIŠTA.

Djuro genijalac kaže:
Ja samo ističem da ova dva skladišta, ako žele imati ugovore s uvoznicima (koji se moraju pridržavati standarda koje je propisao proizvođač) moraju biti u skladu s tim standardima što između ostalog uključuje čvrstu podlogu izvedenu na ovaj način da se voda odmah odvodi i ne stoji nigdje.


To sve stoji, to je normalno i jasno, netko je od njih propisao standard logike "pa normalno je da stajanje na asfaltu JE bolje nego stajanje na šljunku"... svatko bi si u sličnoj nedoumici radije asfaltirao dvorište za svoj auto nego ga držao na livadi (i to iz prvenstveno osobnih razloga čistoće odjeće i obuće), no krenuli smo sa tvojim tumačenjem da kiša na šljunčanoj podlozi bude uništila auto, a na asfaltu ne...

Djuro genijalac kaže:
je li skladištenje vozila na šljunčanoj podlozi u skladu s tom smjernicom?


Nije, no ja u njihove standarde ne ulazim i ne zanimaju me, ja samo tvrdim da autu stajanje na nabijenoj tvrdoj šljunčanoj podlozi NEĆE naškoditi ništa više od stajanja na asfaltu, osobito na tako kratak rok kako ti auti stoje kod šoderaša, i to rabljenih auta...

==========

Nego, kad se već baviš unosom rabljenih izvana, da li to obuhvaća i dovoženje naručenih vozila, kupnju u moje ime vani (da sam ne moram ići po auto ili motocikl), i kako onda ta priča šljaka?
01.03.2019 | 14:09
LongVillage kaže:

==========
Nego, kad se već baviš unosom rabljenih izvana, da li to obuhvaća i dovoženje naručenih vozila, kupnju u moje ime vani (da sam ne moram ići po auto ili motocikl), i kako onda ta priča šljaka?


Tko se bavi unosom rabljenih vozila izvana? Ja se ne bavim unosom ničega niotkud.....

Jedino što sam dovukao izvana je bila ford puma po koju sam otišel u Bonn i dopeljal ju za sebe i imam ju i danas.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 13 sati
  • JOHN: Honda CB650R
  • FiFi: Skoro sam ga jednom zamijenio za Bandita 1200 , ali sam ipak odustao.
  • Zdravac: ...ili Suzuki Bandit :)
  • Zdravac: E, taj motor je nekad bio moj san, da nije uletila yamaha, sigurno bih toga sad vozio :)
  • FiFi: Honda CB900F2 Hornet, 2002. Evo radim servis i nadam se registraciji prvi put nakon tri godine stajanje (djeca ti promijene raspored vožnje)
  • Riba: Problem je sto "sezona" u Irskoj trtaje tjedan dana. :-D Moram vidjeti ima li kakav nacin da ga registriram u Hr.
  • Zdravac: @ZeljkoB Odličan motor, takvi motori su baš po mom guštu! Lijep i ugodan za voziti.
  • Zdravac: @Riba Pa što čekaš, daj, zamjeni ulje, filtere i svječice, napuni bateriju, i lagano pranje. To će biti dovoljno, siguran sam! :)
  • Zdravac: Ajd, super, nisam jedini! Sad ide sezona, i gušt! Polako plan za moto trip na more...
  • ZeljkoB: Honda NC750X, ali sve manje vremena imam za voznje.....
  • Riba: Imam ja BMW 650CS, mozda ga reaktiviram nakon 10 godina stajanja u garazi. A imam i Vespu iz 1959, ta malo duze stoji. :)
  • Zdravac: Evo, ja ću prvi: YAMAHA XJ900 S Diversion, classic iz 1998., ide ko švicarski sat, čista mehanika, pouzdano do bola! :)
  • Zdravac: Jel imamo ovdje kolega ili kolegica, da voze motor? Ako da, koji?
  • zoranowsky: @air, u biti isti je pricnip, samo si sam sebi target :)
  • Air: Polako, polaku, kuda žurba, daj mi prvo link na to kako pročitati vlastite misli :)
  • smayoo: Za one koji ne znaju čitati misli - [link] :D
  • Borisone: Za one koji ne znaju čitati misli, koja je konfiguracija?
  • VanjusOS: pozdrav, treba li netko Mac mini M2, nekorišteno?
  • kupus: Ima takvih naravno. Iz mog skromnog iskustva takvi su u manjini.
  • smayoo: većina online trgovaca odbija slati na poste restante pa čak i na poštanski pretinac
  • kupus: zasto na osobnu adresu*
  • kupus: Zasto na adresu? Naruci na adresu postanskog ureda, tamo ce te cekat
  • drlovric: Imamo li koga iz Zupanje na forumu da bih mogao naruciti paket na njegovu adresu? :)
  • ecvis17: ok, tnx
  • smayoo: Piši u forum
  • ecvis17: pozdrav svima, imam stari MBP koji maksimalno moze voziti BigSur ... malo nisam vise u toku, gdje se danas mogu pronaci Combo installeri? Tnx
  • cariblanco: Čekao je da Hajduk osvoji prvenstvo i na kraju je odustao ;)
  • Yonkis: Od sada ćemo mjeriti vrijeme pre-JM and post-JM time
  • JOHN: Ako je vjerovao, neka mu dragi Bog pomogne i uzme sebi. Ako nije, opet nema veze……sve u svemu mislim da je živio dobar život!
  • smayoo: Ljudi... ode nam Joža Manolić... Nije šala.
  • accom: ne nadjem...
  • accom: jel postoji tema "must have apps"?
  • Riba: Vjerojtano koliko je Apple mapa detaljna.
  • Yonkis: Ili da otvorim temu u forumu?
  • Yonkis: Jedna osoba dok je bila u Beču, mogao sam vidjeti njenu lokaciju točno na kojem je katu i u kojem dijelu zgrade je bila (iPhone 14 u pitanju). Zna li netko koji su preduvjeti za takvo točno lociranje jer u Hrvatskoj to još nisam nigdje doživio? Vidim lokaciju ali ne u 3D.
  • m@xym: Uostalom, palčevi su na ovom forumu odavno prestali biti relevantni, a nama koji smo redovito ovdje niti ne trebaju da bi smo znali kakav je tko.
  • m@xym: Nerviraj se samo zbog onih koji su ti bitni, a nebitne ignoriraj, inače ćeš ostati bez živaca.
  • Vanjuška: Nema nervoze m@xym, ali da javno prozovem malog žapčića da bog sve vidi i sve zna :D
  • smayoo: Ja nemam.
  • zvone: Servisom naime...
  • zvone: ljudi ima li tko iskustva sa sercisom iklinika?
  • m@xym: Čemu nervoza zbog palčeva?! Evo ti još jedna gore ako te to baš toliko muči.
  • Vanjuška: LOL, puknem post i vidim 1 pozitivan palac gore, a imao sam ih 10 nakon onog Tinovog pushanja. Kaj je Žabac/Jura, opet me imaš na piku? :D
  • Kloba: Predizborna škola Željka Pervana [link]
  • Yonkis: Najljepše je kad ostane u “obitelji” :)
  • imjasminh: Mobitel prodan useru s Jabučnjaka :)
  • Zdravac: :)
  • Zdravac: Jel zna netko bez googlea odakle to?
  • Zdravac: ...Galebi, oj beli tići, poletite dole k jugu, ter moju pozdravite majku...
  • Gjuroo: Moj talent za poeziju nije skriven :)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.47 Seconds

Provided by iJoomla SEO