Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


29.01.2019 | 18:23
Riba kaže:
JOHN kaže:
Ja osobno nikada nisam bio miljenik automatika. Uvijek sam imao osjećaj da u nekim situacijama nezna jel bi/nebi šaltao. No s godinama se to nekako mijenja. Recimo, žao mi je što nisam uzeo svoj s automatikom (7G-Tronic).


Što se vožnje tiče nisam neki militantni protivnik automatskog mjenjača, ali sve je to lijepo i krasno dok ne krepa. A kada krepa (a hoće) onda te ostavi pored ceste i servis istog te odere k'o zeca. Uopće nije vrijedno te gnjavaže, tako da kada je god moguće molio bih ručni mjenjač.


Ma ubi me stani-kreni vožnja po Zagrebu i u sezoni na Krku. NEMREM VIŠE.
Ručni mjenjač bi super lego u drugom autu.....neki hot hatch, tipa Hyundai i30 N.
30.01.2019 | 06:51
JOHN kaže:
Riba kaže:
JOHN kaže:
Ja osobno nikada nisam bio miljenik automatika. Uvijek sam imao osjećaj da u nekim situacijama nezna jel bi/nebi šaltao. No s godinama se to nekako mijenja. Recimo, žao mi je što nisam uzeo svoj s automatikom (7G-Tronic).


Što se vožnje tiče nisam neki militantni protivnik automatskog mjenjača, ali sve je to lijepo i krasno dok ne krepa. A kada krepa (a hoće) onda te ostavi pored ceste i servis istog te odere k'o zeca. Uopće nije vrijedno te gnjavaže, tako da kada je god moguće molio bih ručni mjenjač.


Ma ubi me stani-kreni vožnja po Zagrebu i u sezoni na Krku. NEMREM VIŠE.
Ručni mjenjač bi super lego u drugom autu.....neki hot hatch, tipa Hyundai i30 N.


Ma radje stani-kreni voznja sa rucnim, nego kreni-stani-stani-stani voznja sa automatskim.
31.01.2019 | 10:14
Jel itko pomislio da bi ovaj put moglo biti drugačije? Ja priznam da jesam.
Ako je vjerovati testiranju.....autorepublika.com/2019/01/31/alfa-romeo-...e-43-000-kilometara/
31.01.2019 | 13:05
Pa to više govori o tome da ameri imaju nesposobne servisere od toga da auto ne valja
01.02.2019 | 11:26
Bertone kaže:
Dragi BMW

Umjesto što pratiš trendove i kao rezultat toga praviš ovakve nakarade od auta:

x8-ii.jpg




Od prijatelja iz Birminghama čul dobru foru na račun ovog: BMW = Big Mouth Werke....

Po naški: Auti s velikim čubama...... (AVČ tj. AUČ)
01.02.2019 | 13:02
01.02.2019 | 16:58
Dajte meni da jednog udomim, meni ne smetaju velike čube...mogu biti velike kao na onoj fejk fotki np
02.02.2019 | 01:07
James Batchelor (Carbuyer) se ovaj put doista potrudio oko testa Kone

04.02.2019 | 09:10
#Uzdah...

10.02.2019 | 20:35
Evo jedne, koja može i u ovu temu, i u humor.
Radi se o (svojedobnoj) reklami za rabljene ("pre owned") Aston Martine...

ATT00013.jpg
10.02.2019 | 21:45
11.02.2019 | 17:13
7F7A62E2-C433-4ABA-A07A-4CF2E778B241.jpeg
17.02.2019 | 14:34
Pitam se, što može poći po krivu...? www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/stizu-d...iti-cuvanje/8387507/

I kako ćeš auto oduzeti leasing kući, službena vozila.... itd?

Opet se kreće u otkrivanje tople vode, a stvar je vrlo jednostavna. Iskorijenite droge, i bit će puno manje problema. Prestanite svaku nesreću pripisivati neprilagođenoj brzini, nego se potrudite ustvrditi zašto je brzina bila neprilagođena.

Kako cijene droga padaju, a njihova dostupnost raste, broj nesreća sa smrtnim ishodom se povećava. Jesam li ja jedini koji tu vidi jednostavnu uzročno-posljedičnu vezu?!
17.02.2019 | 14:54
Ma nisi jedini. Oko sebe vidim da ih ima sve više , koji ko fol samo malo probaju. Kao , opušta ih, smiruje a , kažu, i zdravo je , jer dokazano korisno djeluje u mali količinama i bla bla. Više mlađih, ali ima ih i srednje dobi.
17.02.2019 | 15:09
Ne pratim opće statistike pa ne vidim tu uzročno-posljedičnu vezu. Puno sam na cesti (50-60.000 km godišnje) i ono što se meni čini je:

- ograničenja su neujednačena - imaš 60 ograničenje mjestimično na autocesti A7 - riječkoj obilaznici i npr. na D8 - jadranskoj magistrali. Na A7 na tim mjestima *SVI* voze 90-100, po kiši i po bilo kojem vremenu, i nema nezgoda nikakvih, a kamoli sa smrtnim posljedicama (osim kad se nađe netko tko misli da može tuda voziti 200), a na D8 tamo gdje piše "60", po mokroj cesti već sa 80 možeš lako izletjeti iz zavoja i završiti u moru

- Policija u pravilu nikad ne stoji s radarom na mjestima koja su poznata kao opasna, nego na mjestima gdje je njima zgodno isključivati iz prometa i gdje znaju da će moći naplatiti puno kazni (jer svi voze iznad ograničenja)

- niti Policija, niti itko drugi ne poduzima sustavne mjere podizanja prometne kulture - npr. ogromna masa ljudi ne zna voziti u kružnom toku, a nitko ih niti ne pokušava educirati (kako su uopće položili vozački?), ne zna koristiti trake za ubrzanje i usporavanje na brzim cestama, ne zna najosnovnije pravilo desne strane...

- ima propisa koji su van pameti, svi to znaju i slažu se, već desetljećima, ali ništa se ne mijenja - na primjer na pješačkom prijelazu kod škole, koji je iznimno prometan svaki dan, cijeli dan i svako toliko se dogodi neka nesreća, NE SMIJE SE staviti niti semafor, ni usporivače prometa, niti išta slično, jer se radi o, nominalno, državnoj cesti, a ta škola, odnosno mjesto - nije, opet nominalno - grad.
17.02.2019 | 15:21
Meni se čini da je i to uzrok i onoga što je đuro spomenuo.
17.02.2019 | 17:17
Uzrok čega? Da su ograničenja nejednačena, da policija mjeri brzinu tamo gdje može ubrati više kazni, a ne tamo gdje je opasno, ili da ima propisa koji su van pameti?
17.02.2019 | 17:21
Smayoo,

Mislim da mogu reći da u prosjeku jednom mjesečno svjedočim SULUDIM naguravanjima i pretjecanjima. Moji favoriti: jurnjava po zagrebačkoj obilaznici gdje se po zaustavnoj traci pretječe mene i nekog tko je u lijevoj. Ja u desnoj vozim 110 km/h, ovi u lijevoj idu 130-ak km/m, a kamikaza s desna ide 150 i onda se naglo ubacuje skroz lijevo, i kad dostigne idućeg, blica, daje lijevi žmigavac itd...
Da murja stane tamo gdje je njima najzgodnije, to je živa istina. I sam sam ih ne jednom upozorio da nek stanu kod vrtića, a ne na kraj kilometar i pol dugog pravca gdje su tri kuće i fakat niko nije ugrožen ako se umjesto 60 dovezeš sa 70 km/h, ali kod vrtića je to itekako bitno....
Da ne govorim o idiotima, nema drugog izraza, koji u gradu skakuću lijevo-desno, silno se guraju i naguravaju i onda su na idućem semaforu 2 auta ispred mene, a stalno rade neka sranja....

I tako.... Država je takva kakva je, pa je onda i prometna kultura na isto niskoj razini. Imaš ekipu koja gazi ljude i slobodna je (znamo nekoliko takvih slučajeva), imaš druge koji se bahate po cesti non-stop i nitko im ne može ništa? Da mene kamera snimi na aleji Bologne da idem 80 gdje je 60 dopušteno, Država bi me je_ala ko sansku kozu dok ne bi naplatila i globu i sve ostalo.
Ali, imaš ovu ekipu ko onaj kaj na Ilici tam na zavoju gdje je bil TOZ pobil one ljude i, koliko znam, to se razvlači...
17.02.2019 | 17:24
smayoo kaže:
Uzrok čega? Da su ograničenja nejednačena, da policija mjeri brzinu tamo gdje može ubrati više kazni, a ne tamo gdje je opasno, ili da ima propisa koji su van pameti?


Ima izuzetno puno ekipe koja vozi a da je na tabletama ili nečem drugom, a ne nužno na cugi. Polako sve više žalim za vremenima kad si na cesti s velike udaljenosti prepoznal pijanca koji je lijepo i PREDVIDIVO vijugal.

Sad ima kolko hoćeš ekipe koja dr_a po mobitelima, najela se tableta i onda posve nenadano skrene ili napravi neko drugo sranje...
17.02.2019 | 18:21
Djuro genijalac kaže:

Poći će sve po krivu jer neće policija oduzimati aute već sud (temeljem prekršajnog ili kaznenog zakona).

Djuro genijalac kaže:

I kako ćeš auto oduzeti leasing kući, službena vozila.... itd?

Lako, kao i bilo kojem drugom poduzeću... samo treba odmah nakon oduzimanja napisati dopis kojim ih se obavještava da je vozilo oduzeto zbog toga i toga , a oni nek poslije putem suda ganjaju korisnika ukoliko im ne nastavi plaćati rate leasniga.

Djuro genijalac kaže:

Opet se kreće u otkrivanje tople vode, a stvar je vrlo jednostavna. Iskorijenite droge, i bit će puno manje problema. Prestanite svaku nesreću pripisivati neprilagođenoj brzini, nego se potrudite ustvrditi zašto je brzina bila neprilagođena.

S ovim se slažem, masa zavoja ima krivi nagib, masa umjetnih ili prirodnih prepreka/objekata je uz pješačke prijelaze, a tamo ne bi smjeli biti jer zaklanjaju pogled, masa prometnica je prljava, masa asfalta je katastrofa kvalitete, masa... ma masa okolnosti utječe da dođe do prometne nesreće no najlakše je okriviti vozača.

Djuro genijalac kaže:

Kako cijene droga padaju, a njihova dostupnost raste, broj nesreća sa smrtnim ishodom se povećava. Jesam li ja jedini koji tu vidi jednostavnu uzročno-posljedičnu vezu?!

Krivo, droge nisu problem... problem su Ožujsko, Karlovačko ili bilo koje drugo jer dok nam djeca prije crtanih na TV-u gledaju reklamu "Popij pivu sa mamom i tatom" neprimjereno je kriviti opojne droge za stanje u prometu (i društvu općenito)

Alkohol je kriv, ne droge (u ukupnom broju prometnih sa poginulim osobama)... opojne droge kod korisnika izazivaju ili otupljenost/usporenost (marihuana) ili poboljšavaju koncentraciju i izdržljivost (kokain) dok alkohol otupljuje osjećaje i reakcije dok istovremeno konzumentu daje privid suprotnog.

Djuro genijalac kaže:
Smayoo,
Mislim da mogu reći da u prosjeku jednom mjesečno svjedočim SULUDIM naguravanjima i pretjecanjima. Moji favoriti: jurnjava po zagrebačkoj obilaznici gdje se po zaustavnoj traci pretječe mene i nekog tko je u lijevoj. Ja u desnoj vozim 110 km/h, ovi u lijevoj idu 130-ak km/m, a kamikaza s desna ide 150 i onda se naglo ubacuje skroz lijevo, i kad dostigne idućeg, blica, daje lijevi žmigavac itd...

Ok, takvih dnevno sretneš koliko? Jednog, možda dvojicu ako si baksuz. Istovremeno na istoj toj obilaznici sretneš njih 20 koji su slučajni vozači pa ako im svjetle vure misle da su upalili svjetla, a vani magla ili sumrak/mrak... i onda takvi naravno voze 70-80 km/h lijevom prometnom trakom pa te pitam tko je od te dvije skupine opasniji u prometu?

Uz to, pogledaj po Zagrebu koliko ima vozila auto-škola koje imaju upaljena samo prednja dnevna svjetla pa kad ih tako uče u auto školi što možeš očekivati u budućnosti kad počnu samostalno voziti.

Djuro genijalac kaže:

Da murja stane tamo gdje je njima najzgodnije, to je živa istina. I sam sam ih ne jednom upozorio da nek stanu kod vrtića, a ne na kraj kilometar i pol dugog pravca gdje su tri kuće i fakat niko nije ugrožen ako se umjesto 60 dovezeš sa 70 km/h, ali kod vrtića je to itekako bitno....
Da ne govorim o idiotima, nema drugog izraza, koji u gradu skakuću lijevo-desno, silno se guraju i naguravaju i onda su na idućem semaforu 2 auta ispred mene, a stalno rade neka sranja....

I tako.... Država je takva kakva je, pa je onda i prometna kultura na isto niskoj razini. Imaš ekipu koja gazi ljude i slobodna je (znamo nekoliko takvih slučajeva), imaš druge koji se bahate po cesti non-stop i nitko im ne može ništa? Da mene kamera snimi na aleji Bologne da idem 80 gdje je 60 dopušteno, Država bi me je_ala ko sansku kozu dok ne bi naplatila i globu i sve ostalo.
Ali, imaš ovu ekipu ko onaj kaj na Ilici tam na zavoju gdje je bil TOZ pobil one ljude i, koliko znam, to se razvlači...

Je, i ja bi volio da zaustavljaju slalomaše na zelenom valu, ali jbg, gdje ih zaustaviti a da je sigurno za slalomaša, policiju i ostale sudionike u prometu.

Djuro genijalac kaže:

Ima izuzetno puno ekipe koja vozi a da je na tabletama ili nečem drugom, a ne nužno na cugi. Polako sve više žalim za vremenima kad si na cesti s velike udaljenosti prepoznal pijanca koji je lijepo i PREDVIDIVO vijugal.

Sad ima kolko hoćeš ekipe koja dr_a po mobitelima, najela se tableta i onda posve nenadano skrene ili napravi neko drugo sranje...

Sa ovim se slažem, ali to je lako rješivo tj. onaj tko je propisao takve lijekove bi trebao biti dužan obavijestiti policiju da je toj i toj osobi propisao takve lijekove i pacijenta upoznati da je za vrijeme trajanja terapije dužan pohraniti vozačku u policiji.

... ili da ponovim ono s početka:

17.02.2019 | 19:16
Bertone kaže:
Djuro genijalac kaže:

Poći će sve po krivu jer neće policija oduzimati aute već sud (temeljem prekršajnog ili kaznenog zakona).


Onda nikom nikad nijedan auto neće biti oduzet...

Djuro genijalac kaže:
Smayoo,
Mislim da mogu reći da u prosjeku jednom mjesečno svjedočim SULUDIM naguravanjima i pretjecanjima. Moji favoriti: jurnjava po zagrebačkoj obilaznici gdje se po zaustavnoj traci pretječe mene i nekog tko je u lijevoj. Ja u desnoj vozim 110 km/h, ovi u lijevoj idu 130-ak km/m, a kamikaza s desna ide 150 i onda se naglo ubacuje skroz lijevo, i kad dostigne idućeg, blica, daje lijevi žmigavac itd...


Sorry što malo brljam (odgovaram dvojici u istom postu).
Ja sam takvo što doživio dvaput u životu. Jednom u Beogradu, a drugi put u Milanu. Na ZG obilaznici nisam nikad, a vozim ZG obilaznicom najmanje 1x tjedno u prosjeku. Jesi li siguran da nisi pretjerao s "jednom mjesečno"?


Bertone kaže:
Je, i ja bi volio da zaustavljaju slalomaše na zelenom valu, ali jbg, gdje ih zaustaviti a da je sigurno za slalomaša, policiju i ostale sudionike u prometu.


Čuj... kako to uspijevaju talijanski Carabinieri? Pa čak i ne samo Carabinieri, nego i najobičnija regionalna Polizia stradale? Kako uspijeva Gendarmerie u Austriji?

Da se razumijemo, nisam od onih koji a priori i bez argumenata pljuje po Policiji. Uglavnom smatram da ljudi u velikoj većini rade svoj posao u teškim uvjetima i uz slabu potporu i ljudi, i vlasti. Ali u ovom konkretnom slučaju nemam za njih ni zrno razumijevanja. Aktivno izbjegavaju raditi na tome da unaprijede nadzor prekršitelja tamo gdje to ne može donijeti financijski prihod. Jer sve vlade koriste prometnu policiju kao sredstvo punjenja budžeta, a ne sredstvo povećavanja sigurnosti u prometu.
17.02.2019 | 22:08
smayoo kaže:

Čuj... kako to uspijevaju talijanski Carabinieri? Pa čak i ne samo Carabinieri, nego i najobičnija regionalna Polizia stradale? Kako uspijeva Gendarmerie u Austriji?


A vjerojatno nemaju tako kvalitetne političare i rukovodeći kadar u policiji kao mi
18.02.2019 | 00:43
Mene je policija kaznila na parkiralištu škole. To treba znat!
A to što na pješačkom pored škole svako malo netko pizdi(trubi, škripi gumama, galami) ili zaustavlja auto nasred ceste da izbaci djecu, to nije problem.
Alkiće i narkiće posebno tretirat, treba ih drapat bez milosti.
18.02.2019 | 01:05
Bilo bi lijepo da su stvari tako jednostavne kako neki ovdje opisuju... Naime, prvo, policija NE naplacuje kazne, vec PROVODI naplatu na temelju tzv. "otvorenog naloga nadleznog prekrsajnog suda", a sukladno zakonu o sigurnosti prometa na cestama. Taj otvoreni prekrsajni nalog je prilog dnevnom radnom nalogu svake patrole prometne policije (kada govorimo o prometnoj policiji, jer postoje razne varijante istoga za razlicite odjele policije). Od tuda i dolazi cinjenica da se naplata na licu mjesta moze provesti jedino ako prekristelj na to pristane. Ako prekrsitelja ne pristaje na naplatu na licu mjesta, na temelju zapisnika i prekrsajne prijave, sve ide nazad na prekrsajni sud. Dakle, samo sud moze kaznjavati, ne policija

Dnevni radni nalog decidirano navodi na kojem podrucju i na kojim mjestima ce se uspostaviti tzv. kontrolna tocka. Dakle, ta i ta patrola mora kontrolirati promet na toj i toj kontrolnoj tocki. Tako da taj koji stoji tamo nije tamo zato eto sto je njemu lakse tu nego negdije drugdje, vec za to postoje razlozi (a razlozi su za daljnju raspravu, svakako). Razlozi su opisani u standardnim operativnim postupcima prometne policije (koji su u skladu sa odredenim zakonima) i koji vrlo dobro definiraju na koji nacin policija SMIJE iskljuciti vozilo iz prometa, odnosno to mora biti na nacin da se ne ugrozava sigurnost ostalih sudionika u prometu, samog vozila koje se iskljucuje iz prometa (iz bilo kojeg razloga), te i same prometne policije. Ta mjesta zasigurno nisu zeleni val, obilaznice i autoputi a nazalost, bar u Zagrebu, nisu niti vecina vrtica i skola, jel eto netko kada je gradio te ustanove, nije bas u projektu zamislio da bi bilo dobro i pokriti taj aspek. Naravno, tu stoji i cinjenica da bi mogli bar preventivno vidljivo stajati u krugu vrtica i skola, pa bi vozaci vjerojatno usporili i bili oprezniji kada bi ih vidjeli. No, to iziskuje vece ljudske resurse, koje nasa policija nazalost nema zbog poznatih nam razloga, proracuna jel.

U slucaju da prometna ili bilo koji odjel policije, zapazi vozilo (vozaca) koji svojim radnjama ugrozava sigurnost prometa na cestama, odnosno dovodi u opasnost zivote ljudi i imovinu, a nisu steceni uvijeti za sigurno iskljucenje iz prometa, onda se pristupa pratnji tog vozila te mu se u pokretu signalizira da je pracen (bilo zvucnim ili svjetlosnim signalima - isto je takoder propisano). Vozac je duzan u tom slucaju usporiti, propustiti vozilo policije ispred sebe, te pratiti ih do mjesta gdje ce biti na siguran nacin iskljucen iz prometa (ovo ce te najlakse prepoznati u presretacima na obilaznicama i autoputevima). Ako, opet, taj vozac ne postupi sukladno opisanome, onda se pristupa potjeri, jel. A to onda sve zavrsava sa ne prekrsajnom prijavom, vec i krivicnom. Tako je to zakonom opisano i u Italiji i u Austriji i u Hrvatskoj. No u Hrvatskoj, dakle opet zbog poznatih nam razloga, proracuna jel , nazalost policija ima upute da smanji potrosnju goriva tijekom radnog dana na minimum (ne salim se, ovo je istina), tako da i oni moraju vagati kada krenuti u pratnju prekrsitelja, a kad ne. Nazalost vecinom se odluce da ne, da li zbog straha od sefova i kako ce opravdati to ili vlastite ljenosti... hmmm. Ima svega tu.

Tako da ti momci i cure na cesti, mislim da su u svemu ovome najmanje krivi. Riba smrdi od glave, ne od repa, kak se veli.

Eto, do sada ste vjerojatno vec skuzili da sam nekad ikad i ja bio policajac, doduse ne u prometnoj
18.02.2019 | 07:34
JOHN kaže:
Mene je policija kaznila na parkiralištu škole. To treba znat!


Ti si odabran, odabran da širiš vijest kako policija ipak kažnjava u zonama osnovnih škola
18.02.2019 | 08:39
Da ne brljam s kopiranjima. @smayoo

Stari, velim prosječno. Vidio to već 5-6 puta sigurno, a u taj prosjek brojim i idiotska polukružna okretanja na Obilaznici gdje su rupe u onoj pregradnoj ogradi na sredini. Da ne spominjem da sam nebrojeno puta vidio presretače od murje koji se bez grama srama polukružno okreću na obilaznici...

Ove obilaske po zaustavnoj viđam i kad se šleperi pretiču pa je delta ve onog lijevog u odnosu na desnog cca 0,5 metara na godinu pa pretjecanje traje par minuta. Da o onim koji po desnoj dojure i onda se na pas mater guraju ulijevo po principu pusti me ili se sudaramo ne govorim...

Što se tiče lokacije policije i njihovih zasjeda. Da,to su zasjede. Sori Moonlike, ali kad mi murjak iskače na cestu iza živice visine 2 metra, to je zasjeda i taj je postupak opasniji od eventualnog prekoračenja brzine koje on nadzire....

Dakle, istinit slučaj. Lokacija Krapinska ulica na Donjoj Bistri koja dolazi od Zagorske magistrale. Tko pozna tu cestu, zna da se radi o cca kilometar dugom pravcu koji je pregledan kao avionska pista. Oni stoje na kraju, na T križanju gdje se mora ili desno, ili lijevo.

Istovremeno, dječji vrtić u Poljanici, udaljenost cca 1,2 km je iza zavoja. Onuda vozači dojure nerijetko brže od 70 km/h. LJudi parkiraju uz ogradu, dakle uz sam rub ceste (u tom trenutku nije bilo parkinga)i djecu odvodiš u vrtić dok ti na metar i pol auti prolaze sa cca 20 m/s a zona vidljivosti je MANJA od 20 metara (već spomenuti zavoj).

Dakle, ja dolazim po Krapinskoj i prolazim kraj njih i onda mi vrag ne da mira, okrećem se i dolazim do njih.

Dalje ide transkript:

Ja: Dečki, dobar dan!

Ekipa (zbunjeno): Dobar dan.....?

Ja: Dečki, smijem vas pitati kaj vi tu delate?

Ekipa (sad spremno, gotovo odrješito odgovara): Nadzor brzine prometa!

Ja: Odlično, a zakaj to ne delate kod vrtića, nego tu, gdje je dragom Bogu svejedno jel se neko vozi 50 ili 60 km/h?!

Ekipa (sad malo zatečeno): A tamo ne možemo vršiti nadzor....

Ja: Kako ne bi mogli?!?!

Ekipa: He, ne znate vi kako to radi....!

Ja: Mislim da znam....

Ekipa: Ne, ne, ne... Vidite (gotovo očinskim tonom), naš uređaj mjeri brzinu laserom. Da bi on radio, trebamo dugu čistinu. A kod vrtića nema čistine! (dosta zadovoljan odgovorom koji naglašava ispravnost postupka).

Ja: Dečki, mi se ne razumijemo. Ja govorim o nadzoru, a vi o naplaćivanju. Iskreno, mene boli qurac za to što nemrete niš naplatiti kod vrtića. Vi se tam sparkirajte, svi će vas vidjeti i usporiti. I vi ste svoju zadaću obavili, povećali ste sigurnost u prometu. Ali ne, vama je bitnije tu nekom jadniku uzeti 500 kuna, a to kaj neko možda zgazi dijete kod vrtića vas ne zanima, jer mu ne možete izmjeriti brzinu da bi mu naplatili globu. Sve se svodi samo na uzimanje novaca, a ne na povećanje sigurnosti prometa...

Ekipa (sad jako pokunjeno): Mi stanemo gdje nam se kaže...

Ja: Znam, i ovo nije kritika vas osobno, nego sustava koji je sam sebi svrha... Niš, uživajte i ugodan ostatak dana....
18.02.2019 | 09:09
@Djuro genijalac

Da se ne ponavljam pa je lakse kopirati
Dnevni radni nalog decidirano navodi na kojem podrucju i na kojim mjestima ce se uspostaviti tzv. kontrolna tocka. Dakle, ta i ta patrola mora kontrolirati promet na toj i toj kontrolnoj tocki. Tako da taj koji stoji tamo nije tamo zato eto sto je njemu lakse tu nego negdije drugdje, vec za to postoje razlozi (a razlozi su za daljnju raspravu, svakako)


Tako da tvoj opisani razgovor govori u prilog vec napisanom Da bi oni promjenili poziciju, moraju dobiti, pazi sad, pismeno odobrenje sefa smjene u protivnom se to smatra povredom dnevnog radnog naloga. Osim u slucaju da uvide prekrsaj pa krenu u pracenje, potjeru ili kako sam vec opisao.

Što se tiče lokacije policije i njihovih zasjeda. Da,to su zasjede. Sori Moonlike, ali kad mi murjak iskače na cestu iza živice visine 2 metra, to je zasjeda i taj je postupak opasniji od eventualnog prekoračenja brzine koje on nadzire....


Ne iskace on iz zivice, vec se ti vozis na nacin da ga ne vidis na vrijeme Naime postoji propis koja je namanja udaljenost od vozila koje policajac zeli zustaviti. Naravno da nemoze izbaciti "palicu" na 20 m...

Da se razumijemo, ne branim ja njih... ima ih koji zaista zele raditi svoj posao i dobri su policajci, a ima i onih drugih naravno... kao i svugdje. Sustav je los...
18.02.2019 | 09:41
Bertone kaže:
JOHN kaže:
Mene je policija kaznila na parkiralištu škole. To treba znat!


Ti si odabran, odabran da širiš vijest kako policija ipak kažnjava u zonama osnovnih škola


Ja sam ustvari bio primjer kako institucije rade svoj posao!
Uplatio sam im i bakšiš, da imaju za cugu više.
20.02.2019 | 15:59
Pitanje za autoentuzijaste.
Kad bi htjeli nekom ljubitelju formule 1 kupiti (iznenađenje za rođendan) karte za utrku Formule 1 negdje ne predaleko od Rijeke, a da je zanimljiva (atraktivna) staza (hungaroring je navodno dosadan? tako kažu, ne kužim se niti pratim), koja bi to mogla biti utrka?
20.02.2019 | 16:17
Sto je Rijeci relativno blizu a ulazi u kategoriju legendarnih staza je definitivno Velika Nagrada Italije, Imola.

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 20 sati, 46 minuta
  • JOHN: Upload slika preko iphone ne radi
  • zabac: Ne radi stabilno. Musicava aplikacija. Koji puta kad kliknes na sliku, ne mozes natrag.
  • JOHN: Mada se zna tu i tamo srušit nakon više listanja
  • JOHN: Na 12.3.1 radi normalno
  • m@xym: radi
  • marvin: Da li netko može provjeriti na iPhoneu da li mu radi aplikacija Njuškalo? Meni stalno vrti kružić i ne ulazi u nju.
  • abajo: iDefrag je bezveze, jer to na os x nema smisla, iPartition je odličan alat
  • zabac: Da li vrijede te aplikacije?
  • smayoo: To su one aplikacije iDefrag i iPartition koje su ljudi dali badava na download jer više ne rade na Mojave
  • Daddo: [link]
  • Daddo: kaže kernel panic nešto Coriolis Systems?
  • energyman: [link]
  • energyman: Moze li tko iz ovoga dekodirati koji kext/software mi je izazvao kernel panic i nemogucnost bootanja sustava?
  • stefanjos: tko je mene bio pitao za apple cinema display? nasao sam jedan za 2600kn pa nek se javi proyvani da proslijedim detalje
  • smayoo: :)
  • Daddo: Eid mubarak i tebi smayoo....
  • smayoo: Svima koji ga slave čestitam Kurban-bajram! :)
  • Daddo: sredstva su upravo to - sredstva. služe nekoj svrsi. Ali velim, mene ne čudi da su rekli ok evo vam i kartica. Ako je mogao I.T. što ne bi mogao Tim C.? :D
  • Riba: Sredstva plaćanja me ne fasciniraju, neovisno od koga dolaze.
  • Daddo: mislim, ako možedu kriptovalute bez kartica, a zašto ne bi jedna tvrtka sa stvarnim kapitalom napravit karticu i čitav sustav plaćanja?
  • smayoo: Zar je to neka veća glupost od raznih điđimiđi bankarskih kartica? Prozirnih, s nekakvim plutajućim ribicama, zlatnim, srebrnim, crnim... :)
  • Riba: Bože ja sam već zaboravio na tu glupost. :(
  • energyman: [link]
  • Riba: Koristis li originalni punjac? Meni na Androidu na nekim srot punjacima ne radi dobro touch screen dok se puno, mozda je do uzemljenja (?)
  • smayoo: Piši u forum
  • big_mac: ajfon 8 dok se puni otisak prsta ne otkljucava odmah nego treba cekat i ponovo stavljat prst na citat ili ne zeli otkljucat uredaj pa moram lozinku upisivat.Cim ga maknem sa punjaca sve ok radi iz prve.Ima neko slicno iskustvo?
  • zabac: BUG nije referenca. Poznato je kako ne vole Apple jer. Ih valjda ne financira. Nikad pozitivna inisu pisali, vise je bilo rezervirano. Zasto se tako ne osnose prema autima “za suplo manje se sobije brzi auto”.
  • Dijete: al ponavljam se...
  • Dijete: nadam se da novi Mac Pro, revizija 2 dolazi sa Apple Arm Cpu
  • Soffoklo: Novi Mac Pro koji još nije ni krenuo u prodaju već je zastario - [link]
  • smayoo: :D
  • Gjuroo: Ko? Hypo banka?
  • smayoo: Zanimljivo. Između redaka one hrpe PR bullshita čitam da su popušili ružan gubitak tržišta pa se sad grčevito bore protiv toga tzv. "rebrandingom" (čitaj: promijenili smo ime i ništa više i sad se nadamo da ćete to popušiti";) :)
  • ping: Filemaker se ponovno zove Claris.
  • zabac: Od sada jos je nekoliko firmi koje sakupljaju vase navike.
  • zabac: Ja sam primjerio kako keš nikad ne odbijaju. Bilo ili nebilo struje, interneta, dizela ili sunca, keš prolazi.
  • Yonkis: drlovric, zar se nismo za to borili (pod utjecajem Oluje sam)? /s
  • drlovric: Blago vama, sad cete jos lakse i brze moci trositi novce :)
  • erseticmatej: Takoder uspio preko pbz aplikacije, ali moze se direkt i iz waletta, napokon????????
  • big_mac: Uspio sam dodati preko pbz aplikacije
  • big_mac: Zasto ja i dalje imam samo opciju monese i revoult?
  • Yonkis: Evo, tko ima PBZ karticu može je dodati u ApplePay: [link]
  • smayoo: Ma šalio sam se... :)
  • zabac: Ako ne moze kupiti golo kuciste, neka kupi cijeli G5 i izvadi sve iz urtobe.
  • smayoo: Zar G5 ima visak u sebi? Zašto? Mora idealno okomito stajati? ;)
  • zabac: Kupi cijeli komp i izvadi visak.
  • smayoo: piši u forum, ili u oglasnik
  • icolada: bok, zanima me gdje se kod nas moze nabaviti kuciste od powermaca g5? planiram stavljati atx maticnu u njega
  • Daddo: ja vam uz smayine želje kojima se pridružujem želim i sretan dan hrvatskih branitelja.
  • smayoo: Svima želim sretan Dan pobjede i Domovinske zahvalnosti! :)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Novo u Appleu

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.00 Seconds

Provided by iJoomla SEO