Online kupovina u iStyle i prijava na newsletter
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Online kupovina u iStyle i prijava na newsletter


06.02.2018 | 16:32
Na ovoj stranici link, pri vrhu desno, nude 10% popusta za prijavu na newsletter. U potvrdi prijave se kod za popust ne vidi. Na mailove ne odgovaraju, na telefone dostupne na webu se ne javljaju.

Mene zanima je li netko ovdje kupovao od njih preko weba i kakva su iskustva. Meni osobno ovakvo ignoriranje komunikacije putem objavljenih kontakata na vlastitoj web stranici zvoni na uzbunu i ne pada mi na pamet upisati im moj broj kartice i slično.

Je li netku dobio tih famoznih 10% popusta za prijavu na newsletter?

Kako sa njima rješavate eventualne reklamacije i slično?
06.02.2018 | 17:06
Ma sve mi čini da 10 % popusta dobiješ na neki kabel, kad je već sve tako, kako si naveo u svom postu.
06.02.2018 | 17:28
Vicko, iStyle je ozbiljna tvrtka.
Na ovim je prostorima sigurno najveći Appleov Premium Reseller koji drži više od 30 trgovina diljem bliskog istoka i istočne Europe. Na telefon ti se ne javljaju možda zbog gužve (mada sumnjam - ali dva zainteresirana "šetača" zauzet će oba prodavača, tako da ti je to vjerojatno to). Zaista ne vjerujem da bi te zeznuli na web kupovini.
Reklamacije kod njih sam uvijek rješavao na svoje zadovoljstvo (servisirao komp koji kod njih uopće nije kupljen) svaki puta, i uvijek bi bili gotovi za tri radna dana. A kada bi došao doma, stigao bi mi mail od Applea s linkom na kviz od par pitanja, koja možemo objediniti pod "jeste li zadovoljni s uslugom?"...
06.02.2018 | 18:05
Za dobiti moje kontakt podatke treba puno više od 10% popusta.
Inače, slažem se, ignoriraju pisane kanale komunikacije. To je i moje iskustvo uvijek, osim kad trebaju dati ponudu. To odrade promptno.
06.02.2018 | 19:18
@Koloba, ti si jedini koji je napisao pozitivni komentar za iStyle unazad godinu-dvije kojeg sam pročitao
06.02.2018 | 20:32
Poslao sma im mail i na prodaja@... pa nema odgovora. A kad netko na tako podao način skuplja mailove od mene neće dobiti lovu.
06.02.2018 | 21:23
Ja slao prekjučer zahtjev za servis. Da mi naprave tzv. ekspresnu zamjenu baterije ajfona. Ni A ni B od njih. Valjda pale na guranje!
Iskreno, ni prvo a vjerojatno ni zadnje loše iskustvo oko komunikacije.
06.02.2018 | 21:31
smayoo kaže:
Za dobiti moje kontakt podatke treba puno više od 10% popusta.
Inače, slažem se, ignoriraju pisane kanale komunikacije. To je i moje iskustvo uvijek, osim kad trebaju dati ponudu. To odrade promptno.


PA traže ime i prezime i mail adresu. Imam jednu na Hotmailu, a ostalo im ne pomaže puno. Filter je složan da takve stvari idu u posebnu mapu i onda frontalno obrišem.
Hrvati su se zadnji puta tako veselili kad je Tito otišel!
06.02.2018 | 21:47
Bertone kaže:
@Koloba, ti si jedini koji je napisao pozitivni komentar za iStyle unazad godinu-dvije kojeg sam pročitao

Pa zato što stvarno nikada nisam imao problema s njima. Nakon što su zatvorili trgovinu u Vlaškoj, odlazim u poslovnicu u City Centru One West. OK, moram priznati da mi frend iz osnovne škole tamo radi u servisu i on mi servisira komp uvijek, tako da to sigurno ima utjecaj na moje iskustvo s njima.
Komp sam kupio u Store-u na Cvjetnom trgu, no tamo ga nikada nisam servisirao.
iStyle mi je i bliži (autom 10 minuta top), i zbog navedenog znam da me neće izlevatiti.
A ovo da su najveći reseller u regiji, jbg - jesu. Barem ja nisam čuo za nekog tko ima više ovlaštenih Apple prodavaonica na ovim prostorima.
06.02.2018 | 22:36
Generalno, sa svim je trgovcima problem pisana komunikacija jer je, u tom platnom razredu, sve teže naći pismene zaposlenike koji se žele zadržati na takvom radnom mjestu dulje od par mjeseci, što nije dovoljno da se uhodaju u posao...
06.02.2018 | 22:57
Sada si, Smayoo, načeo zanimljivu temu. Serviseri u  resellerima poput iStyle-a ili Store-a su uvijek iskusni ljudi jer moraju to biti, ali prodavači su klinci koji dume nemaju. OK, imaju doma Apple uređaje i vole taj svijet, ali to su ili studenti ili jako mladi ljudi bez imalo dubinskog znanja o proizvodima koje prodaju.
Kada sam kupovao svoj MacBook Pro 2013. u Store-u, uzeo sam i DVD Superdrive. No, sjetio sam se keynotea kada je Steve javnosti predstavio MacBook Air, tada prvi laptop bez DVD utora/ladice. I sjetio kako je ljudima govorio da korisnici kojima treba DVD ne trebaju brinuti, jer preko iste WiFi mreže MBA može prepoznati DVD koji trebaju na obližnjem Macu ili PC-u, nije bitno.
Ovaj me je samo gledao, u očima sam mu vidio da nema pojma o čemu pričam, i još je tvrdio da nema šanse ukoliko je PC. Kao, "Mac da, ali PC nikako!"...
07.02.2018 | 08:25
Istyle je mozda nasa najneprofesionalnija tvrka (sto nije lako s obzirom na konkurenciju:)…nikad ne odgovaraju na mail, rezervacije ne vrijede, dostupnost proizvoda po poslovnicama vrlo upitna. Ne kupovati osim u najgoroj nuzdi.
07.02.2018 | 08:58
Kloba kaže:
... moram priznati da mi frend iz osnovne škole tamo radi u servisu i on mi servisira komp uvijek, tako da to sigurno ima utjecaj na moje iskustvo s njima...


Sad je jasnije tvoje zadovoljstvo njima i dao bog da ti frend ostane raditi kod njih pa da ne moraš mijenjati mišljenje

Zadnji slučaj za koji ja znam je od prije mjesec dana kada su frendu isporučili krivi punjač za MBA, nakon tri tjedan agonije, ignoriranja i nejavljanja, kemijanja plaćanja poštarina i MBA koji ne radi bez struje, frend je nazvao Apple u Irsku (tamo im je onaj 0800 xxxx) i nakon 10-15 minuta razgovora sa Likom koji se javio isti dan zovu iz iStylea i za dva dana rješavaju problem sa krivo isporučenim adapterom... to stvarno nema veze sa onim da su oba prodavača zauzeta sa "možda kupcem" već sa BMK za korisnike.
07.02.2018 | 16:42
Ja u principu nemam problema sa iStyleom jer ih zaobilazim. Macove kupujem u Kreativnom odjelu, što svakom od srca savjetujem.
A iPhoneove smo prije godinu dana nakupovali u - Sancta Domenici, što je bilo jedno iznimno ugodno iskustvo.
07.02.2018 | 18:32
Ne znam, vjerojatno bih i ja imao problema. Recimo, kada sam prvi ili drugi puta (ne sjećam se više) htio mijenjati ekran laptopa, a komp je još bio pod Apple Careom, sve sam dogovorio s tim frendom - da bi me par dana kasnije nazvao drugi serviser i rekao da je po njemu ekran sasvim u redu.
Moram priznati, i ja sam pretjerivao, žalio se na svjetliju crnu u gornjem desnom kutu pri paljenju ili kada je na ekranu bio crni background. To je zaista bilo jedva, full nategnuto jedva, za zamjenu. Na koncu konca, LCD backlit display mora imati lošiju crnu. Ali perfekcionista kakav jesam, stvarno sam ih mučio. No, kako je AppleCare pokrivao sve, frendu je bilo svejedno. Tako sam ovom drugom tipu samo spomenuo njegovo ime i on je odmah promjenio mišljenje, te mi rekao nešto u stilu: "OK, ako je on tako dogovorio, javit ćemo vam se kada će biti gotovo"...
On nije šef servisa, koliko znam, ali je neki senior tamo i njegovo mišljenje stoji. Radi u iStyleu još odkada su u Vlaškoj bili. Tada sam slučajno uletio u dućan kupujući posljednji primjerak Time Capsule-a 4. generacije, jer je stizala okomita peta, i skužim njega.
Tako je to krenulo...
Da nije njega, sumnjam da bih išao tamo.
Gledam - stvarno se puno ljudi ovdje žali na njih.
Što se Santa Domenice tiče, kada sam kupovao TV lani skužio sam da su i oni postali Apple reseller, i to se i meni sviđa. Poslovnica im je u istom shoping centru gdje je i iStyle, tako da mi je praktički isto. Samo ne znam gdje se uređaji servisiraju ukoliko nešto ode.
Vjerojatno korisnici opet imaju izbor između Store-a, iStyle-a, Filex-a i ostalih ovlaštenih servisera u Zagrebu.
No ponavljam, serviser zapravo nema kontakt sa strankom. Tko je bio u iStyle-u zna da postoji zasebna blagajna gdje se zaprimaju pokvareni uređaji i pišu "primke", no to radi novak dok seniori rade u sobi s desna čija su vrata zatvorena kada ima ljudi. Kada nema otvore ih jer im je soba mala pa nema zraka.
I to što sam spomenuo u prošlom postu, prodavači su klinci i neiskusni. Vjerojatno još sve to doživljavaju kao neku polu zezanciju. Vrte ih toliko da kada god dođem, rade drugi ljudi.
Jednom sam tamo vidio tipa iz Big Brothera da radi kao prodavač (OK, to je bio Store na Cvjetnom).
Možda to ima veze s time što opisuješ.
08.02.2018 | 08:05
Kloba kaže:
Moram priznati, i ja sam pretjerivao, žalio se na svjetliju crnu u gornjem desnom kutu pri paljenju ili kada je na ekranu bio crni background.


ma to je fičr, a ne bag...
meni je tak od prvog dana i smratram to normalnim...


a bit ce totalka crno kad predju na oled - a onda ak ne bu sve crno, crno im se pise...
08.02.2018 | 11:28
Baš.
08.02.2018 | 20:28
Ipak su se javili danas i pozvali da dođem s uređajem.
08.02.2018 | 20:47
Hengaju na jabucnjaku
08.02.2018 | 20:58
Da bar. Jbs njima. Danas prodaju Apple điđe, a sutra će neke fancy štrace ako izračunaju da im je profit od toga 1% veći.
09.02.2018 | 08:31
Vidiš ti to, a ja sam uvijek mislio kako je iStyle najprofesionalniji (profesionalni izgled stranica, ažurne cijene, količina infrmacija na netu...) od svih Apple resellera...

Izgled fakat zna prevariti.
09.02.2018 | 08:38
Iskreno da kažem, to sam mislio i ja. A ovo da imaju 30-ak poslovnica sam našao na netu. To je tvrtka, koliko se sjećam, čija je prva poslovnica otvorena negdje na Bliskom istoku i odande je samo rasla. Da su najveći na ovim prostorima, jesu ziher - ali očigledno je da ljudi nemaju baš dobrih iskustva s njima. Možda je stvar zakona brojeva, a možda ovo što Smayoo kaže - tko će ga znati...
09.02.2018 | 09:00
Gle, sve uvijek kreće od glave. Koliko god da je firma velika, u njoj dugoročno ostaju samo oni ljudi koji se uklapaju u kulturu koju formira nekoliko čelnih ljudi. Tako da to koliko financijski teže, koliko trgovina imaju itd. - ne znači ništa u smislu toga kakvu kulturu imaju. A imaju kulturu da ih zanima samo novac i svejedno im je što prodaju dokle god ostvaruju profit. Nije zabranjeno, ali ja osobno priržavam pravo da mi se to ne sviđa.
09.02.2018 | 14:48
Evo prijavio se na taj klik bejt kak bi rekli. NIšta nije stiglo. Poslao na messanger poruku. I dobio kod, ali tih 10% vrijedi samo za "dodatke koji nisu Apple". Što got to značilo? Napisao sam im da su to mogli napisati ispod. Nema odogovora, očekivano...

Mislim da ako želiš 10% popusta ili slično onda trebaš čeka njihove akcije koje su jednom ili dva puta godišnje. Ja sam tako kupio svoj MBPR late 12 15"... a tada sam gledao MBA i na meni su ekstra zaradili. To su mi bile prve velike pare koje sam potrošio odjednom. Bogme sam se naradio da bi ga zaradio. Evo dans me služi i prezadovoljan sam. Sad me malo baterija brine. Ali posao koji na njemu sad radim (video obrada za moj YouTube kanal) isplatio je nešto više od pola laptopa.

U planu još nije novi, ali i kad bude budem čekao taj popust.
09.02.2018 | 18:48
Jedino iskustvo s iStyle-om imao sam prije cca mjesec dana kada sam po ovom novom programu zamjene baterija istu izmjenio na iPhoneu 6s.
Serviser odličan i profesionalan, mogu napisati samo pohvale. Radi se o prodajnom mjestu u Splitu.
Macbook 12", Early 2016 | Mac Mini, Late2012 | MacBook Pro 13'', Late2012 | iPhone 6s 64GB | MacBook Pro 15'', Mid2009 [STOLEN]
09.02.2018 | 18:56
Nisam niti znao da imaju poslovnicu u Splitu. Baš mi je drago.
Znači, više ne moraju u Zagreb ako žele kupiti ili servisirati Appleov proizvod.
09.02.2018 | 20:04
U Splitu je samo servis iOS uređaja za za  računala moraš u Zagreb.
26.03.2018 | 21:36
Malo kasno palm na temu, ali imam potrebu komentirati Neznam sta prvo, cijene ili neprofesionalnost. Nitko se nije dotaknuo konkretno cijena.

Komentiram prodaju, a ne njihov servis, da nebi bilo zabune.

Znamo da su u HR Apple proizvodi skuplji, ali iStyle najuvjerljivije "dere".

Frisak primjer nabave za ured: iPad Pro 10.5" WiFi + Cellular 256GB Model

iStyle: 8.999,00kn
Drugi ducan u ZG, blizu iStylea: 8.278,89kn
Na kraju nabavio u DE za 969,00eura, doslo za dva dana na adresu.

Nisu u svemu skuplji, ali dosta puta kada sam trazio nesto ozbiljnije od opreme iz iStylea a ne dodatke (coveri, baterije...) je cijena ispala veca kod njih.

U pocetku sam znao uzimati kad mi je hitno trebalo nesto od opreme, sad ih potpuno izbjegavam za "velike" nabave u vidu racunala, tableta, telefona, Watcha i u biti sve cesce kupujem u Njemackoj jer mi USA vise nije opcija...

Zadnji susret - Trazim Thunderbolt 3 kabel od 2 metra - ne uspijevam naci nigdje u HR, ni u vele ili maloprodaji. Svratim u iStyle jer sam usput, pitam jel imaju. Kaze mladi gospodin - imamo, i pokazuje mi (iskljucivo) USB C kabele i uvjerava me da je to to.

Napisao sam jos primjera, jer stvarno s njima imam najblaze receno negativna iskustva, ali sam obrisao dugi post da ne davim puno. Ovo gore je vec sto se mene tice dovoljno.
29.03.2018 | 05:18
Tako to biva kad se zaobilazi Kreativni Odjel u Rijeci, vlasnik Davor Pasarić. Jest da vozi Alfu ali sve u svemu je pošten momak i rastrgne se da pomogne ako i kad dođe do sranja. (Možda zato jer zna da ga u protivnom čeka vožnja u gepeku na Učku i baseball palica).
Ovo sve ostalo u RH glumi neku profesionalnost, kad s njima pričaš (ako ti se jave) imaš dojam da si negdje u Njamačkoj ali sve u svemu vruć zrak, niti imaju pojma niti žele imati pojma, lova stiže i to je to.
Moj savjet je nakon prvog pokušaja kontakta, odmah mail Apple-u ili Hotline pa da vidiš kako skaču.
29.03.2018 | 10:57
tino1 kaže:
(Možda zato jer zna da ga u protivnom čeka vožnja u gepeku na Učku i Baseball palica).


  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 2 sati
  • smayoo: Piši u forum
  • ntramont: Zašto više ne mogu "podijeliti" neku stranicu putem maila ili putem poruka. Mogu dijeliti Twittom, FB, Linkedinom, spremiti na bilješke i podsjetnik. Nestao mail i Messeges
  • Daddo: pa baš MSI i Sapphire? :D
  • dpasaric: Apple objavio da će novi macOS Mojave podržavati stare Mac Pro towere ako imaju modernu grafičku karticu! :) [link]
  • energyman: @some1uknow ja tako radim otkad sam uzeo osmicu i nema problema :)
  • ipetri68: Ima li netko u Rijeci (ili okolici) za posuditi konverter HDMI na RCA (crveno-bijelo-zuto) na jedan dan? Placam pivo i cevape :)
  • m@xym: Yonkis Muchas gracias
  • Yonkis: m@xym - [link]
  • some1uknow: Znaci, mogu komotno uzeti samsungov fast charger na kojeg prikljucim svoj lightning kabl i sve bi trebalo biti sigurno i brzo?
  • m@xym: energyman, a radi li mu brzo punjenje od Samsung punjača i na Oneplus-u? Jer čini mi se da Onelus koristi DASH punjač koji je onako, malo specifičan
  • m@xym: energyman, ahhh zooo, znači, ciglica radi, treba sam usb to lightning kabel
  • energyman: Dakle radi se samo o ciglici koja ima opciju brzog punjenja.
  • energyman: Ne znam, ja sam koristio od frenda njegov brzi punjač od samsunga koji ima USB izlaz od frenda koji ima od OnePlusa isto usb izlaz. Spojio svoj normalni kabel koji koristim i inače (usb->lightning) i to je to.
  • m@xym: Nekako bi mi bilo čudno da Samsung isporučuje svoje punajče sa lightning priključkom.
  • m@xym: energyman, Pa zar ne treba i USB-C to lightning i za Samsungov punjač?
  • energyman: Zašto bi mu trebao, jedino ako ne misli kupovati punjač od meka i onda kombinirati sa time. Sasvim zadovoljavajuće rezultate postižu ovi samsung QuickCharge punjači i ostali sa tom tehnologijom.
  • Yonkis: some1uknow - treba ti i Appleov USB-C to Lightning kabel, to znaš?
  • some1uknow: Pozdrav, zanima me gdje mogu kupiti fast punjac za iphone x?
  • zabac: Čestitke i od mene.
  • stefanjos: Takodjer :)
  • Gjuroo: U svakom slučaju, čestitke svima!
  • Gjuroo: Moram priznati da mene tu i tamo još uvijek uhvati neki nemir :)
  • smayoo: Čestitam svima Dan domovinske zahvalnosti i 23 godine Mira! :)
  • zabac: Sorry, nisam vidio da je komp u pitanju.
  • zabac: Kod iPhone-a je tako. Treba mu duze vrijeme za lokaciji.
  • smayoo: piši u forum
  • robee: Zna li netko zasto Night shift radi samo ako je upaljen wifi? Ako ostavim samo zicni net ne registrira lokaciju i ne ukljuci ga. Isto tako ni Maps ne vidi lokaciju bez wifi. Mini je u pitanju...
  • limac: Hvala!
  • Daddo: limac: [link]
  • limac: Pomoć, trebam 2x 4gb za iMac retina 5k, 2017, i5cpu 3,4, gdje i koju memoriju kupiti, trenutno imam 8 gb??
  • Borisone: Zašto bi to kupio polovno? Nije higijenski.
  • erseticmatej: pozz ekipa..jel ima netko za prodati airpods??
  • Yonkis: TeDePter - da imaš neki bug, glitch ili nešto slično, stvarno bi bio pehista. Drago mi je da ti radi, a nemoj se bojati ni upgradea na iOS12 jer do sada svi imaju samo hvale, doduše neće biti nešto revolucionarno što se tiče featurea ali zato će biti najbolje ispeglan/ispoliran iOS u zadnje vrijeme, kao, biti će silky smooth i nadajmo se sa najmanje bugova
  • TeDePeter: Azurirano! Radi perfektno
  • Borisone: Update na skoro svaku "jaču" verziju iOS-a uspori iPhone i poveća mu potrošnju baterije na nekoliko dana. Mislim da ima veze s ponovnim indeksiranjem svega i svačega.
  • TeDePeter: Došao je s iOS-om 10.2 kada sam ga kupio, a videi na yt-u su pokazivali da ga je usporilo dosta
  • Yonkis: TeDePeter - pa barem za 12 svi govore da je odličan iOS, da starije modele iPada i iPhonea ubrza, ne vidim razloge tvoje bojazni. A zašto si updateao na 10.2 tj zašto si tu "stao"?
  • drazenp1706: Meni na 11.4.1 radi sve savršeno i brzo.
  • TeDePeter: Sad sam na 10.2, a na 12 ni ne mislim ici kad bude dostupna
  • Yonkis: A na kojem si sada iOSu (verziji)?
  • Yonkis: SE će bez problema izdržati 11.4.1 update, ali ako ti to nije bitno i možeš trpiti onaj crveni reminder na Settings, onda se strpi još par mjeseci.
  • TeDePeter: Pozdrav u dilemi sam, azurirati iPh SE na iOS 11 (prije nego sto izade 12-tica), da ili ne?
  • saint: poslao sam ti PP
  • dpasaric: @Saint, ima jedan u Oglasniku koji prodaje frendica, baci oko je li ti zanimljiv.
  • saint: Potreban iPhone 6 ili 6s,meni jako bitnoj osobi tako da ako neko od jabucara prodaje po razumljivoj cijeni neka se javi.Mogu kupiti i preko oglasa ali bi radije od nekoga koga poznajem bar preko tastature. :D
  • stefanjos: imas mail
  • dpasaric: Imat ću jedan dobar Mac Pro tower 5,1 na prodaju krajem tjedna, ako netko cilja na takav stroj neka me cimne na mail! :)
  • smayoo: Ode... :( Srećom, njegov glas ostaje zauvijek! :) [link]
  • Kloba: Otišao u legendu... Umro je Oliver Dragojević
  • Bertone: nemre bolje mobitelom [link]

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Jedro, kvaju, m@xym, Riba, robee, rusty, tino1, Anonimci (539)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 0.95 Seconds

Provided by iJoomla SEO