Online kupovina u iStyle i prijava na newsletter
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Online kupovina u iStyle i prijava na newsletter


06.02.2018 | 16:32
Na ovoj stranici link, pri vrhu desno, nude 10% popusta za prijavu na newsletter. U potvrdi prijave se kod za popust ne vidi. Na mailove ne odgovaraju, na telefone dostupne na webu se ne javljaju.

Mene zanima je li netko ovdje kupovao od njih preko weba i kakva su iskustva. Meni osobno ovakvo ignoriranje komunikacije putem objavljenih kontakata na vlastitoj web stranici zvoni na uzbunu i ne pada mi na pamet upisati im moj broj kartice i slično.

Je li netku dobio tih famoznih 10% popusta za prijavu na newsletter?

Kako sa njima rješavate eventualne reklamacije i slično?
06.02.2018 | 17:06
Ma sve mi čini da 10 % popusta dobiješ na neki kabel, kad je već sve tako, kako si naveo u svom postu.
06.02.2018 | 17:28
Vicko, iStyle je ozbiljna tvrtka.
Na ovim je prostorima sigurno najveći Appleov Premium Reseller koji drži više od 30 trgovina diljem bliskog istoka i istočne Europe. Na telefon ti se ne javljaju možda zbog gužve (mada sumnjam - ali dva zainteresirana "šetača" zauzet će oba prodavača, tako da ti je to vjerojatno to). Zaista ne vjerujem da bi te zeznuli na web kupovini.
Reklamacije kod njih sam uvijek rješavao na svoje zadovoljstvo (servisirao komp koji kod njih uopće nije kupljen) svaki puta, i uvijek bi bili gotovi za tri radna dana. A kada bi došao doma, stigao bi mi mail od Applea s linkom na kviz od par pitanja, koja možemo objediniti pod "jeste li zadovoljni s uslugom?"...
06.02.2018 | 18:05
Za dobiti moje kontakt podatke treba puno više od 10% popusta.
Inače, slažem se, ignoriraju pisane kanale komunikacije. To je i moje iskustvo uvijek, osim kad trebaju dati ponudu. To odrade promptno.
06.02.2018 | 19:18
@Koloba, ti si jedini koji je napisao pozitivni komentar za iStyle unazad godinu-dvije kojeg sam pročitao
06.02.2018 | 20:32
Poslao sma im mail i na prodaja@... pa nema odgovora. A kad netko na tako podao način skuplja mailove od mene neće dobiti lovu.
06.02.2018 | 21:23
Ja slao prekjučer zahtjev za servis. Da mi naprave tzv. ekspresnu zamjenu baterije ajfona. Ni A ni B od njih. Valjda pale na guranje!
Iskreno, ni prvo a vjerojatno ni zadnje loše iskustvo oko komunikacije.
06.02.2018 | 21:31
smayoo kaže:
Za dobiti moje kontakt podatke treba puno više od 10% popusta.
Inače, slažem se, ignoriraju pisane kanale komunikacije. To je i moje iskustvo uvijek, osim kad trebaju dati ponudu. To odrade promptno.


PA traže ime i prezime i mail adresu. Imam jednu na Hotmailu, a ostalo im ne pomaže puno. Filter je složan da takve stvari idu u posebnu mapu i onda frontalno obrišem.
Smrt komunizmu, fašizmu i antifašizmu.
06.02.2018 | 21:47
Bertone kaže:
@Koloba, ti si jedini koji je napisao pozitivni komentar za iStyle unazad godinu-dvije kojeg sam pročitao

Pa zato što stvarno nikada nisam imao problema s njima. Nakon što su zatvorili trgovinu u Vlaškoj, odlazim u poslovnicu u City Centru One West. OK, moram priznati da mi frend iz osnovne škole tamo radi u servisu i on mi servisira komp uvijek, tako da to sigurno ima utjecaj na moje iskustvo s njima.
Komp sam kupio u Store-u na Cvjetnom trgu, no tamo ga nikada nisam servisirao.
iStyle mi je i bliži (autom 10 minuta top), i zbog navedenog znam da me neće izlevatiti.
A ovo da su najveći reseller u regiji, jbg - jesu. Barem ja nisam čuo za nekog tko ima više ovlaštenih Apple prodavaonica na ovim prostorima.
06.02.2018 | 22:36
Generalno, sa svim je trgovcima problem pisana komunikacija jer je, u tom platnom razredu, sve teže naći pismene zaposlenike koji se žele zadržati na takvom radnom mjestu dulje od par mjeseci, što nije dovoljno da se uhodaju u posao...
06.02.2018 | 22:57
Sada si, Smayoo, načeo zanimljivu temu. Serviseri u  resellerima poput iStyle-a ili Store-a su uvijek iskusni ljudi jer moraju to biti, ali prodavači su klinci koji dume nemaju. OK, imaju doma Apple uređaje i vole taj svijet, ali to su ili studenti ili jako mladi ljudi bez imalo dubinskog znanja o proizvodima koje prodaju.
Kada sam kupovao svoj MacBook Pro 2013. u Store-u, uzeo sam i DVD Superdrive. No, sjetio sam se keynotea kada je Steve javnosti predstavio MacBook Air, tada prvi laptop bez DVD utora/ladice. I sjetio kako je ljudima govorio da korisnici kojima treba DVD ne trebaju brinuti, jer preko iste WiFi mreže MBA može prepoznati DVD koji trebaju na obližnjem Macu ili PC-u, nije bitno.
Ovaj me je samo gledao, u očima sam mu vidio da nema pojma o čemu pričam, i još je tvrdio da nema šanse ukoliko je PC. Kao, "Mac da, ali PC nikako!"...
07.02.2018 | 08:25
Istyle je mozda nasa najneprofesionalnija tvrka (sto nije lako s obzirom na konkurenciju:)…nikad ne odgovaraju na mail, rezervacije ne vrijede, dostupnost proizvoda po poslovnicama vrlo upitna. Ne kupovati osim u najgoroj nuzdi.
07.02.2018 | 08:58
Kloba kaže:
... moram priznati da mi frend iz osnovne škole tamo radi u servisu i on mi servisira komp uvijek, tako da to sigurno ima utjecaj na moje iskustvo s njima...


Sad je jasnije tvoje zadovoljstvo njima i dao bog da ti frend ostane raditi kod njih pa da ne moraš mijenjati mišljenje

Zadnji slučaj za koji ja znam je od prije mjesec dana kada su frendu isporučili krivi punjač za MBA, nakon tri tjedan agonije, ignoriranja i nejavljanja, kemijanja plaćanja poštarina i MBA koji ne radi bez struje, frend je nazvao Apple u Irsku (tamo im je onaj 0800 xxxx) i nakon 10-15 minuta razgovora sa Likom koji se javio isti dan zovu iz iStylea i za dva dana rješavaju problem sa krivo isporučenim adapterom... to stvarno nema veze sa onim da su oba prodavača zauzeta sa "možda kupcem" već sa BMK za korisnike.
07.02.2018 | 16:42
Ja u principu nemam problema sa iStyleom jer ih zaobilazim. Macove kupujem u Kreativnom odjelu, što svakom od srca savjetujem.
A iPhoneove smo prije godinu dana nakupovali u - Sancta Domenici, što je bilo jedno iznimno ugodno iskustvo.
07.02.2018 | 18:32
Ne znam, vjerojatno bih i ja imao problema. Recimo, kada sam prvi ili drugi puta (ne sjećam se više) htio mijenjati ekran laptopa, a komp je još bio pod Apple Careom, sve sam dogovorio s tim frendom - da bi me par dana kasnije nazvao drugi serviser i rekao da je po njemu ekran sasvim u redu.
Moram priznati, i ja sam pretjerivao, žalio se na svjetliju crnu u gornjem desnom kutu pri paljenju ili kada je na ekranu bio crni background. To je zaista bilo jedva, full nategnuto jedva, za zamjenu. Na koncu konca, LCD backlit display mora imati lošiju crnu. Ali perfekcionista kakav jesam, stvarno sam ih mučio. No, kako je AppleCare pokrivao sve, frendu je bilo svejedno. Tako sam ovom drugom tipu samo spomenuo njegovo ime i on je odmah promjenio mišljenje, te mi rekao nešto u stilu: "OK, ako je on tako dogovorio, javit ćemo vam se kada će biti gotovo"...
On nije šef servisa, koliko znam, ali je neki senior tamo i njegovo mišljenje stoji. Radi u iStyleu još odkada su u Vlaškoj bili. Tada sam slučajno uletio u dućan kupujući posljednji primjerak Time Capsule-a 4. generacije, jer je stizala okomita peta, i skužim njega.
Tako je to krenulo...
Da nije njega, sumnjam da bih išao tamo.
Gledam - stvarno se puno ljudi ovdje žali na njih.
Što se Santa Domenice tiče, kada sam kupovao TV lani skužio sam da su i oni postali Apple reseller, i to se i meni sviđa. Poslovnica im je u istom shoping centru gdje je i iStyle, tako da mi je praktički isto. Samo ne znam gdje se uređaji servisiraju ukoliko nešto ode.
Vjerojatno korisnici opet imaju izbor između Store-a, iStyle-a, Filex-a i ostalih ovlaštenih servisera u Zagrebu.
No ponavljam, serviser zapravo nema kontakt sa strankom. Tko je bio u iStyle-u zna da postoji zasebna blagajna gdje se zaprimaju pokvareni uređaji i pišu "primke", no to radi novak dok seniori rade u sobi s desna čija su vrata zatvorena kada ima ljudi. Kada nema otvore ih jer im je soba mala pa nema zraka.
I to što sam spomenuo u prošlom postu, prodavači su klinci i neiskusni. Vjerojatno još sve to doživljavaju kao neku polu zezanciju. Vrte ih toliko da kada god dođem, rade drugi ljudi.
Jednom sam tamo vidio tipa iz Big Brothera da radi kao prodavač (OK, to je bio Store na Cvjetnom).
Možda to ima veze s time što opisuješ.
08.02.2018 | 08:05
Kloba kaže:
Moram priznati, i ja sam pretjerivao, žalio se na svjetliju crnu u gornjem desnom kutu pri paljenju ili kada je na ekranu bio crni background.


ma to je fičr, a ne bag...
meni je tak od prvog dana i smratram to normalnim...


a bit ce totalka crno kad predju na oled - a onda ak ne bu sve crno, crno im se pise...
08.02.2018 | 11:28
Baš.
08.02.2018 | 20:28
Ipak su se javili danas i pozvali da dođem s uređajem.
08.02.2018 | 20:47
Hengaju na jabucnjaku
08.02.2018 | 20:58
Da bar. Jbs njima. Danas prodaju Apple điđe, a sutra će neke fancy štrace ako izračunaju da im je profit od toga 1% veći.
09.02.2018 | 08:31
Vidiš ti to, a ja sam uvijek mislio kako je iStyle najprofesionalniji (profesionalni izgled stranica, ažurne cijene, količina infrmacija na netu...) od svih Apple resellera...

Izgled fakat zna prevariti.
09.02.2018 | 08:38
Iskreno da kažem, to sam mislio i ja. A ovo da imaju 30-ak poslovnica sam našao na netu. To je tvrtka, koliko se sjećam, čija je prva poslovnica otvorena negdje na Bliskom istoku i odande je samo rasla. Da su najveći na ovim prostorima, jesu ziher - ali očigledno je da ljudi nemaju baš dobrih iskustva s njima. Možda je stvar zakona brojeva, a možda ovo što Smayoo kaže - tko će ga znati...
09.02.2018 | 09:00
Gle, sve uvijek kreće od glave. Koliko god da je firma velika, u njoj dugoročno ostaju samo oni ljudi koji se uklapaju u kulturu koju formira nekoliko čelnih ljudi. Tako da to koliko financijski teže, koliko trgovina imaju itd. - ne znači ništa u smislu toga kakvu kulturu imaju. A imaju kulturu da ih zanima samo novac i svejedno im je što prodaju dokle god ostvaruju profit. Nije zabranjeno, ali ja osobno priržavam pravo da mi se to ne sviđa.
09.02.2018 | 14:48
Evo prijavio se na taj klik bejt kak bi rekli. NIšta nije stiglo. Poslao na messanger poruku. I dobio kod, ali tih 10% vrijedi samo za "dodatke koji nisu Apple". Što got to značilo? Napisao sam im da su to mogli napisati ispod. Nema odogovora, očekivano...

Mislim da ako želiš 10% popusta ili slično onda trebaš čeka njihove akcije koje su jednom ili dva puta godišnje. Ja sam tako kupio svoj MBPR late 12 15"... a tada sam gledao MBA i na meni su ekstra zaradili. To su mi bile prve velike pare koje sam potrošio odjednom. Bogme sam se naradio da bi ga zaradio. Evo dans me služi i prezadovoljan sam. Sad me malo baterija brine. Ali posao koji na njemu sad radim (video obrada za moj YouTube kanal) isplatio je nešto više od pola laptopa.

U planu još nije novi, ali i kad bude budem čekao taj popust.
09.02.2018 | 18:48
Jedino iskustvo s iStyle-om imao sam prije cca mjesec dana kada sam po ovom novom programu zamjene baterija istu izmjenio na iPhoneu 6s.
Serviser odličan i profesionalan, mogu napisati samo pohvale. Radi se o prodajnom mjestu u Splitu.
Macbook 12", Early 2016 | Mac Mini, Late2012 | MacBook Pro 13'', Late2012 | iPhone 6s 64GB | MacBook Pro 15'', Mid2009 [STOLEN]
09.02.2018 | 18:56
Nisam niti znao da imaju poslovnicu u Splitu. Baš mi je drago.
Znači, više ne moraju u Zagreb ako žele kupiti ili servisirati Appleov proizvod.
09.02.2018 | 20:04
U Splitu je samo servis iOS uređaja za za  računala moraš u Zagreb.
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 11 sati, 50 minuta
  • carnivora: Hvala svejedno :D
  • carnivora: Ma stavio sam oglas.
  • smayoo: Imaš izbornik na vrhu stranice, odmah ispod "Jabučnjak". Idi na "OGLASNIK" pa odaberi kategoriju.
  • carnivora: Noob sam :P
  • smayoo: Piši u oglasnik
  • carnivora: Prodajem MacBook Pro 13' Retina...
  • Dijete: safari extenzije za skidanje su mi uvijek radile neko vrijeme, ak bi se razbile nakon Safari...
  • Dijete: a lsad sam pri kompu pa mogu napisat kaj imam a da radi - Video DownloadHelper i 1-Click YouTuve Video Downloade
  • Dijete: zabac, ne fercera to za vimeo i ostale...
  • zabac: [link]
  • zabac: Safari skida video bez dodataka.
  • Dijete: , vimeo, youporn itd... freevideodownloader npr
  • Dijete: Firefox ima extenzije za download videa koje rade za youtube,
  • Beli: @Matija klc: extenzija za safari etc... [link]
  • gladhr2: Jel zna netko?
  • gladhr2: Ima li netko garažna vrata s motorom? imam originalni NICE daljinski koji koristim, i imam jedan zamjenski s istom frekvencijom i sve ali ga nikako ne znam programirati..klasicni kineski kao i svi ostali ali ne znam, a ove originalne bez problema
  • DrAle: oprosti, @Matija klc, a ne @Matija kic
  • DrAle: @Matija kic [link]
  • Kloba: Imaš i free programiće, ali tima ne vjerujem... Ukucaš u Google free YouTube downloader for mac, iskrsnuće ti stotinu stranica za neke appove, ali jesu li neki virusi, valjaju li uopće, nemam pojma.
  • Kloba: Ja za to koristim Aimersoftov Video Converter, koji to nudi kao jednu od opcija - ali to je plaćena aplikacija s App Storea. Koliko se sjećam, jedna od malo skupljih. Par stotina kn, tako nešto. Ali taj nije dugo updatean i baš sam sada pogledao s neta sličan program samo od Wondersharea. Video Converter Ultimate. Cijena mu je 88$, a UI up-to-date s najnovijim macOS-om.
  • gladhr2: iphone mi je poludio i svaki put kad brisem slovo pošalje se poruka pa se ispričavam zbog vise poruka u vikalici..
  • gladhr2: play
  • gladhr2: ja koristim iMusic bijela ikona s crnim znakl
  • gladhr2: jakoristi
  • gladhr2: S tim aplikacijama je uvijek problem, ne znam zašto, uglavnk
  • Matija klc: Kako da si spremim neki video sa youtubea a da ga kadnije mogu pogledati offline. Znam da ima fora vjerovatno preko laptopa skinut pa preko litunesa ubaciti no prije je bila nekolicina app-ova koji su dali save-ati video i kasnije da ga pogledas , cak nalazim na netu da je i sam youtube dao tu opciju no ja je vise ne mogu pronaci. 12h sam na poslu, u autu, bez signala sa ne mogucnosti imati laptop
  • Matija klc: Ekipa, trebam pomoc. Biti cu jako zahvalan.
  • carnivora: normalno, instaliran je mac os High Sierra, ovo je starija slika
  • carnivora: evo pojavile su se i slike :D
  • carnivora: @DrAle Poslao sam ti DM
  • carnivora: intel iris graphics 6100
  • carnivora: memory 8gb
  • carnivora: procesor 2,7 inter core i5
  • carnivora: stavio sam slike u oglas, ali ih ne prikazuje, ne znam zašto
  • DrAle: @carnivora koji procesor, koliko RAM-a, fotografija ...
  • carnivora: hitno! :D
  • carnivora: Retina
  • carnivora: Prodajem MacBook Pro, 13'', 256gb (2015.) :)
  • Vanjuška: Yonkis, kako misliš "kome je vjerovati"? Pa frajer piše kako je Apple kupio PA Semi zbog muka sa PowerPCjem i bla bla, a PASemi je kupljen 2008 debelo kad smo već prešli na intel, isključivo zbog iPhonea
  • Kloba: Aha. :)
  • m@xym: Kloba, da su jedino Svemir i ljudska glupost beskonačni, s tim da nije sto posto siguran za Svemir.
  • Kloba: Tip je složio Apple konfiguraciju za 16 000 $. Kompjuter mu je BTO iMac Pro 5K za 13000, zvučnici dva  HomePoda. [link]
  • Kloba: Na koju izjavu ciljaš?
  • m@xym: ... pametno je govorio Einstein ...
  • Kloba: Šta društvene mreže rade...
  • Kloba: Jeste čuli da je najmlađa Kardashianka srušila cijenu dionica Snapchata tweetom "tko još koristi Snapchat? Kako tuuužno"...
  • Roncha89: Ima li netko tko bi mogao dati nekakve instrukcije i savjete vezane za aplikaciju ASTRO PAD za ipad PRo ? Hvala unaprijed, oko svega se dogovorimo.
  • Roncha89: Pozdrav,
  • energyman: pa napisi tu, kako ti netko moze pomoci kad ne zna kakvu info trebas :)
  • CortoMaltese: da ne zamaramo ostale

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Kupujete li neku od Apple novosti?

Page Speed 1.22 Seconds

Provided by iJoomla SEO