Jučerašnji Nu2 s Rimcem, pogledajte ako niste!
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Jučerašnji Nu2 s Rimcem, pogledajte ako niste!


28.03.2018 | 11:27
@Bertone

Puma je homologirana sa 195/50R15 gumama. To je najjeftinija dimenzija guma na svijetu i nemam volju, a ni potrebu za zamjenom. Ford dopušta 165/70 R14 za zimske gume, ali sve i da hoću, ne mogu to ugraditi (a ni neću, imam set zimskih kotača sa 195/50 R15).
Naime, bremze su upgradeane: otraga su diskovi (serijala bubnjevi)od focusa (puni 257 mm, ABS modificiran i radi najnormalnije), a naprijed čeljusti i diskovi od fieste ST150 (280 mm umjesto serijskih 258 mm) pa kotači manji od 15 cola ne idu gore.
Diskovi su original, pločice ATE da ne cvile i dobro koče
Ovjes je serijala, zamijenjeni amortizeri i prednje opruge (serijala, bez spuštanja), jer s njima auto leži famozno i nije prenizak (ležeći, snijeg zimi itd).
Dobro oko za sjedala: sparco torino, orignalno iz forda racing ka. Ista sjedala je imala ona posebna serija ford racing pume, ali u plavoj alcantari po narudžbi koja nije više dobavljiva, a i kako je auto srebrni, bolje pašu siva sjedala (siva alcantara se normalno nabavi). Sjedala i volan je pretapiciral Boc Beraković
28.03.2018 | 14:45
@Djuro,

ma zezam te za kotače (felge)... gledam kočiona kliješta na prednjem kotaču i imaš možda jedva 1 cm do felge

Boc je onaj lik kaj ima Celicu GT-Four?
28.03.2018 | 16:12
Je, narančasta s kilavom pumpom za bengu pa mu trokira u desnim zavojima
28.03.2018 | 17:05


U vezi guma, sad su te gume jeftine, prije su vjerojatno bile puno skuplje jer su moje (205/45r16) sada skoro duplo jeftinije nego prije recimo pet godina.

I da, sjedala su mrak... i ja sam htio mijenjati svoja pa sam jedno vrijeme za probu na mjestu vozača imao neki jednodijelni OMP no nakon što sam si 3-4 puta (oprostite na izrazu) uštipnuo muda kod neopreznog sjedanja, vratio sam originalno.

Koliko ti je uzeo za tapeciranje sjedalica?
28.03.2018 | 17:12
Ako se dobro sjećam, 1500 kn. To su bile ruke. Materijal posebno (origigi alcantara je skupa).

U to je bilo uključeno i štikanje.


P1011075.JPG


P1011079.JPG



Evo, tak to izgleda

Btw, 280 mm promjer diska je manje-više maksimum koji stane u 15 cola felgu sa velikoserijskim čeljustima (jednoklipni). Ako su motorsport izvedbe s više manjih klipova (brži odziv) onda stanu veći diskovi, do cca 300 mm.
28.03.2018 | 17:45
Djuro genijalac kaže:


P1011075.JPG


P1011079.JPG



Evo, tak to izgleda


30.03.2018 | 09:31
Rimac navodno rasprodao C_Two...
Sada ih treba još samo napraviti.
30.03.2018 | 22:34
Da. Pouzdano znam da izložbeni primjerak nije funkcionalan. Sniman je na Pagu na onoj cesti koja vodi prema trajektnom pristaništu i auto je pušten dolje po inerciji. Pa je opet odšlepan na vrh i opet spuštan dolje...
31.03.2018 | 07:05
To neka zajebancija?
31.03.2018 | 07:26
I mene zanima odgovor, Đuro. Vidimo svi da si napisao pouzdano, ali vjeruješ li izvoru te informacije?
Ako je to istina, ne mogu vjerovati - kako bi se reklo...
EDIT:
Ja sam mislio da je sniman i slikan na nekom djelu Dalmatine, ali ovaj detalj da se radi o Pagu već upućuje da ti je izvor vjerojatno zaposlenik tvrtke.
31.03.2018 | 07:38
@Djuro genijalac, sad i mene ovo zanima.
Od kuda onda specifikacije za auto koji nije funkcionalan?
31.03.2018 | 08:39
Sada kada si to spomenuo Đuro, sjećam se videa kako ufuravaju C_Two na Motor Show u Genevi. Da budemo iskreni, sniman je u hangaru koji vjerojatno vodi u salu, i mislim da je clip kako izlazi iz prikolice pa do izložbenog prostora. Kraj svakog kotača je bio zaposlenik tvrtke (redom auto mehaničari u kombinezonima) i jedan je sjedio za volanom s mjenjačem u leru (to nisam siguran, ali po razgovoru ljudi mislim da je bio i taj). Auto niti jednom u tom videu, istina kratkom, nije upaljen. Gurali su ga polako, svako pazeći na svoj kotač da je usmjeren kako želi, pa tako pužećim korakom do željenog cilja. Možda je na auto showu, stvarno ne znam, to normalno.
Ali, kada razmisliš, nisu li ga mogli, jednom kada su ga spustili s prikolice, upaliti i lagano odvesti do cilja?
Ti automobili na izložbama uredno rade, pa čitao sam članak kako je sada na beogradskom auto showu ženska koja je mijenjala manekenku koja je trebala biti tamo (inače zaposlenica kuhinje na showu) na inzistiranje tipa koji je razgledavao auto okrenula ključ i zaboravila da je u prvoj pa se skucala u drugi izložbeni primjerak nasuprot njenom.
31.03.2018 | 09:15
Dečki,

Moramo razlučiti dvije stvari. Jedno su serijski automobili koji su izloženi, a drugo su studije ili koncepti. Zar vi zbilja mislite da je svaki izloženi primjerak funkcionalan? U 90 posto slučajeva su takvi koncepti ili studije makete koje služe tome da se ispipa odziv publike pa se onda ide dalje u razvoj ili ne ide.
Da ne pričam koliko se studija ne smije ni dodirnuti jer se drže skupa zahvaljujući dvostrano ljepljivoj traci i primarno optimizmu izlagača. Takvi su auti onda najčešće nedostupni na nekoj okretnoj izdignutoj platformi pa se slikaju iz udaljenosti jer se do njih ni ne može doći.
Tako i ovaj konkretni C-two (naglasak na konkretni!) nije funkcionalan auto na način da vozi. Kokpit je završen, u njega se može sjesti, ali auto ne ide. Brojke koje su iskomunicirane su ciljane performanse automobila u koji će se ugraditi planirani motori s planiranim performansama, baterijama i svim ostalim. Kad razvijaš auto, onda znaš unaprijed što ćeš dobiti; nitko se ne kocka da razvije auto pa čeka da vidi kak će to funkcionirati, jer si do stadija funkcionalnog prototipa već spalio vagon novaca i ako stvar ne radi kako treba, onda si u debeloj banani.
Primjer: bugatti veyron. Ferdinand Piech (kako kaže moj najbolji kompa samo još jedan Austrijanac koji želi osvojiti svijet, tada neupitni gazda VW koncerna) je olako ispalio da auto mora imati 1001 KS, a STUDIJA oblika je već bila prikazana. Rezultat: razvoj koji je trajao ako se ne varam sedam godina. Nesretni inženjeri su u zadani oblik morali utrpati bahato najavljene performanse i udovoljiti svoj legislativi. Nakon 4 godine razvoja u projekt je utučeno PET PUTA više novaca nego je tad bilo potrebno za razvoj posve novog VW pola i auto još nije bio ni blizu serije.
Rimac nije tolko bahat u svojoj najavi, jer je EM puno predvidiviji u smislu potreba za hlađenjem i svim ostalim, ali dio koji mene najviše zanima su baterije i električna instalacija. Naime, one trebaju isporučiti više od 1500 kW ili da to prevedemo: više od 1.5 MW (megavata!).
Da, auto ima aktivnu aerodinamiku koja između ostalog dovodi i zrak za hlađenje baterija uzimajući ga ispod vozila...
Ono što sam davno rekao je da su ove performanse zasad samo lista želja. Tek kad auto bude homologiran onda ćemo znati stvarne brojke i slova oko njegovih mogućnosti.
Sjećate li se jaguara XJ220? On je bio predstavljen kao studija koja postiže 220 mph (otud ime) i najavljen je bio V12 iz njhovog LeMans prototipa koji je pobijedio u Francuskoj uparen s pogonom na sve kotače. No, kad su to zbrojili sve skupa, cijena je bila takva da se počelo križati stavke. Na koncu je iskorišten turbo V6 sa samo stražnjim pogonom i auto je JEDVA postigao 220 mph, ali nije ni izdaleka bio ono što je bilo najavljeno. Poanta ja da u statusu studije možeš najaviti što god hoćeš, a onda u seriji to reducirati ako je potrebno. Recimo, u međuvremenu se promijeni legislativa i onemogući te u realizaciji nečeg (recimo, da EU kaže da prednji kraj mora biti otporan na nalet na losa pri brzini od 100 km/h) i odjednom to moraš modificirati, jako ojačati pa nemaš više unutra mjesta za tako veliki EM itd itd...
A ovo za fotografiranje je pouzdana informacija od nekog tko je bio tamo. Moguće da je i to jedan od razloga za neizlaganje na Zagreb Auto Showu (bila bi jako nezgodna situacija da Mile poželi krug oko salona prije otvaranja, a auto ide samo ako ga netko gura...)
31.03.2018 | 09:29
Kloba kaže:
Sada kada si to spomenuo Đuro, sjećam se videa kako ufuravaju C_Two na Motor Show u Genevi. Da budemo iskreni, sniman je u hangaru koji vjerojatno vodi u salu, i mislim da je clip kako izlazi iz prikolice pa do izložbenog prostora. Kraj svakog kotača je bio zaposlenik tvrtke (redom auto mehaničari u kombinezonima) i jedan je sjedio za volanom s mjenjačem u leru (to nisam siguran, ali po razgovoru ljudi mislim da je bio i taj).


Ovo je uobičajena procedura. Ni jedan auto u Ženevi se u Palexpo ne ufurava svojim pogonom. Sve je pokriveno tapisonima koji su blago zaljepljeni za podlogu. No, auto koji krene svojim pogonom bi mogao okretnim momentom kotača izgužvati taj tapison i ostaviti tragove guma (koji i ovako ostaju, ali u manjoj mjeri). Da ne velim da se sve radi na milimetre, auto košta izuzetno puno (ručno izrađeni prototip!) i ne želiš ga oštetiti prije izlaganja. Ne stigneš ga popraviti, nemaš dijelove (ponavljam prototip), a da ne spominjem da se možeš zabiti u neki drugi auto i onda uništiti izlaganje i nekom drugom. Tu je i pitanje emisija (zatvoreni prostor, ok, rimac je elektroauto, ali ostali još uvijek nisu) i legislative koja dopušta ili ne takve stvari ako prostor nije osmišljen za to (kao garaže koje imaju CO detektore).
Recimo, imaš film Italian job, ono smeće od remakea gdje jedino vrijede Aston Martin vanquish i Charlize Teron. Scena u kojoj oni voze kroz kanalizacijsku cijev (kako je bilo i u originalu s Michaelom Caineom). Ta tri minija imaju električni pogon, jer kalifornijski zakon ne dopušta da vozilo pokretano motorom s unutrašnjim izgaranjem uđe u kanalizacijski sustav (opasnost od nakupljanja metana i eksplozije) pa su za potrebe te scene tri auta modificirana na taj način. Kraj digresije, ali da dočara o čemu govorim.
Drugi dio priče je da auto koji se izlaže ne mora biti završen i funkcionalan (najčešći slučajevi kad se izlažu trkaći auti koji gotovo NIKAD nisu stvarni auti, posebno u slučaju bolida F1) pa ni ne može sam doći do štanda (vidi prethodni post)
31.03.2018 | 09:30
Miki je Car!
31.03.2018 | 09:39
Sada si mi otvorio oči, Đuro.
Što se Piecha tiče, on je na kraju ispao odgovoran za NOx u SAD-u, sjetio sam ga se iz dokumentarnog filma kojeg sam gledao na tu temu. Baš mi se činio ljiga od lika. "Empty suit" sumnjivog morala.
A ništa, onda čekamo da Rimac proizvede prvih par modela (poslije testiranja) pa da vidimo koliko su istinite najave.
Inače, no ti to već znaš, Rimčev izgovor za ne sudjelovanje na Zagreb Auto Showu je što se u isto vrijeme održava neki show u SAD-u (mislim da je rekao SAD) i da mu je trenutno taj bitniji...
EDIT:
Sjećam se filma! Nisam znao da je remake. Svjestan sam koliko ih Hollywood radi, ali mislio sam da im je to novija praksa. Kad ono, ispada da hitove ciklički ponavljaju svakih par desetljeća.
Zgodna referenca s metanom i ispušnim plinovima.
EDIT 1:
Kada pričaš o raznim normama koliko moraju biti dignuti ovjesi, branici od ceste i to - sjetio sam se epizode Top Geara u kojoj se Hammond skucao. Ne znam da li si je pogledao cijelu. Ali ima dio di se onaj glavni voditelj (zaboravih mu ime) vozi u autu "prošlosti" (zaboravih i model ) i ovaj je toliko spušten da se čovjek nije mogao normalno spustiti s nizbrdice na ravnu cestu. Stalno bi se zabijao prednjim branikom u asfalt. Na kraju su morali zvati šlep službu da dignu auto i postave ga na cestu...
Kako je ta mrcina završila u proizvodnji, a zaista je nizak?
Retoričko pitanje, ali zapravo događaj potvrđuje sve što govoriš...
EDIT 2:
Pogledao - Jeremy Clarckson, vozio Lamborghini Aventador.
31.03.2018 | 10:37
Znam za neke studije da se tak sklepaju za izlaganja. Ja sam mislio da je ovo od Rimca finalni proizvod, pa sam na neki način shvatio da je u voznom stanju. Jedine opcije su boja i individualni paketi unutrašnjosti tipa sam uredi svoj auto.
Nije neki bed kaj nije bio sklepan, al kak prodat nekome nešto ako ga nemreš prezentirat na asfaltu. Očito kupci imaju povjerenja u njega tj. da mu ime dobro kotira na tržištu.
Prodali su oni tih 150 komada, super stvar za gazdu i cijeli tim. Neznam koje instrumente uvjeravanja mora prodaja imati da me uvjeri da keširam preko milju eura za neke brojke i slova na papiru.
31.03.2018 | 12:00
I opet, John, moram te ispraviti. Auti nisu prodani, nego NARUČENI. Vidiš razliku? Pitanje je kakav je ugovor, ali zasigurno su u njemu nekakvi rokovi isporuke, obećane performanse itd... Vjerojatno su potencijalni kupci (još uvijek je sve potencijalno) ostavili neki polog; tko zna možda je u ugovoru i neko osiguranje o povratu novca ako se sve ne ispoštuje.
Koliko ja razumijem stvari, svaki se auto radi prema INDIVIDUALNIM željama, ali bome i dimenzijama kupca u smislu prilagodbe sjedala, pedala i ostalog što čovjek ima pravo očekivati od auta sa 1900 KS, ali i od cijene 1.7 milijuna eura (dolara, funti, bofora, kila bilo čega).
Tu onda otpada rad unaprijed: možda ti je jedan kupac Dani DeVito, a drugi Arnold Schwarzenegger pa je logično da auto treba prilagoditi dimenzijama vozača.
Kako rekoh, razvoj ovako nečega košta izuzetno puno, uspostava lanaca dobavljača (posebno u RH) traje i ako kreneš ovako sa svim, a nemaš zaleđe jednog VW-a (u smislu financija) trebaš se osigurati da ćeš novce vratiti (zadužuješ se kod dobročinitelja iz banaka koji uzimaju kamatu) i onda kreneš s ovakvom prodajom proizvodnje koja još nije ni počela. Otprilike slično kao i IPO (Initial Public Offering) kod izlaska na burzu da skupiš lovu za nešto pa dio firme prodaš. Razlika je što onda imaš partnere koji su uložili u tvoju firmu i postali suvlasnici pa su brige, ali i zarada, postali zajednički, a na ovaj način si ti vlasnik svega, ali i neuspjeha, ako do njega dođe.
Prvi je koncept bio to: izlog tipa mi možemo napraviti to i to, tražimo dobavljače i investitore, a nudimo tehniči know-how. No, ovo sad je puno viša i strmija planina na koju se treba uspeti; obećano je puno, treba to i ispoštovati...
31.03.2018 | 12:05
Djuro genijalac kaže:
Auti nisu prodani, nego NARUČENI. ...zasigurno su u ugovoru nekakvi rokovi isporuke, obećane performanse itd... Vjerojatno su potencijalni kupci (još uvijek je sve potencijalno) ostavili neki polog; tko zna možda je u ugovoru i neko osiguranje o povratu novca ako se sve ne ispoštuje.
Koliko ja razumijem stvari, svaki se auto radi prema INDIVIDUALNIM željama, ali bome i dimenzijama kupca u smislu prilagodbe sjedala, pedala i ostalog što čovjek ima pravo očekivati od auta sa 1900 KS, ali i od cijene 1.7 milijuna eura (dolara, funti, bofora, kila bilo čega).
Tu onda otpada rad unaprijed: možda ti je jedan kupac Dani DeVito, a drugi Arnold Schwarzenegger pa je logično da auto treba prilagoditi dimenzijama vozača.

Ovo je apsolutno istina. Auti su naručeni, i sigurno će se morati vratiti pare ukoliko se ne isporuče. Pod pare, mislim predujam. A C_Two ima najvišu cijenu od 1,7 milijuna eura. To je za model sa full opremom nabrijan do ibera. Postoji i početna cijena, ne znam kolika je - i cijene između. Sigurno nije svaki model naručen full. Mada, tko zna - ko ima toliko love, nije mu problem platiti niti Bugatti koji je duplo skuplji - pa možda većina njih i je naručena opremljena skroz...
EDIT:
Što se keša firme tiče, ne znam jeli Rimac posuđivao od banaka, ali u vlasništvo su mu ušli Kinezi i vjrojatno mu je lova od tamo.
Evo o link osnovnim podacima tvrtke, mada je link koji je Daddo postao ranije puno zanimljiviji.
EDIT:
Ovaj Daddin link nalazi se negdje na nekoj prošloj stranici, ja mu govorim da mu link ne radi u idućem postu, a link zapravo šljaka i od nekog je državnog registra. Ukucaš Rimac, pa izbaci sve tvrtke sa Rimac u imenu (ima ih 10-ak), i onda klikneš na Rimac automobili i točno piše koji su to Kinezi ušli, kada, piše i temeljni kapital firme (60 tisuća kuna, mislim da je iznos), a možda i još koji novčani podatak...
31.03.2018 | 12:14
Kloba kaže:
Sada si mi otvorio oči, Đuro.
Što se Piecha tiče, on je na kraju ispao odgovoran za NOx u SAD-u, sjetio sam ga se iz dokumentarnog filma kojeg sam gledao na tu temu. Baš mi se činio ljiga od lika. "Empty suit" sumnjivog morala.


On je pripadnik 'ženske loze' obitelji Porsche. Jasno da se oni međusobno ne podnose, imaš puno na tu temu, prokletstvo Piecha i Porschea. On je bio iznimno sposoban inženjer i konstruirao je Porsche 917 (to je onaj kojeg vozi Steve McQueen u filmu LeMans u Gulf bojama) pa se uspinjao po ljestvici dok nije došao do glavne pozicije. No, stalno su trajale borbe između njega i obitelji Porsche oko nadzora VW-ovog carstva (tu ne treba zaboraviti da i Njemačka država ima 20 posto suvlasništva preko pokrajine Donje Saske).


Kloba kaže:

Sjećam se filma! Nisam znao da je remake. Svjestan sam koliko ih Hollywood radi, ali mislio sam da im je to novija praksa. Kad ono, ispada da hitove ciklički ponavljaju svakih par desetljeća.


Original je iz 1969. Remek-djelo. Na početku imaš scenu u kojoj nastrada Lamborghini Miura

filmovi.infopult.net/online-film/sa-prev...The-Italian-Job-1969

To je engleski film koji je Hollywood potom uništio svojim glupavim inzistiranjem da se sve, pa i film naslova Italian job mora odigravati u SAD...

Kloba kaže:

Kada pričaš o raznim normama koliko moraju biti dignuti ovjesi, branici od ceste i to - sjetio sam se epizode Top Geara u kojoj se Hammond skucao. Ne znam da li si je pogledao cijelu. Ali ima dio di se onaj glavni voditelj (zaboravih mu ime) vozi u autu "prošlosti" (zaboravih i model ) i ovaj je toliko spušten da se čovjek nije mogao normalno spustiti s nizbrdice na ravnu cestu. Stalno bi se zabijao prednjim branikom u asfalt. Na kraju su morali zvati šlep službu da dignu auto i postave ga na cestu...
Kako je ta mrcina završila u proizvodnji, a zaista je nizak?
Retoričko pitanje, ali zapravo događaj potvrđuje sve što govoriš...
EDIT 2:
Pogledao - Jeremy Clarckson, vozio Lamborghini Aventador.


Homologacije izdaje ured koji je za to zadužen. Mislim da ga ima svaka zemlja članica EU. Pa su onda u Italiji malo blagonakloniji svojim egzotikama. Jedan od zakona je da buka u prolasku ne smije biti viša od 75 dB. Pa mi objasni kako tome udovoljavaju Ferrariji i Lamborghiniji koji se deru ko ludi? Ali, to su male serije (Ferrari godišnje proizvede 7000 auta, Lamborghini još i puno manje) i ti se auti ne koriste svaki dan pa se to donekle tolerira.
Što se tiče prednjeg spojlera, iz aerodinamičkih razloga želiš da je što je moguće bliže zemlji, jer onda kreiraš ground efekt. No, onda je problem ovo o čemu govoriš. Pa onda Bugatti Veyron ima spojler na hidraulici da ga možeš dići kad ulaziš u garaže i slično. Lambo ga nema, pa onda stružeš po cesti s karbonom...
Aventador je proizveden u seriji (ako se to može tako nazvati) od 20 komada, mislim.
31.03.2018 | 12:19
Đuro, ti si auto enciklopedija čovječe.
Svaka čast!
EDIT:
Ovo si super napisao:
"To je engleski film koji je Hollywood potom uništio svojim glupavim inzistiranjem da se sve, pa i film naslova Italian job mora odigravati u SAD..."
31.03.2018 | 13:27
Kloba kaže:

Što se Piecha tiče


evo, tu ti je dobar članak na tu temu i link na dokumentarac

www.autonews.com/article/20171020/COPY01...h-scandal-volkswagen
31.03.2018 | 14:36
Djuro....Je, u pravu si što se tiče prodano/naručeno. Kupio si ga tek kad ti je isporučena roba i ispostavljen konačni račun. Seciraš nepotrebno. Taj detalj iz posta je potpuno nebitan. Nisi shvatio poantu. Za moj pojam, kao kupca, je nebitno dal ga naručujem ili kupujem. Recimo za ozbiljnost narudžbe se plaća preko 10% od prodajne cijene, za vozila koja koštaju 150000 eura i više. Za ova super vozila vjerojatno i 50%. Tak da, ponavljam, kupuješ nekaj što trenutno stoji samo na papiru. Koja je svrha upustiti se u nešto što čekaš godinu dana ili više, a da na kraju shvatiš da to nije nešto o čemu ste pregovarali. Samo toliko.
31.03.2018 | 14:49
John, auto ovakvih performansi se ne kupuje na kredit od 60 mjeseci da rata bude ispod 2000 kn i da možeš ići s njim na plac. Ovo je iznimno ekskluzivan proizvod. A bogataše vole takve stvari. Dakle, on će ga imati i još 150 ljudi na svijetu. A onaj skorojević preko ceste koji se obogatio preko noći na bitcoinu neće. I to je motivacija. Lova je tu donekle sporedna, bitan je statement.
I budi bez briga, da su se kupci jako dobro osigurali oko cijele priče i da su tu u igri i gadni penali i kamate i tko zna što sve ne....
31.03.2018 | 14:59
Pa jbt, tko priča o autu za plac? Tko je spomenuo da će svaka šuša imati priliku kupit takav auto? Daj se opusti. Imaš neki smayoo sindrom? Počinješ mi trpat nešto što uopče nisam rekao, niti implicirao na to.
Samo sam spomenuo da je neobično kako netko može prodat/imat narudžbu za svih 150 vozila, a da pritom u stvarnosti još ne postoji kompletan proizvod koji bi potencijalni kupac mogao osjetit.
Ne kužim u čem je problem?
I da, to može Rimac jer ima uvjerljivu prodaju i ime na tržištu super automobila.
31.03.2018 | 15:05
A o kupcima nebi previše komentirao jer sam naziv govori o njima. Vjerojatno neki diktatori, prinčevi, kraljevi, te ostali kurci i palci tog područja.
Milina od mozgova.
31.03.2018 | 15:10
JOHN kaže:
Samo sam spomenuo da je neobično kako netko može prodat/imat narudžbu za svih 150 vozila, a da pritom u stvarnosti još ne postoji kompletan proizvod koji bi potencijalni kupac mogao osjetit.


To ti se danas zove crowdfunding. Samo što je u ovakvim slučajevima crowd mali a funding veliki broj...
31.03.2018 | 15:21
Ja samo znam da je prodaja i marketing učinilo čudo i prodalo je priču.Naime, od predstavljanja do objave zaprimljene kompletne narudžbe je fakat prošlo malo vremena, tak da se meni čini da je to bilo peace of cake.
Sad slijedi onaj teži dio posla.
31.03.2018 | 17:42
JOHN, definitivno si u pravu kada si napisao da je Rimac napravio brand.
Njegove baterije se od Muskovih samo po izgledu totalno razlikuju, a tko zna po čemu sve ne u sustavu upravljanja njima koji Rimac ima svoj, a Musk svoj. Tesli baterija stoji ispod automobila, zauzima cijelu površinu između četiri kotača, a Rimcu ispod haube ili ispod stražnjeg dijela (gdje bi na normalnom autu bio prtljažnik).
A da je danas YouTube sposoban ljudima lansirati karijere u stratosferu, uzmi za primjer samo iz Hrvatske 2Cellos i prvi spot obradu Thrillera od Jacksona, te Concept One Rimac automobila koji je u svijetu hiper automobila i drag racinga postao zvijezda jer je sve kraj sebe, redom LA Ferrari, Prosche 911 Spyder, Laborghini Aventador, Honda NSX, pa i Bugatti Veyron - ostavljao u prašini.
I naravno da su si (kako je ovih Concept One proizvedeno 10 primjeraka) ovi šeici, prinčevi, ruski oligarsi (ili njihovi sinovi) i novopečeni kineski lovatori; redom krupne ribe koji dnevno potroše stotine tisuća dolara na hranu za kućne ljubimce - poželjeli nasljednika.
Upravo dok ovo pišem i razmišljam, držim je je tek sada Rimac u fazi biti ili ne biti.
Ako ovaj test ne prođe, gotov je. Pogorelić.
Ako prođe, sve karte su mu otvorene.
Concept One i njegov battery managment system:

volar-e-applus-idiata-electric-supercar-eu-rimac-concept-one-10.jpg


Propulsion-3.jpg


Battery system Tesla S automobila, na kojeg se ljudi žale da skuplja vlagu između baterije i dna šasije vozila, na kojem su s gornje strane sjedala. Pa kukaju da im odlazi rashaldni sistem baterije smješten ne znam ni sam gdje (mislim da je ispod haube negdje). Ma čuda. Kada na You Tube ukucaš Tesla (ne mora stajati problems kraj te riječi) izbacit će jako puno videa korisnika tih automobila koji se žale na svakojake stvari, i jako puno baš na bateriju.
A Clarcksona je tužio jer je prvi Roadster koji je deklarirano mogao preći toliko milja na jednom punjenju popljuvao, jer se njemu pred kamerama ugasio nakon cca 10 milja. Musk je tvrdio da laže i da je kupljeni novinar od auto tvrtki kojima je u cilju što više razvući korištenje klasičnih motora. Ne znam tko je u pravu, znam samo da je Musk izgubio parnicu.

tesla-model-s-battery.jpg
31.03.2018 | 18:02
JOHN kaže:
Pa jbt, tko priča o autu za plac? Tko je spomenuo da će svaka šuša imati priliku kupit takav auto? Daj se opusti. Imaš neki smayoo sindrom? Počinješ mi trpat nešto što uopče nisam rekao, niti implicirao na to.
Samo sam spomenuo da je neobično kako netko može prodat/imat narudžbu za svih 150 vozila, a da pritom u stvarnosti još ne postoji kompletan proizvod koji bi potencijalni kupac mogao osjetit.
Ne kužim u čem je problem?
I da, to može Rimac jer ima uvjerljivu prodaju i ime na tržištu super automobila.


JOHN kaže:
Recimo za ozbiljnost narudžbe se plaća preko 10% od prodajne cijene, za vozila koja koštaju 150000 eura i više. Za ova super vozila vjerojatno i 50%. Tak da, ponavljam, kupuješ nekaj što trenutno stoji samo na papiru. Koja je svrha upustiti se u nešto što čekaš godinu dana ili više, a da na kraju shvatiš da to nije nešto o čemu ste pregovarali. Samo toliko.


Dakle, ti nisi shvatio kaj ti ja govorim, a čega si se i sam dotaknuo malo kasnije. To je ekipa kojoj je 1.7 milijuna (umetnuti valutu po želji) manji problem nego tebi i meni 1.7 kila eura. To je ekipa koja ima nezamislive količine novca i želi se SAMO ISTAKNUTI od ostalih koji su isto tako besramno bogati. I za njih je ta predbilježba, sa svim financijskim obavezama koje donosi sa sobom (a sigurno su se itekako dobro osigurali) nešto u razini tvoje uplate lota ili nečeg sličnog. Ako upali super, ako ne, nikom ništa, jer je lista ionako anonimna.

Što se tiče imena i uvjerljive prodaje, po toj logici Facebook ne vrijedi ništa, nekmoli milijarde, jer ne prodaje ništa. I što se mene tiče, koji ga ne koristim, FB ne vrijedi NIŠTA. Ali, ima ljudi kojima je on 'sve i sja' i bez njega si ne mogu zamisliti život. Pokušavam ti nježno reći da ne mjeriš sve prema sebi, ali skačeš na prvu ili, da se izrazim klasično, pališ se na guranje

Iskreno, baš me zanima jel Jay Leno jedan od zabilježenih; on ima iznimno dojmljivu kolekciju automobila svih vrsta i ako Rimac uspije uvaljat C_Two i njemu, to mu bude jako dobra referenca za sve ostale kolekcionare i wannabe kolekcionare.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 14 sati
  • JOHN: Honda CB650R
  • FiFi: Skoro sam ga jednom zamijenio za Bandita 1200 , ali sam ipak odustao.
  • Zdravac: ...ili Suzuki Bandit :)
  • Zdravac: E, taj motor je nekad bio moj san, da nije uletila yamaha, sigurno bih toga sad vozio :)
  • FiFi: Honda CB900F2 Hornet, 2002. Evo radim servis i nadam se registraciji prvi put nakon tri godine stajanje (djeca ti promijene raspored vožnje)
  • Riba: Problem je sto "sezona" u Irskoj trtaje tjedan dana. :-D Moram vidjeti ima li kakav nacin da ga registriram u Hr.
  • Zdravac: @ZeljkoB Odličan motor, takvi motori su baš po mom guštu! Lijep i ugodan za voziti.
  • Zdravac: @Riba Pa što čekaš, daj, zamjeni ulje, filtere i svječice, napuni bateriju, i lagano pranje. To će biti dovoljno, siguran sam! :)
  • Zdravac: Ajd, super, nisam jedini! Sad ide sezona, i gušt! Polako plan za moto trip na more...
  • ZeljkoB: Honda NC750X, ali sve manje vremena imam za voznje.....
  • Riba: Imam ja BMW 650CS, mozda ga reaktiviram nakon 10 godina stajanja u garazi. A imam i Vespu iz 1959, ta malo duze stoji. :)
  • Zdravac: Evo, ja ću prvi: YAMAHA XJ900 S Diversion, classic iz 1998., ide ko švicarski sat, čista mehanika, pouzdano do bola! :)
  • Zdravac: Jel imamo ovdje kolega ili kolegica, da voze motor? Ako da, koji?
  • zoranowsky: @air, u biti isti je pricnip, samo si sam sebi target :)
  • Air: Polako, polaku, kuda žurba, daj mi prvo link na to kako pročitati vlastite misli :)
  • smayoo: Za one koji ne znaju čitati misli - [link] :D
  • Borisone: Za one koji ne znaju čitati misli, koja je konfiguracija?
  • VanjusOS: pozdrav, treba li netko Mac mini M2, nekorišteno?
  • kupus: Ima takvih naravno. Iz mog skromnog iskustva takvi su u manjini.
  • smayoo: većina online trgovaca odbija slati na poste restante pa čak i na poštanski pretinac
  • kupus: zasto na osobnu adresu*
  • kupus: Zasto na adresu? Naruci na adresu postanskog ureda, tamo ce te cekat
  • drlovric: Imamo li koga iz Zupanje na forumu da bih mogao naruciti paket na njegovu adresu? :)
  • ecvis17: ok, tnx
  • smayoo: Piši u forum
  • ecvis17: pozdrav svima, imam stari MBP koji maksimalno moze voziti BigSur ... malo nisam vise u toku, gdje se danas mogu pronaci Combo installeri? Tnx
  • cariblanco: Čekao je da Hajduk osvoji prvenstvo i na kraju je odustao ;)
  • Yonkis: Od sada ćemo mjeriti vrijeme pre-JM and post-JM time
  • JOHN: Ako je vjerovao, neka mu dragi Bog pomogne i uzme sebi. Ako nije, opet nema veze……sve u svemu mislim da je živio dobar život!
  • smayoo: Ljudi... ode nam Joža Manolić... Nije šala.
  • accom: ne nadjem...
  • accom: jel postoji tema "must have apps"?
  • Riba: Vjerojtano koliko je Apple mapa detaljna.
  • Yonkis: Ili da otvorim temu u forumu?
  • Yonkis: Jedna osoba dok je bila u Beču, mogao sam vidjeti njenu lokaciju točno na kojem je katu i u kojem dijelu zgrade je bila (iPhone 14 u pitanju). Zna li netko koji su preduvjeti za takvo točno lociranje jer u Hrvatskoj to još nisam nigdje doživio? Vidim lokaciju ali ne u 3D.
  • m@xym: Uostalom, palčevi su na ovom forumu odavno prestali biti relevantni, a nama koji smo redovito ovdje niti ne trebaju da bi smo znali kakav je tko.
  • m@xym: Nerviraj se samo zbog onih koji su ti bitni, a nebitne ignoriraj, inače ćeš ostati bez živaca.
  • Vanjuška: Nema nervoze m@xym, ali da javno prozovem malog žapčića da bog sve vidi i sve zna :D
  • smayoo: Ja nemam.
  • zvone: Servisom naime...
  • zvone: ljudi ima li tko iskustva sa sercisom iklinika?
  • m@xym: Čemu nervoza zbog palčeva?! Evo ti još jedna gore ako te to baš toliko muči.
  • Vanjuška: LOL, puknem post i vidim 1 pozitivan palac gore, a imao sam ih 10 nakon onog Tinovog pushanja. Kaj je Žabac/Jura, opet me imaš na piku? :D
  • Kloba: Predizborna škola Željka Pervana [link]
  • Yonkis: Najljepše je kad ostane u “obitelji” :)
  • imjasminh: Mobitel prodan useru s Jabučnjaka :)
  • Zdravac: :)
  • Zdravac: Jel zna netko bez googlea odakle to?
  • Zdravac: ...Galebi, oj beli tići, poletite dole k jugu, ter moju pozdravite majku...
  • Gjuroo: Moj talent za poeziju nije skriven :)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.39 Seconds

Provided by iJoomla SEO