Nerješiv problem sa Samsung TV-om?
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Nerješiv problem sa Samsung TV-om?


19.10.2017 | 12:16
Baš...
Kad smo kod toga, stavit ću link kada nađem tekst, neka budala u SAD-u si je na ruku istetovirao onaj ružičasti logo od T-Coma, i za to od njih dobio ili iPhone 8 ili će dobiti iPhone X.
Čak mislim da je budala za osmicu išla unakaziti ruku...
Da, za osmicu...
Šta sve ljudi neće napraviti, to stvarno nije istina više. Da potrošačko društvo...
Zanima me kako će gledati taj logo za dvadesetak godina, te šta će pričati unucima (i da li s ponosom, ili osjećajem idiotizma duboko u sebi)?
19.10.2017 | 12:34
Bolje nosati logo T-Mobile nego JNA. Ili "Volim te Fatima"
19.10.2017 | 15:26
I to što kažeš, drlovric.
Osim toga, oni tamo imaju i mogućnost skidanja tetovaža, ne znam da li su i naši tatoo shopovi počeli to nuditi. Ili dermatolozi, tko to već radi - nemam pojma - nikada me tetovaže nisu "palile".
19.10.2017 | 16:58
Napisao sam i na Vikalici, ali dodat ću i ovdje. Napisao sam tipu dosta opširnu poruku, koja bi lako mogla biti mail koliko sam se raspisao - ali htio sam mu reći sve da me nema šta pitati više. Uglavnom, i antena je OK, i kabel je OK, i struja je OK. Još sam dodao da mi je inženjer elektrotehnike (tu sam prećero, al moram malo) sa dva multimetra mjerio napon i da je i pokazivalo plus/minus 230V.
Naglasio sam mu i da su mi isti ljudi rekli da je to za zajenu TV-a ili povrat novca, te da upravo iščitavam Zakon o zaštiti potrošača i Zakon o obveznim odnosima.
Kako će se stvar odviti, javim...
19.10.2017 | 18:49
drlovric kaže:
Bolje nosati logo T-Mobile nego JNA. Ili "Volim te Fatima"


Ne znam... Meni se čini neusporedivo gluplje tetovirati na sebe reklamu neke gigantske firme u zamjenu za điđu čiji je životni vijek par godina, nego ime žene koju sam nekad (ikad, ili još uvijek) iskreno volio.
Neki dan smo pričali o tome što bi si tko dao na sebe tetovirati "da mora" ili kako god. Ne vjerujem u ikakva "ukrašavanja" tijela uopće, pa niti u obične naušnice, a kamoli tetovaže. Ali, "da moram" nešto na sebe istetovirati, to bi mogla biti jedino imena moje djece i životne družice.
  • Daddo
  • Posjetitelj
19.10.2017 | 20:56
Kloba kaže:
Napisao sam i na Vikalici, ali dodat ću i ovdje. Napisao sam tipu dosta opširnu poruku, koja bi lako mogla biti mail koliko sam se raspisao - ali htio sam mu reći sve da me nema šta pitati više. Uglavnom, i antena je OK, i kabel je OK, i struja je OK. Još sam dodao da mi je inženjer elektrotehnike (tu sam prećero, al moram malo) sa dva multimetra mjerio napon i da je i pokazivalo plus/minus 230V.
Naglasio sam mu i da su mi isti ljudi rekli da je to za zajenu TV-a ili povrat novca, te da upravo iščitavam Zakon o zaštiti potrošača i Zakon o obveznim odnosima.
Kako će se stvar odviti, javim...


Za početak, ZZP i ZOO reguliraju prava između prodavatelja / pružatelja usluge i kupca/korisnika. Drugim riječima serviseru se živo fućka za to što si ti napisao jer on svoju obvezu jamstvenog popravka izvršava uredno i po pravilima uvoznika i proizvođača. Druga stvar bi bila da si ti platio tu uslugu servisa.

Dalje, obzirom da je kupac fizička a ne pravna osoba, na tebe se odnosi ZZP a ne ZOO.

Još, serviser ti nema što dolaziti doma. Postoji dokumentacija servisna koja prati svaki uređaj:

1. Prijemni list - dokaz da je uređaj zaprimljen u servis, sa točnim podacima o kojem se uređaju radi, datumom zaprimanja, opisom neispravnosti koju navodi korisnik i informacijom o tome da li se predmetni uređaj nalazi u jamstvu ili ne (ovo kupac dokazuje računom i uredno ispunjenim jamstvenim listom), te popisom priložene opreme uz uređaj - korisnik dobiva jedan primjerak prijemnoga lista, jedan ostaje servisu. Korisnik potpisuje primjerak koji ostaje u servisu.
2. Uvjeti servisa / servisni ugovor - samo ime kaže što je - tu se navodi za što je servis odgovoran, kako se postupa s uređajem tijekom i/ili po završenom servisu te se općenito popisuje vidljivo stanje uređaja. Ovaj dokument potpisuju i korisnik i ovlaštena osoba u servisu. Korisnik mora dobiti kopiju ovog dokumenta prilikom predaje uređaja.
3. Radni nalog - dokument koji korisnik dobiva prilikom podizanja uređaja sa servisa a u kojem stoji izvješće servisera sa opisom izvršenih zahvata.

Umjesto da se natežeš sa dolascima i odlascima servisera, fino odneseš uređaj na prodajno mjesto i tražiš od njih da ispune svoju zakonsku obvezu slanja uređaja u ovlašteni servis.

I tako dovoljan broj puta da ostvariš pravo na podnošenje prigovora. U pisanom prigovoru navodiš da je uređaj bio na servisu X puta i da kvar nije otklonjen, priložiš kopiju dokumentacije. U prigovoru od prodavatelja tražiš što želiš. Zakon obvezuje prodavatelja da u pisanom obliku odgovori na tvoj prigovor. Tek kad si dobio odgovor na prigovor iscrpio si sve mogućnosti rješavanja problema bez uplitanja viših instanci. Ako te odgovor na prigovor ne zadovoljava, ostaje ti prijava nadležnom tijelu (Inspektorat). U toj prijavi tražiš pomoć vezano uz svoj slučaj i prilažeš sve dokumente te iznosiš argumente.

Ne zaboravi i u prigovoru i u prijavi navesti ime i prezime i adresu za kontakt.
20.10.2017 | 06:12
ZOO se odnosi na trgovca koji je pravna osoba i on mora postupati po zakonu.
To bi znacilo kakoproizvod moraimat2 godine garanciju kad ide pravnoji osobi, a 1 godinu kad ide privatnoj?
Mozda ako ti privatna osoba nesto prodaje (polovno ili novo) tada mozda zakon nije primjenjiv.
  • Daddo
  • Posjetitelj
20.10.2017 | 06:36
ZOO se UVIJEK odnosi na trgovca (i kupca u određenoj mjeri) žabac, ali ne i na potrošača. ZOO se primjenjuje kad su obje ugovorene strane pravna osoba (prodavatelj izdaje R-1 račun). U Klobinom slučaju jedna strana je fizička osoba, zato se u navedenom slučaju primjenjuje ZZP i prava kupca proizlaze iz tog zakona.

Kloba vidi link:

www.potrosac.hr

Prva rečenica: “SVAKU SE REKLAMACIJU ZAPOČINJE VRŠITI KOD TRGOVCA...”
20.10.2017 | 09:49
Smayoo, ja sa barem deset puta napisao da je ovlašteni serviser. Kada me već povlačiš za jezik, eto - MR servis, i oni jedini imaju terenske radnike. To što ni ti ni ja nismo za to čuli, zašto i to bilo nema ti šta dolaziti? Uredno sam dobio papir za svaki put kada je došao.
Mislim, kao da sam lika s ceste pokupio me sada učite i tome.
Pa nisam kreten.
Imam dvije primke šta se popravljalo jer ih je ispunio prije nego je došao.
I onda jednu ostavio nama, drugu zadržao sebi.
"Nema šta on tebi dolaziti doma". Zašto? Jer i ti ni ja nismo za to prije čuli?
Očigledno je da je nekim ljudima bolje kada im se dođe doma, jer da sam ga vozao amo tamo za iste stvari tri puta više bi popizdio.
Pročitajte si recenzije za taj servis, nema baš primjerki za rad. Samo da nema parking mjesta previše...
Osim toga, do tog servis sam došao preko Samsung broja koji su mi preporučili njih i još jedan u Vukovarskoj kao najbliže mom mjestu stanovanja.
Šta s toliko ložite šta dođe doma. Terenski je radnik. Ako je kvar toliko gadan da ga ne može riješiti u 20 minuta - onda ga uzima sa sobom i vozi u servis.
20.10.2017 | 09:52
Slažem se s tobom, ali ne znam zašto si baš meni uputio taj zadnji post.
Ako imaš službeni papir od službenog servisa, to je isto kao da si ga ti nosio bilo kamo.
20.10.2017 | 10:01
Pa zato što, iskreno, tvoj sam post prvi pročitao - ove dolje tek trebam - i napisao si da mi nema šta on dolaziti doma. To je samo bio odgovor. Vjeruj mi - i ja sam se začudio tome - ali oni jedini od svih Samsungovih servisa imaju terenskog radnika. Vjerojatno zato jer su (možda) najmanji, pa da nečime mogu biti bolji od konkurencije - pojma nemam.
Nije ovo nilo nikakvo istresanje na tebi Smayoo, nego sam to napisao dosta puta, ali u velikim tekstovima, pa su ljudi zaspali do tog dijela
EDIT:
Evo vidiš kretena (to ja o samome sebi), to je Daddo napisao - Smayoo oprosti molim te.
Dadoo - post iznad Smayiinog je išao tebe, a ne Smayuu. Bez ikakvih svađa, samo kažem kako je.
Smayoo, oprosti još jednom.
20.10.2017 | 10:06
Nisam ti ja to napisao...
20.10.2017 | 10:07
Pa, upravo sam gore dopisao; skužio sam.
Stvarno sorry...
20.10.2017 | 10:18
Daddo, hvala ti na pomoći, i pogledat ću ovaj link. Ali ovaj post koji sam danas prvi napisao i adresirao na Smayuu (misleći sam da je on pisao - da bi ispalo da si to bio ti). Uglavnom, referirao sam se na dio di kažeš "da mi serviser nema šta dolaziti doma" i to.
Samo da ponovim, riječ je o MR servisu u Radničkoj, a mogao sam (po blizini) birati taj ili servis u Vukovarskoj, ubi me kako se sada zove. Kada smo ih zvali, mislili smo da ćemo trebati nositi TV tamo, međutim onda nam se mobom javio njihov serviser i pitao kada može doći.
I to ti je to.
Dva puta je došao, dzamjenio matičnu ploču prvi puta u deset minuta, a drugi puta manju pločicu i vanjski adapter, te nam dao primke - te je rekao da ga nazovemo za stariju telku i da mu kažemo kako ova radi.
Jučer sam ga pokušao nazvati, nije bio dostupan, pa sam mu napisao poruku.
No, isti sam tekst spremio u Pages, u slučaju da trebam ići više od servisera.
20.10.2017 | 10:31
Kloba kaže:
Pa, upravo sam gore dopisao; skužio sam.
Stvarno sorry...

Ma što sorry smayoo, samo udri po njemu, imaš po čumu, volumena ima dosta ...vidiš da mu je dosadno od kad nema čekiča
20.10.2017 | 10:43
Jel', cairblanco?
Tako bi ti - fino zapalio šibicu i bacio ju na drvlje poliveno uljem, pa uz kokice gledao kako GORI
Ali stvarno, nemamo više svađa otkada nas je Hammer napustio...
  • Daddo
  • Posjetitelj
20.10.2017 | 10:58
Kloba kaže:
Daddo, hvala ti na pomoći, i pogledat ću ovaj link. Ali ovaj post koji sam danas prvi napisao i adresirao na Smayuu (misleći sam da je on pisao - da bi ispalo da si to bio ti). Uglavnom, referirao sam se na dio di kažeš "da mi serviser nema šta dolaziti doma" i to.
Samo da ponovim, riječ je o MR servisu u Radničkoj, a mogao sam (po blizini) birati taj ili servis u Vukovarskoj, ubi me kako se sada zove. Kada smo ih zvali, mislili smo da ćemo trebati nositi TV tamo, međutim onda nam se mobom javio njihov serviser i pitao kada može doći.
I to ti je to.
Dva puta je došao, dzamjenio matičnu ploču prvi puta u deset minuta, a drugi puta manju pločicu i vanjski adapter, te nam dao primke - te je rekao da ga nazovemo za stariju telku i da mu kažemo kako ova radi.
Jučer sam ga pokušao nazvati, nije bio dostupan, pa sam mu napisao poruku.
No, isti sam tekst spremio u Pages, u slučaju da trebam ići više od servisera.


Sve ok Kloba... ali “jesi kreten”. Servisera boli kiki za to što ti hoćeš novi TV ili ovaj ispravan i što se pozivaš na ZZP ili ZOO. On je u skladu sa zakonom svaki put otklonio kvar. A ti si sa svakim potpisom radnog naloga potvrdio da si preuzeo ispravan uređaj. Servis ti neće dati novi uređaj ni novce natrag, jer ti servis nije ni prodao isti. To je učinio trgovac. I zato problem trebaš rješavati s trgovcem i SVAKI put uređaj predavati trgovcu. Trgovci to nevoljko preuzimaju na sebe (zaprimanje i slanje uređaja u ovlašteni servis) iako su po zakonu dužni. A svaki put kad predaš uređaj trgovcu imaš i dokaz za inspekciju da si pokušao riješiti problem s trgovcem prvo.

Postoji točna procedura po kojoj se u takvim slučajevima ide, a malo koji potrošač je se drži i na kraju ne ostvari svoja prava.

Otkud znam? Imao sam slučaj s T-comom koji je trajao skoro godinu dana. A i nekakav sam serviser, pa ono...

Sa MR-om također sam imao iskustava, kao i sa većinom ostalih servisa, jednostavno moram, takva priroda posla.
20.10.2017 | 11:20
Serviser također može tražiti od proizvođača novi aparat ako je stari nepopravljiv
20.10.2017 | 12:54
Znači ti mi Daddo, u stvari preporučaš da odem ili direktno u MR Servis sa TV-om, ili u neki drugi koji mi Samsung preporuča kao njihove servise u Zagrebu?
20.10.2017 | 13:15
Koliko sam ja njega shvatio, trebaš ići kod trgovca, a ne kod servisera, jer je i trgovac dužan preuezeti pokvareni uređaj i predati ga na popravak, i varatiti popravljanog, a ako se kvar ne može oktlonitit, dužan je pokvareni uređaj zamjeniti novim.
  • Daddo
  • Posjetitelj
20.10.2017 | 13:17
Ne. Ja ti preporučam da odeš u trgovinu gdje si uređaj kupio, sa kopijom računa i jamstvenog lista, sa kopijama svih radnih naloga koje imaš i navedeš koji problem s uređajem imaš te zatražiš od prodavača zamjenu uređaja ili povrat sredstava. Uz navedeno priložiš i pisani prigovor.

EDIT: zaboravio sam navesti, svakako i sa uređajem sa svom pripadajućom ambalažom i onim što si uz njega dobio.
20.10.2017 | 13:21
Čekaj, čekaj - znači da odem u Santa Domenicu u City Center One West, i dam im taj TV sa svim tim papirima i mojom pisanom žalbom. I misliš da će to proć?
TV je, samo da znaš, uzet na rate AMEX-a.
20.10.2017 | 13:23
A da prvo nazovem Santa Domenicu, i kažem sve šta se događalo, pa da onda vidim preko telefona koja je procedura? Mislim da ne mogu ušetati s TV-om kupljenim 1. 08. - 17. 10. Ili mogu?
Jel sada mi nije jasno da li bi bilo bolje da ih cimam i uletim na slijepo, ili da ih prvo nazovem?
  • Daddo
  • Posjetitelj
20.10.2017 | 13:34
njah. ja znam što bih ja. ali tv nije moj. a nije ni tvoj nego mamin. dakle mamu za ruku (pretpostavljam da je Amex njen) i s njom i s TV-om u Sancta Domenicu i reklamiraš uređaj sa kvarom X, prilažeš pisani prigovor. Trgovac ima 15 dana da ti na isti odgovori. Zakon ga obvezuje da uređaj koji je u jamstvu i kupljen je kod njih, preuzmu.
"ali, bit će vam brže ako sami odete u servis...", da ali ja ne želim ići u servis, želim da vi ispunite svoju zakonsku obvezu...
20.10.2017 | 13:39
nađeš ovlašteni servis i tamo odneseš, ne moraš se prethodno najvljivati.
prethodnu najavu možeš napraviti direkt samsungu pa da te oni upute u servis, pa onda kao ako se ne riješi opet pišeš direkt samsungu
20.10.2017 | 14:00
Nazvao sam Samsung info broj 072 726 786, javio mi je neki Primorac (čuješ ih po karakterističnom mekom ć, meni simpatičnom) - dao mi je ime, već sam ga zaboravio.
No, sve sam mu pročitao sa papira gdje sam sve zapisao (i otkada se to javlja, i tko mi je dolazio doma, koliko je puta bio, šta je mijenjao), pa za multimetar, antenu - baš sam mu rekao SVE.
Zanimljivo, serviser mi je dao dva papira, ali ista kad je došao prvi put.
Po jednom je nešto črčkao, i dopisao datum kada je drugi puta bio.
Valjda je planirao sve ispuniti na kraju, kada se sve završi.
Uglavnom, oni su sada napravili službenu stavku (valjda se dobro izražavam), i istražit će šta, di, ko, koga - pa mi se javiti. Idem prvo tako, pa da vidim šta će biti.
Ako neće biti ok, TV ima 5 godina garanciju, ima li neki rok do kada se mogu tako ušetati u dućan sa TV-om (dobro da kutiju nismo bacali ), ili ne?
Samsung0.jpg

Evo, to je papir koji mi je dao, a drugi je prazan. Isprintani datum je kada je došao prvi puta, a dopisani kada je bio drugi puta.
  • Daddo
  • Posjetitelj
20.10.2017 | 14:36
www.mrservis.hr/?tabid=931

po tom broju radnog naloga piše da ti je mijenjana matična ploča.

znači serviser ti je po papirima bio samo jednom.... (i tako nemaš papir za ostalo).
20.10.2017 | 16:41
Zgodna stvarčica, vidiš - ni sam ne znam kako si došao do toga.
Thanks!
A na drugom nalogu bi trebalo pisati adapter, i ta malena pločica, samo što je on na prvom nalogu dopisao datum drugog dolaska, i to je to.
Sada s me zvali iz Samsunga, pa da će vidjeti sa MR Servisom. Pitala me znam li ime servisera, rekao sam joj i ime i prezime, a ona mi je odvratila da će mi se povratno javiti, kada vidi sa servisom.
Eto.
Ma, da barem nekako ili zamijene cijeli ili da nam vrate lovu, ne znam ni sam...
  • Daddo
  • Posjetitelj
20.10.2017 | 18:35
Ajd sad još jednom pregledaj taj papir i u pretragu s linka ukucaj serijski broj svog uređaja (onaj koji piše na tom tvom papiru) i vidi što ti kaže rezultat servisa. Pomoći ću ti, javlja "Nema rezultata pretrage".

Znači, tvoj "prvi televizor" (to je onaj sa serijskim brojem koji završava na 1405D) nikad nije ni bio na servisu, dok je pod tim radnim nalogom koji si ti dobio završen servis uređaja koji ima serijski broj koji završava na 405T. Ovo je možda i normalno jer ti je mijenjana ploča pa se promijenio serijski broj. Ono što nije normalno je da uređaja sa tvojim serijskim brojem nema u pretrazi.
20.10.2017 | 18:36
Prije će uhapsit Todoriće nek buš ti riješio taj problem sa televizorom. Već su osudili i Dijanu Čuljak a ti to nemreš gledat.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 43 minuta
  • drlovric: Poljud bi bio pun da je i duplo veci. Ne postoji na daleko losiji klub sa lojalnijim navijacima :)
  • drlovric: @Kloba: Hajduk ima 100 K clanova. Neki dan su pustili ulaznice u prodaju. Otvorio sam na 3 racunala, 7 browsera, logirao se u svaki (kao clan) da uspijem ugrabiit ulaznicu. I nisam uspio. Srecom je brat raido istu stvar u Njemackoj, pa nam je kupio on. Za 2h rasprodat stadion, serrver padao......lista cekanja po sat i po da udjes u sucelje da bi kupio kartu. I to sve ako si clan. Ostali nisu mogli
  • Kloba: Aha, hvala ti na informaciji!
  • Borisone: Ako imaš i LAN i WIFi aktivan na Mac-u, prioritet ti je po defaultu da promet ide prvo po LAN-u.
  • Borisone: To ti je propusnost WiFi-a usko grlo.
  • Kloba: Što se brzine neta tiče, kada laptop spojim LAN-om na ruter, iako mi je u postavkama i dalje Wi-Fi mreža kao opcija spajanja - brzina je 950 Mbps. Kada iskopčam LAN kabel, doslovno deset sekundi nakon ovog rezultata - brzina padne na 200 do 300 Mbps-a. Nije nam jasno! :D
  • Kloba: A Hajduk je ipak najtrofejniji i najstariji hrvatski klub. Bio bi red da se i oni vrate na staze stare slave. Zanimljivost mi je da imaju registriranih navijača više od 110 tisuća, u rangu Real Madrida. Respect, u svakom slučaju. :)
  • Kloba: Štose nogometa tiče, nisam pratio HNL osim u tekstovima pa ne znam tko je više zaslužio ove godine. Rijeka ili Hajduk. Ako je Rijeka dala više, neka bude Rijeka. Zarad one krađe kada ih je Gračan trenirao, ako se dobro sjećam.
  • Kloba: Star možda godinu dana, refurbished kupljen od A1.
  • Kloba: Mobitel je iPhone SE 2022.
  • Kloba: Ljudi, imam pitanje u vezi brzine interneta. Kako sada imam gigabit download u teoriji, u praksi mi je to na laptopu oko 940 Mbps. No na mobu, koji je spojen na isti Wi-Fi (5G) ne pokazuje više od 450 Mpbs download. Ima li neki razlog tomu?
  • cariblanco: I ja kao Dinavovac, bi Volvo da Rijeka osvoji naslov, jer je to zaslužila
  • drlovric: Dinamo j ezapoceo kao drzavni projekt, da se podigne nacionalna svijest u novonastaloj drzavi. Kasnije je prepusten kriminalnoj skupini na upravljanje, koja je radi osobnih interesa obesmislila cijelu ligu. Srecom ta vremena su iza nas. Mislim da je ove godine Rijeka najvise zasluzila da bude prvak, jer igraju najbolji nogomet.
  • Kloba: Iskreno, radi dobrobiti hrvatskog klupskog nogometa, htio bih da ili Hajduk ili Rijeka ili Osijek osvoje ovu sezonu. Da se stvori nova velika četvorka u ovoj maloj zemlji.
  • Kloba: Pa valjda ćeš ove godine slaviti. Dugo niste bili ovako blizu. ;)
  • drlovric: Za Hajduk. Zato sam ovako mlad i pogubio zivce :D
  • cariblanco: za koga navijaš...naše ;)
  • drlovric: Za vikend sam u Splitu. Ostajem par dana. Ako neko od Jabucara dolszi gledati najveci nogometni derbi u Hrvata, tu sam za pice, kavu, rucak…
  • smayoo: Nažalost, je... :(
  • Djuro genijalac: [link]
  • Djuro genijalac: Kaj je umrla Slađana Milošević?
  • smayoo: RIP Slađana Milošević :(
  • Yonkis: [link] iPhone prodan na aukciji za 130.000 dolara
  • Yonkis: macOS Sonoma 14.4.1: fixes USB hubs connected to external displays may not be recognized; Apps that include Java may quit unexpectedly
  • Soffoklo: Fora. Creating a Macintosh-inspired Mac Studio iPad dock. [link]
  • abajo: Kloba: [link]
  • Kloba: Ekipa, može li me neko upititi n stranicu da si skinem macOS Catalina kako bih nanovo reinstalirao komjuter? Taj OS mi je najnovji koji ovaj moj Retina iz 2013. može "progutati". Kako se svi razumijete u ove stvari više od mene, bio bih zahvalan!
  • cariblanco: Na kraju sam skužio koliko je sati, po svitanju...ono fakat čudno ?
  • cariblanco: Istina je da Paragvaj mjenja vrijeme koji je blizu, ali ja imam Argentinski sim :D
  • cariblanco: Sad na mobu s našim sim_om je 7.25 a na mobu s Argentinskim sim_om je 8.25 ! S tim da Argentina nema promjenu verbena ?
  • cariblanco: Jurors imam dilemma, koliko je sati ? koliko mi je poznato mi nismo premjenili vrijeme, mjenjamo ga sljedeći vikend
  • Zdravac: MKBHD pratim i ja, ok je lik, realno recenzira, ne sipa hvalospjeve
  • Kloba: Ma bez daljnjeg. Čovjek si je osigurao egzistenciju, pa i vrlo luksuzan stil života već sada. Ima video u kojem pokazuje svoj studio, linkao sam ga tu svojevremeno. Ma preludo. A tek onaj Mr. Beast? Taj živi u studiu. Opsjednut YT-om.
  • drlovric: Zaradio j eon puno vise na otm videu. Pogledaj samo broj pregleda :)
  • Kloba: NIsam ni ja znao. A šta ćeš, cijena napretka. Za šta je dao 40 somova, sliku CD-a i iTunesa... :)
  • Yonkis: Kloba, što nisi odmah rekao kako je završio unboxing i aktiviranje iPhonea :)
  • Kloba: MKBHD kupio originalni, nikada otvoreni first gen iPhone na aukciji u Chicagu za 32 tisuće dolara. Sa dostavom, porezima, i dodacima na sve ispalo ga je 40 tisuća. Video je tu: [link]
  • Yonkis: [link] - Justice Department sues Apple, alleging it illegally monopolized the smartphone market
  • Kloba: I ja brže na net, nađem video naslova 7 Ways To Fix PS5 Error Code CE-117773-6 :) I prvi "way2 mi pomogne, skužim da je do njih
  • Kloba: Uglavnom, kada sam htio skinuti save sa clouda PS Plua za Horizon 2, javi mi grešku Error Code CE-117773-6
  • Kloba: EON Premium sam uzeo, ne vjerujem koje sve kanale imam. Ruske, Ukrajinske, pa klasika CNN, BBC, Sky, ovo ono. Ali i puno iz regije
  • Kloba: Ma sve radi što se telemacha i EONA tiče. SONY nije radio, imao je problem kod njih. Sad je sve OK
  • drlovric: Kloba: I ja sam to dobio nedavno. Telemach Fiber Duo Premium nesto.... Kod mene sve radi odlicno.
  • Kloba: PS5, isprika...
  • Kloba: Prešao na Telemach EON TV. Uzeo Premium paket. Jako zadovoljan. I sada, hoću malo na PS%, kada ono, pao im server...
  • rusty: GRAVIS.DE je kapitulirao (od danas). Zatvaraju... :(
  • drlovric: Ja imam USA account za Apple jer bosanski niti ne postoji. Prodaju te iPhione a tjeraju te da odaberes drugu drzavu za nalog, i nikom nista.
  • drlovric: Zasto Turcin koji zivi ili radi u EU ili USA ne bi mogao placati Adobe pretplatu u svojoj zemlji? :)
  • drlovric: Ma sve je to siva zona i ljudi to koriste masovno. Ja sam godinama koristio indijski YT, nikada problema. Poceo sam placati bosanski samo raid glazbe. Jer ubijao me YT sa indijskim prijedlozima i artistima :) Sa $2.5 mi je pretplata skocila na 5 eura, al prezivio sam taj finacijski udarac :)
  • Zdravac: To nije uopće legalno. Za profesionalnu primjenu smatram da ipak treba kupiti i računati kao poslovni trošak.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.18 Seconds

Provided by iJoomla SEO