Nerješiv problem sa Samsung TV-om?
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Nerješiv problem sa Samsung TV-om?


16.10.2017 | 16:20
Opceniti je problem sto ljudi vise vjeruju mestru nego inzenjeru. Kuta s logom firme vrijednija je od diplome.
Onda dolazimo do do toga da ljudi placaju vise nego sto bi trebali.
Druga stvar je sto ljudi uopce ne znaju svoja prava ili ih znaju malo pa ih firme zavlace ili obmanjuju. Gornji zakoni vrijede iako je na elektroniku garancija fodinu dana, peodavatelj mora osigurati jos godinu dana (procitajte zakon). To bi znacilo kako Apple proizvodi imaju dvije godine garanciju u RH ali je medjunarodna 1 godinu.
Na Nikon ima 1 godinu medjunerodnu + jos jednu godinu RH garancije.
16.10.2017 | 16:22
Bertone kaže:
A onda je jedino rješenje da ne gasite TV


To je jedno od rjesenja ne i jedino. Trebali su dibiri novi TV ili povrat nivca. Mali problem je ako je kupljeni na firmu, ali i to odvjetnik rjesava.
16.10.2017 | 18:33
Žabac, pa neće mi dipl. ing. elektrotehnike dolaziti doma servis TV-a napraviti.
Ti su ljudi studirali kako ne bi bili prisiljeni raditi bilo kakav posao, već graditi vlastitu karijeru.
A ljudi - konkretno ja - vjeruju serviseru zato što mu nemam razloga ne vjerovati. Radi za ovlašteni Samsung servis. Kada na Google-u ukucaš Samsung Hrvatska, pod "kontakt" ti (ako mu dopustiš) odmah gleda tvoju lokaciju i daje tri servisa u Zagrebu. Nije bitno koji sam odabrao, niti je bitno koji je serviser došao. Njemu svaka čast, čovjek je svoj posao napravio ekspeditivno. Brz, ugodan za komunikaciju, da ti potrebne papire i doviđenja, dao Bog da te više nikada ne vidim!
Jerbo, ako ćemo se opet gledati, sigurno neće biti na kavi, nego opet zbog nekog sranja.
To je što se općenitog problema, kako veliš - meštra i inženjera - tiče.
Da plaćamo više nego što bi trebali, apsolutno se slažem. PDV nam je (mislim) drugi najviši u EU, Mađarska ima 27%.
Za ovo da ljudi ne znaju svoja prava se također - slažem.
U prosjeku smo stara nacija. Mi smo ljudi već navikli da nas non stop netko, s oproštenjem, jebe.
I za Apple se slažemo. Mislim da je na nivou EU donesena odluka kako elektronički aparati moraju imati minimalnu garanciju od dvije godine.
Ali Apple (barem kod nas) to ne šljivi. Imaš godinu dana garanciju, ako hoćeš dodatnu - plati AppleCare ili AppleCare+...
A što je najgore, kada kreneš ukucavati te brojeve koje si platio u sklopu AppleCare-a, kao zemlju odakle si ili ti, ili tvoj proizvod, više se ne sjećam, po navedenim zemljama ne nudi Hrvatsku. Pa ljudi kemijaju da žive u Texasu ili negdje bliže, samo da im to proradi.
Ma, presmiješno...
A za TV ponavljam da radi, eto ide šesti dan (ne možeš vjerovati na šta sam spao kada mu dane brojim).
16.10.2017 | 19:10
Ja sam prije jedno 15g prestao vjerovat bilo kojem serviseru kad je riječ o bilo čemu.
Ili je u pitanju neznanje ili nezainteresiranost da korektno odradi posao. U pravilu je nezainteresiranost. Sve rade prek one stvari, čast jako jako rijetkim izuzecima
16.10.2017 | 19:41
Serviser je čovjek sa srednjoškolskom naobrazbom (čitaj: sve lošijom, kojem se nije dalo dalje na faks) koji u prosjeku treba kroz radni vijek učiti daleko jntenzivnije i učestalije da bi ostao dobar u svom poslu, nego što mora jedan inženjer. Inženjer je, naravno morao naučiti o svojoj struci puno više da bi postao inženjer, ali serviser, s obzirom na to od kuda je krenuo, mora u relativnom omjeru nadograđivati znatno više. A nije u prosjeku zainteresiran učiti. Da jest, išao bi na faks. I eto...
Naravno, i ja se slažem da postoje sjajne iznimke. Srećom.
16.10.2017 | 20:24
Pa, ja sam sa svojim serviserima generalno zadovoljan. Točno uvijek iste tvrtke (ili direktno zaposlenike istih na mob) zovemo za plin, vodu, struju.
I dečki su svi redom OK.
Ali točno je to što kažeš Smayoo, oni stvarno na godišnjoj razini trebaju ostati up-to-date.
Baš mi je ovaj šta mi je na TV-u radio (a čovjek je u zalasku četvrtog desetljeća dobrano, do 50 godina mu dajem) priča koja im je muka popravljati OLED telke, a eto i Saint je potvrdio da je zbog nekakvog zaljepljenog ekrana stvar (ako sam dobro shvatio)...
Jedino dimnjačar zna z.......t i ne pojaviti se na vrijeme, ali njega smo ove godine riješili...
Kojima platiš, pa odrade posao, oni su OK. Nemaju razloga biti loši.
To valjda ljudi što žive u stanovima pa im pod naknadu trebaju doći raznorazni servisi imaju pritužbe.
Mi smo u kućama, rekao bih, ok.
Ali to pričam za svoju mikrolokaciju, tako da stvarno stanje stvari zaista ne znam.
16.10.2017 | 21:18
Pa sad, ne znam. Trebao je od prve popraviti, a ne dolaziti dva-tri puta (i koliko sam shvatio nisi siguran da li je popravio).
Nisi se zapitao da li je možda u međuvremenu nekome popravio TV a pisao dio tebi pod garanciju? (tebi stavi poluispravan dio, a ispravan niti ne donese, već ugradi nekome desetome van garancije, a tebe zavlači)
PDV i nije važan jer je cijena usluge dosta manja nego u nekoj razvijenoj zemlji EU.
16.10.2017 | 21:21
Hehe. Sad sam se nečeg sjetio. Meni se prošli put dimnjačar čudio kad sam naručio frezanje kod punice i kad sam poslije odrađenog posla gurao sondu(kameru). Prvo, od kuda mi taj izraz i da zar baš nemam povjerenja ni u dimnjačara.
Ja mu rekoh, da ja nekad ne vjerujem ni sebi, čisto da se kakti ne nađu uvrijeđenima.
Doduše, problem je bio što prošlo čišćenje nije napravljeno kako spada a i naplatili su neku stavku koja uopće nije bila odrađena. Naravno kleli su se da nisu bili oni, a ja ionako nisam bio onda na mjestu dogadaja tak da.....jbg nisam mogao iscimat nikakav popust na ime prošlog propusta, aljkavosti i ajmo reći podvale.
16.10.2017 | 21:39
Kloba kaže:
Mudra, Bertone.
Ali, sada radi...
A do kada, ne ZNA SE...


Stavi na njega naljepnicu HDZ i ono boldano lol
16.10.2017 | 21:47
zabac kaže:
Pa sad, ne znam. Trebao je od prve popraviti, a ne dolaziti dva-tri puta (i koliko sam shvatio nisi siguran da li je popravio).
Nisi se zapitao da li je možda u međuvremenu nekome popravio TV a pisao dio tebi pod garanciju? (tebi stavi poluispravan dio, a ispravan niti ne donese, već ugradi nekome desetome van garancije, a tebe zavlači)
PDV i nije važan jer je cijena usluge dosta manja nego u nekoj razvijenoj zemlji EU.

Dolazio je dva puta za taj novi TV.
Matičnu ploču je prvi puta promijenio i uredno dao papir, staru je uzeo sa sobom.
Kako se problem ponavljao nakon dva dana - opet smo ga zvali. Kada je drugi put došao, opet je na kauču otvorio TV (ja sam mislio da vraća staru matičnu jer smo skužili da nije do matične) - i ostavio je novu matičnu, te zamijenio malu pločicu pri dnu ekrana (napisao sam već da me izgledom podsjetila na keks RAM-a). Pitao sam ga čemu ta pločica služi, odgovorio mi je "ta je baš za ekran". Kada je zatvorio TV, dao mi je drugi adapter. I matična ploča i adapter su preda mnom vađeni iz kutija. Matična je bila zapakirana folijom (onom s gornje strane prozirnom, s donje srebrne boje).
Stari TV, koji ionako nema više garanciju i nije DVBT2 i nema HEVC, nego je samo DVB-T, će nam rješiti van servisa, bez računa, jeftinije njemu, jeftinije nama.
Nije mogao čovjek znati da li u matičnoj ili u adapteru, ni sada ne znamo koji je k...c, ali eto - sada radi. Pitanje je hoće li sutra ujutro? To bi mu bio rekord
16.10.2017 | 21:54
cairblanco, zato sam tako i napisao. Da bistrooki skuže...
Osobno bih htio imati majicu sa Grunfovim provalama, kakve je nosio u Alan Fordu.
Kako je ono išlo?
Tko leti vrijedi.
Tko vrijedi leti.
Tko ne vrijedi, ne leti
223246_1702643133313_7184987_n.png

Malo obrnuto sam zapamtio, ali suština je ista...
16.10.2017 | 22:00
Vidim da ste se malo odmakli od teme, pa da napišem i ja koju, dok moderator to ne obriše.

Što se tiče današnjih servisera elektroničkih uređaja (televizija, perilica robe, perilica posuđa, čini mi se da to nema nikakve veze sa onim što je bilo prije 30-40 godina. Nekad su ti serviseri bili u stanju dijagnosticirati i popraviti kvar uz minimalni trošak, danas su to ljudi koji metodom pokušaja i pogreške detektiraju neispravni modul (jednog po jednog uštekavaju - ištekavaju), i zamjene ga, što je konačnici za servisera puno jednostavnije (nije potrebna neka velika škola i iskustvo) a za krajnjeg korisnika puno skuplje (cijene modula višestruko je veća od cijene jedne komponente).

Zato je više od polovice kvarova de facto neisplativo popravljati (ako je npr. cijena popravka blizu ili iznad 50% cijene novog uređaja).

A tek kad vidim da je momak koji je prošle godine 'nosio torbu meštru (majstoru)' ove godine u stvari meštar... kuku-le-le...

Primjer iz života: perilica posuđa AEG, cijena 3.700 Kn u dvije godine (garantni rok) tri puta se kvarila, jednom bila pokvarena pumpa - zamjenjena, i dva puta neki tajanstveni kvar koji je sam od sebe nestao. Nakon cca. tri i po godine, ponovo tajanstveni kvar, dođe 'meštar' uzeo elektroniku i kaže, pokušati će nešto, a ako ne uspije popravak je 1.500 Kn. Nakon par dana vrati elektroniku i kaže: nema nade za popravak. Moj brat koji se u elektroniku konta više od mene (ja sam ipak informatičar) izvadi elektroniku, u roku minute shvati u čemu je problem (hladni lem), zalemi par nožica, i mašina je radila još 2-3 godine dok nije ispustila dušu.
16.10.2017 | 22:02
m@xym kaže:
Vidim da ste se malo odmakli od teme, pa da napišem i ja koju, dok moderator to ne obriše.
Care!
Mi imamo vešmašinu (tako mi to u Zagrebu zovemo - ali mislim da i Dalmatinci kažu isto?) iz kasnih devedesetih Gorenje, par puta neki problemčić, to se riješilo i dan danas radi. Gledamo ove nove, bilo bi red kao promijeniti prije nego crkne. Ma neću...
Ali, kako nas natjeravaju da kupujemo i sušilice, baš gledam (kao narod, mislim).
Osobno, nema mi bolje nego kad je svježe opran veš obješen vani, osušen na vjetru i "svježem zraku" na balkonu.
U predgrađu Zagreba još to tako radimo.
Nema te sušilice...
16.10.2017 | 22:19
A jel moguće da je do software stvar, to je smart tv ? Ja na svom tv gledam preko neke aplikacije IPTV listu u kojoj je puno kanala. Ponekad se ta lista zblesira pa mi je isto sve crno bez slike i tona, onda prebacim kanal gore ili dole dok se lista ne ustabili. Znam da ova moja usporedba s tvojim problemom nema puno veze, ali ono nagađam Ako ti je tv upaljen i radi, mada nemaš slike i tona...a tko upravlja s slikom i tonom, software preko hardware. Mislim da u tom grmu leži zec, jer su današnji tv skoro isti kao kompovi i nemaju baš puno veze s starinskim televizorima.

Probaj nadograditi noviju verziju firmware.
16.10.2017 | 22:21
Ne, ne, cairblanco - izričito smo tražili "glupi" tv, samo da zadovoljava nove DVB-T2 i HEVC standarde. Full HD je, to je to. Ali sada radi.
Vidiš, vidiš: meni se Smart TV (pa imamo iste) jedno tri puta sam updateao, ali novi firmware za taj Samsung 5002AK ću baš potražiti, pa ga preko USB sticka ubaciti. Samo, dok radi - ne diram...
Osim toga, to je generacija 2017. godina baš, ne da im je ostalo lanjskih modela, primjerice, pa su na nekom ultra popustu.
Samo je mali, ima 32". No, staroj je toliko dosta, ona više neće.
Tako da ima neki novi software, možda bolju verziju, ali sumnjam. pogledat ću baš.
A napisao sam i da, čim je tip došao, ušao je u servisne postavke (baš su se programska slova pojavila - to user ne vidi), i sve je bilo ok.
Vjerojatno nisi ulovio kad se raspišem...
16.10.2017 | 22:38
Kako ne vidi?!

Ugasiš TV i brzo otipkaš na daljinskom:

Info - Menu - Mute - Power

i uđeš u Service mode.

Inače, po tome nije uputno naslijepo tipkati i mijenjati postavke, ali zato je super što možeš (ako imaš IPTV STB) postaviti TV u Hotelski mod, tako da kod paljenja automatski odabere odgovarajući HDMI priključak, jačina tona se resetira na zadanu glasnoću.
16.10.2017 | 22:42
Ma u servisne postavke možeš ući i sam. Treba samo na daljinskom napisati nekakvu kombinaciju i ondaa se otvori taj skriveni meni, tako sam ja to sebi napravio, kad sam morao rotati tv zbog nečega. U biti nema veze što nije tvoj tv, smart-tv, jer isto posjeduje memoriju, software na nekom od linux sistema i sl. Neki imaju android ( sony ), uglavnom danas nema tv koji nema nekakav OS na sebi. Tebi je tv skoro pa ispravan, znači ima neku sitnicu koja ga zeza i ona se rješava s paljenjem i gašenjem, tko zna može biti kakav hladan lem ili polu-hladan, pa software ne dobije sve uvjete da pusti sliku i ton. Sad ću reći u grunfovom stilu, probelm je sigurno u software ili u hardware
16.10.2017 | 22:47
Ma znam da ima fore za ući u servisne postavke m@xym, ali ne želim to više raditi jer sam tako "ubio" CRT televizor koji je bio sasvim u redu.
Osim toga, ovaj moj Samsung Smart TV ima i noviji tip daljinskog, više nalik na Apple TV daljinski ali ima par tipki i čistu kopiju sa iPod classica rješenje za gore, dolje, lijevo, desno i enter. Bolji modeli (moj je najbolji serije 6, jedini jači je zaobljeni - a to nisam htio) serije 7,8 i 9 imaju isti daljinac samo je donji dio krom i imaju glasovni asistent.
16.10.2017 | 22:49
Da, cairblanco, potpuno se slažem. Problem je tu negdje.
Ali s ozbiljnom notom, čovjek je izmjenio sve na tom TV-u osim ekrana i pozadinskog osvjetljenja. To je praktički drugi TV u istom kućištu.
16.10.2017 | 23:01
Kloba kaže:
Da, cairblanco, potpuno se slažem. Problem je tu negdje.
Ali s ozbiljnom notom, čovjek je izmjenio sve na tom TV-u osim ekrana i pozadinskog osvjetljenja. To je praktički drugi TV u istom kućištu.


Ak je tak, onda ti samo može pomoći ona naljepnica
  • Dijete
  • Posjetitelj
17.10.2017 | 07:29
Kloba kaže:
To je praktički drugi TV u istom kućištu.


Tezejev brod
17.10.2017 | 07:38
Triggerova metla
17.10.2017 | 07:46
To je nešto kao ono kad je Brzi u Mućkama dobio nagradu od grada jer već dvadeset godina mete ulice sa istom metlom, samo je četrnaest puta promjenio štap i sedamnest puta četku, ali to je ista ta metla, ima i dokaz, svoju sliku sa tom metlom!!!

P.S. Sjetilo me to sad na jedan vic, ali to ćemo na drugoj temi, jer ovo će moderator, ako drži do sebe, obrisati.

P.S.S. Kloba, prestigao si me za bobu.
17.10.2017 | 07:53
Sorry, odmah mi je to palo na pamet kada sam pročitao link od Dijeteta.
  • Dijete
  • Posjetitelj
17.10.2017 | 07:53
Kloba kaže:
Triggerova metla


bas to
17.10.2017 | 17:36
JOHN kaže:
Hehe. Sad sam se nečeg sjetio. Meni se prošli put dimnjačar čudio kad sam naručio frezanje kod punice i kad sam poslije odrađenog posla gurao sondu(kameru). Prvo, od kuda mi taj izraz i da zar baš nemam povjerenja ni u dimnjačara.
Ja mu rekoh, da ja nekad ne vjerujem ni sebi, čisto da se kakti ne nađu uvrijeđenima.
Doduše, problem je bio što prošlo čišćenje nije napravljeno kako spada a i naplatili su neku stavku koja uopće nije bila odrađena. Naravno kleli su se da nisu bili oni, a ja ionako nisam bio onda na mjestu dogadaja tak da.....jbg nisam mogao iscimat nikakav popust na ime prošlog propusta, aljkavosti i ajmo reći podvale.

Nama su radnici koji su 90-ih postavljali krov kuće s kojom smo zidom spojeni bacili u bliži (a baš taj koristimo, to je onaj stup iza TV antene na slici) kost od pojedene teletine, nešto takvo. Ono, nije pileće krilce, već fina kosčurina bila. Grijali smo cijelu sezonu i tek iduću je dimnjačar to izvadio. A mi smo skužili da nešto nije u redu jer se dimnjak izvana počeo smeđiti. S tavana se počelo vidjeti da mu siva žbuka postaje smeđa, a izvana da mu dim jedva prolazi. Zovemo dimnjačara, ovaj dođe, hoće provući onu svoju četku na zarolanoj žici - ne prolazi. Uzme jaču na debljoj žici, pa je jedva nekako s njom ičeprkao tu kost van.
Kad je stara podivljala na ovu jadnu susjedu (a žena nije ništa bila kriva, već ta đubrad što su joj krov radili. Jedan su dan marendali, nije im se dalo spustiti i baciti kost u smeće, nego pravac košarku u prvi dimnjak. Prestrašno...
Dan danas prve susjede koje dijele zid od kuća ne razgovaraju kao prije zbog te glupe kosti.
Pozdrave se, ali nije to to.
19.10.2017 | 07:44
Napisao sam i na Vikalici, ali da ne "iscuri", nego da ostane za posterity.
Nakon deset dana urednog rada, na Vikalici napišem zezanciju cairblancu, i karma napravi svoje i sjeti se onoga tupana iz Kustošije pa mu opet malo zapleše po živcima.
Nakon 9 dana urednog rada, ovo bi mu bio 10. dan - prvi puta je slika nestala tijekom gledanja TV-a. Rješenje znamo, ugasiti ga daljinskim, iskopčati adapter i odmah ga ponovno ukopčati, i voilà - sve ok.
Zvat ću kasnije servisera da dođe treći puta, jer ovo nije normalno više...
19.10.2017 | 08:55
Tijekom gledanja, znači da tv napreduje prema "vječnim lovištima"
19.10.2017 | 09:10
@Kloba, za kost u dimnjaku ti možda nisu krivi ni radnici sa krova već neka "tičurina" (svrake i vrane su potencijalni krivci) koje vole spremati stvari u dimnjake... bilo kako bilo, znam par slučajeva gdje su se susjedi poklali zbog smeća koje su navodno jedan drugom bacali u dvorište, a krive su zapravo bile tičurine

... ali što god da je, kost u dimnjaku je super razlog za zakrviti sa susjedima, zapravo zakrve susjedi u ZG (pogotovo u ovom Podsljemenskom dijelu) i za manje
19.10.2017 | 11:19
Kloba kaže:
Napisao sam i na Vikalici, ali da ne "iscuri", nego da ostane za posterity.
Nakon deset dana urednog rada, na Vikalici napišem zezanciju cairblancu, i karma napravi svoje i sjeti se onoga tupana iz Kustošije pa mu opet malo zapleše po živcima.
Nakon 9 dana urednog rada, ovo bi mu bio 10. dan - prvi puta je slika nestala tijekom gledanja TV-a. Rješenje znamo, ugasiti ga daljinskim, iskopčati adapter i odmah ga ponovno ukopčati, i voilà - sve ok.
Zvat ću kasnije servisera da dođe treći puta, jer ovo nije normalno više...


Možda je vrijeme za voodoo, jeli li se probao igrati s lutkicama



Ili da izmjenimo nick na forumu, ti npr. samsung, a ja max to go hihi.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 4 sati, 55 minuta
  • drlovric: Prvi i zadnji put sam HR reprezentaciju gledao na Poljudu protiv Brazila. Davno je to bilo.
  • Kloba: I zaključno da se i ja priljučim - samo da se nešto novo i zanimljivo događa! :D
  • Kloba: Ma što se atmosfere tiče, nema do Poljuda. Još samo da nisu u svađi s HNS-om, svaka reprezentacija tamo se smrzne kada dođe. Samo šta ćeš kada kafići u koju zalaze Torcidaši otvoreno stavljaju znakove "ne poslužujemo osobe koje su došle gledati reprezentaciju". U tom stilu. Ne vole HNS nikako.
  • Kloba: Evo link [link]
  • Kloba: drlovric, pa spomenuo sam to ako ti je promaklo. Točnije, zacrtali su si da za 112. rođendan Hajduka (11. 02. 2023.) dosegnu probjku od 112 tisuća članova. A kako su ranije stigli sa 60 preko sto, nije bilo nerealno to očekivati. A po podacima za 2022., ako ne griješim, Real je imao 120 tisuća članova
  • drlovric: Ma nema veze, samo nek se nesto desava :D
  • cariblanco: Badava će trčati bili i plavi, kad će bijeli biti prvi ;)
  • drlovric: Poljud bi bio pun da je i duplo veci. Ne postoji na daleko losiji klub sa lojalnijim navijacima :)
  • drlovric: @Kloba: Hajduk ima 100 K clanova. Neki dan su pustili ulaznice u prodaju. Otvorio sam na 3 racunala, 7 browsera, logirao se u svaki (kao clan) da uspijem ugrabiit ulaznicu. I nisam uspio. Srecom je brat raido istu stvar u Njemackoj, pa nam je kupio on. Za 2h rasprodat stadion, serrver padao......lista cekanja po sat i po da udjes u sucelje da bi kupio kartu. I to sve ako si clan. Ostali nisu mogli
  • Kloba: Aha, hvala ti na informaciji!
  • Borisone: Ako imaš i LAN i WIFi aktivan na Mac-u, prioritet ti je po defaultu da promet ide prvo po LAN-u.
  • Borisone: To ti je propusnost WiFi-a usko grlo.
  • Kloba: Što se brzine neta tiče, kada laptop spojim LAN-om na ruter, iako mi je u postavkama i dalje Wi-Fi mreža kao opcija spajanja - brzina je 950 Mbps. Kada iskopčam LAN kabel, doslovno deset sekundi nakon ovog rezultata - brzina padne na 200 do 300 Mbps-a. Nije nam jasno! :D
  • Kloba: A Hajduk je ipak najtrofejniji i najstariji hrvatski klub. Bio bi red da se i oni vrate na staze stare slave. Zanimljivost mi je da imaju registriranih navijača više od 110 tisuća, u rangu Real Madrida. Respect, u svakom slučaju. :)
  • Kloba: Štose nogometa tiče, nisam pratio HNL osim u tekstovima pa ne znam tko je više zaslužio ove godine. Rijeka ili Hajduk. Ako je Rijeka dala više, neka bude Rijeka. Zarad one krađe kada ih je Gračan trenirao, ako se dobro sjećam.
  • Kloba: Star možda godinu dana, refurbished kupljen od A1.
  • Kloba: Mobitel je iPhone SE 2022.
  • Kloba: Ljudi, imam pitanje u vezi brzine interneta. Kako sada imam gigabit download u teoriji, u praksi mi je to na laptopu oko 940 Mbps. No na mobu, koji je spojen na isti Wi-Fi (5G) ne pokazuje više od 450 Mpbs download. Ima li neki razlog tomu?
  • cariblanco: I ja kao Dinavovac, bi Volvo da Rijeka osvoji naslov, jer je to zaslužila
  • drlovric: Dinamo j ezapoceo kao drzavni projekt, da se podigne nacionalna svijest u novonastaloj drzavi. Kasnije je prepusten kriminalnoj skupini na upravljanje, koja je radi osobnih interesa obesmislila cijelu ligu. Srecom ta vremena su iza nas. Mislim da je ove godine Rijeka najvise zasluzila da bude prvak, jer igraju najbolji nogomet.
  • Kloba: Iskreno, radi dobrobiti hrvatskog klupskog nogometa, htio bih da ili Hajduk ili Rijeka ili Osijek osvoje ovu sezonu. Da se stvori nova velika četvorka u ovoj maloj zemlji.
  • Kloba: Pa valjda ćeš ove godine slaviti. Dugo niste bili ovako blizu. ;)
  • drlovric: Za Hajduk. Zato sam ovako mlad i pogubio zivce :D
  • cariblanco: za koga navijaš...naše ;)
  • drlovric: Za vikend sam u Splitu. Ostajem par dana. Ako neko od Jabucara dolszi gledati najveci nogometni derbi u Hrvata, tu sam za pice, kavu, rucak…
  • smayoo: Nažalost, je... :(
  • Djuro genijalac: [link]
  • Djuro genijalac: Kaj je umrla Slađana Milošević?
  • smayoo: RIP Slađana Milošević :(
  • Yonkis: [link] iPhone prodan na aukciji za 130.000 dolara
  • Yonkis: macOS Sonoma 14.4.1: fixes USB hubs connected to external displays may not be recognized; Apps that include Java may quit unexpectedly
  • Soffoklo: Fora. Creating a Macintosh-inspired Mac Studio iPad dock. [link]
  • abajo: Kloba: [link]
  • Kloba: Ekipa, može li me neko upititi n stranicu da si skinem macOS Catalina kako bih nanovo reinstalirao komjuter? Taj OS mi je najnovji koji ovaj moj Retina iz 2013. može "progutati". Kako se svi razumijete u ove stvari više od mene, bio bih zahvalan!
  • cariblanco: Na kraju sam skužio koliko je sati, po svitanju...ono fakat čudno ?
  • cariblanco: Istina je da Paragvaj mjenja vrijeme koji je blizu, ali ja imam Argentinski sim :D
  • cariblanco: Sad na mobu s našim sim_om je 7.25 a na mobu s Argentinskim sim_om je 8.25 ! S tim da Argentina nema promjenu verbena ?
  • cariblanco: Jurors imam dilemma, koliko je sati ? koliko mi je poznato mi nismo premjenili vrijeme, mjenjamo ga sljedeći vikend
  • Zdravac: MKBHD pratim i ja, ok je lik, realno recenzira, ne sipa hvalospjeve
  • Kloba: Ma bez daljnjeg. Čovjek si je osigurao egzistenciju, pa i vrlo luksuzan stil života već sada. Ima video u kojem pokazuje svoj studio, linkao sam ga tu svojevremeno. Ma preludo. A tek onaj Mr. Beast? Taj živi u studiu. Opsjednut YT-om.
  • drlovric: Zaradio j eon puno vise na otm videu. Pogledaj samo broj pregleda :)
  • Kloba: NIsam ni ja znao. A šta ćeš, cijena napretka. Za šta je dao 40 somova, sliku CD-a i iTunesa... :)
  • Yonkis: Kloba, što nisi odmah rekao kako je završio unboxing i aktiviranje iPhonea :)
  • Kloba: MKBHD kupio originalni, nikada otvoreni first gen iPhone na aukciji u Chicagu za 32 tisuće dolara. Sa dostavom, porezima, i dodacima na sve ispalo ga je 40 tisuća. Video je tu: [link]
  • Yonkis: [link] - Justice Department sues Apple, alleging it illegally monopolized the smartphone market
  • Kloba: I ja brže na net, nađem video naslova 7 Ways To Fix PS5 Error Code CE-117773-6 :) I prvi "way2 mi pomogne, skužim da je do njih
  • Kloba: Uglavnom, kada sam htio skinuti save sa clouda PS Plua za Horizon 2, javi mi grešku Error Code CE-117773-6
  • Kloba: EON Premium sam uzeo, ne vjerujem koje sve kanale imam. Ruske, Ukrajinske, pa klasika CNN, BBC, Sky, ovo ono. Ali i puno iz regije
  • Kloba: Ma sve radi što se telemacha i EONA tiče. SONY nije radio, imao je problem kod njih. Sad je sve OK
  • drlovric: Kloba: I ja sam to dobio nedavno. Telemach Fiber Duo Premium nesto.... Kod mene sve radi odlicno.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

ammadeus, miomika, Riba, temeljnik, Anonimci (395)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.32 Seconds

Provided by iJoomla SEO