Problem sa računom - žalba DA/NE
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Problem sa računom - žalba DA/NE


16.07.2017 | 12:46
Ne znam gdje bi ovu temu pokrenuo, pa se nadam da sam pogodio dio foruma

Već par mjeseci imam problema sa jednim našim operaterom (Iskon) i njihovom dostavom računa na moju adresu. Naime, posljednja 2 mjeseca mi račun za telefon i internet dolaze 13. ili 14. u mjesecu (rok za plaćanje je kao što svi znamo 15.) i do sada sam uspio svaki put na vrijeme platiti račun bez penala. Međutim, ovaj mjesec mi još nije došao račun za prethodni mjesec, što znači da će najranije doći sutra (17.7.), te će tada već proći rok za redovito plaćanje.
E sada, da li postoji nekakva pravna mogućnost za žalbu udruzi potrošača ili nekoj sličnoj udruzi ukoliko oni meni pokušaju naplatiti kaznu za neplaćanje računa na vrijeme? Jer ponavljam, ovdje nije riječ o tome da ja ne želim/ne mogu platiti račun na vrijeme, nego ga uopće nisam ni dobio na vrijeme.

Isto tako, poslao sam i e-mail na njihovu službu za korisnike kako bih imao negdje pisani trag što se događa.

Da li je netko već imao ovakvih problema i kako ste ih rješavali ako ste se susreli sa ovakom situacijom?
16.07.2017 | 13:11
Nitko ne naplaćuje zatezne kamate za par dana kašnjenja. Načelno, zatezne kamate ti naplate tek ako ti je stigla opomena, a ti još nisi platio.
Problem, zapravo, nije u Iskonu, nego u dostavljaču. Ja sam sve račune za koje se to moglo napraviti - prebacio na elektroničke (da ih šalju e-mailom ili slično), upravo zato da se ne moram s tim natezati. U biti, poštom mi dolazi jedino još HRT pretplata, VipTV (??!), i općinska komunalna naknada.
16.07.2017 | 13:16
Udarili budu kamate. Ako su racun poslali, a ti ga nisi primio, tvoj problem. Usluga se mora platiti.
Zasto tacun ne dolazi elektronski? Zasto ne ugovoris trajni nalog ?
Vip i T-Com salju racune putem maila. Za iskon ne znam.
Smrt komunizmu, fašizmu i antifašizmu.
16.07.2017 | 13:18
Iskon nenaplaćuje kamate za par dana. Ja sam par puta zakasnio par dana, pa ništa. Čak sam jednom zaboravio platiti i kamate mi nisu zaračunali.
Za razliku od T-coma koji uredno zaračunava kamate za svaki dan nakon valute plaćanja.
16.07.2017 | 13:23
Na moj.iskon.hr naklikaš da ti pošalju mail kad je izdan račun i onda možeš skinuti račun u PDF-u s neta
17.07.2017 | 13:46
Kao što sam i mislio, danas sam tek dobio račun
Pošteno od njihove službe za korisnike je to što sam odmah jučer i dobio odgovor, te su mi napisali da mi neće obračunati nikakve zatezne kamate, te da su isto tako poslali pritužbu pošti zbog takvog načina dostavljanja računa.
Na zahtjev da mi dostavljaju račun elektroničkim putem mi još nisu odgovorili, ali se nadam da će se i to uskoro riješiti.

Ne znam jel to samo ja imam takve sreće sa našim operaterima ili su svi generalno takvi. Isto tako sam imao problem sa Optimom vezano za raskid ugovora i dostavu rutera. Kad sam prelazio na Iskon su mi u Optimi rekli da će oni poslati neku kurirsku službu ili nekog iz njihove službe da pokupe NJIHOV ruter. Da bi nakon par mjeseci što sam već bio na Iskonu dobio kaznu od Optime gdje je pisalo da sam ukrao/otuđio njihov uređaj i da zbog toga moram platiti kaznu od 400 i nešto kn. Normalno da sam na takav način komunikacije poludio i otišao direktno u sjedište Optime u ZG da bi im vratio taj njihov ruter. Na što mi je rečeno da ja ne mogu tek tako doći u njihovo sjedište i vratiti ruter, već da je to trebao netko pokupiti i da ne znaju zašto nisu, ali da će mi eto kao izaći ususret i primiti ga. Ono zašto sam bio toliko oprezan sa Optimom je to što su mi i starci doma imali isti problem sa njima, samo što su se genijalci iz Optime sjetili nakon više od 2 GODINE da im je ruter negdje i da bi ga trebali vratiti, isto tako kazna i gluposti, jedva im uspjeli vratiti ruter.
Ono što me najviše u cijeloj toj priči naživciralo je gubljenje mog vlastitog vremena da bi napravio nešto što je njima u opisu posla i još uz to se usude poslati kaznu po principu APP.

Ne znam jel još tko imao sličnih problema sa našim "dragim" operaterima, jer koliko mi se čini svi su više manje isti? (neka se ne uvrijedi netko tko radi za neke od navedenih firmi, ali totalni amaterizam vlada tamo!)
17.07.2017 | 14:01
Bnet, odnosno sada Vipnet, recimo naplaćuje kamate čak i za jedan dan.
17.07.2017 | 14:12
@JOHN, ja sam oko 10g kod VIPa i desilo se da nisam na vrijeme platio, ali mi nikad nisu naplatili kamate. Možeš li dokumentirati?
17.07.2017 | 15:05
Zar je baš nužno? Jel radiš slučajno u Bnet-u, VIPu?

Uglavnom, neznam koja je politika VIPa. Ja sam na Bnet-u poduže, a sada je vlasnik VIP. Uglavnom, Bnet nema otvoren račun u ZABA-i. Pošto sam ja u zabi, a datum dospijeća je 15 u mjesecu, uredno sam naloge dao na provedbu 15-og i u par navrata(prije par godina) sam stalno dobivao kamate od cca 70-ak lipa. Na kraju je ispao problem što sam ja nalog dao na provedbu zadnji dan a njima je uplata bila vidljiva tek drugi dan, pošto je u pitanju druga banka. Za taj pišljivi dan zaostatka sam u jednom periodu plaćao te kamate. Nevjerojatno ali istinito.

Sad već par godina, kada je u pitanju Bnet, obavezno nalog dam na provedbu dan ili dva-tri(ako su su pitanju vikendi) ranije, da mi opet krkani ne nakrkače kamatu.
Eto!

Ako ti zaista treba dokumentirano, očeš li mi onda vratit te kamate za koje su me teretili u par navrata? I da to recimo pomnožimo sa x300 tako da imam razloga se zahebavat s tvojim prijedlogom?

Volio bi da pristaneš na moj prijedlog jer imam filing da sumnjaš u moju izjavu.
17.07.2017 | 16:11
Ne nije, samo bi imao materijal za piknuti ih. Inače sam u mirovini već odavno, a račun mi dolazi tek iza 15og u mjesecu, oko 18og, pa čak i iza tog. Do sada nisam primjetio da bi mi računali kamatu. Možeš biti na putu, u bolnici i sl. pa nemožeš platiti na vrijeme. A može i poštar "zagubit" pošiljku. Zato se i prije šalje opomena. Bar bi tako trebalo biti.
17.07.2017 | 17:16
Dolaskom ezabe i mzabe, naloge sam uvijek zadavao na provedbu na dan dospijeća naplate, baš zato da izbjegnem probleme oko zaborava i sl. Tako da me na neki način to nepotrebno kamatarenje taklo u živac. No, nisam imao na što zamjerit jer je ipak moja greška, odnosno, nisam vodio računa da nemamo račune u istoj banci. Tako da sam mogao samo šutit i njihov odgovor prihvatit kao opravdavajući. Kako je tako je, naučio lekciju i držim se pravila igre.
A kasnije o njihovim uslugama i silnim poteškoćama, često sam im u pritužbama baš to predbacivao, pa su se loptice vračale na drugu stranu. Na koncu je ispalo da su ih te kamate koštale i po par stotina kuna. Sa krivom osobom su zaigrali. Kako bi neki rekli, oteto-prokleto.
17.07.2017 | 18:10
Nije tvoja greška i nisu ti u takvom slučaju smjeli naplatiti zateznu kamatu. U Zakonu o zaštiti potrošača izrijekom stoji da se smatra da je račun plaćen na dan kad si ti zadao nalog za plaćanje, a ne na dan kad je proveden.
17.07.2017 | 21:20
Svjestan sam ja toga, no okrenuo sam ja to debelo u svoju korist raznim žalbama koje sam uputio na konto usluga. A u prilogu su uvijek išle i kritike o pripisanim kamatama. Ja mislim da jedno dva ili tri računa od po 200-njak kuna nisam platio. Eto koliko im se isplatilo.
Jedno je igrat igru po nekim pravilima, a drugo po zakonu. Zato sam napomenuo gore da sam prihvatio njihova pravila igre.
Možda danas više ne prosipaju takve bisere, no jednostavno mi je ušlo u naviku da nalog dam na provedbu koji dan prije. Jednostavno ne volim da mi netko pripisuje da sam dužan. To više doživljavam kao uvredu i prevaru, nego što mi to ošteti budžet. Mislim, u pitanju je par desetaka lipa. Jeble ih te lipe. Niti bi oni ni ja propali zbog tih lipa. Kompromitiraju se za jad i bijedu.
17.07.2017 | 21:25
smayoo kaže:
Nitko ne naplaćuje zatezne kamate za par dana kašnjenja. Načelno, zatezne kamate ti naplate tek ako ti je stigla opomena, a ti još nisi platio.
Problem, zapravo, nije u Iskonu, nego u dostavljaču. Ja sam sve račune za koje se to moglo napraviti - prebacio na elektroničke (da ih šalju e-mailom ili slično), upravo zato da se ne moram s tim natezati. U biti, poštom mi dolazi jedino još HRT pretplata, VipTV (??!), i općinska komunalna naknada.


Ne bih se baš složio da nitko ne neplaćuje zatezne kamate za par dana zakašnjenja, ima onih koji ti neće naplatiti zeteznu kamatu ni za 7 dana zakašnjenja, ali i onih koji naplate kamate i za samo jedan dan zakašnjenja.

U konkretnom slučaju, problem i jest u Iskonu jer oni određuju tko im je dostavljač računa, i na to kupac usluge nema nikakvog utjecaja (osim prelaska na platni nalog).

Neznam kako je to (i da li je uopće) regulirano zakonom, ali kod nekih pružatelja usluga (kartično poslovanje) sama isporuka računa se toliko oduži da ti onih zakonskih 15 dana ostane svega 3-4 dana (a nekad i samo 2) za plaćanje računa, a ako zakasniš - na idućem računu još jedna stavka; par lipa zateznih kamata.
17.07.2017 | 21:33
Ja neznam šta to znači ne podmiriti svoje obaveze na vrijeme. Nadam se da do toga neće nikada ni doći. To isto, želim svima.
  • Hammer
  • Posjetitelj
18.07.2017 | 08:00
m@xym kaže:
Ne bih se baš složio da nitko ne neplaćuje zatezne kamate za par dana zakašnjenja


Tako je, u prvom redu to čine - banke.

One imaju kamatu na svaki dan kašnjenja, ta kamata izgleda kao nekakav koeficijent veličine 0,00123 nekakvih bodova, ali problem je u tome što je sustav postavljen pokvareno (prema građanima) i upitno zakonito.

Imaš kredit čija ti rata ili anuitet sjedaju na naplatu određeni datum, recimo 15.-og u mjesecu. Plaću dobiješ 10.-og, i ostaviš sredstva na računu kako bi se banka 15.-og mogla naplatiti i povući sredstva u visini te rate ili anuiteta. No problem - za kojeg nije kriv nikakav klijent, već banke i njihov sustav! - je u tome što računalo koje sravnjava međubankarske bilance i prenosi sredstva, nazovimo ga HROK (iako to nije HROK, ali se preko njega vrše sve transakcije HROK-a), ne radi od petka popodne do ponedjeljka ujutro.

Kako 15.-i taj mjesec pada u subotu, banka se neće naplatiti toga dana (iz banalnog razloga što informatika ne radi preko vikenda!!), nego tek u ponedjeljak, što pak znači da će za ta dva dana naplatiti kamate - i ispasti ćeš kriv za nerad njihovog sustava (koji je, jasno, NAMJERNO tako postavljen)!

Tu ne treba misliti o toj sitnoj svoti, nego o pokvarenom principu koji od poštenih ljudi i urednih platiša generira dužnike, kašnjenja i status neurednih po kreditu, iako sam dužnik po kreditu nije kriv ni mikropostotak - kriv je bankarski sustav koji je tako pokvareno, podlo postavljen da od tebe na silu stvara neurednog platišu, čiji status neurednog se vrlo uredno generira gomilanjem nekoliko puta stvorenih tih umjetnih zakašnjenja, a tih zakašnjenja kroz godinu-dvije se nagomila, ipak najmanje u 2/7 dana naplata na vrijeme nije moguća! O principu da ne želim plaćati to što nisam skrivio - ne trebam govoriti!

Moj sin je upravo takav slučaj. Uredno radi već 5 godina, uredno prima plaću, uredno je u PBZ digao jedan kreditić prije godinu i pol i uredno je isti htio prelomiti, uz podizanje malo većeg da mu ostane novca za promjenu auta. Nema ništa u drugim bankama, nema kreditnih kartica, nema dugova. Tražio je kredit u PBZ-u - u banci preko koje ima plaću, koja o njemu sve zna, koja je jedina koja obrađuje njegove bilo kakove novčane transkcije - i nisu mu dali, frkali s nosom uz kiseli smješak i optužbama ispod glasa da je "neuredan" po kreditu, iako to nije bio niti sekunde - barem ne svojom voljom. A frend koji je dugogodišnji bankar mi je objasnio i te neke "cake" kako banke dogovoreno od ljudi rade dužnike, neuredne, neplatiše i slične etikete izmišljene od bankstera.

To sve u potpunosti odgovara definiciji fašizma - jer fašizam je u prvom redu politički princip, to nije igranje rata sa Talijanima po šumama i dizanje pruge u zrak kao u Kapelskim kresovima... a to što kod nas rade (i ne samo kod nas) je baš fašizam - koji se, naravno, iz usta fašizma zove puno milozvučnijim frazama...

Tako da plaćanje kamata i biti neuredan nije stvar tebe osobno, nego te jednostavno bez tvoje volje i krivice određeni sustavi čine takvim.
18.07.2017 | 09:18
Za takav "scenario" u otplati kredita nisam znao. Osobno nisam imao takva iskustva, iako sam imao nekih kredita (i trenutno također imam). Vjerujem (nažalost) da se to zaista moglo dogoditi, ali na to jedino mogu reći - da je meni banka to napravila (naplatila zateznu kamatu zato što NKS ne radi vikendom i onda me prozvala neurednim platišom) i da nije pogrešku ispravila na moj prvi prigovor, (a) ne bi više bio u toj banci, (b) predao bi stvar odvjetniku (svjestan da bi to koštalo 100x više, ali prvenstveno zbog obrane principa i "primjera ostalima") i (c) razvlačio bi ih po medijima koliko god mogu.

m@xym kaže:
U konkretnom slučaju, problem i jest u Iskonu jer oni određuju tko im je dostavljač računa, i na to kupac usluge nema nikakvog utjecaja (osim prelaska na platni nalog).


Nije potrebno ugovarati trajni nalog. Možeš si sam naklikati da ti pdf računa dostavljaju elektronički, kako sam napisao ranije. Gotovo svi koji meni šalju mjesečne račune to omogućavaju. Iznimka su HRT, VipTV i moja lokalna samouprava.

Općenito, rekao bih da je formalno to zaista odgovornost izdavatelja računa, ali de facto ni taj izdavatelj nema stvarnog utjecaja na to. Jednostavno - i pošta, i sve ostale kurirske službe loše rade, kad se radi o ne-prioritetnim pismovnim pošiljkama. Evo, jutros sam u sandučiću našao bunt od 15 računa (što za privatne režije, što za firmu). Po žigovima na kovertama, neke od tih pošiljki su "putovale" više od 10 dana. Naravno - nisu, nego su "spavale" u poštanskom uredu, tu u mom "selu" . Zašto? Pa eto, trenutno samo jedan poštar pokriva područje na kojem živi 16000 ljudi. Tri su dala otkaz nedavno, a dva su na godišnjem odmoru.

Neznam kako je to (i da li je uopće) regulirano zakonom, ali kod nekih pružatelja usluga (kartično poslovanje) sama isporuka računa se toliko oduži da ti onih zakonskih 15 dana ostane svega 3-4 dana (a nekad i samo 2) za plaćanje računa, a ako zakasniš - na idućem računu još jedna stavka; par lipa zateznih kamata.


Svatko ima pravo naplatiti zakonom propisanu zateznu kamatu i za samo jedan dan kašnjenja nakon dospijeća računa. Imaš pravo, kad sam napisao da "nitko" ne naplaćuje zk za par dana kašnjenja, zaboravio sam na kartičnu kuću. Oni naplaćuju i za samo jedan dan. Samo što njihov račun uvijek plaćam na vrijeme pa nisam to primjetio.
18.07.2017 | 09:54
Smayoo, HRT račun možeš povući preko usluge e-račun. Bar je HPB-u tako. Uključi se opcija da ti stižu svi računi koji su vezani uz tvoj OIB.
Da se nadovežem na temu, nisam još naletio na poštenu banku
HPB-ovoj službi za korisnike sam prije mjesec dana poslao poruku preko net bankinga jer sam imao problem s višestrukim nalozima (napravio sam jedan nalog za uplatu, a u sustavu su se vidjela dva + još par nekih bugova). Sve sam screenshotao i detaljno objasnio i uopće nisam dobio odgovor. Čekam priliku da se zaletim u banku pa ću dići frku. Navodno se može obratiti i HNB-u, ali iskreno nemam vremena ni živaca...
Prošle godine sam putovao u Litvu i budući da imam u paketu neko putno osiguranje, htio sam ga iskoristiti. Jedini problem je bio što im taj segment net bankinga uopće ne radi. Slao sam im upit na korisničku službu, nitko ništa. Pobjedonosno su me nazvali da sve radi tri tjedna nakon što sam se vratio
Ovaj problem s kašnjenjem računa imao sam s Amisom, ali nikada nisam dobio nikakve zatezne kamate.
18.07.2017 | 10:23
Smayoo, HRT račun možeš povući preko usluge e-račun. Bar je HPB-u tako. Uključi se opcija da ti stižu svi računi koji su vezani uz tvoj OIB.


U e-Zabi nije. HRT računa nema među ponuđenima. Logično, jer im je IBAN na koji se plaća - u Zabi.
Ali to mi niti ne odgovara, zapravo. Jer onda evidenciju tih računa nemam nigdje nego u zabinom informacijskom sustavu. Oni se sutra sjete da više ne žele čuvati arhivu, i - fuć!
  • Hammer
  • Posjetitelj
18.07.2017 | 10:47
smayoo kaže:
Za takav "scenario" u otplati kredita nisam znao. Osobno nisam imao takva iskustva, iako sam imao nekih kredita (i trenutno također imam). Vjerujem (nažalost) da se to zaista moglo dogoditi, ali na to jedino mogu reći - da je meni banka to napravila (naplatila zateznu kamatu zato što NKS ne radi vikendom i onda me prozvala neurednim platišom) i da nije pogrešku ispravila na moj prvi prigovor, (a) ne bi više bio u toj banci, (b) predao bi stvar odvjetniku (svjestan da bi to koštalo 100x više, ali prvenstveno zbog obrane principa i "primjera ostalima") i (c) razvlačio bi ih po medijima koliko god mogu.


To bi bio skup - i jalov posao, jer bi se borio protiv nečega što je u Hrvatskoj ozakonjeno, što su im naši vrli veliki ekonomisti i političari dozvolili (ne vjerujem da u zemlji sa najvećim brojem doktora ekonomije po glavi stanovnika nema nikoga od njih tko to ne zna, a ako zna - zašto to nije javno objavio??), a sve pod parolama "za naše bolje sutra" i kao "priznanje međunarodnih financijskih institucija zdravlju zemlje" (slične nebuloze je ona žarulja od Škegre pravdala uvođenje PFV-a i dolazak stranih banaka - koje tu, jasno, nisu došle "da bi nama bilo bolje i jer odaju priznanje ispravnoj politici Vlade" - već da bi kamatarile i ponašale se onako kako im u njihovim matičnim zemljama ne bi palo na pamet ni sekunde...

Od svih tih udruga za zaštite potrošača, bankarskih žrtava, ovršenih, blokiranih, odvjetnika i boraca protiv bankarske mafije, ovakvih i onakvih - nitko da potegne pitanje zakonitosti naplate kamate za razdoblje krivnje banaka - jer klijent želi platiti, banka mu neda jer ne radi, no kompjuter uredno knjiži neurednost i "kašnjenje" jer si banka sama nije mogla naplatiti obzirom nije radila u to vrijeme... ako banka ima radno vrijeme, neka i plaćanje kamata bude vezano uz to radno vrijeme!
19.07.2017 | 23:40
Evo, upravo danas (19.07.2017) dobio kovertu sa računom od Diner's-a (Erste banka) i na računu piše da je izdan 10.07, a da je rok plaćanja 19.07 (trebalo bi biti 15 dana, ali ovo vjerojatno piše onim ultra-sitnim slovima u ugovoru).

Interesantno je da na samoj koverti nema nikakvog pečeta sa datumom, obično bude ona 'traka' preko koverte sa datumom otisnutim crvenom bojom (zanimljivo je da sam osim računa dobio ponudu za ono njihovo revolving sr**e, i na toj koverti je, gle čuda, datum otisnut).

U svakom slučaju, koverti je od Zagreba do Dubrovnika trebalo 'samo' 7-8 dana (paketi iz Velike Britanije su mi brže dolazili). Jasno mi je da živim na kraju slijepog crijeva ove države (koje je usput i eknklava) ali, što je previše, previše je.

Sreća u nesreći je ta da ovoga puta nije trebalo ništa platiti, pa neće biti ni zateznih kamata.
29.07.2017 | 22:05
www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/aljkavo...smrtni-list/6416222/

vidim da su ovi u Optimi vrlo inovativni sto se tice ovog APP nacina
30.07.2017 | 09:27
'ko im kriv. Sto je baba davala OIB.
Smrt komunizmu, fašizmu i antifašizmu.
30.07.2017 | 11:07
@zabac kao da ne znas kakve su starije osobe

evo ti recimo primjer moje bake od prije par godina: zena isto zivi sama i kad su se krenuli probijati sa jeftinijom strujom od HEP-a, normalno ljudi su obilazili po kucama. I cim tim starim ljudima kazes carobnu rijec "jeftinije" oni odmah potpisuju ni ne gledajuci sta potpisuju (da ovi hoce, mogu napraviti takav ugovor da im se i kuca prepise!). Normalno, uvijek se ide kod starih osoba, najcesce onih koji zive sami i na taj nacin ih hvataju na brzinu da potpisu ugovor. Ne moram ni pricati kakve su pravne zavrzlame bile da se taj ugovor raskine

Svi ti koji idu tako po kucama ili zovu telefonski su isti i na istu foru hvataju stare ljude, sto po meni odvratno

Mislim ajde ti sada dokazi (u ovom slucaju iznad) da je ta osoba zbilja mrtva, pa trebas donijeti smrtni list, gubiti svoje vrijeme i zivce... A da ne govorim o tome koliki stres dozivis zbog njih i njhovih pizdarija
30.07.2017 | 11:14
Ali mrtva osoba najmanje 72 godine... Pa nisu normalni...
30.07.2017 | 12:13
Taj ugovor ne može biti valjan jer osoba umrla prije 72 godine nema OIB. Što ih ne puste da tuže i pokrenu ovršni postupak. Baš bi volio vidjeti kako bi to završilo...
  • Hammer
  • Posjetitelj
30.07.2017 | 12:43
smayoo kaže:
Taj ugovor ne može biti valjan jer osoba umrla prije 72 godine nema OIB.


A ako nemaš OIB, onda ugovor ne vrijedi??

Znači, slobodno možemo smatrati ni da ugovori stranaca u Hrvatskoj nemaju nikakvu težinu, jer ni ti stranci nemaju OIB.

Kakve ti gluposti lupaš, i to neumorno, to je prestrašno.

OIB je, znači, sveto pismo, ako ga nemaš, ne postojiš.
30.07.2017 | 13:24
Prvo smo zakljucili kako su ljudi vili pohlepni i u svicarcima dizali kredre.
Sad su dosli na red teleoperateri i opskrba el. energijom.
Svugdje se spominje carobna rijec "jeftinije".
Ako nisu dosli pameti, neka ih sisaju. Vecina njih ima djecu, unuke, zasto se ne brinu o njima (jedina briga je kome budu stan/kuci osravili)
Smrt komunizmu, fašizmu i antifašizmu.
30.07.2017 | 13:32
@zabac jel ti shvacas sta pricas??? Nitko ne kaze da se nitko ne brine o mojoj baki, vec o nacinu kako se odnose teleoperateri/elektroperateri i slicni prema starijim osobama?
Sta ti zbilja mislis da netko tko radi treba 0-24 nadzirati stariju osobu koja je sposobna brinuti se za sebe??? Znaci po tebi ih i treba sisati kao ovce samo zato sto su stari?

SVAKA CAST NA RAZMISLJANJU!
30.07.2017 | 14:29
Hammer kaže:
smayoo kaže:
Taj ugovor ne može biti valjan jer osoba umrla prije 72 godine nema OIB.


A ako nemaš OIB, onda ugovor ne vrijedi??


Zakon o obveznim odnosima NN 35/2005, glava VIII, od čl. 247 dalje. Propisan je niz ograničenja koja vrijede prilikom sklapanja bilo kojeg ugovora. Naravno, ne stoji izričito da ugovorna strana mora imati OIB, jer i ne mora u svim situacijama, ali u ovakvoj (ugovor između telekom operatera i fizičke osobe) je to praktična implikacija.

Znači, slobodno možemo smatrati ni da ugovori stranaca u Hrvatskoj nemaju nikakvu težinu, jer ni ti stranci nemaju OIB.


Stranac s prijavljenim boravištem ili prebivalištem u Hrvatskoj ima OIB, zar ne? Onaj koji nema boravište ni prebivalište niti ne može ugovoriti telekomunikacijsku uslugu. Logično, zar ne?

Kakve ti gluposti lupaš, i to neumorno, to je prestrašno.


Molim te, pokušaj jednom suspregnuti aroganciju i komunicirati kao civiliziran čovjek. Nisu svi na svijetu kriminalci i bitange pa da se uvijek ovako razgovaraš.

OIB je, znači, sveto pismo, ako ga nemaš, ne postojiš.


Općenito - naravno da ne. U ovom partikularnom slučaju - to je praktična implikacija, da.
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 37 minuta
  • JOHN: Pa nije da mi se ne sviđa nego ne volim baš mijenjat ono što valja. A još kad čujem i da cucla bateriju, odmah mi muka
  • Kloba: E onda se ti prikeljiš tome nekome bez passworda. Zato valjda ovi WiFi shortcuti na swipe up ekranima ne isključuju kompletno WiFi, nego samo konekciju, dok za kompletno gašenje WiFi-a moraš ići u postavke
  • Kloba: Samo to funkcionira tako da se spajaš na nečiji iOS uređaj koji mora biti na 11-ici, ili macOS komp koji mora biti na HighSierri
  • Kloba: Jeste skužili foru da se možeš spojiti na WiFi bez passworda?
  • Kloba: Meni je OK.
  • Kloba: Ne sviđa ti se 11-ica?
  • JOHN: ....da napravim restore iz backupa
  • JOHN: napravio sam backup ajfona koji je imao ios 10.2.1. E sad, ako kupim iphone se koji vrlo vjerojatno ima ios 9, to znači da ću prvo morat updejtat ios na iphone se. Nekako bi volio izbjeć ios 11
  • rusty: pretpostavljm da X model onda možda neće biti preko 9,5K za entry model, ali vidjet ćemo
  • JOHN: Cijene su....aj bok s pameti
  • marvin: Cijene su sasvim ok. U prodaju kreće 29.9.2017.
  • rusty: stigle cijene ip8 na tmobile... 5760 najbolja imam sve za 64GB model. Očekivao sam više moram priznat
  • cariblanco: Kaj ne radi app store...neda se otvoriti?
  • JOHN: mediamarkt
  • energyman: di uzimate to?
  • JOHN: @Soffoklo ajd baš mi je drago da se nije oteglo. Uzet ću ja ipak iPhone SE kod njih. Nego, netko će ti preuzet robu tamo kod njih ili ideš osobno? Ako ideš osobno, jesi pri kupnji na neki način odredio na kojem prodajnom mjestu želiš da bude uređaj?
  • Kloba: Soffoklo, kako i ja ciljam istu stvar - možeš li mi reći koji si model uzeo i koliko te izašao - te kako si ga uzeo?
  • Soffoklo: Evo samo obavijest za @JOHN - stigo iPad Pro nakon 23 dana čekanja od izvršene uplate.
  • robee: Kaze ejpl da ce uskoro vratitu 3D za lijevu stranu displaya u iOS11 :). Zbog toga sam se vratio na 10ku
  • energyman: Cini se da nisam jedini [link] [link]
  • big_mac: Jel to kod mene bug ili je i vama tako?
  • big_mac: u reachability mode vise se nemre spustit dole centar za obavijesti nego se svejedno mora spustat sa pocetka ekrana
  • Goldy: troši ko đavo
  • saint: Kazem ja da vuce bateriju :D
  • Goldy: Na Watch Series 1 sve radi fluidno kao i prije
  • energyman: Jel mozda netko osjetio da se na watchos4 smanjila osjetljivot ekrana? Imam zastitu preko lcda i sad je vrlo tesko gotovo nemoguce raditi preko tog komada plastike. Prije updatea je sve bilo fluidno i radilo kako treba.
  • Goldy: Treba ispitati, ja sam nakon update-a na iOS 11 napravio iTunes backup/restore tako da pocistim temp fajlove i sl, tako da je mozda baterija otisla na indexiranje i sl. stvari, premda nekako sumnjam, jer sam nakon restore-a imao iPhone na punjacu nekih 3h i sve je izgledalo kao da je update-ano. Budemo vidjeli.
  • Kloba: Ali kako ga preko noći ostavljam na punjaču ne znam za koliko bi mi pao postotak napunjenosti. Javim sutra!
  • Kloba: Moram priznati da sada, nakon 10 miuta korištenja, bome je i meni palo sa 100 na 90%. Još mi u battery saving mode-u. Za usage mi kaže 31 min, standby 4 hrs, 14 min - 86% puna baterija. iPhone 6 star dvije godine točno.
  • Goldy: Osim toga baterija je preko novi pala sa nekih 76% na 1% .... yupiiii
  • Goldy: Da, samo nekoliko aplikacija ima ukljucenu lokaciju i sve su na While Using
  • rusty: Dakle preko control centera se vise BT ne ugasi kompletno. Samo se terminira konekcija sa uređajima ali broadcast i dalje radi. Dakle u settings se mora otići da bi se BT u potpunosti ugasio.
  • Kloba: Jesi li pogasio je trebalo pisati. :)
  • Kloba: Meni na šestici ne radi. Jesi li pogao sve aplikacije sa always on u Location services?
  • Goldy: a kad se to ugasi tko zna kako radi navigacija i ls.
  • Goldy: Motion CalibrationDistance i Wi-Fi Networking
  • Goldy: Lokacija stalno radi ako su ukljucene
  • Goldy: Ova lokacija izludjuje
  • Dijete: Ipad air 2, app switching / dock je zakon :) :) .... izgleda da stvarno dolazi multi user mode uskoro...
  • Kloba: iOS 11 čuva fotke u HEIC formatu, to se može promijeniti u postavkama. Evo link kako: [link]
  • gladhr2: Kako da se vratim na prethodni iOS ako ne budem zadovoljan? pitam prije updatea
  • gladhr2: ima aplikacija bas parking se zove za sve gradove rh super je
  • rusty: @ping - HAK aplikacija i ima parking pokriven unutar svoje aplikacije i radi odlično
  • rusty: @josip - putar, nema problema. Gotovo isto kao i na ip6, ne vidim razliku
  • Josip R.: Ima neko iPhone SE? Kako radi iOS 11? Pitam za brata.
  • Josip R.: Stavio na svoj 6S radi ok, baterija ok. Malo su ubrzali animacije i stavili glupi font. Ali ok.
  • Kloba: Eto, nadam se da sam pomogao, i da je sada jasnije sa linkovima
  • Kloba: A ovdje ih je 8, ali ne poklapaju se svi - [link]
  • Kloba: Tu ih je 25 - [link]
  • Kloba: Ali ponavljam, meni na iPhone-u 6 zaprao radi (neću reć odlično) ali jako dobro sigurno. To volim kod Applea, što optimizira svaki update za svaki podržani telefon (barem po mojem iskustvu). Zadnji telefon koji ne može skinuti iOS 11 je iPhone 5, 5C a a tablet je iPad 4. Sve iOS naprave napravljene kasnije mogu. U idućem postu ću staviti link sa nekim skrivenim featurima ovog iOS-a. (Eto B

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Kupujete li neku od Apple novosti?

Page Speed 1.22 Seconds

Provided by iJoomla SEO