Koja zemlja radi najviše za opće dobro na svijetu?
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Koja zemlja radi najviše za opće dobro na svijetu?


  • Hammer
  • Posjetitelj
11.07.2017 | 07:41
smayoo kaže:
nije Lukoil (oni su sitna boranija ), nego Rosnjeft ili Gazprom, nisam siguran, takvi neki mudonje.


Lukoil definitivno nije nikakva "boranija", a u dosta aspekata nije ni usporediv sa Rosnjeftom ili Gazpromom, jer te kompanije vode temeljni biznis sa naftovodima i nemaju maloprodajnu mrežu.

Lukoil je jedna od par najvećih ruskih naftnih kompanija, a po potvrđenim zalihama kojima upravljaju je uz ExxonMobile druga najveća svjetska tvrtka (najjača).

Lukoil ima poslovanje u 29 zemalja svijeta i ima preko 120.000 zaposlenika u svijetu, tako da je i u tom smislu reći da je Lukoil "boranija" uvelike promašeno.
11.07.2017 | 11:16
Hvala na ispravku. Usporedba se odnosila u odnosu na Gazprom, nisam bio dovoljno jasan. Nije ni bitno za temu i kontekst.
11.07.2017 | 11:18
Hammer kaže:
JOHN kaže:
Takav auto kroz troškove benzina ili dizla, raznih državnih nameta itd....može ostvariti znatnu uštedu, a da ne pričam o doprinosu ekologiji.


Doprinos je takav da jedan kW u automobilu na struju danas više zagađuje od 1 kW u benzinskom motoru, jer svi vide samo ono što žele vidjeti, a ne vide kako je i uz koju cijenu dobiven taj prljavi kW kojeg tako čisto troše... najnovija istraživanja i podaci to samo potvrđuju, to je dvolična retorika bjelosvjetskih poslovnjaka koji naplaćuju gluposti poput poreza na CO2, gdje nama mjere grame dok milijarde tona kod drugih ne vide.


Ne ljuti se, molim te, ali rečenica "najnovija istraživanja pokazuju" ne dokazuje ništa. Može neki link na neki relevantan izvor? Jer - tako banalizirano kako si ti to ovdje iznio - to jednostavno - nije istina.
11.07.2017 | 16:55
Vjerojatno misli na ovakve stvari: Zaboravite bajke o "ekološkim" električnim automobilima.

Meni je taj članak bio sulud kad sam ga prvi put čitao, ali zbog silnih pozitivnih komentara nisam znao što bih točno mislio. Ni dalje mi nije ništa jasno, ko neki paralelni svemir u kojem je zdravo piti pokvareno mlijeko.
11.07.2017 | 18:05
Article-2-Secondary.jpg



Ovo je rješenje reciklaže žarulja koje sadrže živu.

Elektroauto možda bude zaživio u Europi, ali se struja za njega bude proizvodila tamo gdje manje smrdi, u manje ili ne razvijenom zemljama. Sva zmazana industrija otišla bude tamo gdje su cijele zemlje u financijskom ropstvu.
Smrt komunizmu, fašizmu i antifašizmu.
11.07.2017 | 19:21
zabac kaže:
Article-2-Secondary.jpg



... ali se struja za njega bude proizvodila tamo gdje manje smrdi, ...


Ali to je nažalost nemoguće pošto su veliki gubici u prijenosu. Kad bi to bilo samo tako, najisplativije bi bilo Saharu obljepit solarnim panelima i vuć struju do vamo. Ali to ne ide i tko zna kad i da li će bit moguće.
11.07.2017 | 20:17
Hammer kaže:
Lukoil definitivno nije nikakva "boranija", a u dosta aspekata nije ni usporediv sa Rosnjeftom ili Gazpromom, jer te kompanije vode temeljni biznis sa naftovodima i nemaju maloprodajnu mrežu.

Gazprom je plinska kompanija, i izričito plinska kako ti govori i njen naziv i logo. Gaz (газ) je ruska riječ za plin, logo im je plamen iz upaljača ili štednjaka, na što te prvo podsjeti - a njeft (mada nisam siguran - ali držim da znači nafta, tako da to stoji - Rosnjeft je naftna kompanija).
Da ne bi ispalo da njamke:
en.wikipedia.org/wiki/Petroleum_industry_in_Russia
Ili ovaj link:
en.wikipedia.org/wiki/Gazprom
Šteta što smo propustili biti dio zemalja za Blue Stream, ubirali bi pinku po pređenom kubiku plina, ali hebiga...
11.07.2017 | 20:20
JOHN kaže:
Kad smo kod teme ekologije, vozila na struju a i fosilnih goriva, evo jedan primjer skandinavske države koja je mnogima primjer. No ipak, nije sve tako super po tom pitanju jer medalja na žalost ima i svoju drugu stranu, onu ajmo reč licemjernu. youtu.be/zSjYra7cYqY

Evo, za mene je 0.5 promila isto pomak, sutra će biti 5 promila, pa 5%. Zašto nebi težili tome da se više konzumiraju električna vozila, još više težiti energiji iz obnovljivih izvora. Mic po mic, možda nebu nekog znatnijeg pomaka za našeg života, ali bude za našu djecu ili unučad.

Pa prije 5-6 godina, renault je krenuo se proizvodnjom fluence-a na struju. Nemam pojma dal ste toga svjesni. Autonomija mu je bila 100-150km. Danas rade vozila koja su u stanju preč 400-500km (ne renault). Za pet godina bit će i sa 1000km.
Takav auto kroz troškove benzina ili dizla, raznih državnih nameta itd....može ostvariti znatnu uštedu, a da ne pričam o doprinosu ekologiji.
Ja sam za struju u vozilima, samo da ih ne useru i zakompliciraju do bola. Tipa ko veš mašine, perilice rublja, tostere i sl. 5godina rok trajanja i moš bacit

JOHN, baš sam neki dan surfajući bez veze na temu Muska i Tesle naletio na taj video, ali ga nisam pogledao do kraja. Sada baš hoću
11.07.2017 | 20:28
IgorD kaže:
Ali to je nažalost nemoguće pošto su veliki gubici u prijenosu. Kad bi to bilo samo tako, najisplativije bi bilo Saharu obljepit solarnim panelima i vuć struju do vamo. Ali to ne ide i tko zna kad i da li će bit moguće.


Ne još. Ako misle ukinuti aute na fosilna goriva, onda pronađu način trensporta energije na velike udaljenosti (Tesla je maštao o tome). Sve je moguće.
Smrt komunizmu, fašizmu i antifašizmu.
11.07.2017 | 20:35
zabac kaže:
IgorD kaže:
Ali to je nažalost nemoguće pošto su veliki gubici u prijenosu. Kad bi to bilo samo tako, najisplativije bi bilo Saharu obljepit solarnim panelima i vuć struju do vamo. Ali to ne ide i tko zna kad i da li će bit moguće.


Ne još. Ako misle ukinuti aute na fosilna goriva, onda pronađu način trensporta energije na velike udaljenosti (Tesla je maštao o tome). Sve je moguće.

Tako je, problem s alternativnom energijom prije desetak godina bio je kako ju sladištiti. Danas su došli do prijenosa, ali imaju i velike gubitke. Pa ista spika kao i Edison i istosmjerna struja! Tako da i ja mislim da će se to riješiti. Trebamo nekog modernog Teslu...
Upravo kako je Smayoo usporedio ovu "tehnološku revoluciju" 21. sa "industrijskom revolucijom" 20. stoljeća. Ulaganja će stajati i trebat će prvo smisliti šta i kako, ali valjda ćemo se na vrijeme pomaknuti u pravom smjeru.
11.07.2017 | 21:00
IgorD kaže:
Vjerojatno misli na ovakve stvari: Zaboravite bajke o "ekološkim" električnim automobilima.

Meni je taj članak bio sulud kad sam ga prvi put čitao, ali zbog silnih pozitivnih komentara nisam znao što bih točno mislio. Ni dalje mi nije ništa jasno, ko neki paralelni svemir u kojem je zdravo piti pokvareno mlijeko.


Naslov članka uopće ne odražava sam sadržaj i ton članka, pod broj jedan. A što se same teze tiče, moj je stav ovakav:

Teoretski stoji da, ako je preveliki udio proizvedene energije utemeljen na ugljenu, i te ugljene elektrane nisu nadprosječno dobro opremljene po pitanju redukcije štetnih emisija možeš izvući statistički podatak da elektromobil posredno zagađuje više od benzinskog PO TOM JEDNOM PARAMETRU. A to je samo jedan parametar onečišćenja zraka koji se prati i mjeri, od njih desetak.

Nedavno sam pisao upravo o ovom, samo u kontekstu dizelskih i benzinskih automobila (evo, ovdje). Uvijek kad se NAMJERNO (iz raznih razloga) želi istaknuti kako neka tehnologija (diesel motor, ugljena elektrana) zagađuje VIŠE nego što to suštinski jest tako, potegne se emisija krutih čestica. Krute čestice (prašina i čađa) se vide i smrde pa ih svatko doživljava kao zagađenje. Kancerogeni dušični oksidi, s druge strane, koje benzinski motori emitiraju DESETKE puta više nego ikoja elektrana, ne smrde i ne vide se
pa eto, dobro nam dođe da ih ne spomenemo kad nam tako odgovara.
11.07.2017 | 21:19
Smayoo, a jesi li čuo za GTL (Gas to liquid) metodu? Ako nisi, pročitaj, stariji izum od 90 godina, ali nije zaživio jer je tada ugljen bio jeftin... Pisao sam o tomu, Švabe su to izmislili...
11.07.2017 | 21:41
To je samo rafinerijski tehnološki proces. Samo gorivo koje dobiješ kao rezultat toga je opet fosilno gorivo i opet ima iste produkte izgaranja i probleme koji s tim dolaze. BTW, postoji i proces za proizvodnju ugljikovodičnog plina iz ugljena. Ali kemija gorenja je uvijek ista. Razlika je jedino u krutim česticama.
12.07.2017 | 08:55
Ma znam, ali htio sam reći - čovječe kada je to izumljeno - i moglo možda u industrijskoj revoluciji biti i manje štetno (ne znam) - pa ništa od toga. Nekako sam dojma da pred masovnu proizvodnju gotovo uvijek pobijedi lošiji proizvod. Ono - VHS/BETA spika i to...
12.07.2017 | 09:11
To bi morao reći netko tko je stručnjak kemijske tehnologije i specijalist za petrokemijsku tehnologiju. Ja o tome znam samo načelno. S tog načelnog stajališta, plin je uvijek veći problem od nafte. Teže ga je zabrtviti i eksplozivan je.
12.07.2017 | 11:22
I za razliku od naftnih nalazišta, nalazišta plina - nakon što se izvuče koliko se procijenilo da je maksimum za određeno nalazište - pune se vodom (mislim) da se ne bi urušilo i uzrokovalo potres.
Aha, znam i ja nešto
12.07.2017 | 11:46
  • Hammer
  • Posjetitelj
12.07.2017 | 13:35
Kloba kaže:
Gazprom je plinska kompanija, i izričito plinska kako ti govori i njen naziv i logo. Gaz (газ) je ruska riječ za plin, logo im je plamen iz upaljača ili štednjaka, na što te prvo podsjeti - a njeft (mada nisam siguran - ali držim da znači nafta, tako da to stoji - Rosnjeft je naftna kompanija).


Njaške, jer naziv ne znači da se bave isključivo time, no ajde - plinovod ili naftovod - to ne znači da ja nisam u pravu, jer se ne bave maloprodajom, dok se Lukoil bavi time. Jebeno je kada ti je sve znanje na Googleu... ili "jakoj" Wiki.
12.07.2017 | 13:46
Naveo sam X puta da sam pratio energetiku u ozbiljnim novinama. Ako ti misliš da ja sve što znam vučem s neta, a misli i dalje...
I još si svadljiv vidim...
Šteta
P.S. I nije baš plinovod ili naftovod - svejedno. Velike su razlike tu, ali to sam isto izvukao s neta...
12.07.2017 | 13:49
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_4d95.jpg

Da "Jebeno je kada ti je sve znanje na Googleu"...
Pa nemreš vjerovat...
Logika - GAZPROM - promet plinom. ROSNJEFT - Ruska nafta?!?
P.S. Ili Družba Adria se trebo zvati projekt zato jer bi se spojili ruski naftovod DRUZHBA s našim Jadranskim naftovodom. Dva i dva je četiri - Družba Adria. Ali i to sam izvuko maločas s neta. I činjenicu da je naftovod Druzhba đubre od cjevovoda...
I daj si nađi nekog drugog da se prepireš s njim. Po mogućnosti, ono - tek tako...
Za tu temu, ovo iznad i jedno pedesetak razgovora sa strukom iz INA-e - ali ti mi veliš da mi je sve znanje na Googleu...
Stvarno si nizak...
  • Hammer
  • Posjetitelj
12.07.2017 | 14:20
Kloba kaže:
ti mi veliš da mi je sve znanje na Googleu... Stvarno si nizak...


Ja se samo referiram na one izvore koje si mi ti sam ponudio. Istina je - niži ne mogu biti... mislim, ti tvoji izvori...

Knjiga "Stoljeće rata" i masa naknadno snimljenih filmova, uglavnom polucenzuriranih ili zabranjenih, pokazuju tko je stvarni ideolog i pokretač mnoštva sranja na svijetu, dok je raji uporno prodaje kojekakve kvazivrijednosti kako bi ta raja mislila kako je jako vrijedna, pametna, slobodna, kako o nečemu odlučuje itd itd...

Gledano kroz prizmu toga, zanimljivo mi je kako se pozivaš na kojekakve "stručne publikacije", valjda računaš da one pišu samo istinu i da ne rade ni za jedan lobi?

Usporedbe između Lukoila i Gazproma uopće nije ni trebalo biti, jer se ne bave istim poslom, uvjetno rečeno, a naglasak u usporedbi bi trebao biti u načinu poslovanja - Lukoil je ogroman proizvođač i trgovac na malo, Gazprom je konglomerat mnoštva kćerinskih tvrtki koje se ne bave maloprodajom. Uglavnom, poanta je da Lukoil nije nikakva "boranija", to tako može rezonirati samo netko tko ne zna o kakvim se veličinama u tom biznisu radi i sa čime i u kojem opsegu raspolaže svaka ta pojedina kompanija.
12.07.2017 | 14:35
Shorty, gledaj ovako:
Engdahl je Amerikanac koji ne živi u Americi već u Njemačkoj jer se svojim knjigama zamjerio tamošnjem establišmentu. Osim stoljeća rata, imaš i drugo izdanje (nadam se da ne moram i to slikati...) gdje spominje raspad Jugoslavije i uzroke i posljedice istog s energetskog aspekta gledajući. Onda je napisao Sjeme uništenja, o GMO hrani. Tu recimo spominje, da prva svar nakon pada Iraka koju George W. Bush rekao na presici i obraćanju vojnicima kad je sletio na USS taj i taj "da će lokalni farmeri odsada nadalje uzimati njihovo sjemenje. Točnije, od Monsanta.
Onda je krenulo i haračenje po poljima nafte.
Pa onda imaš i njegovu knjigu Bogovi novca di pljuje Wall Street i u šta se sve to pretvorilo, objašnjava krizu 2007. godine...
A to je samo JEDAN autor. I ne znam koji mu je lobi ostao, Big Pharma? Sigurno ga oni plaćaju!
Znaš, probaj pročitati nešto više knjiga na istu temu - shvatio bi da nisu sve iste. I da različiti autori imaju različita mišljenja. Knjige su za mozak bitna stvarca, inače zakržljaš mentalno...
Pa ti se u prepucavanju omakne i knjigu spomeneš kao "nizak izvor"
Koji su tvoji izvori znanja? Policijski priručnici tipa "što napraviti kada"...
To su remek djela, imaš pravo - niti Dostojevski ih ne bi bolje skrojio.
12.07.2017 | 19:08
Uvredljivi i svađa- ... ma... znate već.
12.07.2017 | 20:50
I još jednom... Pa stvarno, već bi do sad stvarno svatko naučio...
Ako netko misli da sam neki uvredljivi post propustio izbrisati, slobodan je na to na civiliziran način ukazati. Dakle, "@taj-i-taj, uvrijedio si me svojim riječima gdje ...".
Općenito, tko posiže za zajedljivim tonom u raspravi, ne bi smio biti iznenađen niti uvrijeđen kad mu se istim takvim tonom odgovori. Kad zajedljivost preraste u blatantne uvrede - brišem.
Tko god upućuje uvrede sasvim osobne naravi meni osobno, slobodan je to uputiti i privatnom porukom, kao što bi elementarna kultura komunikacije nalagala (hm, kakve svrhe ima pričati o kulturi komunikacije nekom čija se komunikacija kreće u rasponu od zajedljivih zabadanja do osobno usmjerene vulgarne pljuvačine...? ).
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 45 minuta
  • JOHN: Pa nije da mi se ne sviđa nego ne volim baš mijenjat ono što valja. A još kad čujem i da cucla bateriju, odmah mi muka
  • Kloba: E onda se ti prikeljiš tome nekome bez passworda. Zato valjda ovi WiFi shortcuti na swipe up ekranima ne isključuju kompletno WiFi, nego samo konekciju, dok za kompletno gašenje WiFi-a moraš ići u postavke
  • Kloba: Samo to funkcionira tako da se spajaš na nečiji iOS uređaj koji mora biti na 11-ici, ili macOS komp koji mora biti na HighSierri
  • Kloba: Jeste skužili foru da se možeš spojiti na WiFi bez passworda?
  • Kloba: Meni je OK.
  • Kloba: Ne sviđa ti se 11-ica?
  • JOHN: ....da napravim restore iz backupa
  • JOHN: napravio sam backup ajfona koji je imao ios 10.2.1. E sad, ako kupim iphone se koji vrlo vjerojatno ima ios 9, to znači da ću prvo morat updejtat ios na iphone se. Nekako bi volio izbjeć ios 11
  • rusty: pretpostavljm da X model onda možda neće biti preko 9,5K za entry model, ali vidjet ćemo
  • JOHN: Cijene su....aj bok s pameti
  • marvin: Cijene su sasvim ok. U prodaju kreće 29.9.2017.
  • rusty: stigle cijene ip8 na tmobile... 5760 najbolja imam sve za 64GB model. Očekivao sam više moram priznat
  • cariblanco: Kaj ne radi app store...neda se otvoriti?
  • JOHN: mediamarkt
  • energyman: di uzimate to?
  • JOHN: @Soffoklo ajd baš mi je drago da se nije oteglo. Uzet ću ja ipak iPhone SE kod njih. Nego, netko će ti preuzet robu tamo kod njih ili ideš osobno? Ako ideš osobno, jesi pri kupnji na neki način odredio na kojem prodajnom mjestu želiš da bude uređaj?
  • Kloba: Soffoklo, kako i ja ciljam istu stvar - možeš li mi reći koji si model uzeo i koliko te izašao - te kako si ga uzeo?
  • Soffoklo: Evo samo obavijest za @JOHN - stigo iPad Pro nakon 23 dana čekanja od izvršene uplate.
  • robee: Kaze ejpl da ce uskoro vratitu 3D za lijevu stranu displaya u iOS11 :). Zbog toga sam se vratio na 10ku
  • energyman: Cini se da nisam jedini [link] [link]
  • big_mac: Jel to kod mene bug ili je i vama tako?
  • big_mac: u reachability mode vise se nemre spustit dole centar za obavijesti nego se svejedno mora spustat sa pocetka ekrana
  • Goldy: troši ko đavo
  • saint: Kazem ja da vuce bateriju :D
  • Goldy: Na Watch Series 1 sve radi fluidno kao i prije
  • energyman: Jel mozda netko osjetio da se na watchos4 smanjila osjetljivot ekrana? Imam zastitu preko lcda i sad je vrlo tesko gotovo nemoguce raditi preko tog komada plastike. Prije updatea je sve bilo fluidno i radilo kako treba.
  • Goldy: Treba ispitati, ja sam nakon update-a na iOS 11 napravio iTunes backup/restore tako da pocistim temp fajlove i sl, tako da je mozda baterija otisla na indexiranje i sl. stvari, premda nekako sumnjam, jer sam nakon restore-a imao iPhone na punjacu nekih 3h i sve je izgledalo kao da je update-ano. Budemo vidjeli.
  • Kloba: Ali kako ga preko noći ostavljam na punjaču ne znam za koliko bi mi pao postotak napunjenosti. Javim sutra!
  • Kloba: Moram priznati da sada, nakon 10 miuta korištenja, bome je i meni palo sa 100 na 90%. Još mi u battery saving mode-u. Za usage mi kaže 31 min, standby 4 hrs, 14 min - 86% puna baterija. iPhone 6 star dvije godine točno.
  • Goldy: Osim toga baterija je preko novi pala sa nekih 76% na 1% .... yupiiii
  • Goldy: Da, samo nekoliko aplikacija ima ukljucenu lokaciju i sve su na While Using
  • rusty: Dakle preko control centera se vise BT ne ugasi kompletno. Samo se terminira konekcija sa uređajima ali broadcast i dalje radi. Dakle u settings se mora otići da bi se BT u potpunosti ugasio.
  • Kloba: Jesi li pogasio je trebalo pisati. :)
  • Kloba: Meni na šestici ne radi. Jesi li pogao sve aplikacije sa always on u Location services?
  • Goldy: a kad se to ugasi tko zna kako radi navigacija i ls.
  • Goldy: Motion CalibrationDistance i Wi-Fi Networking
  • Goldy: Lokacija stalno radi ako su ukljucene
  • Goldy: Ova lokacija izludjuje
  • Dijete: Ipad air 2, app switching / dock je zakon :) :) .... izgleda da stvarno dolazi multi user mode uskoro...
  • Kloba: iOS 11 čuva fotke u HEIC formatu, to se može promijeniti u postavkama. Evo link kako: [link]
  • gladhr2: Kako da se vratim na prethodni iOS ako ne budem zadovoljan? pitam prije updatea
  • gladhr2: ima aplikacija bas parking se zove za sve gradove rh super je
  • rusty: @ping - HAK aplikacija i ima parking pokriven unutar svoje aplikacije i radi odlično
  • rusty: @josip - putar, nema problema. Gotovo isto kao i na ip6, ne vidim razliku
  • Josip R.: Ima neko iPhone SE? Kako radi iOS 11? Pitam za brata.
  • Josip R.: Stavio na svoj 6S radi ok, baterija ok. Malo su ubrzali animacije i stavili glupi font. Ali ok.
  • Kloba: Eto, nadam se da sam pomogao, i da je sada jasnije sa linkovima
  • Kloba: A ovdje ih je 8, ali ne poklapaju se svi - [link]
  • Kloba: Tu ih je 25 - [link]
  • Kloba: Ali ponavljam, meni na iPhone-u 6 zaprao radi (neću reć odlično) ali jako dobro sigurno. To volim kod Applea, što optimizira svaki update za svaki podržani telefon (barem po mojem iskustvu). Zadnji telefon koji ne može skinuti iOS 11 je iPhone 5, 5C a a tablet je iPad 4. Sve iOS naprave napravljene kasnije mogu. U idućem postu ću staviti link sa nekim skrivenim featurima ovog iOS-a. (Eto B

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Kupujete li neku od Apple novosti?

Page Speed 1.31 Seconds

Provided by iJoomla SEO