Koja zemlja radi najviše za opće dobro na svijetu?
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Koja zemlja radi najviše za opće dobro na svijetu?


  • Hammer
  • Posjetitelj
11.07.2017 | 07:41
smayoo kaže:
nije Lukoil (oni su sitna boranija ), nego Rosnjeft ili Gazprom, nisam siguran, takvi neki mudonje.


Lukoil definitivno nije nikakva "boranija", a u dosta aspekata nije ni usporediv sa Rosnjeftom ili Gazpromom, jer te kompanije vode temeljni biznis sa naftovodima i nemaju maloprodajnu mrežu.

Lukoil je jedna od par najvećih ruskih naftnih kompanija, a po potvrđenim zalihama kojima upravljaju je uz ExxonMobile druga najveća svjetska tvrtka (najjača).

Lukoil ima poslovanje u 29 zemalja svijeta i ima preko 120.000 zaposlenika u svijetu, tako da je i u tom smislu reći da je Lukoil "boranija" uvelike promašeno.
11.07.2017 | 11:16
Hvala na ispravku. Usporedba se odnosila u odnosu na Gazprom, nisam bio dovoljno jasan. Nije ni bitno za temu i kontekst.
11.07.2017 | 11:18
Hammer kaže:
JOHN kaže:
Takav auto kroz troškove benzina ili dizla, raznih državnih nameta itd....može ostvariti znatnu uštedu, a da ne pričam o doprinosu ekologiji.


Doprinos je takav da jedan kW u automobilu na struju danas više zagađuje od 1 kW u benzinskom motoru, jer svi vide samo ono što žele vidjeti, a ne vide kako je i uz koju cijenu dobiven taj prljavi kW kojeg tako čisto troše... najnovija istraživanja i podaci to samo potvrđuju, to je dvolična retorika bjelosvjetskih poslovnjaka koji naplaćuju gluposti poput poreza na CO2, gdje nama mjere grame dok milijarde tona kod drugih ne vide.


Ne ljuti se, molim te, ali rečenica "najnovija istraživanja pokazuju" ne dokazuje ništa. Može neki link na neki relevantan izvor? Jer - tako banalizirano kako si ti to ovdje iznio - to jednostavno - nije istina.
11.07.2017 | 16:55
Vjerojatno misli na ovakve stvari: Zaboravite bajke o "ekološkim" električnim automobilima.

Meni je taj članak bio sulud kad sam ga prvi put čitao, ali zbog silnih pozitivnih komentara nisam znao što bih točno mislio. Ni dalje mi nije ništa jasno, ko neki paralelni svemir u kojem je zdravo piti pokvareno mlijeko.
11.07.2017 | 18:05
Article-2-Secondary.jpg



Ovo je rješenje reciklaže žarulja koje sadrže živu.

Elektroauto možda bude zaživio u Europi, ali se struja za njega bude proizvodila tamo gdje manje smrdi, u manje ili ne razvijenom zemljama. Sva zmazana industrija otišla bude tamo gdje su cijele zemlje u financijskom ropstvu.
Smrt komunizmu, fašizmu i antifašizmu.
11.07.2017 | 19:21
zabac kaže:
Article-2-Secondary.jpg



... ali se struja za njega bude proizvodila tamo gdje manje smrdi, ...


Ali to je nažalost nemoguće pošto su veliki gubici u prijenosu. Kad bi to bilo samo tako, najisplativije bi bilo Saharu obljepit solarnim panelima i vuć struju do vamo. Ali to ne ide i tko zna kad i da li će bit moguće.
11.07.2017 | 20:17
Hammer kaže:
Lukoil definitivno nije nikakva "boranija", a u dosta aspekata nije ni usporediv sa Rosnjeftom ili Gazpromom, jer te kompanije vode temeljni biznis sa naftovodima i nemaju maloprodajnu mrežu.

Gazprom je plinska kompanija, i izričito plinska kako ti govori i njen naziv i logo. Gaz (газ) je ruska riječ za plin, logo im je plamen iz upaljača ili štednjaka, na što te prvo podsjeti - a njeft (mada nisam siguran - ali držim da znači nafta, tako da to stoji - Rosnjeft je naftna kompanija).
Da ne bi ispalo da njamke:
en.wikipedia.org/wiki/Petroleum_industry_in_Russia
Ili ovaj link:
en.wikipedia.org/wiki/Gazprom
Šteta što smo propustili biti dio zemalja za Blue Stream, ubirali bi pinku po pređenom kubiku plina, ali hebiga...
11.07.2017 | 20:20
JOHN kaže:
Kad smo kod teme ekologije, vozila na struju a i fosilnih goriva, evo jedan primjer skandinavske države koja je mnogima primjer. No ipak, nije sve tako super po tom pitanju jer medalja na žalost ima i svoju drugu stranu, onu ajmo reč licemjernu. youtu.be/zSjYra7cYqY

Evo, za mene je 0.5 promila isto pomak, sutra će biti 5 promila, pa 5%. Zašto nebi težili tome da se više konzumiraju električna vozila, još više težiti energiji iz obnovljivih izvora. Mic po mic, možda nebu nekog znatnijeg pomaka za našeg života, ali bude za našu djecu ili unučad.

Pa prije 5-6 godina, renault je krenuo se proizvodnjom fluence-a na struju. Nemam pojma dal ste toga svjesni. Autonomija mu je bila 100-150km. Danas rade vozila koja su u stanju preč 400-500km (ne renault). Za pet godina bit će i sa 1000km.
Takav auto kroz troškove benzina ili dizla, raznih državnih nameta itd....može ostvariti znatnu uštedu, a da ne pričam o doprinosu ekologiji.
Ja sam za struju u vozilima, samo da ih ne useru i zakompliciraju do bola. Tipa ko veš mašine, perilice rublja, tostere i sl. 5godina rok trajanja i moš bacit

JOHN, baš sam neki dan surfajući bez veze na temu Muska i Tesle naletio na taj video, ali ga nisam pogledao do kraja. Sada baš hoću
11.07.2017 | 20:28
IgorD kaže:
Ali to je nažalost nemoguće pošto su veliki gubici u prijenosu. Kad bi to bilo samo tako, najisplativije bi bilo Saharu obljepit solarnim panelima i vuć struju do vamo. Ali to ne ide i tko zna kad i da li će bit moguće.


Ne još. Ako misle ukinuti aute na fosilna goriva, onda pronađu način trensporta energije na velike udaljenosti (Tesla je maštao o tome). Sve je moguće.
Smrt komunizmu, fašizmu i antifašizmu.
11.07.2017 | 20:35
zabac kaže:
IgorD kaže:
Ali to je nažalost nemoguće pošto su veliki gubici u prijenosu. Kad bi to bilo samo tako, najisplativije bi bilo Saharu obljepit solarnim panelima i vuć struju do vamo. Ali to ne ide i tko zna kad i da li će bit moguće.


Ne još. Ako misle ukinuti aute na fosilna goriva, onda pronađu način trensporta energije na velike udaljenosti (Tesla je maštao o tome). Sve je moguće.

Tako je, problem s alternativnom energijom prije desetak godina bio je kako ju sladištiti. Danas su došli do prijenosa, ali imaju i velike gubitke. Pa ista spika kao i Edison i istosmjerna struja! Tako da i ja mislim da će se to riješiti. Trebamo nekog modernog Teslu...
Upravo kako je Smayoo usporedio ovu "tehnološku revoluciju" 21. sa "industrijskom revolucijom" 20. stoljeća. Ulaganja će stajati i trebat će prvo smisliti šta i kako, ali valjda ćemo se na vrijeme pomaknuti u pravom smjeru.
11.07.2017 | 21:00
IgorD kaže:
Vjerojatno misli na ovakve stvari: Zaboravite bajke o "ekološkim" električnim automobilima.

Meni je taj članak bio sulud kad sam ga prvi put čitao, ali zbog silnih pozitivnih komentara nisam znao što bih točno mislio. Ni dalje mi nije ništa jasno, ko neki paralelni svemir u kojem je zdravo piti pokvareno mlijeko.


Naslov članka uopće ne odražava sam sadržaj i ton članka, pod broj jedan. A što se same teze tiče, moj je stav ovakav:

Teoretski stoji da, ako je preveliki udio proizvedene energije utemeljen na ugljenu, i te ugljene elektrane nisu nadprosječno dobro opremljene po pitanju redukcije štetnih emisija možeš izvući statistički podatak da elektromobil posredno zagađuje više od benzinskog PO TOM JEDNOM PARAMETRU. A to je samo jedan parametar onečišćenja zraka koji se prati i mjeri, od njih desetak.

Nedavno sam pisao upravo o ovom, samo u kontekstu dizelskih i benzinskih automobila (evo, ovdje). Uvijek kad se NAMJERNO (iz raznih razloga) želi istaknuti kako neka tehnologija (diesel motor, ugljena elektrana) zagađuje VIŠE nego što to suštinski jest tako, potegne se emisija krutih čestica. Krute čestice (prašina i čađa) se vide i smrde pa ih svatko doživljava kao zagađenje. Kancerogeni dušični oksidi, s druge strane, koje benzinski motori emitiraju DESETKE puta više nego ikoja elektrana, ne smrde i ne vide se
pa eto, dobro nam dođe da ih ne spomenemo kad nam tako odgovara.
11.07.2017 | 21:19
Smayoo, a jesi li čuo za GTL (Gas to liquid) metodu? Ako nisi, pročitaj, stariji izum od 90 godina, ali nije zaživio jer je tada ugljen bio jeftin... Pisao sam o tomu, Švabe su to izmislili...
11.07.2017 | 21:41
To je samo rafinerijski tehnološki proces. Samo gorivo koje dobiješ kao rezultat toga je opet fosilno gorivo i opet ima iste produkte izgaranja i probleme koji s tim dolaze. BTW, postoji i proces za proizvodnju ugljikovodičnog plina iz ugljena. Ali kemija gorenja je uvijek ista. Razlika je jedino u krutim česticama.
12.07.2017 | 08:55
Ma znam, ali htio sam reći - čovječe kada je to izumljeno - i moglo možda u industrijskoj revoluciji biti i manje štetno (ne znam) - pa ništa od toga. Nekako sam dojma da pred masovnu proizvodnju gotovo uvijek pobijedi lošiji proizvod. Ono - VHS/BETA spika i to...
12.07.2017 | 09:11
To bi morao reći netko tko je stručnjak kemijske tehnologije i specijalist za petrokemijsku tehnologiju. Ja o tome znam samo načelno. S tog načelnog stajališta, plin je uvijek veći problem od nafte. Teže ga je zabrtviti i eksplozivan je.
12.07.2017 | 11:22
I za razliku od naftnih nalazišta, nalazišta plina - nakon što se izvuče koliko se procijenilo da je maksimum za određeno nalazište - pune se vodom (mislim) da se ne bi urušilo i uzrokovalo potres.
Aha, znam i ja nešto
12.07.2017 | 11:46
  • Hammer
  • Posjetitelj
12.07.2017 | 13:35
Kloba kaže:
Gazprom je plinska kompanija, i izričito plinska kako ti govori i njen naziv i logo. Gaz (газ) je ruska riječ za plin, logo im je plamen iz upaljača ili štednjaka, na što te prvo podsjeti - a njeft (mada nisam siguran - ali držim da znači nafta, tako da to stoji - Rosnjeft je naftna kompanija).


Njaške, jer naziv ne znači da se bave isključivo time, no ajde - plinovod ili naftovod - to ne znači da ja nisam u pravu, jer se ne bave maloprodajom, dok se Lukoil bavi time. Jebeno je kada ti je sve znanje na Googleu... ili "jakoj" Wiki.
12.07.2017 | 13:46
Naveo sam X puta da sam pratio energetiku u ozbiljnim novinama. Ako ti misliš da ja sve što znam vučem s neta, a misli i dalje...
I još si svadljiv vidim...
Šteta
P.S. I nije baš plinovod ili naftovod - svejedno. Velike su razlike tu, ali to sam isto izvukao s neta...
12.07.2017 | 13:49
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_4d95.jpg

Da "Jebeno je kada ti je sve znanje na Googleu"...
Pa nemreš vjerovat...
Logika - GAZPROM - promet plinom. ROSNJEFT - Ruska nafta?!?
P.S. Ili Družba Adria se trebo zvati projekt zato jer bi se spojili ruski naftovod DRUZHBA s našim Jadranskim naftovodom. Dva i dva je četiri - Družba Adria. Ali i to sam izvuko maločas s neta. I činjenicu da je naftovod Druzhba đubre od cjevovoda...
I daj si nađi nekog drugog da se prepireš s njim. Po mogućnosti, ono - tek tako...
Za tu temu, ovo iznad i jedno pedesetak razgovora sa strukom iz INA-e - ali ti mi veliš da mi je sve znanje na Googleu...
Stvarno si nizak...
  • Hammer
  • Posjetitelj
12.07.2017 | 14:20
Kloba kaže:
ti mi veliš da mi je sve znanje na Googleu... Stvarno si nizak...


Ja se samo referiram na one izvore koje si mi ti sam ponudio. Istina je - niži ne mogu biti... mislim, ti tvoji izvori...

Knjiga "Stoljeće rata" i masa naknadno snimljenih filmova, uglavnom polucenzuriranih ili zabranjenih, pokazuju tko je stvarni ideolog i pokretač mnoštva sranja na svijetu, dok je raji uporno prodaje kojekakve kvazivrijednosti kako bi ta raja mislila kako je jako vrijedna, pametna, slobodna, kako o nečemu odlučuje itd itd...

Gledano kroz prizmu toga, zanimljivo mi je kako se pozivaš na kojekakve "stručne publikacije", valjda računaš da one pišu samo istinu i da ne rade ni za jedan lobi?

Usporedbe između Lukoila i Gazproma uopće nije ni trebalo biti, jer se ne bave istim poslom, uvjetno rečeno, a naglasak u usporedbi bi trebao biti u načinu poslovanja - Lukoil je ogroman proizvođač i trgovac na malo, Gazprom je konglomerat mnoštva kćerinskih tvrtki koje se ne bave maloprodajom. Uglavnom, poanta je da Lukoil nije nikakva "boranija", to tako može rezonirati samo netko tko ne zna o kakvim se veličinama u tom biznisu radi i sa čime i u kojem opsegu raspolaže svaka ta pojedina kompanija.
12.07.2017 | 14:35
Shorty, gledaj ovako:
Engdahl je Amerikanac koji ne živi u Americi već u Njemačkoj jer se svojim knjigama zamjerio tamošnjem establišmentu. Osim stoljeća rata, imaš i drugo izdanje (nadam se da ne moram i to slikati...) gdje spominje raspad Jugoslavije i uzroke i posljedice istog s energetskog aspekta gledajući. Onda je napisao Sjeme uništenja, o GMO hrani. Tu recimo spominje, da prva svar nakon pada Iraka koju George W. Bush rekao na presici i obraćanju vojnicima kad je sletio na USS taj i taj "da će lokalni farmeri odsada nadalje uzimati njihovo sjemenje. Točnije, od Monsanta.
Onda je krenulo i haračenje po poljima nafte.
Pa onda imaš i njegovu knjigu Bogovi novca di pljuje Wall Street i u šta se sve to pretvorilo, objašnjava krizu 2007. godine...
A to je samo JEDAN autor. I ne znam koji mu je lobi ostao, Big Pharma? Sigurno ga oni plaćaju!
Znaš, probaj pročitati nešto više knjiga na istu temu - shvatio bi da nisu sve iste. I da različiti autori imaju različita mišljenja. Knjige su za mozak bitna stvarca, inače zakržljaš mentalno...
Pa ti se u prepucavanju omakne i knjigu spomeneš kao "nizak izvor"
Koji su tvoji izvori znanja? Policijski priručnici tipa "što napraviti kada"...
To su remek djela, imaš pravo - niti Dostojevski ih ne bi bolje skrojio.
12.07.2017 | 19:08
Uvredljivi i svađa- ... ma... znate već.
12.07.2017 | 20:50
I još jednom... Pa stvarno, već bi do sad stvarno svatko naučio...
Ako netko misli da sam neki uvredljivi post propustio izbrisati, slobodan je na to na civiliziran način ukazati. Dakle, "@taj-i-taj, uvrijedio si me svojim riječima gdje ...".
Općenito, tko posiže za zajedljivim tonom u raspravi, ne bi smio biti iznenađen niti uvrijeđen kad mu se istim takvim tonom odgovori. Kad zajedljivost preraste u blatantne uvrede - brišem.
Tko god upućuje uvrede sasvim osobne naravi meni osobno, slobodan je to uputiti i privatnom porukom, kao što bi elementarna kultura komunikacije nalagala (hm, kakve svrhe ima pričati o kulturi komunikacije nekom čija se komunikacija kreće u rasponu od zajedljivih zabadanja do osobno usmjerene vulgarne pljuvačine...? ).
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 36 minuta
  • cariblanco: Vidiš da i apple zna da ti je dosadno, pa ti svaki dan daju malo posla....špijaju te ;)
  • stefanjos: je, ali sta ces, ne zamara me previse, malo je dosadno istina :)
  • big_mac: Silovanje je to sto ga ti stalno brises :-D
  • Beli: ma i ja sam. Pazi, 3 puta sam ga brisao! Ja ga zbrisem, a on se opet skine. Pa sta to nije silovanje?
  • stefanjos: pa sam miran
  • stefanjos: i odem u settigns i izbrisem ga
  • stefanjos: ja samo provjerim prije spavanja dal se skinuo ios11
  • ivan.hirsi: jja također bez problema ios11 od kada je izašao i na 6s radio kao podmazan i na 8plus
  • Daddo: čitam i ne vjerujem... moj 5s veselo vrti 11.1.2 i nikakvih problema s njime. A nije da kao krajnji korisnik mogu nešto utjecati na to.
  • Beli: Bio bih i ja na 10.3 da se nije sam updejtao. Uza sav napor da im onemogucim update MOJEG telefona, nisam uspio. Probudim se i 11-ica. Sad umjesto krasnog iPhona 6s, koji je radio kao svicarski sat, imam kramp koji zapinje sta god radio. Dode mi da ih tuzim na sudu za ljudska prava. Treba ih odjebati.
  • ivan.hirsi: ma samo najnovije uvijek :D
  • stefanjos: ako sam ja jos uvijek na 10.3, onda su mogli i svi :P
  • zabac: Ko vas tjero na apgrejd?
  • Yonkis: Jel mi može netko objasniti kako funkcioniraju Gestures na iPhoneu? Znam za Zoom/Pinch i Rotate (doduše, više se slike ne mogu rotirati prstima). Ali što još mogu osim toga i kako to "snimiti"/prakticirati? Jel netko to koristi (osim Zoom/Pinch)?
  • Yonkis: Ovo je koma, 6. update od kada je izišao iOS 11. Bugovito kao da su amateri radili ovu verziju.
  • energyman: Meni ne dolaze zadnjih dva mjeseca :D
  • rusty: Da li ima netko problema sa primanjem notifikacija prilikom primljenog PM-a? ili to imam samo ja? Do neki dan je radilo, a sada zadnjih par danas jednostavno ne dolaze?
  • ivan.hirsi: iskreno da ti kazem, nisam ni pokusao na 11.1.1 vec slucajno sada :D
  • Yonkis: ivane, to je vraćeno sa 11.1.1
  • ivan.hirsi: napokon vratili onaj 3d s lijevog ruba kao prečac sa multitask
  • Yonkis: 11.1.2 samo za X-ice. Studente :) Ali meni je na 5s popravilo neke bugove u animaciji.
  • big_mac: ios 11.1.2 je vani
  • Daddo: Teddy - hvala na informaciji za Kiwi!
  • m@xym: Zdravac, mijenja, imaš 45 minuta vožnje više. :D
  • Zdravac: ;)
  • Zdravac: Prihvaćam kritiku, i slažem se! (Nije ZG nego VŽ), ali ne mjenja ništa!
  • smayoo: Od Zagreba do Dubrovnika ima 6 sati vožnje. Ne mora ti se to dati odvesti svaki mjesec, ali ako ti se jednom u životu to ne da, imaš iz Zagreba subvvencioniranu aviokartu, osobito u podsezoni. Tko hoće, nađe način, tko neće, nađe izgovor... ;)
  • Zdravac: Ali za iduću godinu planiram ipak otići na jug!
  • Zdravac: Kloba, slažem se, ali kad uvijek idemo nekoliko puta godišnje, ali svaki puta na 4 ili 5 dana, pa mi se neda vozati južnije. A i ovdje nam još nije dosadilo :)
  • Teddy: Kiwi for Gmail je besplatan neko vrijeme pa pozurite :) [link]
  • Kloba: A to nam ne služi baš na čast. Volim putovanja. A držim da čovjek svoju domovinu, pogotovo ovako lijepu i ne previše veliku, treba upoznati što bolje. I to live, a ne preko interneta. :D
  • Zdravac: Kloba, da te utješim; Ja nisam bio južnije od Baške na Krku :)
  • Kloba: Ja, na svoju sramotu, moram priznati da od neovisnosti nisam bio južnije od Brela. Kao klinac sam ljetovao na Pelješcu, ali tada te granice (osim valjda table da ulazimo u BiH) nije bilo. A sada, ne znam, muž od ženine sestre tvrdi da tamo možeš pojesti Prstace u restoranu. Barem da si mogao prije jedno deetak godina. Ne znam. Nikada ih nisam jeo. :)
  • m@xym: stanovnici Neuma s također oduševljeni što im je grad 'prepolovljen' tijekom ljetnih gužvi
  • m@xym: E pa ne znam kako je na Schengenskoj granici, ali ovaki ti je na ovoj našoj 'mekoj' granici sa BiH
  • Daddo: pa iz Mrkoplja možeš skijama i puškom do EU državljanstva... i to bez puno jebemti... :)
  • smayoo: Nemoj reć!! :D Mi nismo? Ma hajde... A što misliš kamo su krenuli svi ti švercani ljudi? Samo tu, do Gorskog kotara? U Mrkopalj, na skijanje... :D
  • Daddo: smayoo vi niste na ruti za šverc cigareta, droge i ljudi... zato je to.
  • smayoo: Ej... Preko Schengenske granice, tu na Pasjaku, prođe autobus pun djece na službeni popis putnika od autoprijevoznika...
  • m@xym: Ali, kad god sam putovao autobusom, uvijek su nam tražili dokumente, tako da bi teško prošao netko bez njih
  • m@xym: Odvano nisam prešao granicu svojim autom, ali jednom vrijeme mi je to bilo tlaka jer su me stalno izdvajali na našoj strani granice (jer mi je bio ukraden novčanik sa dokumentima i vozačkom i prometnom).
  • smayoo: Je. I imao ga je na ATA karnetu. Samo jbg kad BiH nije potpisnica... :D
  • m@xym: a valjda mu je alat bio u gaćama (pardon, hlačama)
  • m@xym: Daddo, :D :D :D :D
  • Daddo: ali bez alata... :D
  • smayoo: I onda smo se jednom sreli u Neumu, slučajno je uletio u isti restoran na gambore... :)
  • smayoo: Imali smo poslovnog partnera iz Dubrovnika koji nam je radio terenske servise na području od Cavtata do Makarske. Čovjek nam je prodavao žvaku kako mora preko Trpnja i Ploča jer ga Carina je*e zbog alata, pisao puste kilometre, sate na putu, noćenja...
  • m@xym: smayo, osim toga, ne jadikujemo, samo pričamo
  • m@xym: smayo, prođe i paket iz Kine bez carinjenja, a vrijedniji od 22EUR, ali shit happens
  • smayoo: Ma dajte, ajde, uvijek slušam iste jadikovke od vas Dubrovčana. Prošao sam kroz Neum s troje djece najmanje deset puta tamo i natrag, od toga su mi samo zadnji put svo troje djece imali nekakav dokument. Uvijek napuhavate...

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li neku od Apple novosti?

Page Speed 5.14 Seconds

Provided by iJoomla SEO