ZET i "skeniranje"
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

ZET i "skeniranje"


20.02.2017 | 19:46
Nisam iz ZG, i boli me đon za ZET, ali možda sam zato objektivniji.
Većina postavlja problem od točke kada je ovog "balavca" kontrolor ulovio, no problem počinje kada je taj isti nogom kročio u tramvaj i odlučio ne poništiti kartu. TOČKA. Sve nakon toga razumno je ponašanje kontrolora.
Pustimo sada uhljebe, parazite, kumove, rođake, itd... Revolt prema takvima se ne pokazuje tako da odlučiš ne platiti kartu, nego da takvim osobama, koje osobno poznaješ, "pljuneš u lice", ignoriraš ih, i blatiš ih, tj. javno širiš činjenicu da su hebeni uhljebi. Pogledaš ih u oči i kažeš mu da je nula od čovjeka. Ako on može živjeti s tim, mogu i ja
Kad bi svi mi bili manje licemjerni, i tako činili, ne bi bilo niti toliko parazita. A siguran sam da svatko od nas pozna nekog uhljeba slash parazita, kojega "tapše po leđima".
No, "uhljebništvo" vuče korjene s našim mentalitetom (koji ne pozna riječ "moral"), i teško je protiv toga...

Ali nazad na temu;
Hummera je očito nešto jaaako naživciralo, pa je malo zabrazdio, i ne vidi koliko nije u pravu! A ovaj s reddita nije se čak toliko ni bunio, samo pita da li ZET-ovac to smije raditi.
Ja smatram da, kada si ušao u tramvaj, i odlučio voziti se bez valjane karte, dao si ZETovcu svako pravo da te kazni, pa čak i "smicalicom" kao što je "skeniranje" osobnog dokumenta. Bolje i to, nego da ti fizički "zavrne ruku" i vozi te dok ne ugleda policajca. Manje su šanse za fizičkim nasiljem...
21.02.2017 | 01:36
smayoo kaže:
Zapravo i nije samo u tome stvar. "Primjer iz prakse" i nije baš tako svakodnevna pojava. A - najvažnije - svim Zagrepčanima koji gunđaju na ZET od srca savjetujem da probaju neki drugi javni prijevoz u Hrvatskoj ili okolnim zemljama. Npr. budimpeštanski. Ili riječki. Svaki sustav na svijetu uvijek može biti bolji, to uopće nije sporno, ali, da se vratimo na temu, to ne može biti opravdanje da tu uslugu koristiš, a ne plaćaš. A o tezi kako ONI krše zakon što beskontaktno očitavaju serijski broj čipa osobne iskaznice onih koji ne žele platiti kartu - sam već rekao sve.


Ili onaj u Dubrovniku zavijeme ljeta. Tiha jeza je. Nema svercanja i desi se da ne udjes u prvi bus i cekas drugi, a vozni red je valjda reda radi da ona tabla ne bude prazna.
21.02.2017 | 22:50
Ne znam kaj fali prijevozu u Budapestu, metro dolazi instant, ako fulas jedan drugi dolazi za max 3 min ( isprobano na svim linijama), tramvaj isto tako, autobus takoder, jedino nisam isprobao ove prigradske linije.
21.02.2017 | 23:32
Ideš... Ja sam budimpeštanski metro i autobus koristio 2005 i opet 2012. Nije bilo baš tako kao što opisuješ. Ali nije bilo nekog groznog kašnjenja, nisam na to mislio. Više me je zaprepastilo koliko je grozno prljavo, zapušteno i loše održavano. I vozila, i stanice podzemne.
22.02.2017 | 08:03
Problem karte je model naplate. Smatram da se karta mora kupit ali i da ju se plati onoliko koliko se voziš. Cijena od 10kn vozio se dvije stanice ili dvadeset nikako nije isto. Ajde, uveli su sada cijenu od 4kn za pola sata, no ni to nije konačno riješenje. Treba uvest kartice s kojih se skida iznos po broju prijeđenih stanica. Uđeš, skener ti registrira ulaz, izađeš, skener te opet registrira i skida definirani iznos po stanici. Skeniranje bilo kakvih drugih dokumenata je aj bok s pameti.

Čak sam mišljenja da u takvim vozilima gdje su ljudi ponekad stisnuti treba uvesti uređaje za blokiranje skenera svih vrsta osim njihovih za zet kartice. Danas džeparoši umjesto ruku u torbicama mogu koristit kojekakve moderne tehnologije za krađu s ovih novih bezkontaktnih kartica.
22.02.2017 | 12:14
Zar nisam to već napisao? Ne mogu. Skeniranjem bankovne kartice možeš dobiti samo serijski broj čipa. Za doći do novca je puno kompliciraniji put, koji uključuje i pin korisnika za iznose veće od limita koje on ili banka odaberu.
Inače, znaš li ti za neki sustav javnog prijevoza gdje se plaća kartu po broju stanica? Ja ne znam, ali zanimalo bi me proučiti kako to tehnički funkcionira.
22.02.2017 | 13:06
smayoo kaže:
Zar nisam to već napisao? Ne mogu. Skeniranjem bankovne kartice možeš dobiti samo serijski broj čipa. Za doći do novca je puno kompliciraniji put, koji uključuje i pin korisnika za iznose veće od limita koje on ili banka odaberu.
Inače, znaš li ti za neki sustav javnog prijevoza gdje se plaća kartu po broju stanica? Ja ne znam, ali zanimalo bi me proučiti kako to tehnički funkcionira.


Pa to je dosta uobicajeno vani, imas prepaid karticu koju napunis, i pri ulasku i izlasku iz vozila je ocitas, pri cemu ti se skine odgovarajuci iznos.

Evo npr. Oyster card u Londonu:
tfl.gov.uk/fares-and-payments/oyster/what-is-oyster
  • Dijete
  • Posjetitelj
22.02.2017 | 13:18
Riba kaže:
smayoo kaže:
Zar nisam to već napisao? Ne mogu. Skeniranjem bankovne kartice možeš dobiti samo serijski broj čipa. Za doći do novca je puno kompliciraniji put, koji uključuje i pin korisnika za iznose veće od limita koje on ili banka odaberu.
Inače, znaš li ti za neki sustav javnog prijevoza gdje se plaća kartu po broju stanica? Ja ne znam, ali zanimalo bi me proučiti kako to tehnički funkcionira.


Pa to je dosta uobicajeno vani, imas prepaid karticu koju napunis, i pri ulasku i izlasku iz vozila je ocitas, pri cemu ti se skine odgovarajuci iznos.

Evo npr. Oyster card u Londonu:
tfl.gov.uk/fares-and-payments/oyster/what-is-oyster


Auckland takodjer ima takvu karticu, AT Hop card... Koristi se za vlakove, buseve i trajekt...
Naplata je po zonama, ne po broju stanica... Pri ulasku se prijavis i odjavis na odlasku. Ako zaboravis odjavu, skinu najskuplju tarifu u tom vozilu.
Cijena je dost manja nego da kupis kartu direktno u busu.

Javni prijevoz je korektan, busevi su cisti, vozaci ljubazni, putnici isto, vecina pri odlasku zahvali vozacu. Jedina zamjerka je rijedji vozni red vikendom pa put zahtjeva planiranje.
Kaj se tice planiranja, imaju app za telefone u koji utipkas adrese starta i cilja i ponudi ti sve moguce kombinacije kako stici tamo i ocekivano trajanje puta (ukljucujuci i vrijeme hodanja do stanice (stanica ukoliko presjedas pa moras hodat) i cijenu puta...
U to planiranje ukljucuje i trenutno stanje u prometu i pokazalo se nevjerojatno tocno.
22.02.2017 | 15:10
Ok, ali - i zet ima cijenu po zonama, zar ne? Oyster ima po stanicama samo za podzemnu. Ili se varam?
22.02.2017 | 15:17
Ima dvije zone a 2. zona pocinje negdje pred kraj Zagreba, ubiti si cijelo vrijeme u prvoj.

Sto se tice Budimpeste, nije to toliko prljavo koliko ima beskucnika koji po tom metrou spavaju, ruzno je za vidjeti ali ne diraju te, ne zicaju i ostalo. Tramvaji i buse su mi ok - na razini, za razliku od nas, svi moguci flajeri, karte i sta sve ne na stanicama i unutar svih vozila su dvojezicne (na mad i eng jeziku) sto je po meni ogroman plus.
22.02.2017 | 16:04
Oyster card je za sve, tube, bus, dlr, tram, sve cime upravlja tfl, ali sve je po zonama. Jedino sto ima travel card, dnevne karte i slicne gluposti i uvik ti automatski racuna najjeftiniju mogucu opciju. Ne postoji naplata po stanicama, mora ici po zonama, ali opet ne mozes cili grad strpati u jednu zonu.
22.02.2017 | 16:23
Zasto nebicijeli grad strpao u 1 zoni? U Zagrebu je grad jedna zona, a prigradski prijevoz je po zonama. Prevelika guzva je da bi se kemijalo. Zar nije uSvicarskoj isto postanicama?
22.02.2017 | 20:58
zabac kaže:
Zasto nebicijeli grad strpao u 1 zoni? U Zagrebu je grad jedna zona, a prigradski prijevoz je po zonama. Prevelika guzva je da bi se kemijalo. Zar nije uSvicarskoj isto postanicama?


Znaci po tebi je fer da jednako placa netko tko putuje 2 stanice ili netko tko putuje 20 stanica. Ok, mozda su linije malo cudne pa je tesko grad podijeliti na zone, ali sto fali opciji koju npr. koristi Dublin bus: 1-3 stanice jedna cijena, 4-13 stanica druga cijena i sve preko 13 stanica treca cijena. Ne kuzim sto je tu previse kemijanja.
22.02.2017 | 22:33
songoku kaže:
zabac kaže:
Zasto nebicijeli grad strpao u 1 zoni? U Zagrebu je grad jedna zona, a prigradski prijevoz je po zonama. Prevelika guzva je da bi se kemijalo. Zar nije uSvicarskoj isto postanicama?


Znaci po tebi je fer da jednako placa netko tko putuje 2 stanice ili netko tko putuje 20 stanica. Ok, mozda su linije malo cudne pa je tesko grad podijeliti na zone, ali sto fali opciji koju npr. koristi Dublin bus: 1-3 stanice jedna cijena, 4-13 stanica druga cijena i sve preko 13 stanica treca cijena. Ne kuzim sto je tu previse kemijanja.


Zetovi busevi rade kilometre dok se voze a ne stanice. Zasto bi netko za 10km puta placao 20kn jedan smjer a netko za 17km 10kn? Jel skuplje voziti 17kn kroz sami grad di je kreni stani voznja ili 10km od kojih je 6km jednolicna voznja konstantnim gasom i brzinom od 60km/h. Tako deru građane Velike Gorice.

Evo jos jedan primjer. Zet je jedno vrijeme vozio do jednog sela udaljenog od V. Gorice 42km. To se smatralo 5. zonom. Znaci jedan smjer 50kn. Proglasili su to neisplativm. Sad to vozi privatnik za 27kn jedan smjer i njima se isplati. Kako? Zapravo bilo tko sa imalo logike u glavi moze to napraviti. Privatnik vozi sa minibusem od 17 mjesta dok je zet vozio sa autobusem od 30 sjedecih mjesta+30 stajacih mjesta. Tko ce stajati 42km po zavojima i brdima? Vozili su sa busevima koji nemaju mjenjace prilagođene voznjama van naselja. Max brzina tog busa je 60km/h i tu je vec na velikim okretajima i puno trosi. Premali broj brzina isto samo otezava. Da su imali isti bus sa mjenjacem od 8/10/12 brzina, usteda u gorivu bi bila preko 40%. Njihovi gradski busevi nemaju odgovarajuci prijenosni omjer da bi se penjali uz brdo.

Takve stvari ne kuze ljudi koji su uhljebi a znamo da su uglavnom oni na bitnim pozicijama.

Svaki put kad neki novinar postavi pitanje di su novi Iveco busevi koje je Gorica platila za voznju 268 linije, dobije nogu. Svi ste citali kako se vozi na toj liniji, u kakvim busevima ali najvise o tome kako se vozaci ponasaju prema putnicima.
22.02.2017 | 23:05
smayoo kaže:
Zar nisam to već napisao? Ne mogu. Skeniranjem bankovne kartice možeš dobiti samo serijski broj čipa. Za doći do novca je puno kompliciraniji put, koji uključuje i pin korisnika za iznose veće od limita koje on ili banka odaberu.
Inače, znaš li ti za neki sustav javnog prijevoza gdje se plaća kartu po broju stanica? Ja ne znam, ali zanimalo bi me proučiti kako to tehnički funkcionira.


Znam što si pisao, al to ne znači da baš sve poznaješ po tom pitanju i šta kuha ekipa u podrumima za krim milje. Istina, ja samo nagađam, ali zašto nebi postojao model po kojem bi to bilo izvedivo, recimo u suradni s nekim interno u banci. Naravno, banka će ti vratit sredstva jer će uočit prevaru po tvojoj pravovremenoj prijavi. Gle, dovoljno se za jedne stanice očešat od 30-40 ljudi u tramvaju, 40 karicax100kn=4000kn. Takvih 5-6 po jednoj stanici okrenu 20-ak tisuća kuna. Dodaj tome sve gradove u Europi i dalje. Lova samo takva.
Pa prije 10g su pričali da je nemoguće provalit bankomate....pa svi znamo kako su se stvari odvijale sa skeniranjem i kako se to još odvija dan danas. Uz konkretnu lovu i pristupačnu tehnologiju, sve je moguće.

Pa Vilu Okrugljak je trebalo premjestit s točke A do točke B i nije bilo pitanja novaca. Na kraju se nije micala jer se našlo riješenje za određene zahtjeve investitora.
Smayoo, lova okreće lovu, na pošten ili nepošten način.

Neznam za takav model naplata jer nisam baš neki od onih sretnika koji su proputovali svijet, a ono što i jesam, nisam nikada koristio javni prijevoz. Fina guza, šta češ.
No, svejedno mi se moj ovako laički model čini korektnim. Pa eto, neki članovi čak navode iste ili slične modele naplate u nekim drugim više/manje poznatim gradovima. Uz današnju tehnologiju, to bi za vas elektrotehničare i informatičare bio mačji kašalj. Zar ne?
I sam ponekad u Zg koristim javni prijevoz, ponekad iz nostalgije a ponekad ako sam bez auta ili ako je ludnica s parkiranjem. I mogu ti reći, otići dvije tri stanice za 10kn je pljačka. Kad sam nabrijan na čitav sustav grada onda ne platim, kad nisam nabrijan onda platim.

A da ne spominjem srednjoškolske i studentske dane. Od smrada, vrućine, smrzavanja, spaljenih tenisica od onih bolesnih grijača čeških(ako se ne varam) tramvaja, kvarova(pa aj ti sinko pješke i pravdaj se u školi ili na faksu). Sve su to moji starci debelo platili dok sam se školovao. I mislim da je krajnje vrijeme da se toj nepravednoj naplati stane na kraj.
22.02.2017 | 23:18
www.telegraph.co.uk/technology/2016/02/1...h-out-for-this-scam/

Evo ideja za sve koji se žele na brzinu obogatiti. Jedino ne znam kako misli pobjeć sa parama a da ga ne skuže jer je svaki POS vezan za račun ali dobro.
  • Hammer
  • Posjetitelj
23.02.2017 | 00:09
Uopće se neću zamarati sa cijelom paletom moralizatora koji tu prodaju spike što se njima čini, je li netko balavac ili je deda, zašto se šverca itd itd... stvar je u tome da se to vas ne tiče, i uopće ovdje nije riječ o m,oralu, tehničkim mogućnostima ili nečem desetom, ovdje je stvar jedino i isključivo u ZAKONITOSTI, a vidim da ima dosta njih koji bi malo tumačili zakone, a nemaju pojma o istima, nisu ih nikad ni pročitali...

Svaki podatak koji je nedvojbeno i unificirano vezan uz jednu, točno određenu osobu je OSOBNI PODATAK. AMEN. Prema tome dolazak do njega mora i može ići isključivo zakonskim potem, bez sile i od osobe koja je za to ovlaštena - a to nije ni ZET, ni njihovi kontrolori. Ukoliko jesu, molim da mi netko da na uvid zakon ili što već gdje to piše! Njihovo skeniranje je dolaženje do osobnog podatka - pritom je bezveze tvrditi da to nije broj osobe ili osobni podatak, već broj nekakvog dokumenta - ako taj broj i opet kod nadležnih tijela predstavlja točno određenu osobu!

Obzirom mi je to vrlo blisko mojem poslu i ovlastima, molim da dalje ne nagađate, nego prvo čitate zakone, njihova službena tumačenja i onda raspravljate - ako budete imali o čemu.

Zakonski princip služi zaštiti privatnosti i svakom načinu kršenja iste, prema tome isti princip kojim dolaziš do podatka o nekoj osobi mogao bi poslužiti i za mnoge druge stvari, no to baš zato zakonski nije dozvoljeno.

O moraliziranju zašto se netko šverca - neću, to je nisko i bezvezno, što koga boli kita za to? Ako ga zakon štiti, to je poanta priče, a ne svojevoljna tumačenja istoga kako se kome od vas sviđa.
23.02.2017 | 04:44
Hammer kaže:
O moraliziranju zašto se netko šverca - neću, to je nisko i bezvezno, što koga boli kita za to?


Evo mene baš jako boli, jer zbog ovakvog stava gdje je bitnije kako ukrasti bolje od susjeda nego uprti prstom u to ja sam sa obitelji iselio iz zemlje za sto vjerojatno tebe boli kita. Barem vise nemam osobnu pa se mogu bez straha svercati ZETovim tramvajima. Korupcija i kradja ne pocinju od vrha nego od dna, pa ako ti je nisko moraliziranje o tome zasto se netko sverca, zasto ti nije nisko moraliziranje o tome zasto ti kontrolor uzima podatke...

I konacno, ako netko smatra da je to sto rade nelegalno, neka svoja prava potrazuje na sudu. Oh zaboravio sam da nam je pravosudni sustav toliko neefikasan, mozda zato jer i njih boli kita.

I tako je krug lijepo zatvoren.
23.02.2017 | 08:59
Riba kaže:
Hammer kaže:
O moraliziranju zašto se netko šverca - neću, to je nisko i bezvezno, što koga boli kita za to?


Evo mene baš jako boli, jer zbog ovakvog stava gdje je bitnije kako ukrasti bolje od susjeda nego uprti prstom u to ja sam sa obitelji iselio iz zemlje za sto vjerojatno tebe boli kita. Barem vise nemam osobnu pa se mogu bez straha svercati ZETovim tramvajima. Korupcija i kradja ne pocinju od vrha nego od dna, pa ako ti je nisko moraliziranje o tome zasto se netko sverca, zasto ti nije nisko moraliziranje o tome zasto ti kontrolor uzima podatke...

I konacno, ako netko smatra da je to sto rade nelegalno, neka svoja prava potrazuje na sudu. Oh zaboravio sam da nam je pravosudni sustav toliko neefikasan, mozda zato jer i njih boli kita.

I tako je krug lijepo zatvoren.


Riba, potpisujem svaku riječ! Istina, nisam ja otišao, ali brat je!

@Hammer
Ako kupiš ulaznicu za neki događaj, koja glasi na ime i prezime, hočeš li i zaštitaru na ulazu reći da se odbijaš identificirati?
I zašto smatraš da nas ne treba biti briga zašto se netko šverca? Potvrdio si točno ono, što sam napisao...

Natrag na temu, pitati ću brata kakav je javni prijevoz u Dublinu. Do sad to nije bila tema razgovora
23.02.2017 | 09:50
Zdravac kaže:
Natrag na temu, pitati ću brata kakav je javni prijevoz u Dublinu. Do sad to nije bila tema razgovora


Pitaj ga sto se tamo dogodi ako te kontrolor uhvati bez karte.
23.02.2017 | 10:23
Mislim kako se nasilno ništa ne bi trebalo rješavati. Kad je u pitanju sustav, onda je izgleda normalno varati ga i podkradati, ali kad je osobna guzica u pitanju, onda se poziva na sva moguća prava.
Postoje demokratske metode borbe protiv zloupotreba.
S jedne strane, Google-u bi se dalo i riti za još koji GB prostora i nije bitno što oni s time rade, ali kod "švercanja u tramvaju" ne dao Bog pitati za kartu i'ili za podatke ako putnik je nema.
@Riba je to sročio u par rečenica. Ja to cijenim je ne kenja po državi koju je iz njemu znanih razloga napustio i potražio bolji život negdje drugdje, ali isto tako ne kenja po državi u koju je otišao.
23.02.2017 | 10:44
zabac kaže:

@Riba je to sročio u par rečenica. Ja to cijenim je ne kenja po državi koju je iz njemu znanih razloga napustio i potražio bolji život negdje drugdje, ali isto tako ne kenja po državi u koju je otišao.


Naravno, pa zašto bi netko srao po državi?! Većina zaposlenika, koji plaću dobivaju iz proračuna su pošteni i vrijedni radnici. Ne treba generalizirati.
Ali ti radnici, nažalost, moraju se "crveniti" zbog raznoraznih parazita, kojih svagdje ima, ne samo u Hrvatskoj.

No, razlika je u tome što, u normalnim, zapadnim kulturama, crvene se ti paraziti, jer je društvo dovoljno svjesno da ih ne podržava, i ne gleda korist od takvih, već u startu odbacuje "suradnju" s njima i izoliraju ih...
23.02.2017 | 10:55
Riba kaže:
Zdravac kaže:
Natrag na temu, pitati ću brata kakav je javni prijevoz u Dublinu. Do sad to nije bila tema razgovora


Pitaj ga sto se tamo dogodi ako te kontrolor uhvati bez karte.


Kazna je €100 ako te uhvate bilo vlak ili gradski bus
Ako platis u roku 21 dan onda €50
Ako ne platis onda ides na sud i placas dodatne troskove i do €1.000

24.02.2017 | 13:21
Ja kao korisnik ZET-a koji plaćam kartu, izuzetno sam zadovoljan infrastrukturom, a i cijenom otkada je ona napokon korigirana. Govorim o 4kn za pola sata vožnje. Tramvajem se vozim dovoljno dugo da se sjećam kako je u kolima na posebnom mjestu, sjedio striček koji je velikim štabiljem poništavao vozne karte. Sjećam se i da je grijanja u kolima bilo samo ljeti, a hlađenja zimi, dok je temperatura ovisila o vanjskoj. Sjećam se i da smo nagužvani stajali jedni drugima na prstima jer ako si zakasnio na tramvaj mogao si komotno prošetati tri, četiri stanice i tamo pričekati slijedeći. Također se sjećam i ugrađenih pepeljara prepunih čikova jer se u tramvajima slobodno moglo pušiti. Sjećam se i povremenih bljuvotina na sjedalima i svakodnevnom otpadu po podu.

Tramvajem se vozim svakodnevno, a autobusom povremeno jer je u Zagrebu to najisplativiji i najbolji način prijevoza nakon bicikla. Putujem u različito doba dana, a najčešće u špici, kako jutarnjoj tako i popodnevnoj. Tvrdnja da skoro svaki tramvaj kasni je bedasta i neistinita. Također je i s tvrdanjama da su tramvaji prenakrcani. Ako je završila smjena u školi ili na faksu te na stanicu u isto vrijeme izađe 300 učenika ili studenata normalno je da ne stanu svi u prvi tramvaj koji naiđe, pogotovo jer su u njemu već neki putnici. Valja par minuta pričekati idući tramvaj pa i onaj iza njega.

A ako se i dogodi da tramvaj kasni (što je rijetko), to je u 98% slučajeva zbog "rođe" koji je na "sva četiri" stao na pruzi da kupi pljuge ili zbog onih kojima je ugodnije voziti se vlastitim autom pa za to još koriste i žutu traku odnosno tramvajsku prugu jer kasne na kolokvij
Ne pomažu niti vozači koji na žuto ili čak crveno ulaze u križanje pa ostanu zadnji u koloni blokirajuću između ostaloga i tramvajsku prugu.
1% slučajeva su prometne nezgode i nesreće. A i tada vrlo često unatoč tome što su u mogućnosti, vozači ne žele maknuti vozila nego čekaju policiju i do tada ometaju promet.
1% slučajeva otpada na kvarove u tramvajima do kojih kad tad mora doći.

Naši tramvaji i busevi su čisti, uredni i ima ih dovoljno kada je potrebno. Sada kada je napokon i cijena korigirana uvođenjem polusatne vožnje nemam više nikakvih zamjerki već sam ponosan na zagrebački javni gradski prijevoz. Ponosan sam zato jer sam se javnim prijevozom vozio i u Rijeci, Splitu, Srbiji, Austriji, Francuskoj, Italiji, Mađarskoj, Španjolskoj, Portugalu, ali i Kubi.

A ti na kolokvij očito ne krećeš na vrijeme

I ne, ne radim u ZET-u niti imam tamo nekoga.

Pozdrav,
Filip

gladhr2 kaže:
www.24sata.hr/news/video-prometni-kolaps...aju-u-zagrebu-512366
Ja kao korisnik ZET-a koji plaćam kartu nisam zadovoljan infrastrukturom uopće, i preskupa je za ovakvu uslugu budući da skoro svaki tramvaj kasni ili slično a ovo na linku je svakodnevnica, kad imam kolokvij nikad ne želim ići javnim prijevozom jer je prevelika šansa da će im se stvoriti neki zastoj...
24.02.2017 | 14:30
Ja ti kažem situaciju kakva mene uvijek zatekne, jesam li baksuz? Ne znam sumnjam vjerojatnije da je to realnost budući da mi je vožnja u tramvaju svakodnevnica. A sto se tiče tog da prekasno krenem odgovorit ću ti samo da sam tip osobe koja uvijek radije voli sacekati 20 min nego da mene čekaju 2 minuta....


FiFi kaže:
Ja kao korisnik ZET-a koji plaćam kartu, izuzetno sam zadovoljan infrastrukturom, a i cijenom otkada je ona napokon korigirana. Govorim o 4kn za pola sata vožnje. Tramvajem se vozim dovoljno dugo da se sjećam kako je u kolima na posebnom mjestu, sjedio striček koji je velikim štabiljem poništavao vozne karte. Sjećam se i da je grijanja u kolima bilo samo ljeti, a hlađenja zimi, dok je temperatura ovisila o vanjskoj. Sjećam se i da smo nagužvani stajali jedni drugima na prstima jer ako si zakasnio na tramvaj mogao si komotno prošetati tri, četiri stanice i tamo pričekati slijedeći. Također se sjećam i ugrađenih pepeljara prepunih čikova jer se u tramvajima slobodno moglo pušiti. Sjećam se i povremenih bljuvotina na sjedalima i svakodnevnom otpadu po podu.

Tramvajem se vozim svakodnevno, a autobusom povremeno jer je u Zagrebu to najisplativiji i najbolji način prijevoza nakon bicikla. Putujem u različito doba dana, a najčešće u špici, kako jutarnjoj tako i popodnevnoj. Tvrdnja da skoro svaki tramvaj kasni je bedasta i neistinita. Također je i s tvrdanjama da su tramvaji prenakrcani. Ako je završila smjena u školi ili na faksu te na stanicu u isto vrijeme izađe 300 učenika ili studenata normalno je da ne stanu svi u prvi tramvaj koji naiđe, pogotovo jer su u njemu već neki putnici. Valja par minuta pričekati idući tramvaj pa i onaj iza njega.

A ako se i dogodi da tramvaj kasni (što je rijetko), to je u 98% slučajeva zbog "rođe" koji je na "sva četiri" stao na pruzi da kupi pljuge ili zbog onih kojima je ugodnije voziti se vlastitim autom pa za to još koriste i žutu traku odnosno tramvajsku prugu jer kasne na kolokvij
Ne pomažu niti vozači koji na žuto ili čak crveno ulaze u križanje pa ostanu zadnji u koloni blokirajuću između ostaloga i tramvajsku prugu.
1% slučajeva su prometne nezgode i nesreće. A i tada vrlo često unatoč tome što su u mogućnosti, vozači ne žele maknuti vozila nego čekaju policiju i do tada ometaju promet.
1% slučajeva otpada na kvarove u tramvajima do kojih kad tad mora doći.

Naši tramvaji i busevi su čisti, uredni i ima ih dovoljno kada je potrebno. Sada kada je napokon i cijena korigirana uvođenjem polusatne vožnje nemam više nikakvih zamjerki već sam ponosan na zagrebački javni gradski prijevoz. Ponosan sam zato jer sam se javnim prijevozom vozio i u Rijeci, Splitu, Srbiji, Austriji, Francuskoj, Italiji, Mađarskoj, Španjolskoj, Portugalu, ali i Kubi.

A ti na kolokvij očito ne krećeš na vrijeme

I ne, ne radim u ZET-u niti imam tamo nekoga.

Pozdrav,
Filip

gladhr2 kaže:
www.24sata.hr/news/video-prometni-kolaps...aju-u-zagrebu-512366
Ja kao korisnik ZET-a koji plaćam kartu nisam zadovoljan infrastrukturom uopće, i preskupa je za ovakvu uslugu budući da skoro svaki tramvaj kasni ili slično a ovo na linku je svakodnevnica, kad imam kolokvij nikad ne želim ići javnim prijevozom jer je prevelika šansa da će im se stvoriti neki zastoj...
24.02.2017 | 23:39
Fifi ti to za ozbač tako o ZETu?
25.02.2017 | 01:09
Najozbiljnije. Preko tjedna tramvajem idem na posao i s posla potez: okretište Borongaj - Trg presjedanje - Črnomerec. Neki puta idem Maksimirska - Borovje. Vikendom okretište Borongaj - Draškovićeva presjedanje - Mihaljevac. Često idem i u Vrbane. U školu sam išao busom s Volovčice pa do Getaldićeve. Na faks u Savsku bliže mostu. Busom se vozim Britanac - Šestine i Kaptol - Remete. Također i Svetice - Remete. Nikada nisam imao nekih problema osim kada je jednom majstor četiri minute ranije krenuo s Britanca pa sam morao sat vremena čekati drugi bus.

Na raspolaganju su mi bicikl, skuter i motocikl, ali se po gradu ipak češće vozim tramvajem jer imam plaćeni pokaz. Jbg, na biciklu se zašvicam, a ne mogu takav pred stranke

Ja sam zadovoljan ZET-om

JOHN kaže:
Fifi ti to za ozbač tako o ZETu?
25.02.2017 | 08:35
To je tako. U ovoj zemlji ljudi tradicijski uvijek pljuju po javnom prijevozu, zimskoj službi, zdravstvenom sustavu, općenito po javnim službama. Naravno - zato što je dosta slučajeva kad je to opravdano. Ali nije uvijek. I, u slučaju ZET-a, svakako treba priznati da u svakom pogledu pokazuju razvoj i napredak.
25.02.2017 | 09:22
smayoo kaže:
To je tako. U ovoj zemlji ljudi tradicijski uvijek pljuju po javnom prijevozu, zimskoj službi, zdravstvenom sustavu, općenito po javnim službama. Naravno - zato što je dosta slučajeva kad je to opravdano. Ali nije uvijek. I, u slučaju ZET-a, svakako treba priznati da u svakom pogledu pokazuju razvoj i napredak.


Svaki grad moze imati takav javni prijevoz uz proracun koliki ima ZET.

Ne odrzavaju buseve. Nema tog busa u kojeg sam usao a da nije bilo na ekranu da mora servis. Gume na busevima, celave. Uz ne redovito servisiranje, krkani preko veze voze u prevelikim okretajima jer busevi nisu za preko 60km/h a voze i 80 na nekim relacijama. Bezobrazni prema putnicima a primaju place kao da su doktori. Prijatelj mi radi u servisu Zeta i vidi da kocnice treba zamjeniti jer bi uskoro mogle otkazati skroz a bus je dosao radi neceg drugog. Ma on nesmije ni pomisliti da kocnice ne rade a kamoli reci da bi trebalo zamjeniti nesto. Sva sreca ne potpisuje on papire da su busevi pregledani i u tehnicki ispravnom stanju izasli van.


Stari tamvaji me nisu nikada ostavili na pruzi. Ovi novi koncar barem 10 puta. Uvijek kvar nikad nesreca. Tramvaji su puno cisci nego busevi. Koliko sam puta zakasnio na faks pa sad i na posao radi zeta? Prevelik broj puta se dogodilo da za 22km puta trebaju preko 90minuta da bi me prevezli. Nazalost su moje relacije takve da prolazim barem dva uska grla u prometu i cekanje je nemoguce izbjeci. Samo kad idem autom kroz tu istu guzvu di Zet nemoze voziti dodem sigurno tri puta brze. Vise nije stvar koliko kosta prijevoz na posao kad se nemogu pouzdati da cu stici na vrijeme. Dizati se u 20 do 6 da bi stigao u 8 na posao je suludo. Normalnom brzinom voznje dodem prije od ZG do GS nego putnik Zetovim prijevozom VG- ZG( odrediste su Vrbani). 200km nasprem 20km. Efikasnost na toj relaciji je ravna 0.

Kroz 11 godina vozanja Zetom, zakljucak je jedan. To je vrsta prijevoza u kojoj neznas hoces li opce stici na odrediste ili ako stignes, kad ces stici. Pouzdaniji su mi bili letovi avionom u zimskom razdoblju Europe.
25.02.2017 | 10:09
smayoo kaže:
To je tako. U ovoj zemlji ljudi tradicijski uvijek pljuju po javnom prijevozu, zimskoj službi, zdravstvenom sustavu, općenito po javnim službama. Naravno - zato što je dosta slučajeva kad je to opravdano. Ali nije uvijek. I, u slučaju ZET-a, svakako treba priznati da u svakom pogledu pokazuju razvoj i napredak.

Kakav napredak, to što su kupili na moj račun hrpu buseva i tramvaja, a u podsusedu ih more pokvarenih-rasturenih. Na prvi pogled čovjek bi rekao da je sve ok pogotovo s ovim "modernim" stanicama i prikazom vremena, ali ti ljudi nemaju pojma o vožnji i čuvanju svog radnog mjesta. Al ajde bar su malo pristojniji.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2
  • 3

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 7 sati, 6 minuta
  • ZeljkoB: Honda NC750X, ali sve manje vremena imam za voznje.....
  • Riba: Imam ja BMW 650CS, mozda ga reaktiviram nakon 10 godina stajanja u garazi. A imam i Vespu iz 1959, ta malo duze stoji. :)
  • Zdravac: Evo, ja ću prvi: YAMAHA XJ900 S Diversion, classic iz 1998., ide ko švicarski sat, čista mehanika, pouzdano do bola! :)
  • Zdravac: Jel imamo ovdje kolega ili kolegica, da voze motor? Ako da, koji?
  • zoranowsky: @air, u biti isti je pricnip, samo si sam sebi target :)
  • Air: Polako, polaku, kuda žurba, daj mi prvo link na to kako pročitati vlastite misli :)
  • smayoo: Za one koji ne znaju čitati misli - [link] :D
  • Borisone: Za one koji ne znaju čitati misli, koja je konfiguracija?
  • VanjusOS: pozdrav, treba li netko Mac mini M2, nekorišteno?
  • kupus: Ima takvih naravno. Iz mog skromnog iskustva takvi su u manjini.
  • smayoo: većina online trgovaca odbija slati na poste restante pa čak i na poštanski pretinac
  • kupus: zasto na osobnu adresu*
  • kupus: Zasto na adresu? Naruci na adresu postanskog ureda, tamo ce te cekat
  • drlovric: Imamo li koga iz Zupanje na forumu da bih mogao naruciti paket na njegovu adresu? :)
  • ecvis17: ok, tnx
  • smayoo: Piši u forum
  • ecvis17: pozdrav svima, imam stari MBP koji maksimalno moze voziti BigSur ... malo nisam vise u toku, gdje se danas mogu pronaci Combo installeri? Tnx
  • cariblanco: Čekao je da Hajduk osvoji prvenstvo i na kraju je odustao ;)
  • Yonkis: Od sada ćemo mjeriti vrijeme pre-JM and post-JM time
  • JOHN: Ako je vjerovao, neka mu dragi Bog pomogne i uzme sebi. Ako nije, opet nema veze……sve u svemu mislim da je živio dobar život!
  • smayoo: Ljudi... ode nam Joža Manolić... Nije šala.
  • accom: ne nadjem...
  • accom: jel postoji tema "must have apps"?
  • Riba: Vjerojtano koliko je Apple mapa detaljna.
  • Yonkis: Ili da otvorim temu u forumu?
  • Yonkis: Jedna osoba dok je bila u Beču, mogao sam vidjeti njenu lokaciju točno na kojem je katu i u kojem dijelu zgrade je bila (iPhone 14 u pitanju). Zna li netko koji su preduvjeti za takvo točno lociranje jer u Hrvatskoj to još nisam nigdje doživio? Vidim lokaciju ali ne u 3D.
  • m@xym: Uostalom, palčevi su na ovom forumu odavno prestali biti relevantni, a nama koji smo redovito ovdje niti ne trebaju da bi smo znali kakav je tko.
  • m@xym: Nerviraj se samo zbog onih koji su ti bitni, a nebitne ignoriraj, inače ćeš ostati bez živaca.
  • Vanjuška: Nema nervoze m@xym, ali da javno prozovem malog žapčića da bog sve vidi i sve zna :D
  • smayoo: Ja nemam.
  • zvone: Servisom naime...
  • zvone: ljudi ima li tko iskustva sa sercisom iklinika?
  • m@xym: Čemu nervoza zbog palčeva?! Evo ti još jedna gore ako te to baš toliko muči.
  • Vanjuška: LOL, puknem post i vidim 1 pozitivan palac gore, a imao sam ih 10 nakon onog Tinovog pushanja. Kaj je Žabac/Jura, opet me imaš na piku? :D
  • Kloba: Predizborna škola Željka Pervana [link]
  • Yonkis: Najljepše je kad ostane u “obitelji” :)
  • imjasminh: Mobitel prodan useru s Jabučnjaka :)
  • Zdravac: :)
  • Zdravac: Jel zna netko bez googlea odakle to?
  • Zdravac: ...Galebi, oj beli tići, poletite dole k jugu, ter moju pozdravite majku...
  • Gjuroo: Moj talent za poeziju nije skriven :)
  • Air: ...možda bi se razvili skriveni talenti za poeziju :)
  • Air: Da uredništvo ima smisla za biznis... brzo bi se reducirao broj vojnih stratega, predsjednika, trenera... :)
  • smayoo: @Air: :D
  • imjasminh: u biti cmd r xD
  • imjasminh: updatane slike mobitela u oglasniku - cmd f5 ako vidite stare slike...
  • imjasminh: Apple iPhone 14, 128GB, Midnight Blue - 89% - Spuštam na 450 EUR - [link]
  • Air: Da uredništvo ima smisla za biznis uvelo bi porez na političke teme, 1c za čitanje, 2c za pisanje po postu.
  • Gjuroo: "Smayoo: 25x je vrlo optimistična procjena :)
  • Bertone: Otvorena tema "Zero-day" pa se slobodno možete maknuti od politike i rata

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Riba, Anonimci (387)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.33 Seconds

Provided by iJoomla SEO