Zagreb Auto Show 2016
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Zagreb Auto Show 2016


08.04.2016 | 13:26
Za sve one koji ne stignu potegnuti do Zagreba a vole automobile. Evo snimka cijelog sajma.

youtu.be/RTXsK2NT3Z8

PS

Ima giveaway jedna karta!
08.04.2016 | 13:56
Lijepo od tebe što si nasnimio za one koji nisu i neće biti na sajmu. Ja sam bio u srijedu. Lijepo pripremljen sajam. No, dobrim dijelom cijene izloženih auta su brutalne. Fakat neznam tko si može priuštit određene aute. Meni je osobno zapeo za oko(samo zapelo, ništa više od toga ) novi Superb karavan(onaj bijeli), plava C klasa karavan i Mazda 6 karavan.

Također za veliku pohvalu su hostese
08.04.2016 | 14:39
Istina sve je poprilično skupo za HR džep. Većina automobila se ja ful opremom pa si i cijene paprene. Ali to je show da se pokaže najbolje što nude...
08.04.2016 | 14:42
Ovo s opremom je dosta relativno. Cijene su pretjerane kako god okreneš!
08.04.2016 | 15:19
Čuj svake godine. Nove tehnologije nabacuju i cijene idu gore. Dosta tehnologije za sigurnost postaje obavezno.

Ali cijene nisu tako visoke. Dobro neke marke možda jesu napuhane zbog brendova. Ali HR plaće su jako male u odnosu na ostatak EU zemalja. Zato ljudi i odlaze. A i više nama pravila niti sigurnog posla. Evo ja radio 4 godine u super firmi i onda iz vedra neba otkaz kao višak. Firma je super poslovala i falilo je još ljudi. Vlasnik firme HT koji je naravno donio odluku otpustiti par stotina ljudi samo tako i to im je postao trend.
08.04.2016 | 16:58
Možda ne pratiš dobro autoindustriju, ali koje su to točno nove tehnologije bile jućer na sajmu a da nisu stare več 3-4godine. Držimo se recimo cijenovnog okvira do nekih 55000 eura.
Jbt, pa hit su im led lampe, sport look, a ispod haube dizlo od 150-190KS. Deru i tobože nude sajamske popuste. Pa švabe da ostanu konkurentni sami regaju svoje aute čim izađu iz tvornice i nude ih sa 20-ak posto popusta. Ima tu sveg i svačeg a najmanje ovog što pričaš vezano za opremu.

Ja kad sam kupovao novu Toyotu Avensis, dali su mi popusta 30000kn. Cijena 195000 a ja ga platio 165000. Dan prije kupovine nije bilo moguće dobit ni gratis tepihe.

Ponavljam, cijene se nabrijavaju bez valjanog razloga, a u svakom trenutku su sklone izmjeni kao da se cjenkaš na placu. Samo je pitanje kad i koliko vješto pregovaraš!

Ja sam izvukao pouku na svojoj kupovini prije nekoliko godina. Kupuj rabljeno 1-2g ili u firmi inzistiraj na službenom autu.
08.04.2016 | 17:47
Kad plačaš kasko osiguranje onda se gleda 195.000kn, a ne 165.000kn.
09.04.2016 | 09:22
Naravno. I to su mutna posla n-tu potenciju.
U četvrtak mi kamencic razvali šajbu na službenom autu. Šajba original košta 2300 kn, sat rada 400kn, sve se raspitao prije no što sam rekao da će ići preko kaska. Dobim ponudu da ide preko kaska, cijena 4500kn!!!!! Pitao čovjeka zašto tražim ponudu ako ide preko kaska. Rekao.....eto tako, zanima me
09.04.2016 | 09:26
Ja vozim novu Octaviu i ful kaskno je koštao cca oko 2500 kn. Doduše čovjek mi je dao popust preko poznanstva.
09.04.2016 | 10:06
JOHN kaže:
Naravno. I to su mutna posla n-tu potenciju.
U četvrtak mi kamencic razvali šajbu na službenom autu. Šajba original košta 2300 kn, sat rada 400kn, sve se raspitao prije no što sam rekao da će ići preko kaska. Dobim ponudu da ide preko kaska, cijena 4500kn!!!!! Pitao čovjeka zašto tražim ponudu ako ide preko kaska. Rekao.....eto tako, zanima me


Nije mi jasno što to tebe briga koliko košta ako plačaš kasko. Imao sam nekoliko šteta i nikad nisam pitako koliko košta, već sam na kraju svega vidio račun koliko su naplatili osiguravatelju.
Kod ugovaranja osiguranja tražim policu koja mi se čini dobra i to platim.
  • Hammer
  • Posjetitelj
09.04.2016 | 10:18
JOHN kaže:
ispod haube dizlo od 150-190KS.


To su najbolji motori, odličan spoj svega dobroga. S time da današnji motor od 150 konja nudi više nego nekadašnji od 300.

JOHN kaže:
Pa švabe da ostanu konkurentni sami regaju svoje aute čim izađu iz tvornice i nude ih sa 20-ak posto popusta.


Gdje to? I zašto da ostanu konkurentni, koje su to firme koje ih stvarno ugrožavaju?

JOHN kaže:
Ja kad sam kupovao novu Toyotu Avensis, dali su mi popusta 30000kn. Cijena 195000 a ja ga platio 165000.


Onda je jasno kolike su im marže, jer i sa tim popustom ti dealer nije ništa poklonio...

JOHN kaže:
Ponavljam, cijene se nabrijavaju bez valjanog razloga


Razlog je itekako valjan - zarada, a to je posljedica slabe kupovne moći pa je potreba da se na manjem broju prodanih primjeraka zaradi kao u normalnom društvu i kupovnoj moći na puno više primjeraka.

JOHN kaže:
a u svakom trenutku su sklone izmjeni kao da se cjenkaš na placu.


Jesu, ali ne baš toliko koliko misliš i ne za sve.

JOHN kaže:
Kupuj rabljeno 1-2g ili u firmi inzistiraj na službenom autu.


To je najbolja filozodija kupnje i najveća ušteda, jasno onome tko ima i za taj skoro novi auto...
09.04.2016 | 11:36
zabac kaže:
JOHN kaže:
Naravno. I to su mutna posla n-tu potenciju.
U četvrtak mi kamencic razvali šajbu na službenom autu. Šajba original košta 2300 kn, sat rada 400kn, sve se raspitao prije no što sam rekao da će ići preko kaska. Dobim ponudu da ide preko kaska, cijena 4500kn!!!!! Pitao čovjeka zašto tražim ponudu ako ide preko kaska. Rekao.....eto tako, zanima me


Nije mi jasno što to tebe briga koliko košta ako plačaš kasko. Imao sam nekoliko šteta i nikad nisam pitako koliko košta, već sam na kraju svega vidio račun koliko su naplatili osiguravatelju.
Kod ugovaranja osiguranja tražim policu koja mi se čini dobra i to platim.


Itekako bi nas trebalo biti briga. Zašto bi plačali nešto a da bi se netko debelo ogrebao. Ja sam uplatio policu da financijski sebe osiguram, a ne neku mutnu ekipu sa strane. Još jedan primjer. Prije 9 godina sam imao sudar s Corsom 1.3 cdti(plaćena 100000kn) koji sam sam skrivio. Razvalio haubu, oba fara, jedan kiler i vezni lim. Naplaćeno 35000kn. Kasnije sam saznao u drugom ovlaštenom servisu da su mi ravnali lim(a ne zamjenili novim) i da cjelokupni poprvak nije trebao doći ni 20000kn. Tko je podijelio 15000kn? Digo sam takvu frku da su mi prvo čak i prijetili, a kasnije i molili preko poznanstva! Sve su nanovo mijenjali nakon dvije godine kada mi je drugi serviser postavio pitanje kada sam imao sudar jer mi ravnan vezni lim.
Te osiguravajuće kuće i ovlašteni servisi su banditi kao i bankari. Nezna se tko je gori!
09.04.2016 | 11:38
Hammer kaže:
JOHN kaže:
ispod haube dizlo od 150-190KS.


To su najbolji motori, odličan spoj svega dobroga. S time da današnji motor od 150 konja nudi više nego nekadašnji od 300.

JOHN kaže:
Pa švabe da ostanu konkurentni sami regaju svoje aute čim izađu iz tvornice i nude ih sa 20-ak posto popusta.


Gdje to? I zašto da ostanu konkurentni, koje su to firme koje ih stvarno ugrožavaju?

JOHN kaže:
Ja kad sam kupovao novu Toyotu Avensis, dali su mi popusta 30000kn. Cijena 195000 a ja ga platio 165000.


Onda je jasno kolike su im marže, jer i sa tim popustom ti dealer nije ništa poklonio...

JOHN kaže:
Ponavljam, cijene se nabrijavaju bez valjanog razloga


Razlog je itekako valjan - zarada, a to je posljedica slabe kupovne moći pa je potreba da se na manjem broju prodanih primjeraka zaradi kao u normalnom društvu i kupovnoj moći na puno više primjeraka.

JOHN kaže:
a u svakom trenutku su sklone izmjeni kao da se cjenkaš na placu.


Jesu, ali ne baš toliko koliko misliš i ne za sve.

JOHN kaže:
Kupuj rabljeno 1-2g ili u firmi inzistiraj na službenom autu.


To je najbolja filozodija kupnje i najveća ušteda, jasno onome tko ima i za taj skoro novi auto...


Na nekim komentarima mi uopče nije jasno šta si stime mislio reči.

1. 150-190ks nije upče dobar spoj kada mu je cijena 50000 eura i više.
2. Jer im pada prodaja a imaju dioničare koji sve snimaju
3. Pa o tome i pričam, debelo deru s cijenama.
4. Hrvatsko tržište je jako malo po pitanju kupovine novih vozila i ne računaju s nekom zaradom(naravno osim naših zastupnika), ali tu su samo zbog konkurencije. Imaju kvotu(obzirom na snimljeno tržište) koju imaju i toga se zastupnici drže. Sve preko kvote proizvođač isporuči auto na bolje tržište nego tebi koji si se pojavio nakon kvote ali na jedan poseban uvrnuti način. Naime, probaj kupit auto recimo krajem godine(10 ili 11mjesec) u Porsche inter auto, prebacit će ti na narednu godinu jer ne žele da im dobavljač(proizvođač) korigira kvotu za narednu godinu. To ti govorim iz iskustva kad smo kupovali jedan Tiguan(auto za direktora). Nismo mogli vjerovat, ali kažu da je takva praksa godinama. Spakirali se i otišli u Bratislavu(također u Porsche inter auto) i kupili ga za 200000kn, odnosno čak 50000kn povoljnije nego Zagrebu.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 3 sati, 48 minuta
  • smayoo: @mbp2009, imaš točno tu temu u forumu od prije par mjeseci
  • smayoo: Natrijeve baterije postoje u tzv. REDOX izvedbi već 30 godina, prvenstveno za stacionarne sustave, ali nisu bile pogodne za mobilne jer su bitno manje gustoće pohrane od litijevih, a i veće mase, jer su tekućinske. Velika im je prednost to što su ekološki neutralne, jednostavne za proizvesti i požarno nerizične.
  • m@xym: @Zdravac, OD otkrića nečega u laboratoriju do dolaska na tržište (ako se to upće dogodi) prođe između 5 i 10 godina
  • drlovric: O da. Jako veliko dan. Ljudi nisu svjesni bitnosti ali vrijeme ce polazati.
  • Zdravac: @drlovric, jesu, baš je lijepo danas pratiti HRT4 i live prijenos! :)
  • Zdravac: jel senzacionalizam ili ima nešto u ovoj tehnologiji da bi uskoro moglo i u praksu?
  • Zdravac: [link]
  • drlovric: Stigli Rafali ❤️????
  • mbp2009: Ekipa, treba mi preporuka za neki usb-c dongle za M1. Potreban je ulaz za SD karticu, HDMI ili DP (TB2), barem 2 Usb-a i ako je moguće jedan usb-c
  • smayoo: Funkcionalna zamjena je push notifikacija koja preko 5G ide po generičkom protokolu, samo aplikacija na mobitelu mora to podržavati
  • smayoo: Upozorili su me ljudi koji rade u toj branši, radi nekih telemetrijskih rješenja gdje nadzorni sustav SMSom šalje obavijesti korisniku
  • ZeljkoB: smayoo, odakle ti ova informacija za SMS?
  • smayoo: SMS poruke su phase-out. Znači, neki ih operateri više ne nude, niti omogućavaju njihovo slanje. Određen je neki krajnji rok, nakon kojeg više nijedan operater u EU nije dužan osigurati propagiranje SMS poruka. Probaj ručno promijeniti operatera (pretpostavljam da si u roamingu)
  • Matija klc: Ekipa, pomoc. Nalazim se u Rumunjskoj. Primam poruke normalno, no ne mogu poslati poruku. Pricam o obicnoj. Sve drugo radi najnormalnije. Sta napraviti?
  • MoschuS: Ma svugdje ali sve neka mala mjesta ili sela po Hr ili Slo
  • JOHN: Jesu to oni iz Imotski?
  • MoschuS: Ako netko kupuje rabljeno racunalo pripazite se prevaranata na Njuskalu i Bolhi. Otkrio sam ih par, slicni oglasi i kada ih kontaktirate salju iste/slicne racune i serijske brojeve kao potvrdu i onda odjednom obrisu oglas, naprave novi account i pokusavaju dalje uloviti nekoga.
  • Zdravac: :) Na kraju će ispasti da nas ima dosta koji vozimo motore!
  • rkrosl: prodao triumpha, kupio triumpha
  • JOHN: Honda CB650R
  • FiFi: Skoro sam ga jednom zamijenio za Bandita 1200 , ali sam ipak odustao.
  • Zdravac: ...ili Suzuki Bandit :)
  • Zdravac: E, taj motor je nekad bio moj san, da nije uletila yamaha, sigurno bih toga sad vozio :)
  • FiFi: Honda CB900F2 Hornet, 2002. Evo radim servis i nadam se registraciji prvi put nakon tri godine stajanje (djeca ti promijene raspored vožnje)
  • Riba: Problem je sto "sezona" u Irskoj trtaje tjedan dana. :-D Moram vidjeti ima li kakav nacin da ga registriram u Hr.
  • Zdravac: @ZeljkoB Odličan motor, takvi motori su baš po mom guštu! Lijep i ugodan za voziti.
  • Zdravac: @Riba Pa što čekaš, daj, zamjeni ulje, filtere i svječice, napuni bateriju, i lagano pranje. To će biti dovoljno, siguran sam! :)
  • Zdravac: Ajd, super, nisam jedini! Sad ide sezona, i gušt! Polako plan za moto trip na more...
  • ZeljkoB: Honda NC750X, ali sve manje vremena imam za voznje.....
  • Riba: Imam ja BMW 650CS, mozda ga reaktiviram nakon 10 godina stajanja u garazi. A imam i Vespu iz 1959, ta malo duze stoji. :)
  • Zdravac: Evo, ja ću prvi: YAMAHA XJ900 S Diversion, classic iz 1998., ide ko švicarski sat, čista mehanika, pouzdano do bola! :)
  • Zdravac: Jel imamo ovdje kolega ili kolegica, da voze motor? Ako da, koji?
  • zoranowsky: @air, u biti isti je pricnip, samo si sam sebi target :)
  • Air: Polako, polaku, kuda žurba, daj mi prvo link na to kako pročitati vlastite misli :)
  • smayoo: Za one koji ne znaju čitati misli - [link] :D
  • Borisone: Za one koji ne znaju čitati misli, koja je konfiguracija?
  • VanjusOS: pozdrav, treba li netko Mac mini M2, nekorišteno?
  • kupus: Ima takvih naravno. Iz mog skromnog iskustva takvi su u manjini.
  • smayoo: većina online trgovaca odbija slati na poste restante pa čak i na poštanski pretinac
  • kupus: zasto na osobnu adresu*
  • kupus: Zasto na adresu? Naruci na adresu postanskog ureda, tamo ce te cekat
  • drlovric: Imamo li koga iz Zupanje na forumu da bih mogao naruciti paket na njegovu adresu? :)
  • ecvis17: ok, tnx
  • smayoo: Piši u forum
  • ecvis17: pozdrav svima, imam stari MBP koji maksimalno moze voziti BigSur ... malo nisam vise u toku, gdje se danas mogu pronaci Combo installeri? Tnx
  • cariblanco: Čekao je da Hajduk osvoji prvenstvo i na kraju je odustao ;)
  • Yonkis: Od sada ćemo mjeriti vrijeme pre-JM and post-JM time
  • JOHN: Ako je vjerovao, neka mu dragi Bog pomogne i uzme sebi. Ako nije, opet nema veze……sve u svemu mislim da je živio dobar život!
  • smayoo: Ljudi... ode nam Joža Manolić... Nije šala.
  • accom: ne nadjem...

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.42 Seconds

Provided by iJoomla SEO