Apel! Potrošačka prava.
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Apel! Potrošačka prava.


03.10.2018 | 11:45
Da ponovno aktualiziram temu...

Sestri je MacPro 13 star malo manje od 3 godine otisao kvragu....

Kupljen u iStyleu il kak ose vec zove..... ima Apple care koji istjece za 20 dana..... no tamo ne zele primit uredaj vec je upucuju u Austriju (Bec) da zamjeni uredaj...

Znaci u HR se situacija jos uvijek nije nista popravila...... kako mogu biti distributeri ili stagod vec ako ne podlijezu Appleovim uvijetima.... Apple uredaje sam mijenjao kolegama dok sam radio u Afganistanu na Aerodrumu u Dubaiu.... jedino je bilo pitanje dal ima kakvih podataka ili ne....

al ovo u HR je stvarno smijurija.... ljudi imaju trgovinu a ispada da su obicni sverceri..... iako APPLE ima sluzbehu HR Store stranicu... smijeno
03.10.2018 | 12:14
Nije to baš tako jednostavno. Iako kod nas ima svega i svačega, mislim da je zakon prilično jasan, i na strani potršaća.

Po mome laičkom mišljenju, iStyle uistinu JE odgovoran za rješavanje kvara, ali 2 godine od kupovine. Nakon toga odgovoran je proizvođač, dakle Apple.

Da se je kvar dogodio unutar 2 godine, iStyle ti treba preuzeti komp i pobrinuti se da se reklamacije rješi.
No, i sam kažeš da imaš Apple care, dakle, pitanje je na koji način Apple rješava reklamacije. Ako rješava tako da uređaj šalje u Beč, tada, ako se ustanovi da je reklamacija opravdana, dužni su ti OTKLONITI KVAR, i VRATITI troškove slanja uređaja u Beč.

Vrlo jednostavno! (ako je kvar nastao nedostatkom uređaja)
Ako ustanove da je kvar nastao, npr. udarom groma, ili nekom drugom, ali tvojom aktivnosti, tada ti trebaš odlučiti da či želiš da ti oni poprave, ali o tvome trošku (i popravka i slanja tamo i nazad)

Druga stvar je npr. ovo što imaju trgovački centri, npr. Bauhaus daje 5 godina garancije na električne alate. Tada taj alat nosiš u Bauhaus, i oni su dužni otkloniti kvar, a ne upućivati te dalje.

Eto, nadam se da sam razjasnio...
03.10.2018 | 12:26
Javi se na Apple broj za korisničku podršku i reci da te njihov ovlašeni servis šalje u Austriju
03.10.2018 | 12:30
Robert_84 kaže:
Da ponovno aktualiziram temu...

Sestri je MacPro 13 star malo manje od 3 godine otisao kvragu....

Kupljen u iStyleu il kak ose vec zove..... ima Apple care koji istjece za 20 dana..... no tamo ne zele primit uredaj vec je upucuju u Austriju (Bec) da zamjeni uredaj...

Znaci u HR se situacija jos uvijek nije nista popravila...... kako mogu biti distributeri ili stagod vec ako ne podlijezu Appleovim uvijetima.... Apple uredaje sam mijenjao kolegama dok sam radio u Afganistanu na Aerodrumu u Dubaiu.... jedino je bilo pitanje dal ima kakvih podataka ili ne....

al ovo u HR je stvarno smijurija.... ljudi imaju trgovinu a ispada da su obicni sverceri..... iako APPLE ima sluzbehu HR Store stranicu... smijeno



Ja se moram ispricat iStyleu i navest da se radi o iStoreu.... upravo sam razgovarao sa Appleo i ako ne ide u HR ide u Hamburgu.... no to je kod nas sve smijurija....

kao sto sam naveo mijenjao sam uredaje u trgovackom centru u Dubaiu koji su kupovani po internetu od onoga tko je htio poslat u Afghanistan....
03.10.2018 | 12:30
smayoo kaže:
Javi se na Apple broj za korisničku podršku i reci da te njihov ovlašeni servis šalje u Austriju


vec jesam..... ako ne ide u HR ice gdje sam ja samo mi mora doci uredaj....

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 7 minuta
  • drazenp1706: Ne postoji ništa u PC svijetu a da može konkurirati miniju, niti će ikad biti.
  • invictus: @cariblanco - znam to, sada si postao kao i @smayoo. :D :)
  • cariblanco: ne, apple se ne prodaje...kao da neznaš za to
  • invictus: @cariblanco - jel prodaješ svoj stari Mini 2012? :D
  • cariblanco: da svega toga nema, ostaje još stalna zaebancija s software...tak da kod mene to nema šanse
  • cariblanco: normalno je da se grije, kad je sve to strpano u tako malo kučište...da je još manje ziher bi se jače grijalo :D
  • robee: Eh da, i meni se svidio Nuc na prvu ali brate mili kako to iritantno zuji i grije se kao lud. Na kraju sam ga prodao :). Dobra ideja ali jos uvijek lose realizirano. Vrlo rado bih jednu takvu malu kutijicu no pricekat cemo jos neko vrijeme.
  • cariblanco: ti miniji iz garaže, nemaju nikakve šanse
  • drlovric: Manji i bolji Mini :)
  • drlovric: [link]
  • smayoo: imam ja, piši u forum...
  • miomika: dal ima tko iskustva s novom ezabom za poslovne korisnike i High siera-om?
  • big_mac: Ja vise necu s njima poslovati.Mogli su mi dati drugi boju da rijese/spase stvar ali ne zele nikako izaci ususret da poprave vlastitu gresku
  • drazenp1706: Baš sam u subotu mislio u Links po Apple magic keyboard 2 i po Apple smart cover za iPad 6.
  • cariblanco: Imao sam 2012 s i7 i 16 gb rama i ugrađen svoj ssd od 120 gb...@JOHN postoje ljudi koji idu po to u Grac, čak daju i R1 račun...koja je njihova shema, neznam niti me zanima :)
  • JOHN: cariblanco, molim te objasni kako si došao do tog extra popusta od čak 3 %? :-) Ne zahebavam se, 3% je 3%.
  • JOHN: Cariblanco, nadam se da si naručio i novu tastaturu! Ona je......:-)
  • invictus: @cariblanco - koji si Mini imao prije ovoga novoga što si naručio?
  • robee: Nadam se da neces imati ssd sa coil whine
  • cariblanco: Treba znati kupovati...naručen mini s i7, ostalo standardno...u gracu je 1489 E, meni stiže uskoro doma za 1450E ;)
  • m@xym: A čuj, mogu oni uvesti što god hoće, na kraju krajeva kupci su ti koji će ih 'kazniti' ili 'nagraditi' (ne)kupovanjem, Ovakvih webshopova i tako ima već previše.
  • robee: Ok, debitne :), ne bunim se, samo navodim uz vec spomenuti biser placanja dostave i u trgovini.
  • m@xym: robee, Ne postoje 'tekuće kartice', samo debitne i kreditne,.i nije mi jasno zašto se buniš, pa na njihovim stranicama ja jasno naglašeno koji su uvjeti plaćanja.
  • robee: Lokalni insp. su korump. Pojave se i zna se sto treba napraviti (napuni kolica robom i miran si do sljedeceg posjeta).
  • robee: Centar tehnike. Ostao sam bez teksta, sam o sam rekao hvala i dovidjenja :). Kaze pa zato vam je cijena snizena i morate platiti dostavu. Osim toga udaraju kamatu na obrocno placanje tekucim karticama (Visa, Maestro..).
  • Yonkis: @robee, pa što ih ne imenuješ, da i drugi nemaju posla sa njima. Mila majko, kakve su to prakse, plaćaš dostavu 100 kn ako i dođeš u dućan po artikl, jao jao jao.. pa jel se njima može poslati kakva inspekcija (ili su kod nas i inspekcije zaku*ac)?
  • robee: Nije samo Links banana trg. Jucer zovem jednu drugu trg i zelim kupiti proizvod i podici ga osobno.Kaze trg. da samo naruciti preko weba, reko da ali tamo mi racunaju dostavu 100kn...pa isto vam je, dostavu cete platiti i ako osobno preuzmete u trg. :)
  • robee: Super ako ga prodas :)
  • big_mac: @smayoo Redovna cijena tog casea je 375kn a ja sam ga platio 98kn.
  • smayoo: ?
  • smayoo: I zašto onda nisi uzeo novac natrag=
  • Soffoklo: Dugo godina sam bio kupac u Linksu. Sad već svaštare s ponudom, nisu konkurentni s cijenama i imaju sve više krivih isporuka, a vrh svega je potpuni fijasko sa "cyber" ponedjeljkom. Isto sam naručio 3 artikla i nakon 7 dana čekanja samo me dočekao status narudžba obustavljena. Mislim da su ušli u stadij kaosa :)
  • big_mac: zabunom poslana natrag ista maska za plus model!! Reko dajte mi onda case druge boje za osmicu a oni govore da ne mogu jer da nije ista sifra i da moze povrat novca.Ja govorim pa kako sam onda mogao dobiti case za osmicu ako nije ista sifra kao za plus model?! Ne znaju oni,ne mogu nista,nije ih briga!
  • big_mac: @Yonkis Links ocaj ocaja.Uzmem za cyber monday taj aple case za iphone 8 ali mi oni dostave case za plus model.Odem do linksa da to reklamiram,skuze da su prodavali artikl pod krivom sifrom i da moze zamjena za drugi case za ajfon 8 ili povrat novca.Reko necu povrat novca nego zamjenu.Zovu me nakon par dana da mi je odobrena zamjena i dodem ja u links podici case kad ono kazu mi da je zabunom posl
  • horvat.v: Hvala!:)
  • smayoo: da
  • horvat.v: Bok, kratko pitanje, vrijedi li Appleova garancija i na punjač(adapter) koji se dobije uz Mac?
  • JOHN: Na cyber glupost sam uzeo nešto i nakon par dana mi javili da toga više nema.:-) Pacijenti
  • Yonkis: A i taj Links, ne može robu isporučiti kako spada. A je se unazadio. Zar ne može povrat novca ili zamjena za neki drugi artikl u tom iznosu?
  • big_mac: Ovi iz linksa mi poslali krivi apple case pa bacite oko u oglase ako thoce neko pa se javite.
  • Yonkis: Pa bonbon je od HTa, na njihovoj infrastrukturi, nije TELE2, to želim reći. Mislim da možeš zvati kada imaš tu ikonu "aktivnu" [link]
  • big_mac: Nema recimo opcije da se kontakt pozove preko wifi
  • big_mac: Znaci wifi pozivi samo kada nema ili je slab siignal od operatera
  • big_mac: Bonbon :-)
  • Yonkis: Jel netko išao na predstavljanje? [link]
  • Yonkis: bez ž :) Mora da si na Hrvatskom Telekomu -> [link]
  • Yonkis: big_mac [link] Make a call with Wi-Fi Callingž
  • smayoo: Je, čuo sam jutros... :(
  • JOHN: RIP Sijerković :-(
  • Riba: big_mac, [link]

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 0.86 Seconds

Provided by iJoomla SEO