iKlinika - moje iskustvo
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

iKlinika - moje iskustvo


20.12.2014 | 21:27
Pozdrav svima,

Evo mojeg iskustva sa servisom iKlinika, shvatite ovo kako nekakav review a ne samo kritiku.

Dakle imao sam problem s lock buttonom i baterijom na iPhone 5. U moru servisa tražio sam neki povoljan ali i sa dobrim feedbackom. Naravno iznazivao sam ih sve i prema uljudnosti mogu reć da su bili super. Brzo javljanje, brza informacija, po dolasku u servis iste informacije koje su dobivene telefonski (a ne kao neki što kažu jedno pa kada dođeš ipak druga stvar).

Promijena je trajala cca 45minuta (nisam dobio nikakav radni nalogniti potvrdu da je mobitel ostavljen na servisu samo su na njega zaljepili post it s prezimenom. Cijena 450 kuna ako se obje stvari mijenjaju istovremeno. Preuzeh mobitel, isprobao sve. Odlicno radi, baterija napokon kako spada. Jedino primjetih da je kapica lock buttona ista ko i prije da nije nova al manje bitan detalj (isto su postupili na iPhone 4 u iService, ostavili staru kapicu).

Gdje nastaju problemi? Kako je ovo mobitel drugi mobitel kojeg ne koristim, nisam obavio nikakav telefonski razgovor. Drugo jutro sam se zaputio nekoliko dana u inozemstvo i nisam imao potrebu nekoga zvati s obzirom na roaming koji imam na drugom telefonu. Pri poratku u hrvatsku obavih prvi poziv nakon servisa. Okrenem broj, krenem razgovarat, a druga strana govori: Halo, halo, ne cujem te dobro prekidas. Reko OK, mozda je slab signal. Dođem u Zagreb, okrenem još nekoliko brojeva. Opet ista boljka. Ljudi se žale da me ili čuju isprekidano ili kao da sam odmaknut od telefona pa kada se zaderm onda me koliko toliko čuju.

Vratih se u iKliniku s računom, objasnim problem, primaju na pregled i reklamaciju (oko 16 sati), obećavaju poziv do kraja dana. Prolazi nekoliko sati, točnije 19:45 je, još 15 minuta rade, poziva nema. Odlučio sam na svoju ruku ih nazvat. Govore, evo klogea je gledao ostavlja drugome za ujutro da vidi da nije nešto na matičnoj. Hm?! Odakle sad matična ploča u igri. Tu je počelo smrdit. Drugi dan nitko ne zove. Otiđoh navečer do poslovnice, traže me radni nalog (kojeg nemam), i kopkaju, šapuću, nekoliko minuta čekanja nakon što su ga našli. Dobivam informaciju da je otišao spoj mikrofona na matičnoj ploči?! Wait, what??! Vjerojatno je od pada (mobitel je stajao u dzepu, pada nije bilo). Nakon kraceg razgovora vidjeh da su neka mutna posla jer bi oni da ja još ostavim telefon da još istraže kvar.

Vracam se kući, palim mobitel vidjeh neke pozive da su testirali, i to samo u doba nakon što sam ih ja zvao pru večer (očito sam ih morao podsjetit jer radnog naloga nije bilo pa je zapao sa strane). Sve u svemu, došlo mi je sjest pa plakat.

Zaključak:
Za 450kn dobih nazad svoj iPhone sa otklonjena dva kvar i jednim novim koji mi je učinio mobitel beskorisnim osim za surfanje.
Slučaj je u sivoj zoni. Ja ne mogu dokazati da kvar nije postojao prije njhovog servisa, a niti iKlinika može dokazat da sam ja u krivu. Njima na dušu.

Pozdrav
20.12.2014 | 21:49
Mislim da je ovdje bitno utvrditi 2 stvari;
1. ti tvrdiš da je ovaj zadnji kvar prisutan već na prvom pozivu nakon izlaska sa servisa? Nije bitno bilo to 1 minutu nakon servisa, ili 10 dana. A možeš li biti 100% siguran da je prije predaje na servis zvuk radio dobro?
2. Ukoliko postoji bilo kakva mogućnost da je oštećenje nastalo prilikom zamjene baterije i popravka lock buttona, tada bi servis jednostavno trebao prihvatiti tvoju primjedbu kao reklamaciju i popraviti to o svome trošku.

S obzirom da nitko od vas ne može dokazati svoje tvrdnje, smatram da je u interesu servisa da se vodi izrekom "kupac je uvijek u pravu" i popravi to!
21.12.2014 | 09:41
Ja dao 3G na zamjenu baterije i prvo prtljali nesto o konektoru i zamjeni. Zamjenili bateriju i sve OK. Oba gumba stekaju. To nisam dao mjenjati jer mogu nesto zeznuti. Ja bi gumbe mjenjao kad prestanu raditi. Dok nekako rade, ne mjenjati.
21.12.2014 | 10:45
Bphoto, ponajprije, žao mi je da uopće imaš problema (neovisno o tome koji im je uzrok).
Nije mi, međutim, drago da koristiš Jabučnjak za izražavanje nezadovoljstva na tu temu jer Jabučnjak nije imao baš nikakve veze s nastankom tvojih problema.
Ali shvaćam zašto to radiš i bilo je već sličnih situacija. Ne kažem da nisi u pravu (štoviše, i potrudio si se cijelu stvar opisati umjereno i bez suvišne emotivnosti pa si tim vjerodostojniji), ali ništa što si napisao zapravo ne dokazuje da jesi. Čak i uz pretpostavku da tvoj subjektivan pogled na stvar ne odstupa jako od subjektivnog pogleda druge strane (koju nismo čuli).
Da sad ne odem u neku metafiziku, mogu ti samo reći kako se *meni osobno* u mom poslu *nebrojeno* puta dogodilo da nas klijent optuži (bez ikakvog argumenta, jednostavno na temelju vremenske koincidencije) kako smo svojom intervencijom prouzročili kvar.

"Jučer je sve bilo u redu, onda ste vi radili na tom sustavu, i sad nam to (nešto treće, što jest vezano s tim sustaovom, ali ne i s nama) ne radi. Nema što drugo biti, vi ste nešto pokvarili."

Mi bi onda potrošili dodatne čovjek-sate na istraživanje i dosadašnja je statistika takva da u 90% (DEVEDESET POSTO) slučajeva nije bio problem povezan s nama, nego s nekim drugim, s nečim što je netko od korisnika učinio, ili jednostavno s činjenicom da se radi o opremi koja nije nova i koja se, eto - kvari. Što smo onda svaki put i dokazali. I naš je dokaz bio prihvaćen. Ali baš nijednom nisam čuo "oprostite, pogriješili smo", a kamoli da nam je netko platio dodatno utrošeno vrijeme na dokazivanje nevinosti.

Tako da i u ovoj tvojoj priči prepoznajem slične elemente pa, nemajući detaljnijih informacija, naslućujem da je ista vjerojatnost (90%) primjenjiva i ovdje.

Da li si *siguran* da problem s mikrofonom nije postojao i prije predaje telefona na servis?
Da li si *siguran* sa se u međuvremenu zaista nije ni teoretski moglo s telefonom dogoditi nešto da izazove takav kvar?
Da li je moguće da se s mobitelom *prije* nego si ga nosio na servis dogodilo nešto što je uzrok kvara, samo što se kvar nije manifestirao dok servis nije uređaj otvorio i zatvorio?
Da li je moguće da se radi o kvaru koji se jednostavno s određenom vjerojatnošću - dogodi, bez obzira na ikakve vanjske okolnosti?
Zašto je sama činjenica da si kvar uočio nakon što si uređaj preuzeo sa servisa - u tvojim očima dokaz da su oni prouzročili problem?
21.12.2014 | 11:07
Ma što klijenti, ja imam primjer unutar kuće!
Baba dobila novi komp bez printera, a printa preko drugog kompa koji ima printer (printer je djeljeni). Drugi komp je od kokši od tajnice one babe. Pustim nešto na printanje i zapne. Kokoš optužuje mene kako sam joj zeznuo printer jer sam eto poslao nešto na printanje. Čišćenje redosljeda printanja i restart nisu pomogli. Kako je admini zaštit na svakom kompu, teško je išta korisno napraviti.
naravoučenje je da ne diram ništa i kad radi i kad ne radi jer najebem svakako. Helpdesk rješava probleme u 2-3 tjedna (sad malo kraće jer imaju brdo volontera), pa nek baba čeka.
To je isto kao da ti je sugovornik kriv što ti telefon ne radi jer te eto nazvao i u tom trenutku je nešto krepalo.
21.12.2014 | 12:59
smayoo kaže:
Bphoto, ponajprije, žao mi je da uopće imaš problema (neovisno o tome koji im je uzrok).
Nije mi, međutim, drago da koristiš Jabučnjak za izražavanje nezadovoljstva na tu temu jer Jabučnjak nije imao baš nikakve veze s nastankom tvojih problema.


Off topic, ali ne mogu se nikako složiti s ovakvim stavom. Poradi čega postoji apple tematski portal/forum ukoliko ne, između ostalog, i za razmjenu ovakvih iskustava?
Korisnik je iznio svoje mišljenje, ton komunikacije je izuzetno primjeren (bar po mom sudu), a s rečenicom 'Jabučnjak nema nikakve veze s ovim slučajem' uopće ne mogu procesuirati što je smayoo želio reći? Jabučnjak nema nikakve veze s 99,99999% tema na forumu.

U svakom slučaju, post je primjereno napisan, izražava mišljenje člana foruma i ne može nikako štetiti nikome.
S radom 'prozvanog' servisa nisam upoznat, ali ukoliko mi u budućnost zatrebaju usluge nekog servisa ne bi mi smetalo, dapače, bilo bi mi drago pročitati iskustva korisnika i na taj način donijeti odlugu kome dati uređaj na servisiranje.
21.12.2014 | 13:11
jedna samo opaska.
kod popravka power button-a ne mjenja se kapica iliti sami gumbić.
mjenja se flat kabel koji s jedne strane ima konektor koji je uštekan na matičnu a sa druge mali klik balončić kojeg stisneš stiskajući power/lock gumb.

www.ifixit.com/Guide/iPhone+5+Audio+Cont...le+Replacement/10792
21.12.2014 | 13:37
I meni je logično da se na Jabučnjaku mogu razmjenjivati i iskustva sa servisa. Naravno da smo svi svjesni da Jabučnjak nema veze ni s kritikama niti sa pohvalama. Slažem se s papittovenga da, ukoliko trebam uslugu servisa, korisno bi bilo prethodno pročitati komentare.

@Smayo - Prihvaćam da i ti imaš negativnih iskustava, ali probaj se staviti u položaj korisnika. Ako sam dao nešto na popravak, onda nakon preuzimanja očekujem, u najmanju ruku, ispravan proizvod. Očekujem i profesionalnost servisa.
Dakle, ako se utvrdi da je na mobitelu prisutan još neki nedostatak, očekujem da me na to upozore.

Isto tako, u ovome konkretnom slučaju ne mogu ignorirati činjenicu da NISU NITI POKUŠALI uspostaviti dijagnozu kvara prije nego se Bphoto počeo raspitivati kod njih. Zašto su mu onda obećali nazvati ga? Na takve stvari sam JA alergičan.
Zaključujem da su samo na osnovi par pokušanih poziva zaključili da su konektori, jer se, eto, to najčešće događa kod takvih simptoma.
21.12.2014 | 14:34
papittovenga kaže:
smayoo kaže:
Bphoto, ponajprije, žao mi je da uopće imaš problema (neovisno o tome koji im je uzrok).
Nije mi, međutim, drago da koristiš Jabučnjak za izražavanje nezadovoljstva na tu temu jer Jabučnjak nije imao baš nikakve veze s nastankom tvojih problema.


Off topic, ali ne mogu se nikako složiti s ovakvim stavom. Poradi čega postoji apple tematski portal/forum ukoliko ne, između ostalog, i za razmjenu ovakvih iskustava?
Korisnik je iznio svoje mišljenje, ton komunikacije je izuzetno primjeren (bar po mom sudu), a s rečenicom 'Jabučnjak nema nikakve veze s ovim slučajem' uopće ne mogu procesuirati što je smayoo želio reći? Jabučnjak nema nikakve veze s 99,99999% tema na forumu.

U svakom slučaju, post je primjereno napisan, izražava mišljenje člana foruma i ne može nikako štetiti nikome.
S radom 'prozvanog' servisa nisam upoznat, ali ukoliko mi u budućnost zatrebaju usluge nekog servisa ne bi mi smetalo, dapače, bilo bi mi drago pročitati iskustva korisnika i na taj način donijeti odlugu kome dati uređaj na servisiranje.


Pa nisam post niti obrisao, niti editirao, niti zaključao temu. U čemu je problem? Stojim vrlo argumentirano kod toga da mi nije drago da se koristi Jabučnjak za iznošenje pojedinačnih negativnih iskustava na račun neke treće osobe koja nije ovdje da se brani.
21.12.2014 | 14:55
ok, ne kužiš poantu.....idemo dalje.....
21.12.2014 | 15:11
Uvjeren sam da oni prate portale i forume. Ovo je izdvojeni slučaj, bar se nadam. Bio sam jednom kod njih i obavili su super posao. Dobio radni nalog i račun na koncu svega.
Neznam kako si netko uopče dopušta odraditi posao bez radnog naloga. Potencijal sivih radnji. Al ajd, bar si dobio račun.
Ono što ja tražim od servisa bilo kojih vrsta. Detaljno pregledaj proizvod, bar osnovne stvari, prije nego što ga preuzimaš, zbog sebe i mene. Ako ti treba vremena za provjeru, reci koliko i kada. Tko kaže da se nije nekom omaklo pa se nešto dogodilo prilikom servisiranja a da toga serviser nije bio ni svjestan. Ima tu svega, možda je i sam korisnik kriv. Netreba gledat sve tako crno. Svako može pogriješit i red je da se greške isprave.
21.12.2014 | 15:17
@Bphoto, kako to da nisi dobio radni nalog? Meni ovo smrdi, da su djelatnici iklinike to željeli ilegalno za sebe odraditi, bez znanja vlasnika i bez pdv_a.
21.12.2014 | 16:34
Moje skromno iskustvo sa servisom iKlinika je odlično.
MacBook Pro (15-inch Early 2008) - zamjena GeForce 8600M GT i Iphone 4s zamjena baterije.
Preporuka svima.
21.12.2014 | 18:09
papittovenga kaže:
ok, ne kužiš poantu.....idemo dalje.....


Isto bi mogao i ja za tebe reći. Kužim ja što bi ti htio. Ti bi htio da ovdje možeš pročitati što drugi misle o nekom servisu pa na temelju toga odlučiti koji ti odgovara. A pri tom ne shvaćaš da jedan ovakav post odzvanja kao da iklinika svaki dan zajebe najmanje po jednog klijenta i svima vraća pokvarene telefone jer nitko (ni ti, ni ja, niti Bphoto) ne zna

A) koliko često se njima to događa
B ) da li je zaista kvar prouzročio netko iz iklinike
C) što bi se dogodilo da je Bphoto svoj mob provjerio odmah nakon preuzimanja i na licu mjesta reklamirao popravak, a ne nakon x vremena

Ali bi ti na temelju takvog posta već formirao negativan stav (kao i
mnogi drugi).
21.12.2014 | 19:49
Ja dobio OK telefon. Doduše, išao sam kasnije pa je statistika bila na mojoj strane (jeda klijent je već prije mene bio oštećen). LOL
21.12.2014 | 22:35
nemoguće je raditi bez greške, pogotovo ovaj tip posla u kojem dečki možda odrade 10ak uređaja dnevno. teško je iz dana u dan održavati potrebnu razinu koncentracije. to je prva stvar koju treba imati na umu, i kada se greška desi, uvijek treba ići dobronamjerno na reklamaciju. lakše je i nama klijentima, a i ljudima iza pulta.
na žalost nije rijetkost da treba postati agresivan kada ispadne da nešto fakat ne štima, ali greška je mnogih danas da radi nekog općeg stava kako ćemo biti zajebani, idu odmah đonom.
To najbolje vidim jer sam svakodnevno sa druge strane pulta, ali uglavnom nakon malo smirene i iskrene komunikacije sve se razriješi.

drugo, kod servisa bilo kakvih consumer proizvoda, nije čudno da se uređaj zadrži radi očitog kvara, pa se prilikom otvaranja i popravljanja ustanovi da postoji još problema iako se oni do sada nisu jasno manifestirali. osobno u većini takvih slučajeva, kada sam sa druge strane pulta, preuzmem stvar na sebe jer je komplicirano objašnjavati kako i što, najčešće radi ovog apriori stava "misli me zajebat". stranka je uvijek u pravu, progutaš, i bildaš iskustvo koje kasnije koristiš za bolje dijagnoze kvara i mogućih komplikacija. nekakvi patterni mogućih komplikacija se brzo pojave i olakšaju stvar.
to je jedan od većih problema kod servisa bilo čega, početna dijagnoza i detaljniji opis stanja. puno se nesuglasica u relaciji klijent - serviser ukloni ako se stvar u startu jasno postavi. od slikanja uređaja radi eventualne reklamacije uslijed fizičkih oštećenja, pa do provjere svih ključnih funkcija, jer kasnije je riječ protiv riječi, dakle glupa igra živaca.
na žalost malo servisera to radi jer je to možda i 10 "izgubljenih" minuta dnevno po uređaju, što nije malo ako radite sa većim količinama.

kao klijent, moj lijek je da sam napravim tu provjeru i koliko mi je to moguće dokumentiram stanje. ne radi toga da budem đubre koje će nakon servisa tražiti dlaku u jajetu samo da izvuče neku korist, nego da olakšam stvar i sebi i serviseru.

u ovom tvom slučaju, imaš dobar dokaz u listi poziva. ako pred sam servis imaš poziva u trajanju od par minuta, jasno je da si vodio nekakve razgovore. probaj iskoristiti to kao dokaz.
ako tvrde da kvar nije nastao njihovom greškom (što je isto moguće), neka ti natanko objasne što su radili i kako je mogao nastati ovaj drugi kvar.

nadam se da ćeš riješiti stvar.
21.12.2014 | 23:22
smayoo kaže:
papittovenga kaže:
ok, ne kužiš poantu.....idemo dalje.....


Isto bi mogao i ja za tebe reći. Kužim ja što bi ti htio. Ti bi htio da ovdje možeš pročitati što drugi misle o nekom servisu pa na temelju toga odlučiti koji ti odgovara. A pri tom ne shvaćaš da jedan ovakav post odzvanja kao da iklinika svaki dan zajebe najmanje po jednog klijenta i svima vraća pokvarene telefone jer nitko (ni ti, ni ja, niti Bphoto) ne zna

A) koliko često se njima to događa
B ) da li je zaista kvar prouzročio netko iz iklinike
C) što bi se dogodilo da je Bphoto svoj mob provjerio odmah nakon preuzimanja i na licu mjesta reklamirao popravak, a ne nakon x vremena

Ali bi ti na temelju takvog posta već formirao negativan stav (kao i
mnogi drugi).


Kao što rekoh, uopće ne kužiš.
Prvo, odakle ti pravo da prejudiciraš zaključak koji bi ja, ili netko drugi, donio? Pogotovo da bi 'ja na temelju posta formirao negativan stav'??
Oprosti, ne poznajemo se i to je prilično bahata pretpostavka.

iKlinika mi nije poznata, Bphoto ne poznajem. Stav donosim samosvjesno, a ne kao ovca pročitajući jedno (ili više) bilo pozitivnih bilo negativnih iskustava korisnika.

Ja sam se primarno 'zakačio' na tvoju izjavu, i to ne kao smaye člana foruma, već kao moderatora foruma u kojoj kažeš, citiram: 'Nije mi, međutim, drago da koristiš Jabučnjak za izražavanje nezadovoljstva na tu temu jer Jabučnjak nije imao baš nikakve veze s nastankom tvojih problema.', a zatim: 'Pa nisam post niti obrisao, niti editirao, niti zaključao temu. U čemu je problem? Stojim vrlo argumentirano kod toga da mi nije drago da se koristi Jabučnjak za iznošenje pojedinačnih negativnih iskustava na račun neke treće osobe koja nije ovdje da se brani.'

Sam sebe demantiraš. Osobno sam nekoliko puta pročitao tvoj negativan komentar, ili mišljenje/iskustvo, o WD diskovima. Po čemu je to različito od Bphoto iskustva? Ajmo biti malo retardirani, zašto nisi tražio mišljenje druge strane odnosno WDa?

Nadam se da si shvatio poantu. Ništa osobno, dapače, gušt mi je čitati tvoje postove i objašnjenja, ali ne smatram dobrim za forum da kao moderator (ne smayoo forumaš) svoje stavove i mišljenja tretiraš kao 'pravila' foruma.

Eto... nhf
21.12.2014 | 23:58
I opet - u čemu je problem? Svoj osobni stav i NE tretiram kao pravilo foruma. Izrazio sam svoj osobni stav, a to je da mi nije drago da se koristi jabučnjak za iznošenje pojedinačnih negativnih iskustava na račun treće osobe koja nije ovdje da se brani. Ne radi se o pravilu foruma, nego o mom osobnom stavu. Da se radi o pravilu foruma, obrisao bi post. Ali ne radi se, pa nisam. Eto.
Usporedba s WD je potpuno neprimjerena. Kad razgovaramo o serijskim proizvodima i multinacionalkama koje ih proizvode, govorimo o tome što mislimo o kvaliteti tih proizvoda s obzirom na njihovu cijenu. Ovdje se radi o iznošenju pojedinačnog događaja koji indicira, dakle sugeirira, ali ne dokazuje, da je netko imenom i prezimenom (tko nije ovdje da se obrani) nemarom ili zlom namjerom izravno postupio na štetu svog klijenta.

Mogao bih dodati još i - otkud *tebi* pravo da tumačiš koja je moja izjava - moja osobna, a koja mene kao moderatora?
22.12.2014 | 00:25
Um caruje, Dundo Maroje! 8)
www.jabucnjak.hr/forum/hardver/127083-pr...e-servis.html#137326

Znači WD je opravdan, iKlinika (zar je to ime i prezime??) neopravdana?
EOD
22.12.2014 | 01:27
Smayoo je u par navrata spomenuo da nema treće strane da iznese svoje mišljenje. Sa te strane je djelomično u pravu. A što se tiće WD naspram ovog, dalo bi se tu prebrati par zrnaca.

Iklinici očito nije bitno što drugi misle ili postoji vjerojatnost da je Bphoto u pravu, inače bi bili prisutni na ovom forumu. U biti me to zaista čudi, da baš ne prate jabučnjak.

Ako uzmemo pretpostavku da bphoto govori istinu, na njegovom mjestu bi također sasuo sve živo i mrtvo po njima, a najmanja briga mi treba biti šta netko misli na ovom forumu i sl mjestima. Neka smayoo i sl. budu dio njihove lošije statistike, ja sigurno neću. Ima da odradiš ono za što si plaćen, ako nisi sposoban, reci ljudski sori i razići čemo se kao ljudi. Nije moj problem što rade ko na traci. Ako su upali u takvu kolotečinu, onda neka nekad budu u stanju i pregrist koje govance.

Pravi smayoovski slijed bi bio, ako se osjeća moralno obvezan kao što je pokazao svojim komentarom i prijašnjim djelima( mada nekad i pretjera ), da pozve ikliniku na raspravu u ovu temu, ako stvarno nije prisutna na forumu. Da se sazna dali je istina ovo što priča Bphoto ili je to samo loš pristup konkurencije da na vrlo neugodan način ruši kredibilitet prozvanog servisa.

Tada bi u mojim očima smayoo bio dosljedan kad več komentira/kritizira, a do tada je dragi moj smayoo to sve puko nagađanje. Ako je netko prozvan i ne odgovara, to ne znači da nije prisutan. Postoje milijun prozivki i milijun prisutnih u milijun situacija(kroz sve aspekte u životu), pa ne dobivamo odgovore. Zar bi onda trebali šutit sa prozivanjem?
U ostalom, bphoto je rekao svoje, sada je red na ikliniku.
22.12.2014 | 05:33
Koliko vidim, iKlinika je član Jabučnjaka.
22.12.2014 | 07:43
Nema tu pametovanja,idi ponovo u servis i trazi da ti srede problem.Naravno ako si siguran da je sve bilo ok sa mic prije otvaranja telefona.Poucen iskustvom(pokvarenih musterija) sta god da mi dodje u servis prije preuzimanja dobro sve provjerim.

PS.Podrzavam tvoje pisanje o problemu na forumu,po mom misljenju sutra ce neko otici u servis i dobro provjeriti sve prije preuzimanja nekog aparata.
22.12.2014 | 08:21
Saint šta drugo komentirat na tvoj post, nego da pozdravljam takav pristup servisera, treba se u odnosu zaštit zbog svoje i druge strane. Samo takav klik u glavi nema ni četvrtina servisnih usluga u HR, BiH i šire, po pitanju bilo čega.
Ne bavimo se servisom, ali bavimo se projektiranjem/istraživanjem posebne grane u građevinarstvu. Politika firme je da je stranka generalno uvijek u pravu ako si sklopio posao. Preuzimamo odgovornost u poslu i ako treba odradi se posao na zadovoljstvo stranke makar nas to koštalo. Naša je dužnost da snimimo i uočimo eventualne dodatne radnje koje treba poduzeti( u obliku nedostataka), ne pokušavamo nenadanu pojavu nedostataka prebacit na stranku i na koncu to extra naplatiti, jer stranka nekada o takvim problemima/nedostacima niti ne razmišlja. Ako se baviš određenim poslom i smatraš se stručnjakom onda znaš na kakve prepreke možeš naići te češ ih predvidit kad i ako ugovoraš posao.
22.12.2014 | 09:37
papittovenga kaže:


Odličan primjer za usporedbu. Čovjek sam svoj servis reklamira lažnim predstavljanjem (glumi zadovoljnog korisnika), i to nakon što sam osobno imao okršaj s njim i upozorio ga da idući pokušaj prijevare koji od njega doživim rezultira prijavom policiji.
A da li sam ja išao na forum napisati to negativno iskustvo odmah nakon što se dogodilo? Jer to bi bilo ekvivalent ovom slučaju.

Nisam, jer sam i dalje ostavio mogućnost da je ovom čovjeku to zaista bila rijetka iznimka u svakodnevnom poslovanju, koju je izazvao nemarni zaposlenik kojeg on nije dovoljno kontrolirao. Ali kad je ovako prevarantski nastupio, nije zaslužio ništa bolje nego da ga tako poklopim i podnesem ranije obećanu prijavu. A on ne samo da je u prilici da se brani, nego je sam svojim postom i izazvao moju reakciju. Pa zašto onda nije na nju dalje reagirao?

Ali tebi zapravo nije bitno raspravljati o načelu. Bitno ti je samo naći kako ćeš, bilo kako, pa makar i neopravdano, hračnuti na mene. Sad se bolje osjećaš, zar ne? Super. Samo ti uživaj...

JOHN kaže:
Pravi smayoovski slijed bi bio, ako se osjeća moralno obvezan kao što je pokazao svojim komentarom i prijašnjim djelima( mada nekad i pretjera ), da pozve ikliniku na raspravu u ovu temu, ako stvarno nije prisutna na forumu.


To sam i učinio. Poslao sam PM, ali vidim da se korisnik nije prijavio na forum 2 godine. Ako je mail adresa još uvijek aktivna, vidjet će obavijest o privatnoj poruci.
No, čak nisam niti siguran da se radi o toj iKlinici, jer znam da ima više servisa koji se tako zovu.
  • Sank
  • Moderator
  • 219
22.12.2014 | 10:19
Evo samo jednog podsjetnika gdje je iKlinika dala svoje viđenje na reakciju korisnika na Jabučnjaku:

www.jabucnjak.hr/forum/razno/t-91018.html#91044
22.12.2014 | 10:29
saint kaže:
Nema tu pametovanja,idi ponovo u servis i trazi da ti srede problem.Naravno ako si siguran da je sve bilo ok sa mic prije otvaranja telefona.Poucen iskustvom(pokvarenih musterija) sta god da mi dodje u servis prije preuzimanja dobro sve provjerim.

PS.Podrzavam tvoje pisanje o problemu na forumu,po mom misljenju sutra ce neko otici u servis i dobro provjeriti sve prije preuzimanja nekog aparata.


to je to!

X
22.12.2014 | 10:32
smayoo kaže:

Ali tebi zapravo nije bitno raspravljati o načelu. Bitno ti je samo naći kako ćeš, bilo kako, pa makar i neopravdano, hračnuti na mene. Sad se bolje osjećaš, zar ne? Super. Samo ti uživaj...


Mislio sam odustati od daljnje rasprave, ali ova rečenica sugerira dublju problematiku., ali to već zahtjeva malo stručniju pomoć......nevjerovatno.....
22.12.2014 | 16:28
Je, u pravu si. Znaš li već kome ćeš se obratiti ili ti treba preporuka?
22.12.2014 | 16:58
Da uljetim; kokic, koštic i kikirikiiii, zanimacija za zubi!
Spalilo vas atmosfersko pražnjenje!
Da su Ustaše tema, još nekako. :=)
Moderatori: jupi, Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 6 sati, 32 minuta
  • drlovric: Prvi i zadnji put sam HR reprezentaciju gledao na Poljudu protiv Brazila. Davno je to bilo.
  • Kloba: I zaključno da se i ja priljučim - samo da se nešto novo i zanimljivo događa! :D
  • Kloba: Ma što se atmosfere tiče, nema do Poljuda. Još samo da nisu u svađi s HNS-om, svaka reprezentacija tamo se smrzne kada dođe. Samo šta ćeš kada kafići u koju zalaze Torcidaši otvoreno stavljaju znakove "ne poslužujemo osobe koje su došle gledati reprezentaciju". U tom stilu. Ne vole HNS nikako.
  • Kloba: Evo link [link]
  • Kloba: drlovric, pa spomenuo sam to ako ti je promaklo. Točnije, zacrtali su si da za 112. rođendan Hajduka (11. 02. 2023.) dosegnu probjku od 112 tisuća članova. A kako su ranije stigli sa 60 preko sto, nije bilo nerealno to očekivati. A po podacima za 2022., ako ne griješim, Real je imao 120 tisuća članova
  • drlovric: Ma nema veze, samo nek se nesto desava :D
  • cariblanco: Badava će trčati bili i plavi, kad će bijeli biti prvi ;)
  • drlovric: Poljud bi bio pun da je i duplo veci. Ne postoji na daleko losiji klub sa lojalnijim navijacima :)
  • drlovric: @Kloba: Hajduk ima 100 K clanova. Neki dan su pustili ulaznice u prodaju. Otvorio sam na 3 racunala, 7 browsera, logirao se u svaki (kao clan) da uspijem ugrabiit ulaznicu. I nisam uspio. Srecom je brat raido istu stvar u Njemackoj, pa nam je kupio on. Za 2h rasprodat stadion, serrver padao......lista cekanja po sat i po da udjes u sucelje da bi kupio kartu. I to sve ako si clan. Ostali nisu mogli
  • Kloba: Aha, hvala ti na informaciji!
  • Borisone: Ako imaš i LAN i WIFi aktivan na Mac-u, prioritet ti je po defaultu da promet ide prvo po LAN-u.
  • Borisone: To ti je propusnost WiFi-a usko grlo.
  • Kloba: Što se brzine neta tiče, kada laptop spojim LAN-om na ruter, iako mi je u postavkama i dalje Wi-Fi mreža kao opcija spajanja - brzina je 950 Mbps. Kada iskopčam LAN kabel, doslovno deset sekundi nakon ovog rezultata - brzina padne na 200 do 300 Mbps-a. Nije nam jasno! :D
  • Kloba: A Hajduk je ipak najtrofejniji i najstariji hrvatski klub. Bio bi red da se i oni vrate na staze stare slave. Zanimljivost mi je da imaju registriranih navijača više od 110 tisuća, u rangu Real Madrida. Respect, u svakom slučaju. :)
  • Kloba: Štose nogometa tiče, nisam pratio HNL osim u tekstovima pa ne znam tko je više zaslužio ove godine. Rijeka ili Hajduk. Ako je Rijeka dala više, neka bude Rijeka. Zarad one krađe kada ih je Gračan trenirao, ako se dobro sjećam.
  • Kloba: Star možda godinu dana, refurbished kupljen od A1.
  • Kloba: Mobitel je iPhone SE 2022.
  • Kloba: Ljudi, imam pitanje u vezi brzine interneta. Kako sada imam gigabit download u teoriji, u praksi mi je to na laptopu oko 940 Mbps. No na mobu, koji je spojen na isti Wi-Fi (5G) ne pokazuje više od 450 Mpbs download. Ima li neki razlog tomu?
  • cariblanco: I ja kao Dinavovac, bi Volvo da Rijeka osvoji naslov, jer je to zaslužila
  • drlovric: Dinamo j ezapoceo kao drzavni projekt, da se podigne nacionalna svijest u novonastaloj drzavi. Kasnije je prepusten kriminalnoj skupini na upravljanje, koja je radi osobnih interesa obesmislila cijelu ligu. Srecom ta vremena su iza nas. Mislim da je ove godine Rijeka najvise zasluzila da bude prvak, jer igraju najbolji nogomet.
  • Kloba: Iskreno, radi dobrobiti hrvatskog klupskog nogometa, htio bih da ili Hajduk ili Rijeka ili Osijek osvoje ovu sezonu. Da se stvori nova velika četvorka u ovoj maloj zemlji.
  • Kloba: Pa valjda ćeš ove godine slaviti. Dugo niste bili ovako blizu. ;)
  • drlovric: Za Hajduk. Zato sam ovako mlad i pogubio zivce :D
  • cariblanco: za koga navijaš...naše ;)
  • drlovric: Za vikend sam u Splitu. Ostajem par dana. Ako neko od Jabucara dolszi gledati najveci nogometni derbi u Hrvata, tu sam za pice, kavu, rucak…
  • smayoo: Nažalost, je... :(
  • Djuro genijalac: [link]
  • Djuro genijalac: Kaj je umrla Slađana Milošević?
  • smayoo: RIP Slađana Milošević :(
  • Yonkis: [link] iPhone prodan na aukciji za 130.000 dolara
  • Yonkis: macOS Sonoma 14.4.1: fixes USB hubs connected to external displays may not be recognized; Apps that include Java may quit unexpectedly
  • Soffoklo: Fora. Creating a Macintosh-inspired Mac Studio iPad dock. [link]
  • abajo: Kloba: [link]
  • Kloba: Ekipa, može li me neko upititi n stranicu da si skinem macOS Catalina kako bih nanovo reinstalirao komjuter? Taj OS mi je najnovji koji ovaj moj Retina iz 2013. može "progutati". Kako se svi razumijete u ove stvari više od mene, bio bih zahvalan!
  • cariblanco: Na kraju sam skužio koliko je sati, po svitanju...ono fakat čudno ?
  • cariblanco: Istina je da Paragvaj mjenja vrijeme koji je blizu, ali ja imam Argentinski sim :D
  • cariblanco: Sad na mobu s našim sim_om je 7.25 a na mobu s Argentinskim sim_om je 8.25 ! S tim da Argentina nema promjenu verbena ?
  • cariblanco: Jurors imam dilemma, koliko je sati ? koliko mi je poznato mi nismo premjenili vrijeme, mjenjamo ga sljedeći vikend
  • Zdravac: MKBHD pratim i ja, ok je lik, realno recenzira, ne sipa hvalospjeve
  • Kloba: Ma bez daljnjeg. Čovjek si je osigurao egzistenciju, pa i vrlo luksuzan stil života već sada. Ima video u kojem pokazuje svoj studio, linkao sam ga tu svojevremeno. Ma preludo. A tek onaj Mr. Beast? Taj živi u studiu. Opsjednut YT-om.
  • drlovric: Zaradio j eon puno vise na otm videu. Pogledaj samo broj pregleda :)
  • Kloba: NIsam ni ja znao. A šta ćeš, cijena napretka. Za šta je dao 40 somova, sliku CD-a i iTunesa... :)
  • Yonkis: Kloba, što nisi odmah rekao kako je završio unboxing i aktiviranje iPhonea :)
  • Kloba: MKBHD kupio originalni, nikada otvoreni first gen iPhone na aukciji u Chicagu za 32 tisuće dolara. Sa dostavom, porezima, i dodacima na sve ispalo ga je 40 tisuća. Video je tu: [link]
  • Yonkis: [link] - Justice Department sues Apple, alleging it illegally monopolized the smartphone market
  • Kloba: I ja brže na net, nađem video naslova 7 Ways To Fix PS5 Error Code CE-117773-6 :) I prvi "way2 mi pomogne, skužim da je do njih
  • Kloba: Uglavnom, kada sam htio skinuti save sa clouda PS Plua za Horizon 2, javi mi grešku Error Code CE-117773-6
  • Kloba: EON Premium sam uzeo, ne vjerujem koje sve kanale imam. Ruske, Ukrajinske, pa klasika CNN, BBC, Sky, ovo ono. Ali i puno iz regije
  • Kloba: Ma sve radi što se telemacha i EONA tiče. SONY nije radio, imao je problem kod njih. Sad je sve OK
  • drlovric: Kloba: I ja sam to dobio nedavno. Telemach Fiber Duo Premium nesto.... Kod mene sve radi odlicno.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Riba, Anonimci (400)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.38 Seconds

Provided by iJoomla SEO