Iskustva sa T Com
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Iskustva sa T Com


26.01.2014 | 17:32
Čestitam Rusty, sigurno je to zato jer si više od 11 godina njhov korisnik. Oni sigurno nagrađuju vijernost. Jer ja nisam nego 17 godina njhov korisnik, vidiš trebao bi možda ko sank krenuti im titrati po jajima ili da pošaljem onim glupačama na hotline-u s vremena na vrijeme cvjeće preko Fleuropa.
26.01.2014 | 19:34
Nisu cure i dečki na hotlinu krivi Tino, a možda bi mogao i biti malo manje nervozan jer i to koji put pomaže.

@smayoo ajde nemoj da krenem sada nabrajati koje sve i koliko usluga ja imam preko njih. Završimo to sa tvojim komentarom da sam jednostavno imao sreće. S druge strane ne čudi me što im je trebalo toliko, tcom tehničara sve skupa na području naše i istarske županije ima 7 trenutno, dakle nije da baš mogu sve u zadanom roku poloviti. Tcom iz tog razloga i koristi outsource firme koje rade taj dio posla, ali pravih tcom tehničara je samo šaka na ovom području koje sam naveo.
  • Sank
  • Moderator
  • 219
26.01.2014 | 19:45
@rusty

ne trudi se uzalud. Već sam napisao cijelu repliku pa sam odustao. Čemu se truditi nekog uvjeriti u nešto što je njemu tako daleko? Ako je taj i takav sposoban pristojnost i učtivost poistovjetiti sa titranjem jaja, onda na to ja više nemam što nadodati.
26.01.2014 | 20:30
Rusty, ali - opet - zašto bi to što oni imaju premalo tehničara - bio moj problem? Nije. To je njihov problem. Moje je da platim uslugu. I ništa me drugo ne zanima, nego da za to što sam platio dobijem to što je oglašeno. Točka. Nepristojan prema njima nisam, ali nemam razloga niti biti osobito ljubazan jer nisu niti oni. A ja njima dajem novac. Ne oni meni.

Uistinu ti od srca želim da te sreća i dalje prati jer ako jednom uletiš u njihovu mašinu, sjetit ćeš se ovog razgovora sigurno...
26.01.2014 | 20:43
Evo da i ja dodam svoje iskutvo, sa T-Comovim tehničarima nikad problema, sve je uvijek bilo riješeno relativno brzo u bilo koje doba dana ali uvijek sam bio strpljiv s njima jer znam kako je biti na drugom kraju takvog poziva. S druge strane, njihova služba naplate ili tko se već bavi time je apsolutna katastrofa. Jedno tri puta sam bio u T-Centru da mi objedine puste račune i da napravim trajni nalog i još uvijek MaxTV račun nije dio toga i šalju opomene. Za nagradu ću im otkazati taj MaxTV.
26.01.2014 | 20:49
smayoo nisam ni rekao da je to tvoj problem. Samo kažem da baš zbog toga uzimaju vanjske suradnike kojima i nije baš stalo do 'customer care' kao tcomu, zato se i događa to što se događa. Osobno mislim da ljubaznost pomaže, ali tko će ga znati. Ono što mogu reći je da popi*zdim kada mi krenu svaki drugi dan zvati sa nekim ponudama, ali opet s druge strane to je neka druga tema.
26.01.2014 | 21:16
Općenito, nevezano s T-comom, ljubaznost pomaže ako to što trebaš rješava točno ta osoba s kojom si u kontaktu. Ako je, pak, ta osoba samo zadužena da stavi kvačicu u neki softver, a onda će tko zna tko i kad reagirati na tu kvačicu - kako točno misliš da ljubaznost tu pomaže.
Riba, i ja znam kako je to biti na drugom kraju takvog poziva. I znam da klijenti mog poslodavca nisu imali *nikakve* tolerancije ako su skužili da im ja ne znam pomoći (a to mi je posao), a kamoli da su bili ljubazni. Ja nikad nijednom nevoljniku iz T-coma ili Vipneta nisam priredio ni izbliza takav doživljaj kakav sam ja imao prilike proći.

Evo, sad sam se sjetio još jedne epizode. Jedan od nebrojenih puta što smo prijavili da nam telefonska linija šuška (btw, svaki, ali *SVAKI* put iznova moram proći torturu gdje me glupačica koja nema pojma što to zapravo znači najprije 10 minuta uvjerava da to šuška negdje kod mene u kući, a ne kod njih - pa onda svaki put iznova objašnjavam da gledam kroz prozor u telefonski ormarić na stupu preko ceste, kojem je poklopac opet otpao i pada kiša po regletama) stručnjak se pojavio nakon samo tjedan dana (klasika, poderane traperice, potkošulja, neoznačeni pick-up) i nakon što je "otklonio" kvar, potpuno nam je prekinuo telefonsku liniju. I odvezao se - brže-bolje - da ga ne bi slučajno stigao zaustaviti dok je tamo. I onda nije danima u kompjuter utipkao zaključak, a ja nisam mogao prijaviti novi kvar jer stari nije zaključen. Ni ljubazno, ni neljubazno. Koka u call-centru ni uz najbolju volju i želju jednostavno nema u kompjuteru kako unijeti problem jer joj je sve zasivljeno. Slučaj je u toku.
26.01.2014 | 21:25
a joj, stvarno mi je žao čitati ovakve postove i situacije. Dakle mora da sam stvarno lucky. Smayoo najbolje da se makneš sa Viškova negdje bliže centru
26.01.2014 | 21:26
Mogu i ja ponešto reći. Prije jedno 3 ili 4 godine naručio Maxtv i poslije par mjeseci počeo prekidati kod telefoskog poziva ili sam od sebe. Uredno sam nazvao službu za korisnike i prijavio. Lokalni tehničari bi relativno brzo došli, nekad za sat-dva. Išli okolo, pospajali, odspajali, mijenjali sve što se moglo i tako to godinu dana. Prije isteka tih godinu dana bio rođak sa kćerkom, koja ima dečka tehničara u slovenskom "telekomu". Momak rekao da je i on imao sličan problem kod tog rođaka. Uglavnom nakon prekida, predvečer došao i tražio kvar na stupu. Zvao ih sa moba i gle, kod poziva skočila iskra na parici a kod njih prekid. Mjerenjem instrumentom parica je bili OK. Zamjenio je paricu i od tada više nemaju problema. Loša izolacija i parica je probijala prilikom indukcije. Ja to ispričao svojim tehničarima i nakon toga ni ja više nisam imao problema. A već su skoro promijenili žice po stupovima skoro do pošte, cca par sto metara. Komentar nije ni potreban.
26.01.2014 | 21:32
Dobro, to je stvarno statistički najproblematičniji kvar jer se zaista vrlo rijetko događa.

rusty kaže:
a joj, stvarno mi je žao čitati ovakve postove i situacije. Dakle mora da sam stvarno lucky. Smayoo najbolje da se makneš sa Viškova negdje bliže centru


Još bolje, što se ne bismo svi skupa, cijela Hrvatska, preselili u Zagreb?
26.01.2014 | 21:46
@Rusty
@⁄Sank

Ej momci samo polako, ajmo prvo postaviti stvari na svoje mijesto i to redom:
Ako ti treba internet za posla i gubiš svaki dan zato što ga nemaš, onda to možeš tolerirat neko vrijeme i biti jako pristojan, ali ako ti ti momci i te djevojke, koji-je nisu krivi, kad i nazoveš obećaju da će to biti sigurno sutra riješeno, a kad ih pitaš zašto nije do sad oni ti odgovore neznam i to dan za danom 90 dana onda poćneš gubiti živce i postaneš ne opisivo nervozan. Agrasivnim me u tom slučaju pravi to što taj (tehnička služba) na odgovara na moja pitanja a i nemožeš doći do validne informacije kad će tvoj zahtjev biti na redu. Ako to nije normalno, onda se stvarno trebam podvrgnuti nekom tretmanu.
Kad daš zahtjev da promjene tvoju adresu na koju želiš tel.račune a oni uporno ne dostavljaju i to mjesecima, a kad ti šalju opomenu onda to znaju poslati na ispravnu adresu onda te to izludi. E tada je stvarno nemoguće ostvariti neku normalnu komunikaciju bez nervoze. Opet ako to nije normalno onda se moram izlječiti.
Sank normalno i kulturno- civilizirana komunikacija je moguća sa svakim ko radi svoj posao u kojemu nekad i pogriješi, ali kad neko uporno ponavlja samo na treningu naučene mantre i nikako da ga natjeraš da napravi ono šta si i platio onda to nije moguće. I u tom slučaju ljubaznost i respekt imaju granice.
A na kraju ko plaća oštetu za nastalu štetu jer se oni ne pridržavaju svojih rokova.
Taj outsourcing u tehnici oni rade samo jer im je to jeftinije i gube svjesno na customer care-u, i mi bi morali imata razumijevanja za njih. Možda za djevojćice u hotline-u, ali one su u tom slučaju onaj popularni poštar koji nam je donijo premalu penziju. U ostalom T-Com bi ih morao trenirati u trabel shooting-u po gotovao jer je svjesno išao na gubitak custom care-a, a time morao računati da će se drastično povećati reklamacije, šta se u slučaju T-Coma i desilo.
Ja sam kupac i želim servis. Kad ja nešto userem onda si moram isto dati da mi operu glavu, i to rade bez milosti.
26.01.2014 | 22:48
U frustraciji cekanja 'strucnjaka' sam sam otvorio centralu, dobro pogledao taj čušpajz, sekundu kasnije zgrabio sve jednom šakom i iščupao. Doslovno svaki kabel, uzeo izolir trake, klijesta i sve sam prespojio. Kada je došao tehničar, reko sam mu da sam ja to napravio i lik me pohvalio. jer sam napravio puno bolji posao nego ikoji debili koji tamo rade. A mogu slobodno reci da tamo rade debili jer kada mi dodu poznanice s faksa i okolo da su dobile posao u tcomu padne mi mrak na oci. Doslovno, cajkerice koje pojma nemaju sto je kompjutor rade sada za telekom. jaoooooooooo
27.01.2014 | 07:39
Nedeljko je otvorio pandorinu kutiju, a ja sam tek sada primjetio da smo u iPhone forumu gdje smo svi zajedno odlutali od teme.
27.01.2014 | 09:08
Možda bi bilo dobro napraviti temu "problemi s providerima i kako ih riješiti". Tu bi mogli pisati sve poteškoće i iskustva s providerima. Pa bi se možda dao izabrati najbolji i najpovoljniji. Jer očito se ima šta pisati.
27.01.2014 | 09:55
Nazalost, svi su oni manje vise isti i svi imaju manje vise iste probleme samo ponekad je bolje kod jednih a ponekad kod drugih. Bio kod oba velika operatera i kad nakon 10 godina koristenja sve sumiram, tu su si negdje samo sto ponekad lakse istrpis te njihove pizdarije a nekad popizdis pa dobiju porciju, znam da ne pomaze puno ali malo se covjek olaksa pa sve ispocetka. Tako sam i sam prijavom kvara i dolaskom tehnicara meni u kucu dobio izjavu da su neke instalacije/ zice lose i da sta se ja cudim zbog lose veze i problema koji sam imao, doslo mi je da ga bacim sa tavana i da ga pitam a sta se cudis sto sam te bacio, ali uz koji par domacih kobasica i koji gemist i taj je problem na moje zadovoljstvo rijesen.
27.01.2014 | 10:34
Moj me je bivši direktor naučio ovako: "Klijent će ti oprostiti svaku pogrešku, ali ti nikad neće oprostiti ako ti nije stalo.". Upravo o tome se radi. Ja sam svjestan da se problemi događaju. Ljuti me indolencija i prebacivanje loptice u nedogled. I uvijek iznova.
27.01.2014 | 10:54
Smayoo karma up!
27.01.2014 | 11:58
Svi problemi koje ste nabrojali su istiniti, ali to nisu pravi problemi.

Pravi problem je nedostatak izbora. Ja kao korisnik ne mogu otkazati ugovor bilo kojem provideru i otići nekom boljem. Bolji jednostavno ne postoji. Dok god je tako, neće nam bit bolje.

Ovo je ista stvar kao i počeci mobitela u HR. Dvije firme, ista cijena, ista usluga i debelo preskupo. Rade u dogovoru, podijele tržište i ostvaruju ogromne profite. Ne isplati im se ulagati u poboljšanje usluge. Znaju da je jedini način da ne posluješ s njima taj da isključiš internet. A to nitko od nas neće napraviti.

U Americi i EU postoje antimonopolski zakoni. Iskreno se nadam da će neki sud jednog dana riješiti i ovaj duopol.
27.01.2014 | 12:09
Da, naravno. Od toga sve počinje. U fiksnoj telefoniji stvar bi riješile lokalne samouprave da imaju više muda. DTK i local loop ne može biti u vlasništvu ikojeg telekom operatera, pa da ga je 100x gradio, jer ga je gradio namjenski naplaćenim novcem svojih pretplatnika, dakle, to je javno dobro, a ne njihova prćija. I kad bi se to riješilo, imali bi pravu konkurenciju.
U mobilnoj, nažalost, nema druge nego čekati da nam naraste kupovna moć. Kad se to dogodi, isplatit će se drugim operaterima doći na ovo tržište. Dotle - duopol.
27.01.2014 | 12:21
Nije ni drugdje bolje, telekom industrija funkcionira na istom pricipu bas svugdje. Jos moram cuti nekoga da je zadovoljan uslugom bilo koje telekom kompanije negdje u svijetu.
27.01.2014 | 13:34
Imal priliku raditi u T-COMu jedno dvije godine od čega 6 mjeseci u sestrinjskoj firmi Iskon i kasnije godinu dana u Optimi. Iskreno sve je to isti k****. Nitkome nije stalo do klijenta već samo do zarade. Sve dokle se 90% korisnika ne žali na 4mbit/s download i 512 kbit/s upload jer to smatraju sasvim ok i dovoljnim, nijedan operater ne će spustiti ni cijene ni poboljšati uslugu.
27.01.2014 | 13:44
Riba kaže:
Nije ni drugdje bolje, telekom industrija funkcionira na istom pricipu bas svugdje. Jos moram cuti nekoga da je zadovoljan uslugom bilo koje telekom kompanije negdje u svijetu.


Bredband u Švedskoj.
27.01.2014 | 15:41
u nekim manje banana državama ima zakon o kartellu koji sprječava da se dvoje udruže i da se dogovaraju s kojim cijenama da prodaju nešto, to bi već bio velik korak u smjeru zdrave konkurencije. Ali u državi u kojoj premjer nekažnjeno ide na vikend sa nekim od poduzetnika a oporba samo bleji, to normalno nije nikako standard i time su sva vrata širom otvorena za otimanje sendviča djeci iz ruku.
Kad samo pogledamo NSA aferu, ne mogu vjerovat da nas nisu izšpijunirali, međutim ni traga o aferi niko ništa ne spominje. Sigurno su i T-Com a i VIP dali da im se instalira software koji je sigurno i sad aktivan.
27.01.2014 | 17:25
smayoo kaže:
Riba kaže:
Nije ni drugdje bolje, telekom industrija funkcionira na istom pricipu bas svugdje. Jos moram cuti nekoga da je zadovoljan uslugom bilo koje telekom kompanije negdje u svijetu.


Bredband u Švedskoj.


Mislis da ne bi grabili kad bi mogli i smjeli? Isto je to sranje, samo je pitanje koliko je zakonodavcu stalo do tiskanja velikih u korist malih. Kod jednih je Robin Hud, a kod drugih Superhik. Oba rade za neciju dobrobit.
27.01.2014 | 18:07
Imam dojam da ne znaš kako radi Bredband...
27.01.2014 | 18:09
Ne.
27.01.2014 | 18:19
Bredband prodaje FTTH uslugu u švedskim gradovima. Nema filozofije. Simetrična optička veza, 10, 100, 1000 ili 10000 Mb/s za fiksnu flat rate cijenu. Ništa ne blokiraju, ništa ne kemijaju. Kupi si bandwidth i peglaj preko njega što god želiš. Gledaj TV koju želiš, a ne njihovu (nemaju svoju), koristi telefon od koga želiš, a ne njihov (nemaju svoj), kupi si statički IP gdje hoćeš i oni će te dodati u svoje DNSove, koristi dynamic IP, skype, koju god hoćeš VoIP uslugu, ništa ti neće ni blokirati, ni sabotirati...
A sama usluga koju pružaju je toliko simple da ne može više. Njihov terminalni uređaj je samo goli optički "modem". Kad ti veza ne radi, nazoveš ih, oni ti kažu, mi vidimo vaš uređaj. Molim pritisnite crvenu tipku na njemu. Pritisneš crvenu, oni to vide (ili ne). Onda oni daju komandu pa se kod tebe upali lampica. Da li vam se upalila lampica? Da. Veza je OK, problem je u vašoj opremi, hoćete da vam pošaljemo našeg servisera po toliko novaca ili imate svojeg? Ili, naravno, ako ne, onda popravljaju. Promptno. Čovjek stiže isti dan, a račun ti je za taj mjesec smanjen u postotku za onoliko novaca koliko si minuta bio bez internetske veze. Bez da moraš podnositi reklamacijski zahtjev.
Needless to say, ostali telekom operateri u Švedskoj ih mrze. Jako.
27.01.2014 | 18:58
E taj nas treba kupiti. A ne ovi bjelosvjetski lopine.
27.01.2014 | 20:14
Treba pokrenuti peticiju Bredband u HRVATSKU :DDD
  • Sank
  • Moderator
  • 219
27.01.2014 | 22:03
Smayoo, to zvuči tako dobro kao da nije od ovog svijeta! Baš me zanima kako bi se oni nosili sa ovom našom zaostalom infrastrukturom.
Moderatori: jupi, Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2
  • 3

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 11 sati, 51 minuta
  • ZeljkoB: smayoo, odakle ti ova informacija za SMS?
  • smayoo: SMS poruke su phase-out. Znači, neki ih operateri više ne nude, niti omogućavaju njihovo slanje. Određen je neki krajnji rok, nakon kojeg više nijedan operater u EU nije dužan osigurati propagiranje SMS poruka. Probaj ručno promijeniti operatera (pretpostavljam da si u roamingu)
  • Matija klc: Ekipa, pomoc. Nalazim se u Rumunjskoj. Primam poruke normalno, no ne mogu poslati poruku. Pricam o obicnoj. Sve drugo radi najnormalnije. Sta napraviti?
  • MoschuS: Ma svugdje ali sve neka mala mjesta ili sela po Hr ili Slo
  • JOHN: Jesu to oni iz Imotski?
  • MoschuS: Ako netko kupuje rabljeno racunalo pripazite se prevaranata na Njuskalu i Bolhi. Otkrio sam ih par, slicni oglasi i kada ih kontaktirate salju iste/slicne racune i serijske brojeve kao potvrdu i onda odjednom obrisu oglas, naprave novi account i pokusavaju dalje uloviti nekoga.
  • Zdravac: :) Na kraju će ispasti da nas ima dosta koji vozimo motore!
  • rkrosl: prodao triumpha, kupio triumpha
  • JOHN: Honda CB650R
  • FiFi: Skoro sam ga jednom zamijenio za Bandita 1200 , ali sam ipak odustao.
  • Zdravac: ...ili Suzuki Bandit :)
  • Zdravac: E, taj motor je nekad bio moj san, da nije uletila yamaha, sigurno bih toga sad vozio :)
  • FiFi: Honda CB900F2 Hornet, 2002. Evo radim servis i nadam se registraciji prvi put nakon tri godine stajanje (djeca ti promijene raspored vožnje)
  • Riba: Problem je sto "sezona" u Irskoj trtaje tjedan dana. :-D Moram vidjeti ima li kakav nacin da ga registriram u Hr.
  • Zdravac: @ZeljkoB Odličan motor, takvi motori su baš po mom guštu! Lijep i ugodan za voziti.
  • Zdravac: @Riba Pa što čekaš, daj, zamjeni ulje, filtere i svječice, napuni bateriju, i lagano pranje. To će biti dovoljno, siguran sam! :)
  • Zdravac: Ajd, super, nisam jedini! Sad ide sezona, i gušt! Polako plan za moto trip na more...
  • ZeljkoB: Honda NC750X, ali sve manje vremena imam za voznje.....
  • Riba: Imam ja BMW 650CS, mozda ga reaktiviram nakon 10 godina stajanja u garazi. A imam i Vespu iz 1959, ta malo duze stoji. :)
  • Zdravac: Evo, ja ću prvi: YAMAHA XJ900 S Diversion, classic iz 1998., ide ko švicarski sat, čista mehanika, pouzdano do bola! :)
  • Zdravac: Jel imamo ovdje kolega ili kolegica, da voze motor? Ako da, koji?
  • zoranowsky: @air, u biti isti je pricnip, samo si sam sebi target :)
  • Air: Polako, polaku, kuda žurba, daj mi prvo link na to kako pročitati vlastite misli :)
  • smayoo: Za one koji ne znaju čitati misli - [link] :D
  • Borisone: Za one koji ne znaju čitati misli, koja je konfiguracija?
  • VanjusOS: pozdrav, treba li netko Mac mini M2, nekorišteno?
  • kupus: Ima takvih naravno. Iz mog skromnog iskustva takvi su u manjini.
  • smayoo: većina online trgovaca odbija slati na poste restante pa čak i na poštanski pretinac
  • kupus: zasto na osobnu adresu*
  • kupus: Zasto na adresu? Naruci na adresu postanskog ureda, tamo ce te cekat
  • drlovric: Imamo li koga iz Zupanje na forumu da bih mogao naruciti paket na njegovu adresu? :)
  • ecvis17: ok, tnx
  • smayoo: Piši u forum
  • ecvis17: pozdrav svima, imam stari MBP koji maksimalno moze voziti BigSur ... malo nisam vise u toku, gdje se danas mogu pronaci Combo installeri? Tnx
  • cariblanco: Čekao je da Hajduk osvoji prvenstvo i na kraju je odustao ;)
  • Yonkis: Od sada ćemo mjeriti vrijeme pre-JM and post-JM time
  • JOHN: Ako je vjerovao, neka mu dragi Bog pomogne i uzme sebi. Ako nije, opet nema veze……sve u svemu mislim da je živio dobar život!
  • smayoo: Ljudi... ode nam Joža Manolić... Nije šala.
  • accom: ne nadjem...
  • accom: jel postoji tema "must have apps"?
  • Riba: Vjerojtano koliko je Apple mapa detaljna.
  • Yonkis: Ili da otvorim temu u forumu?
  • Yonkis: Jedna osoba dok je bila u Beču, mogao sam vidjeti njenu lokaciju točno na kojem je katu i u kojem dijelu zgrade je bila (iPhone 14 u pitanju). Zna li netko koji su preduvjeti za takvo točno lociranje jer u Hrvatskoj to još nisam nigdje doživio? Vidim lokaciju ali ne u 3D.
  • m@xym: Uostalom, palčevi su na ovom forumu odavno prestali biti relevantni, a nama koji smo redovito ovdje niti ne trebaju da bi smo znali kakav je tko.
  • m@xym: Nerviraj se samo zbog onih koji su ti bitni, a nebitne ignoriraj, inače ćeš ostati bez živaca.
  • Vanjuška: Nema nervoze m@xym, ali da javno prozovem malog žapčića da bog sve vidi i sve zna :D
  • smayoo: Ja nemam.
  • zvone: Servisom naime...
  • zvone: ljudi ima li tko iskustva sa sercisom iklinika?
  • m@xym: Čemu nervoza zbog palčeva?! Evo ti još jedna gore ako te to baš toliko muči.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

BigMac, Maxxy, rkrosl, tino1, ZeljkoB, Anonimci (515)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.34 Seconds

Provided by iJoomla SEO