iMac u problemima
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

iMac u problemima


24.05.2017 | 00:13
Ok... Houston, we have a problem.
Dakle, žešće papazjanije mi se danas događaju s kompom.

Komp je iMac (21.5-inch, Mid 2011) 2,5 GHz Intel Core i5

Ne znam koliko će ovo biti bitno, ali ću reći da na kompu imam dva sustava.
U veljači 2017. umjesto optičkog uređaja sam dao ugraditi SSD. Na njega sam stavio 10.6.8. i to mi je ujedno i glavni, startup disk.
Na HDu, koji je u iMacu otkako sam ga kupio, je instaliran 10.10.5. Taj sustav koristim da budem koliko-toliko u koraku s vremenom, a HD koristim za pohranu podataka.

Uglavnom, na 10.6.8. mi se već neko vrijeme događaju stvari koje se prije nisu događale. Npr. odjednom bi se počeo okretati šareni kotačić, iTunes bi istovremeno prestao svirati i sve bi se usporilo. Kotačić bi se okretao par sekundi i sve bi se onda vratilo u normalu. Pjesma u iTunesima bi nastavila svirati tamo gdje je stala.
Mislio sam - stvar je u iTunesima. Ipak je to malo stariji stroj i stariji software i možda mu je koja dlaka počela smetati. Nisam previše pažnje posvetio tome. Prestao sam slušati iTunese i stvar se naizgled poboljšala. No, šareni kotačić bi se tu i tamo ponovo pojavio...

Bio sam tolerantan prema takvom mušićavom ponašanju kompa do danas kada je stvar eskalirala.
Sve je krenulo time da nisam mogao napraviti ScreenShot. Iskakala mi je poruka "Your screen shot can't be saved", pa ispod, manjim slovima da nemam ovlasti snimati datoteke tamo gdje se spremaju screenshotovi.
Naravno da sam u Disk Utilityju išao na Verify/Repair Disc Permissions. Odradio sam i Verify Disc i za SSD i za HD. Oba diska su verificirani kao ispravni.

Par puta sam restartao komp s jednog sustava na drugi, a isto tako sam ga par puta morao gasiti na gumb jer bi se zblokirao.

Barem neko vrijeme sam mogao raditi screenshotove (čisto radi probe), a onda se to ponovo zblesiralo.

Onda sam krenuo brisati neke stvari sa HD-a dok sam bio u sistemu podignutom sa SSD-a i počela mi se javljati još jedna poruka - “Are you sure you want to delete “FileName”? This item will be deleted immidiately. You can’t undo this action.”
Dakle, nisam mogao poslati file u Trash kao što se to obično radi već mi javlja da će se datoteka izbrisati odmah.

Dakako, pod hitno sam uštekao vanjski HD i prekopirao sve bitne podatke jer mi se činilo da će se komp svaki ternutak urušiti u samog sebe.

Onda se počelo događati da su mi se na Desktopu pojavili fajlovi koje sam malo prije bacio u Trash i izbrisao ili sam ih sa Desktopa premjestio u neki folder. I eto njih nazad na Desktopu. Kak?

Ovu temu sam počeo pisati u Safariju na 10.6.8, a nastavljam je pisati na Safariju u 10.10.5. Naime, dok sam pisao, iskočila mi je poruka “Your Mac OS X startup disk has no more space available for application mamory” i Safari je bio blokiran tako da sam morao napraviti Force Quit.

Također mi se kod jednog restarta počelo događati da mi se poništavaju preferencije.
To sam primjetio po tome što mi je Menu Bar postao “translucent”. Otišao sam u System Preferences i skužio da mi je pobrkao i postavke za screensaver. Sve sam postavke napravio po svome i nakon par klikova je komp opet sam vratio na svoje.

Sad sam na sustavu 10.10.5. i tu sam naizgled siguran. No, iako aplikacije rade i komp ne šizi, ni tu baš nije sve bajno.
Ne mogu pristupiti SSDu. Mogu otvoriti prvi prozor gdje su folderi Applications, Library, System, Users… Ali mi neće prikazati sadržaj niti jednog foldera. Samo se vrti ona ikonica u ćošku da učitava.
Da stvar bude gora, isto mi sad radi i za HD s kojeg sam podigao sustav. Ne mogu vidjeti aplikacije, ne mogu vidjeti folder Utilities niti pristupiti Disk Utilityju da mi on možda kaže nešto pametnije.

Osim svega toga, na padajućem meniju za Bluetooth mi prikazuje neke adrese uređaja koje nikad nisu bile tamo. Imao sam Mouse i Keyboard i to je to. Sad još imam neke šifrirane uređaje… Vid’ sliku!


Bluetooth.jpg



Ima l’ ko ideju što se tu događa? Da zovem egzorcista il šta?
24.05.2017 | 08:39
Prvo probaj kreirati novog usera sa admin pristupom pa vidi sta se desava,nakon toga uradi AHT.Kakve su temperature?
24.05.2017 | 09:17
Vec prvi spomenuti simptom (beach ball) a onda i svi ostali dosta jasno upucuju na to da SSD crkava. Manje vjerojatno ali isto moguce jesu problemi sa kabelima do SSD-a ili sam disk kontroler. Za pocetak ja bi odspojio SSD i provjerio ponasanje.

Backup naravno imas?
24.05.2017 | 10:34
Slažem se s Ribom. I sa Saintom. Najprije ovo što kaže Riba - odpoji SSD pa vidi ponaša li se normalnije. Ako ti je to problem, pokreni što prije AHT pa vidi što on kaže. Ako on kaže da je sve OK, vjerojatno je SATA kontroler na matičnoj OK, problem ostaje ili na kabelu, ili na SSD-u.
24.05.2017 | 11:16
saint kaže:
Prvo probaj kreirati novog usera sa admin pristupom pa vidi sta se desava,nakon toga uradi AHT.Kakve su temperature?


Ovo sam napravio zadnje prije spavanja... Na 10.10.5. se, rekao bih, sve odvija normalno dok ne krenem otvarati stvari s SSD-a.
Na 10.6.8. sam napravio usera i kad sam ga htio učiniti aktivnim, ekran se zaplavio i tako ostao zablokiran.

Temperature su mi ok (po iStatNano - GPU Diode 45°, sve ostale su niže).
Komp sam nosio na servis zbog čišćenja/mijenjanja ventilatora jer su brat-bratu bili zatrpani prašinom i vent na HD-u je radio probleme. Na kraju se čovjeku nije sve to dalo čistiti i prodao mi je drugo kućište.

Je, AHT mi je jučer cijelo vrijeme bio na pameti, ali nisam ga napravio jer nemam više optički uređaj Nisam ga, doduše, imao ni dok je bio unutra...

Može li se napraviti AHT na 10.6.8. bez DVD-a? Hm... Sad sam skužio da bih to možda mogao napraviti i preko drugog sustava s tipkom D. Nema razloga da AHT ne chekira i SSD. Ili sam u krivu? Probat ću to, pa vidjeti.

Riba kaže:
Vec prvi spomenuti simptom (beach ball) a onda i svi ostali dosta jasno upucuju na to da SSD crkava. Manje vjerojatno ali isto moguce jesu problemi sa kabelima do SSD-a ili sam disk kontroler. Za pocetak ja bi odspojio SSD i provjerio ponasanje.

Backup naravno imas?


smayoo kaže:
Slažem se s Ribom. I sa Saintom. Najprije ovo što kaže Riba - odpoji SSD pa vidi ponaša li se normalnije. Ako ti je to problem, pokreni što prije AHT pa vidi što on kaže. Ako on kaže da je sve OK, vjerojatno je SATA kontroler na matičnoj OK, problem ostaje ili na kabelu, ili na SSD-u.


Je... I ja bih se nakon prospavane noći složio da SSD rikava (ili već ti kabeli i điđe-miđe). Nije mi to drago jer je friško stavljen i jer ću opet morati nositi komp u servis, a već sam prošli put bio ljut na njih. Neću ništa odspajati jer mi se ne da prtljati oko otvaranja iMaca, a nemam ni alate ni ništa. A bez alata nema zanata

Ok... Idem sad probati napraviti AHT, pa javim kako je bilo.
24.05.2017 | 11:39
Koliko slobodnog mjesta imaš na SSD-u?
24.05.2017 | 11:49
zabac kaže:
Koliko slobodnog mjesta imaš na SSD-u?


150 Gb
24.05.2017 | 12:01
Onda se disk ne bi smio gusiti.
24.05.2017 | 13:03
[quote="Gjuroo" post=158143]saint kaže:
Sad sam skužio da bih to možda mogao napraviti i preko drugog sustava s tipkom D. Nema razloga da AHT ne chekira i SSD. Ili sam u krivu? Probat ću to, pa vidjeti.


Točno. Ne treba ti 10.6.8 AHT. Zavrti ovaj od 10.10

Je... I ja bih se nakon prospavane noći složio da SSD rikava (ili već ti kabeli i điđe-miđe). Nije mi to drago jer je friško stavljen i jer ću opet morati nositi komp u servis,


Ako je friško stavljen (koliko je to "friško"?), a pogotovo ako je nov, možda je samo loše uštekan.
24.05.2017 | 23:02
[quote="smayoo" post=158154]Gjuroo kaže:
saint kaže:
Sad sam skužio da bih to možda mogao napraviti i preko drugog sustava s tipkom D. Nema razloga da AHT ne chekira i SSD. Ili sam u krivu? Probat ću to, pa vidjeti.


Točno. Ne treba ti 10.6.8 AHT. Zavrti ovaj od 10.10

Je... I ja bih se nakon prospavane noći složio da SSD rikava (ili već ti kabeli i điđe-miđe). Nije mi to drago jer je friško stavljen i jer ću opet morati nositi komp u servis,


Ako je friško stavljen (koliko je to "friško"?), a pogotovo ako je nov, možda je samo loše uštekan.


Daklem ovako... Ne budi mi teško, instalirao sam Sierru (10.12.5.). 10.10.5. je ionako imao problema s dizanjem AHT-a.
Prošao sam dva puta osnovni AHT i jednom temeljiti. Zbroj sva tri testa je - No problem found. Jednoglasno.

Što sad? OS na SSDu još uvijek šiz. Isto tako mi se smrzne OS na HDu ako ima neku interakciju s SSDom. 10.6.8. mi je neophodan za rad i ne mogu ga se trenutno riješiti.
Dakle, moram ga nekako natjerati da profunkcionira.

U Sierri sam pokrenuo Disk Utility i probao unmountati SSD kako bih potpuno uklonio njegov utjecaj da vidim oće mi HD raditi besprijekorno ako njega nema. Na žalost, ne mogu ga unmountati jer je navodno "In use". Kajgot.

Sve u svemu, ne znam u čemu je problem.

No, imam par pitanja u vezi Sierre... Iako imam samo jednog usera s admin ovlastima, kad otvorim prozor HDa, (s folderima aplikacija, sistema, ukorisnika...) stoji mi prekrižena olovka. Ista stvar je i u folderima System i Library. Tek u folderu "Usera" mogu pisati/brisati. Jel to neka fora s pravilima u Sierri ili je tu nešto smućkano? Ili ima neki checkbox di se to može uklj/isklj?
Ako se dobro sjećam, na 10.10.5. mi ta prekrižena olovkica nije tu stajala. Al ubi me ak griješim jer prije nisam baš ni obraćao pažnju na to.
Druga stvar je u vezi zelenog gumba na folderima. Prije mi je taj gumb max/minimizirao prozor, a sada je opcija za full screen. Jel se to može negdje podesiti da se vrati na max/minimiziranje?
Treća stvar je Login ekran pri pokretanju sustava... Iako imam jednog jedinog usera s admin ovlastima, kod pokretanja sustava me traži password. Prije toga nije bilo. Kak da to uklonim?
Ispričavam se ako su ova pitanja banalna i ako sam to mogao skontati u par klikova, ali već sam lud od klikanja i restartanja i gašenja i dizanja sistema.

Samo da napomenem da je ovo drugi put da pišem ovaj tekst. Prvi put mi se Safari zblesirao nakon što sam stisnuo tipku objavi. Pojavio se šareni kotačić koji je sve ružniji što je sistem noviji Dakako, morao sam ugasiti komp na onu tipku na kućištu i ponovo ga pokrenuti. U međuvremenu sam i "Force Ejectao" SSD. Veli on meni da se mogu smrdati podaci ako ga ga Force Ejectam... Ma rek'o jebi se više i ti i tvoji podaci koji ionako niš ne valjaju. Sad ću barem vidjeti hoće li mi HD sa Sierrom raditi probleme. Dao Bog da neće.

Još samo da Smayoou odgovorim na pitanje... SSD je ugrađen u veljači ove godine.
Doduše, napisao sam to negdje u početku prvog posta, al vidim da se to ofrlje pročitalo
25.05.2017 | 07:25
Opcija vađenja SSD-a ne postoji?
25.05.2017 | 08:57
Gjuroo kaže:
Prošao sam dva puta osnovni AHT i jednom temeljiti. Zbroj sva tri testa je - No problem found. Jednoglasno.


To je dobro. AHT u pravilu ne uspijeva detektirati najčešće probleme sa storage uređajima. Ako kaže da je sve OK, to znači da je sve u redu sa SATA kontrolerom. Tvoj problem je vjerojatno loše uštekan SATA kablić, ili neispravan SSD.

No, imam par pitanja u vezi Sierre... Iako imam samo jednog usera s admin ovlastima, kad otvorim prozor HDa, (s folderima aplikacija, sistema, ukorisnika...) stoji mi prekrižena olovka.


Nije bilo olovke prije, ali ako si pokušao odvući neki file bilo kamo "iznad" /Users/tvojeime foldera, pitao bi te admin username i password.

Druga stvar je u vezi zelenog gumba na folderima. Prije mi je taj gumb max/minimizirao prozor, a sada je opcija za full screen. Jel se to može negdje podesiti da se vrati na max/minimiziranje?


Pričaj mi... Ako želiš da radi kao prije, kupi BetterTouchTool i u njemu to podesi. Ili se navikni da max/unmax prozora sada dobivaš dvoklikom bilo gdje na zaglavlje prozora (osim, naravno, na crveno, žuto i zeleno polje).

Treća stvar je Login ekran pri pokretanju sustava... Iako imam jednog jedinog usera s admin ovlastima, kod pokretanja sustava me traži password. Prije toga nije bilo. Kak da to uklonim?


To ti znači da si prije imao automatski login. Ne sjećam se više, ali mislim da se to jedino moglo ako nisi imao korisnički password. To ti nije nikako bilo pametno i savjetujem ti da to ni sad ne radiš.

Ako baš želiš tako, kreiraj onda dva usera. Jedan s admin ovlastima i passwordom i drugi, kojeg inače koristiš, bez passworda i BEZ admin ovlasti, na kojeg namjestiš autologin.

Još samo da Smayoou odgovorim na pitanje... SSD je ugrađen u veljači ove godine.


Moja je pretpostavka da je serviser ili loše uštekao SATA kablić u SSD (ili u matičnu ploču), ili ga je nehotice oštetio prilikom zahvata. Kad ti izvadi SSD iz Maca, treba ga probati staviti u eksterno kućište i vidjeti kako se ponaša preko USB. Ako radi normalno, dakle je on OK, onda je problem u SATA kabliću.

Doduše, napisao sam to negdje u početku prvog posta, al vidim da se to ofrlje pročitalo


Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa!
25.05.2017 | 12:07
smayoo kaže:
Gjuroo kaže:
Prošao sam dva puta osnovni AHT i jednom temeljiti. Zbroj sva tri testa je - No problem found. Jednoglasno.


To je dobro. AHT u pravilu ne uspijeva detektirati najčešće probleme sa storage uređajima. Ako kaže da je sve OK, to znači da je sve u redu sa SATA kontrolerom. Tvoj problem je vjerojatno loše uštekan SATA kablić, ili neispravan SSD.

No, imam par pitanja u vezi Sierre... Iako imam samo jednog usera s admin ovlastima, kad otvorim prozor HDa, (s folderima aplikacija, sistema, ukorisnika...) stoji mi prekrižena olovka.


Nije bilo olovke prije, ali ako si pokušao odvući neki file bilo kamo "iznad" /Users/tvojeime foldera, pitao bi te admin username i password.

Druga stvar je u vezi zelenog gumba na folderima. Prije mi je taj gumb max/minimizirao prozor, a sada je opcija za full screen. Jel se to može negdje podesiti da se vrati na max/minimiziranje?


Pričaj mi... Ako želiš da radi kao prije, kupi BetterTouchTool i u njemu to podesi. Ili se navikni da max/unmax prozora sada dobivaš dvoklikom bilo gdje na zaglavlje prozora (osim, naravno, na crveno, žuto i zeleno polje).


Eto kako je jutro pametnije od večeri... Naime, zamislio sam se nad zelenim gumbićem i rekao sam sebi kako bi Apple sigurno ostavio mogućnost da se to lako riješi.
Elem, ako se dođe kursorom iznad zelenog gumba i stisne se ALT one dvije strelice se pretvore u plusić i tako se dobije stara funkcionalnost gumba.

Treća stvar je Login ekran pri pokretanju sustava... Iako imam jednog jedinog usera s admin ovlastima, kod pokretanja sustava me traži password. Prije toga nije bilo. Kak da to uklonim?

To ti znači da si prije imao automatski login. Ne sjećam se više, ali mislim da se to jedino moglo ako nisi imao korisnički password. To ti nije nikako bilo pametno i savjetujem ti da to ni sad ne radiš.

Ako baš želiš tako, kreiraj onda dva usera. Jedan s admin ovlastima i passwordom i drugi, kojeg inače koristiš, bez passworda i BEZ admin ovlasti, na kojeg namjestiš autologin.


Imao sam automatski login i imao sam password. Dakle, sve isto kao i sad, samo što nisam imao taj login screen kojeg smatram suvišnim ako je samo jedan user na kompu.
No, možda i to negdje iskopam kako da ga se riješim.

Još samo da Smayoou odgovorim na pitanje... SSD je ugrađen u veljači ove godine.

Moja je pretpostavka da je serviser ili loše uštekao SATA kablić u SSD (ili u matičnu ploču), ili ga je nehotice oštetio prilikom zahvata. Kad ti izvadi SSD iz Maca, treba ga probati staviti u eksterno kućište i vidjeti kako se ponaša preko USB. Ako radi normalno, dakle je on OK, onda je problem u SATA kabliću.

Doduše, napisao sam to negdje u početku prvog posta, al vidim da se to ofrlje pročitalo

Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa!


Kako mogu znati da je problem u SATA kablu, a da sam ne vadim SSD i ponovo ga spajam?
Naime, volio da mogu odnijeti komp serviseru koji ga je ugrađivao i da mi on rješi problem jer je kod njega i nastao. Dakako, to bi mi trebao učiniti besplatno.
Znajuć ljude, pitanje je hoće li on priznati svoju pogrešku ili će mi htjeti naplatiti servis kao novu uslugu.
Naravno da nisam dobio nikakvu garanciju na servis osim njegove riječi.
No, nazvat ću čovjeka, pa vidjeti što ima za reći po tom pitanju...
25.05.2017 | 12:12
zabac kaže:
Opcija vađenja SSD-a ne postoji?


Dakako da postoji opcija vađenja SSDa, ali ne želim to raditi na svoju ruku. Ako sam već tu uslugu platio, mislim da je u redu da mi serviser, koji je ugrađivao SSD, odradi posao do kraja i kako se spada.
Meni se ne da baviti otvaranjem iMaca jer, koliko god pažljiv bio, mogu napraviti koju proceduralnu grešku i onda sam tek u banani.
25.05.2017 | 16:33
Gjuroo kaže:
Imao sam automatski login i imao sam password. Dakle, sve isto kao i sad, samo što nisam imao taj login screen kojeg smatram suvišnim ako je samo jedan user na kompu.


Možeš to i sad. System Preferences, Users & Groups, s lijeva na dnu odaberi Login Options pa desno gore pod Automatic Login odaberi tog korisnika. Traži te da uneseš svoj password i to je to. Ali nije to pametno raditi. Bilo da account nema password, bilo da mu ga daš da ga on sam sebi unosi automatski, bitno umanjuješ sigurnost. Mac je zaista malware-proof ako imaš pod 100% kontrolom kako se i kad unosi admin pass. Ako to zanemariš, izložen si.

Dakle, kreiraj account za svaki dan, koji nije admin i ostavi admin account s passwordom koji nije nigdje definiran.

Kako mogu znati da je problem u SATA kablu, a da sam ne vadim SSD i ponovo ga spajam?


Nikako, nažalost.

Naime, volio da mogu odnijeti komp serviseru koji ga je ugrađivao i da mi on rješi problem jer je kod njega i nastao. Dakako, to bi mi trebao učiniti besplatno.
Znajuć ljude, pitanje je hoće li on priznati svoju pogrešku ili će mi htjeti naplatiti servis kao novu uslugu.
Naravno da nisam dobio nikakvu garanciju na servis osim njegove riječi.
No, nazvat ću čovjeka, pa vidjeti što ima za reći po tom pitanju...


Koji je to bio serviser? Ozbiljan serviser koji drži do sebe ne bi a priori odbacio mogućnost da je njegova greška. Ne znam da li imaš takvo očekivanje jer imaš loše iskustvo s tim konkretnim serviserom ili općenito očekuješ takav razvoj događaja jer si se razočarao u ljude...
25.05.2017 | 17:32
Dobro, račun si dobio?
25.05.2017 | 18:25
smayoo kaže:
Koji je to bio serviser? Ozbiljan serviser koji drži do sebe ne bi a priori odbacio mogućnost da je njegova greška. Ne znam da li imaš takvo očekivanje jer imaš loše iskustvo s tim konkretnim serviserom ili općenito očekuješ takav razvoj događaja jer si se razočarao u ljude...


Ma imao sam jednu čudnu reakciju od strane servisera... No, rekao sam si tada da još neću širiti nikakve negativne konentare o tom servisu, pa ću se toga do daljnjega i držati. Možda je čovjek imao loš dan. Vidjet ću kakva će im biti reakcija na ovo.

Račun, dakako, imam.
25.05.2017 | 20:10
Ipak je bilo više od riječi.
25.05.2017 | 22:00
Hm. Ajde, dobro. Javi se ti serviseru. Stvar je jednostavna - kad otvori Mac, neka stavi SSD u vanjsko kućište i proba mu pristupiti. Ako ne radi, nije on kriv, plati čovjeku i traži novi SSD od prodavača. Ako radi, neka ga ušteka natrag u Mac i neka provjeri i drugu stranu kablića, tj spoj na matičnu ploču. Ako nakon toga sve radi normalno, njegova je greška i nema ti što naplatiti. Ako opet ne radi, treba probati zamijeniti SATA kablić (koji ti je vjerojatno onaj stari, od optike?). Ako je do kablića, pretpostavljam da opet nije serviserova krivnja.
25.05.2017 | 23:56
smayoo kaže:
Hm. Ajde, dobro. Javi se ti serviseru. Stvar je jednostavna - kad otvori Mac, neka stavi SSD u vanjsko kućište i proba mu pristupiti. Ako ne radi, nije on kriv, plati čovjeku i traži novi SSD od prodavača. Ako radi, neka ga ušteka natrag u Mac i neka provjeri i drugu stranu kablića, tj spoj na matičnu ploču. Ako nakon toga sve radi normalno, njegova je greška i nema ti što naplatiti. Ako opet ne radi, treba probati zamijeniti SATA kablić (koji ti je vjerojatno onaj stari, od optike?). Ako je do kablića, pretpostavljam da opet nije serviserova krivnja.


Dakle ovako... U VELJAČI sam odnio komp u servis da mi očiste/zamijene ventilator i ugrade SSD.
SSD su mi ONI prodali. Isto tako su mi prodali i postolje za SSD, a bogme i kućište iMaca.
Dakle, sav rad i oprema je njihovih ruku djelo.

Kao što veliš "ozbiljan serviser koji drži do sebe..." bi uzeo komp, napravio sve što treba da taj komp proradi (ja ne moram ni znati što su sve morali raditi) i vratio mi komp u ispravnom i funkcionalnom stanju. I još bi mi se zahvalio na ukazanom povjerenju i poklonio mi USB od 2gb sa svojim logotipom što sam pretrpio duševne boli i materijalnu štetu jer mi komp par dana nije radio. I ja bih svima pričao kako je to super serviser i neka svi idu k njemu na servis.
No, to je priča iz idealnog svijeta u kojeg čak ni ja, ovakav naivan, više ne vjerujem.
26.05.2017 | 01:31
Čuj, tim bolje. Odnesi mu Mac, kaži - SSD ne radi, rješavaj, garancija. Ende.
05.06.2017 | 13:55
smayoo kaže:
Čuj, tim bolje. Odnesi mu Mac, kaži - SSD ne radi, rješavaj, garancija. Ende.


E, Smayoo, Smayoo... Nejde to samo tako. Možda je to tako u "ozbiljnim firmama koje drže do sebe", ali ovdje ti nitko nije kriv niti odrgovoran niti voljan pomoći.

Ne sjećam se kad me je netko tako dobro naguzio kao ovaj servis. Tak su me dobro naguzili da sam skoro promijenio sexualnu orijentaciju.
Jbt, ko da sam ih pitao da mi daju bubreg, a ne da izvade neispravan SSD i ugrade novi. Bogu fala, s njima sam gotov za sva vremena.
05.06.2017 | 17:51
Gjuroo kaže:
smayoo kaže:
Koji je to bio serviser? Ozbiljan serviser koji drži do sebe ne bi a priori odbacio mogućnost da je njegova greška. Ne znam da li imaš takvo očekivanje jer imaš loše iskustvo s tim konkretnim serviserom ili općenito očekuješ takav razvoj događaja jer si se razočarao u ljude...


Ma imao sam jednu čudnu reakciju od strane servisera... No, rekao sam si tada da još neću širiti nikakve negativne konentare o tom servisu, pa ću se toga do daljnjega i držati. Možda je čovjek imao loš dan. Vidjet ću kakva će im biti reakcija na ovo.

Račun, dakako, imam.


Sad kad si raskrstio s njima, reci koji je servis.
05.06.2017 | 18:39
boriskr kaže:
Sad kad si raskrstio s njima, reci koji je servis.


Ma neka ostane anoniman za sada. Neka ga voda nosi...
05.06.2017 | 18:45
Što se sad sve to mistificira?
Što si poduzeo po tom pitanju?
Jesi uspio riješiti problem?

Ne vjerujem kako je rađeno u ovlaštenom servisu jer to oni ne bi radili.
05.06.2017 | 20:17
zabac kaže:
Što se sad sve to mistificira?
Što si poduzeo po tom pitanju?
Jesi uspio riješiti problem?

Ne vjerujem kako je rađeno u ovlaštenom servisu jer to oni ne bi radili.


Danas sam uzeo novi SSD od njega i radije ću platiti nekom da ga ugradi nego da me ovaj još navlači. Stvar riješena
20.10.2017 | 10:11
podižem temu malo pa me zanima da li sad radi?
20.10.2017 | 11:43
Dea kaže:
podižem temu malo pa me zanima da li sad radi?


U međuvremenu je riknuo još jedan SSD tako da je sada unutra treći i nadam se zadnji. Za sad radi.
20.10.2017 | 13:27
da li si došao u servis sa namjerom da rade dijagnozu kvara ili si kao neki došao i rekao napravite mi to i to? često ljudi sami sebi postave dijagnozu kvara te uređaj ne boravi dovoljno dugo vremena u servisu kako bi se obavila kvalitetna dijagnostika kao i testiranje. svima hitno za još jučer, a to nažalost tako ne ide. ako ste vrtili test provjere ispravnosti ssd-a znate da to traje. te ako nisi rekao da je u nečemu problem, greška se nije pojavila u servisu tako da nije mogla biti niti popravljena. Naime imam iskustva sa strankama i ovo mi liči na to da se ponašaš kao VIP gost, naime kod nas je tako ako je servis dobar onda je gužva i čeka se, ali koliko ja znam nemam niti jedan da su baš sve stranke zadovoljne. u servisima postoji opcija zamjenskog računala, iako koliko znam niti u svijetu ne dobiješ zamjenski dok ti je na servisu računalo ili auto... to je jednostavno tako, čast iznimkama.
ako smijem pitati koliko dugo je računalo bilo u servisu?
20.10.2017 | 14:09
Dea kaže:
da li si došao u servis sa namjerom da rade dijagnozu kvara ili si kao neki došao i rekao napravite mi to i to? često ljudi sami sebi postave dijagnozu kvara te uređaj ne boravi dovoljno dugo vremena u servisu kako bi se obavila kvalitetna dijagnostika kao i testiranje. svima hitno za još jučer, a to nažalost tako ne ide. ako ste vrtili test provjere ispravnosti ssd-a znate da to traje. te ako nisi rekao da je u nečemu problem, greška se nije pojavila u servisu tako da nije mogla biti niti popravljena. Naime imam iskustva sa strankama i ovo mi liči na to da se ponašaš kao VIP gost, naime kod nas je tako ako je servis dobar onda je gužva i čeka se, ali koliko ja znam nemam niti jedan da su baš sve stranke zadovoljne. u servisima postoji opcija zamjenskog računala, iako koliko znam niti u svijetu ne dobiješ zamjenski dok ti je na servisu računalo ili auto... to je jednostavno tako, čast iznimkama.
ako smijem pitati koliko dugo je računalo bilo u servisu?


U servis sam došao s namjerom da mi ugrade SSD. Koji je nakon nekog vremena riknuo. Nisam sam postavljao dijagnozu već su to obavili serviser i distributer SSD-a. Dobio sam novi SSD koji je riknuo na isti način kao i prvi. Od distributera sam nakon toga dobio potvrdu da su imali jako puno reklamacija na tu seriju SSD-a. Na kraju sam ugradio SSD od drugog proizvođača koji za sad radi ko vurica. (kuc-kuc-kuc)

Svjestan sam da mogu biti samo jedan nezadovoljnik od milijun drugih koji su zadovoljni jer je meni, eto, tako pao grah. Nemam ja problema s time. Shit happens.
Našao sam si drugi servis u kojem se prema meni ponašaju točno onako kako meni odgovara i svi sretni i zadovoljni.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 sat, 44 minuta
  • Kloba: Aha, hvala ti na informaciji!
  • Borisone: Ako imaš i LAN i WIFi aktivan na Mac-u, prioritet ti je po defaultu da promet ide prvo po LAN-u.
  • Borisone: To ti je propusnost WiFi-a usko grlo.
  • Kloba: Što se brzine neta tiče, kada laptop spojim LAN-om na ruter, iako mi je u postavkama i dalje Wi-Fi mreža kao opcija spajanja - brzina je 950 Mbps. Kada iskopčam LAN kabel, doslovno deset sekundi nakon ovog rezultata - brzina padne na 200 do 300 Mbps-a. Nije nam jasno! :D
  • Kloba: A Hajduk je ipak najtrofejniji i najstariji hrvatski klub. Bio bi red da se i oni vrate na staze stare slave. Zanimljivost mi je da imaju registriranih navijača više od 110 tisuća, u rangu Real Madrida. Respect, u svakom slučaju. :)
  • Kloba: Štose nogometa tiče, nisam pratio HNL osim u tekstovima pa ne znam tko je više zaslužio ove godine. Rijeka ili Hajduk. Ako je Rijeka dala više, neka bude Rijeka. Zarad one krađe kada ih je Gračan trenirao, ako se dobro sjećam.
  • Kloba: Star možda godinu dana, refurbished kupljen od A1.
  • Kloba: Mobitel je iPhone SE 2022.
  • Kloba: Ljudi, imam pitanje u vezi brzine interneta. Kako sada imam gigabit download u teoriji, u praksi mi je to na laptopu oko 940 Mbps. No na mobu, koji je spojen na isti Wi-Fi (5G) ne pokazuje više od 450 Mpbs download. Ima li neki razlog tomu?
  • cariblanco: I ja kao Dinavovac, bi Volvo da Rijeka osvoji naslov, jer je to zaslužila
  • drlovric: Dinamo j ezapoceo kao drzavni projekt, da se podigne nacionalna svijest u novonastaloj drzavi. Kasnije je prepusten kriminalnoj skupini na upravljanje, koja je radi osobnih interesa obesmislila cijelu ligu. Srecom ta vremena su iza nas. Mislim da je ove godine Rijeka najvise zasluzila da bude prvak, jer igraju najbolji nogomet.
  • Kloba: Iskreno, radi dobrobiti hrvatskog klupskog nogometa, htio bih da ili Hajduk ili Rijeka ili Osijek osvoje ovu sezonu. Da se stvori nova velika četvorka u ovoj maloj zemlji.
  • Kloba: Pa valjda ćeš ove godine slaviti. Dugo niste bili ovako blizu. ;)
  • drlovric: Za Hajduk. Zato sam ovako mlad i pogubio zivce :D
  • cariblanco: za koga navijaš...naše ;)
  • drlovric: Za vikend sam u Splitu. Ostajem par dana. Ako neko od Jabucara dolszi gledati najveci nogometni derbi u Hrvata, tu sam za pice, kavu, rucak…
  • smayoo: Nažalost, je... :(
  • Djuro genijalac: [link]
  • Djuro genijalac: Kaj je umrla Slađana Milošević?
  • smayoo: RIP Slađana Milošević :(
  • Yonkis: [link] iPhone prodan na aukciji za 130.000 dolara
  • Yonkis: macOS Sonoma 14.4.1: fixes USB hubs connected to external displays may not be recognized; Apps that include Java may quit unexpectedly
  • Soffoklo: Fora. Creating a Macintosh-inspired Mac Studio iPad dock. [link]
  • abajo: Kloba: [link]
  • Kloba: Ekipa, može li me neko upititi n stranicu da si skinem macOS Catalina kako bih nanovo reinstalirao komjuter? Taj OS mi je najnovji koji ovaj moj Retina iz 2013. može "progutati". Kako se svi razumijete u ove stvari više od mene, bio bih zahvalan!
  • cariblanco: Na kraju sam skužio koliko je sati, po svitanju...ono fakat čudno ?
  • cariblanco: Istina je da Paragvaj mjenja vrijeme koji je blizu, ali ja imam Argentinski sim :D
  • cariblanco: Sad na mobu s našim sim_om je 7.25 a na mobu s Argentinskim sim_om je 8.25 ! S tim da Argentina nema promjenu verbena ?
  • cariblanco: Jurors imam dilemma, koliko je sati ? koliko mi je poznato mi nismo premjenili vrijeme, mjenjamo ga sljedeći vikend
  • Zdravac: MKBHD pratim i ja, ok je lik, realno recenzira, ne sipa hvalospjeve
  • Kloba: Ma bez daljnjeg. Čovjek si je osigurao egzistenciju, pa i vrlo luksuzan stil života već sada. Ima video u kojem pokazuje svoj studio, linkao sam ga tu svojevremeno. Ma preludo. A tek onaj Mr. Beast? Taj živi u studiu. Opsjednut YT-om.
  • drlovric: Zaradio j eon puno vise na otm videu. Pogledaj samo broj pregleda :)
  • Kloba: NIsam ni ja znao. A šta ćeš, cijena napretka. Za šta je dao 40 somova, sliku CD-a i iTunesa... :)
  • Yonkis: Kloba, što nisi odmah rekao kako je završio unboxing i aktiviranje iPhonea :)
  • Kloba: MKBHD kupio originalni, nikada otvoreni first gen iPhone na aukciji u Chicagu za 32 tisuće dolara. Sa dostavom, porezima, i dodacima na sve ispalo ga je 40 tisuća. Video je tu: [link]
  • Yonkis: [link] - Justice Department sues Apple, alleging it illegally monopolized the smartphone market
  • Kloba: I ja brže na net, nađem video naslova 7 Ways To Fix PS5 Error Code CE-117773-6 :) I prvi "way2 mi pomogne, skužim da je do njih
  • Kloba: Uglavnom, kada sam htio skinuti save sa clouda PS Plua za Horizon 2, javi mi grešku Error Code CE-117773-6
  • Kloba: EON Premium sam uzeo, ne vjerujem koje sve kanale imam. Ruske, Ukrajinske, pa klasika CNN, BBC, Sky, ovo ono. Ali i puno iz regije
  • Kloba: Ma sve radi što se telemacha i EONA tiče. SONY nije radio, imao je problem kod njih. Sad je sve OK
  • drlovric: Kloba: I ja sam to dobio nedavno. Telemach Fiber Duo Premium nesto.... Kod mene sve radi odlicno.
  • Kloba: PS5, isprika...
  • Kloba: Prešao na Telemach EON TV. Uzeo Premium paket. Jako zadovoljan. I sada, hoću malo na PS%, kada ono, pao im server...
  • rusty: GRAVIS.DE je kapitulirao (od danas). Zatvaraju... :(
  • drlovric: Ja imam USA account za Apple jer bosanski niti ne postoji. Prodaju te iPhione a tjeraju te da odaberes drugu drzavu za nalog, i nikom nista.
  • drlovric: Zasto Turcin koji zivi ili radi u EU ili USA ne bi mogao placati Adobe pretplatu u svojoj zemlji? :)
  • drlovric: Ma sve je to siva zona i ljudi to koriste masovno. Ja sam godinama koristio indijski YT, nikada problema. Poceo sam placati bosanski samo raid glazbe. Jer ubijao me YT sa indijskim prijedlozima i artistima :) Sa $2.5 mi je pretplata skocila na 5 eura, al prezivio sam taj finacijski udarac :)
  • Zdravac: To nije uopće legalno. Za profesionalnu primjenu smatram da ipak treba kupiti i računati kao poslovni trošak.
  • t_burgund: Za tursku cijenu potrebno je koristiti VPN. Koliko je to legalno za profesionalnu upotrebu?
  • Zdravac: 6 eura (ako imaš account registriran u Turskoj)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.36 Seconds

Provided by iJoomla SEO